Model Honda CBR

Cena od: 1 - 229 999 zł

Video Testy


Dane techniczne CBR

Moc maksymalna
od 13 KM do 217 KM
Pojemność skokowa
od 125 ccm do 1100 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.3/5 do 5.0/5
Średnie Spalanie
od 2.90 do 9.06

Rodzina motocykli CBR

Honda CBR 900 RR FireBlade
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 (1996 - 1999)

Lata produkcji: 1996 - 1999

Moc maksymalna:128 KM

Klasa pojemności:900 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda CBR 600 F4
Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Lata produkcji: 1998 - 2000

Moc maksymalna:110 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.6/5

Honda CBR 1100XX Super Blackbird (1999 - 2007)

Lata produkcji: 1999 - 2007

Moc maksymalna:164 KM

Klasa pojemności:1100 cm3

Ocena: 4.9/5

Honda CBR 929 RR Fireblade
Honda CBR 929 RR Fireblade (2000 - 2002)

Lata produkcji: 2000 - 2002

Moc maksymalna:148 KM

Klasa pojemności:900 cm3

Ocena: 4.5/5

Honda CBR F4i 600
Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)

Lata produkcji: 2001 - 2006

Moc maksymalna:109 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda CBR 929 RR Fireblade
Honda CBR 954RR Fireblade (2002 - 2003)

Lata produkcji: 2002 - 2003

Moc maksymalna:151 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.8/5

Honda CBR 600RR
Honda CBR 600RR (2003 - 2004)

Lata produkcji: 2003 - 2004

Moc maksymalna:117 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda CBR 1000 RR Fireblade
Honda CBR 1000RR Fireblade (2004 - 2005)

Lata produkcji: 2004 - 2005

Moc maksymalna:172 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.8/5

Honda CBR 600RR
Honda CBR 600RR (2005 - 2006)

Lata produkcji: 2005 - 2006

Moc maksymalna:117 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.5/5

Honda CBR 1000 RR Fireblade
Honda CBR 1000RR Fireblade (2006 - 2007)

Lata produkcji: 2006 - 2007

Moc maksymalna:172 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.8/5

Honda CBR 600RR
Honda CBR 600RR (2007 - 2008)

Lata produkcji: 2007 - 2008

Moc maksymalna:118 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda CBR 125R
Honda CBR 125R (2007 - 2010)

Lata produkcji: 2007 - 2010

Moc maksymalna:13 KM

Klasa pojemności:125 cm3

Ocena: 4.4/5

Honda Fireblade SC59
Honda CBR 1000 RR Fireblade (2008 - 2012)

Lata produkcji: 2008 - 2012

Moc maksymalna:178 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.4/5

Honda CBR 600RR
Honda CBR 600RR (2009 - 2012)

Lata produkcji: 2009 - 2012

Moc maksymalna:118 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda CBR 600F (2011 - 2013)

Lata produkcji: 2011 - 2013

Moc maksymalna:100 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.6/5

Honda CBR 600RR
Honda CBR 600RR (2013 - 2016)

Lata produkcji: 2013 - 2016

Moc maksymalna:118 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 5.0/5

Honda CBR500R
Honda CBR 500R (2013 - 2015)

Lata produkcji: 2013 - 2015

Moc maksymalna:47 KM

Klasa pojemności:500 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda Fireblade 1000 RR
Honda CBR 1000RR Fireblade (2013 - 2016)

Lata produkcji: 2013 - 2016

Moc maksymalna:178 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.3/5

Honda CBR 650F
Honda CBR 650F (2014 - 2018)

Lata produkcji: 2014 - 2018

Moc maksymalna:85 KM

Klasa pojemności:650 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda CBR500R
Honda CBR 500R

Lata produkcji: 2016

Moc maksymalna:47 KM

Klasa pojemności:500 cm3

Ocena: 4.5/5

Honda CBR 1000 RR Fireblade (2017)

Lata produkcji: 2017

Moc maksymalna:192 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda CBR 1000 RR Fireblade SP (2017)

Lata produkcji: 2017

Moc maksymalna:192 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: ?/5

Honda CBR 650R (2019)

Lata produkcji: 2019

Moc maksymalna:95 KM

Klasa pojemności:650 cm3

Ocena: 4.4/5

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP

Lata produkcji: 2020

Moc maksymalna:217 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: ?/5

Opinie CBR

Ocena: 5/5 | Autor: Wiśnia | Opinia o Honda CBR 650R (2019)
Jeżdżę Cebrą od kwietnia 22r, posiadam motocykl od nowości i nakręciłem nim do tej pory 6k km. Wiec coś już mogę o nim powiedzieć. Silnik bardzo elastyczny, fajnie ciągnie na niskich obrotach. Na minus bardzo duże wibracje przy obrotach około 6 tysięcy RPM, spora konsumpcja oleju przy jeździe na wysokich obrotach. Powyżej 6k rpm czuć wyraźnie ze motocykl dostaje kopa i wyrywa( oczywiście jak na 95 koni) do przodu. Hamowanie silnikiem raczej średnie. Silnik bardzo grzeje po piszczelach ale to bardziej w ramach ciekawostki. Skrzynia biegów: jest. Trzeba dokupić dodatkowe łożysko zakładane pod dźwignie zmiany biegów bo to co jest w serii to jakaś pomyłka. Przy dynamicznej jeździe przebijając biegi bez sprzęgła np z 3 na 4 potrafi nie zazebic trybów i mamy efekt luzu. Po zamontowaniu łożyska wszystko ustało j teraz jest bardzo dobrze. Zawieszenie: bez regulacji z przodu, pode mnie zestrojone dobrze. Jest trochę miękko na torze lekko pływa( być może przez oponę) ale na drogę bardzo mi odpowiada przód. Jeśli chodzi o tył mono shock regulacja wstępnego napięcia, czyli klasyk który daje radę :) motocykl bardzo pewnie się prowadzi, sam zamyka opony :P Hamulce, bardzo skuteczne, przód dobrze dozowalny, tył mógł by później łapać abs ale ogolnie jest okej. Przy hamowaniu awaryjnym świecą się światła awaryjne. ABS działa dobrze ( z tylu mógł by się załączać delikatnie później ale to kozę hyc tylko moje odczucie). Wyświetlacz jest czytelny, pokazuje wszystko co potrzebne, prędkość obroty, zapięty bieg, temperaturę płynu, ilość paliwa, średnie spalanie i przebiegi a i b. Rysuje się od patrzenia wiec proponuje zakupić od razu folie ochronną :) Pozycja jest wygodna, lekko pochylona, nogi delikatnie ugięte w kolanach. Jeździ się w sumie jak na nakedzie typu z750 czy z800. Ochrona przed wiatrem jest Ok do 120 km/h wyprostowanym nie czuć wiatru na seryjnej szybce. Po zamontowaniu akcesoryjne wyższej oem przy 140 jest bez wiatru. Światła nie wiem jak opisać bo nie jeżdżę nocą. Motocykl prowadzi się bardzo dobrze, powiedział bym instynktownie. Chętnie kładzie się w zakręty, na pierwszych dwóch biegach wstaje na koło (1 z gazu, 2 po strzale). Kontrola trakcji jest beznadziejna, momentalnie ucina polowe mocy z koła, na szczęście da się ją bez problemu i szybko wyłączyć . Jest to mój 4 motocykl, i kupił bym go jeszcze raz. Honda jest gabarytowo bardzo duża, ale 95 koni dobrze napędza te maszynę. Motocykl przebija licznikowe 245km/h, na trackdayach daje masę frajdy a na ulicy przyciąga wzrok wszystkich :) Z czystym sumieniem polecam zakup, jest to najlepszy motocykl jaki miałem do tej pory.
Ocena: 5/5 | Autor: FIFI | Opinia o Honda CBR 600RR (2003 - 2004)
Miałem przez 2 sezony. Do 7 tyś nic powyżej zaczyna iść od 10 dostaje turbo. Bardzo fajnie sie tym latało, siedzenie trochę twarde ale w końcu to sport a nie turystyk. Przez okres 2 lat, zero problemów. Czysta przyjemność z jazdy :)
Ocena: 5/5 | Autor: Gibon | Opinia o Honda CBR 600F (2011 - 2013)
+elastyczny silnik + niskie spalanie + jak na sporta, bardzo wygodna pozycja + niska cena jak na takie roczniki - mógłby być troszkę mocniejszy - mało agresywny przód motocykla
Autor: . Cvt. | Opinia o Honda CBR 954RR Fireblade (2002 - 2003)
"Kupiłem egzemplarz bardzo zadbany." :)
Autor: Snake | Opinia o Honda CBR 650R (2019)
100% SIĘ ZGADZAM!!! Szkoda bo lubię to markę,najlepszy czas aby zmienic (
1100xx to dopiero wymiata ??
Autor: Adrian | Opinia o Honda CBR 125R (2007 - 2010)
120km/h na prostej 200m
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Honda CBR 650R (2019)
15k nalotu, silnik działa bez zająknięć. Bardzo elastyczna jednostka, na 6 biegu zszedłem do 43 km/h po czym ruszył bez krztuszenia. "Wygodny jak na sporta" to zdanie które wymawia kazdy kto wsiądzie, czyli zdecydowanie jeden z najwygodniejszych w swiecie sportu, jednocześnie turystą nie jest. Aczkolwiek dorzućic zelowe siedzenia i śmiało mozna Włochy zwiedzać. Jeśli chodzi o siedzenie pasażera juz tsk komfortowo nie jest. Hamulce nie są brzytwami, za to ABS robi co ma robić i nie raz uratował sytuację. Spalanie w cyklu mieszanym około 5.5-6l. Przy jeździe typowo turystycznej (do 100km/h) mozna zejść poniżej 5 bez problemu.
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Honda CBR 1000RR Fireblade (2004 - 2005)
5/5
Autor: Jaro | Opinia o Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)
Ale konstruktywna opinia.. kogoś chyba zazdro zżera,że Hondy utrzymują ceny

Recenzje CBR

Dawno temu, Honda po raz kolejny podporządkowała sobie świat, tworząc motocykl który przez prawie całe lata 90-te uchodził za niedościgniony wzór i to jemu przypadło wyznaczanie trendów w swojej klasie. Lekki, zwinny i superuniwersalny - właśnie taki był FireBlade. Premiera miała miejsce w 1992 roku, spekulacje i oczekiwania były ogromne - mówiono chociażby o jednoramiennym wahaczu, zawieszeniu...
Czytaj dalej
Debiutując w 1999 roku F4 byłą pod każdym względem dużo nowocześniejsza od swoich poprzedniczek - jednak stawiano przed nią wysokie wymagania. Nowa CBR'ka miała nie tylko przejąć schedę po swoich starszych siostrach, miała być także bardziej sportowa - aby nie tyle co wygrać, ale chociaż nawiązać walkę z GSX-R'em i nową R6. Nowe rozwiązania  Aby sprostać nowym wyzwaniom - F4 dos...
Czytaj dalej
Szalone lata '90 - japońscy i europejscy producenci motocykli rywalizują o to, kto jako pierwszy przekroczy magiczną barierę 300 km/h. Wyścig za prędkością trwa odkąd powstały motocykle. Pałeczka przechodziła z ręki do ręki, a w roku 1996 dzierżyła ją Kawasaki. Model Kawasaki Ninja ZX-11 osiągnął 283 km/h. Wtedy właśnie Honda pokazała swoje nowe dzieło.Rywalizacja o prędkość nie rozgrywała si...
Czytaj dalej
Honda CBR F4i 600 zastąpiła model F4, od którego różni się elektroniką, oraz przeprojektowaną owiewką przednią. Jeden z najdłużej produkowanych modeli CBR, słynący ze świetnego - bardzo wytrzymałego silnika.  Uniwersalny Sport Chociaż F4i klasyfikowany był przez Hondę jako motocykl sportowy, to wyróżniał się on na tle konkurencji najwygodniejszą pozycją oraz komfortowym zawieszenie...
Czytaj dalej
 Motocykl który przynależy do wyjątkowo wąskiej niszy - stworzonej praktycznie przez Hondę i do której tylko na chwilę odważyło się zajrzeć Kawasaki. Wcześniej były 600-tki i 1100 później tylko 1000.  Wojna zbrojeń wśród sportowych motocykli trwała w najlepsze.  To nie była łatwa droga, Honda wówczas nie lubiła prostych rozwiązań - poprzednik...
Czytaj dalej
Jeżeli mówicie o najlepszy motocyklu sportowym sprzed 10 lat, to o czym pomyślicie? Pewnie połowa o Yamasze R6, a druga połowa o GSX-R'ze 600. Jednak moim numerem jeden jest motocykl, którego silnik na wiele lat trafił do moto2. Wyścigi to jednak nie wszystko?Mimo spektakularnych sukcesów Hondy w wyścigach klasy 600 (5 pucharów z rzędu) - sukces sportowy nie przeniósł się na sprzedaż w salona...
Czytaj dalej
Mocno odświeżony model? CBR to jedna z najpopularniejszych serii Hondy, nie mogło więc w niej zabraknąć także tych najmniejszych pojemnościowo modeli. W 2007 roku premierę miał kolejny model, tym razem w nazwie pojawiła się dodatkowa literka "R". Jest to oczywiste nawiązanie, do dobrze przyjętej linii modeli "RR".  Wraz ze zmianą nazwy zmodernizowano także wyglą...
Czytaj dalej
Wszyscy kochają Hondę! Co drugi motocykl w Polsce jeździ ze skrzydłem na baku.  Polacy Hondy lubią, szanują i mają do nich zaufanie. Twój młodszy brat chce kupić moto? Poleć mu Hondę one są najlepsze! Myślicie że przesadzam? - może... trochę, ale wystarczy przejechać się na dowolny zlot motocyklowy żeby przekonać się, iż większość motocykli - w szczególności tych sportowych -...
Czytaj dalej
2009 rok przyniósł wprowadzenie C-ABS jako opcji dodatkowego wyposażenia. Nastąpiły także kosmetyczne zaminy wizualne - wprowadzono nowe malowania, zmodyfikowano dolną owiewkę silnika. Pojawiły się także delikatne modyfikacje mechaniczne - poprawiono elastyczność silnika dzięki zmianom w tłokach, głowicy i układzie wydechowym. Tłumik wydechu wykonano z tytanu. Modele 2010 i 2011 r&oacute...
Czytaj dalej
    Każdy motocykl z serii CBR od Hondy cieszyły się ogromną popularnością. Hondzie udało się zawrzeć w tych motocyklach idealny kompromis między sportowym wyglądem, użytecznością i komfortem. Choć pod względem osiągów nie porywa, to rekompensował to na wielu innych polach.     Skąd się wziął sukces CBR'ki? Motocykl jest łatwy, użyteczny, zwrotny i warty...
Czytaj dalej
2013 rok przyniósł kompletnie zmodyfikowaną przednią owiewkę motocykla (czachę), pojawiły się także nowe 12-ramienne felgi. Zastosowano także drobne zmiany mechaniczne - przeprojektowano system  ram-air, pojawiło się nowe zawieszenie showa “Big Piston Fork". Na początku produkcji model ten był oferowany w 3 wersjach kolorystycznych.
Czytaj dalej
Razem z modelem podstawowym Honda zaprezentowała także wersje SP i SP2 swojego flagowego superbike'a. Tak jak wersja podstawowa ma być bardzo mocnym, cywilnym motocyklem sportowym - tak wersje SP nawiązują swoim wyposażeniem do maszyn torowych. Aby stać się posiadaczem wersji SP należy dołożyć 20100zł (cena na rok 2017), co dostajemy za ten worek pieniędzy? Przede wszystkim dodatkowe wyp...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Kawasaki ZX-6R Ninja 636 (2003 - 2004)Honda CBR 600RR (2003 - 2004)

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Honda CBR 1000RR Fireblade (2004 - 2005)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Honda CBR 1000RR Fireblade (2013 - 2016)

Honda CBR 929 RR Fireblade (2000 - 2002)Honda CBR 954RR Fireblade (2002 - 2003)

Przegrane Pojedynki

Honda CBR 600RR (2003 - 2004)Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)

Honda CBR 929 RR Fireblade (2000 - 2002)Honda CBR 954RR Fireblade (2002 - 2003)

Yamaha YZF-R6 600 RJ15 (2008 - 2009)Honda CBR 600RR (2007 - 2008)

Yamaha YZF-R6 600 RJ05 / RJ09 (2003 - 2004)Honda CBR 600RR (2003 - 2004)

Yamaha YZF600 600 Thundercat (1996 - 2003)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)