58%
42%

Honda CBR 600F4i
2001 - 2006

+

Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3
2001 - 2003

+

Wygrywa Honda CBR 600F4i (2001 - 2006): 116 głosów

Przegrywa Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003): 85 głosów

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006) vs Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Opinia Video o Honda CBR 600F4i

Opinia Video o Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 49

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 26

Silnik:
4.8 vs 4.8
Hamulce:
4.6 vs 4.4
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 4.7

Opinie o Honda CBR 600F4i

Niezawodny !
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
F4i jest bardziej uniwersalny i wygodniejszy
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Posiadam ten motocykl i do codziennej jazdy jest o wiele wygodniejszy, szczegolnie, jesli poprawi sie zawieszenie - najlepiej inne sprezyny. W odpowiednich rekach - wariat na drodze od 10k obrotow.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (3)
Niezawodny i wytrzymały
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
zdecydowanie lepsza pozycja na Hondzie dla wyższej osoby 185cm+
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Praktyczność, komfort, funkcjonalność
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Najbardziej w tym motorze podoba mi sie to, ze go mam ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
f4i bomba
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lekkość, zwrotność, niezawodność, wygląd w kolorach czerwono-czarnych.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bezawaryjny, przyjazny dla kierowcy. Nadaje się zarówno na tor jak i do turystyki po założeniu kufra.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Lepsza pozycja :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Uniwersalny łagodny i ładny typowa Honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Uniwersalna i niezawodna !
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Uniwersalność, awaryjność no i dźwięk silnika <3
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Jest bardziej niezawodny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo to zawsze honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bardziej zwinna, ładniejszy wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Wygoda i sportowy charakter ;-) nic dodac nic ujac.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
sport i wygoda w jednym
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
+ Poręczniejszy
+ Mniejszy
+ Łatwiejszy w prowadzeniu
+ Łagodniejszy silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Nowocześniejszy wygląd i bardziej uniwersalny.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Jeździłem jednym i drugim motocyklem. Do latania na kole zdecydowanie lepsza cebra, jest też wiele wygodniejsza. A w starciu na drodze z rolki gsx-r nie daje rady
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (4)
Cbr wygląda pięknie, wyglądem przewyższa gsxr o dekadę :P silnik niestety daleko za suzuki, jeśli chodzi o osiągi jednak jazda w 2 osoby o wiele lepsza na hondzie :) ale i tak wygrywa ten wygląd. Gsxr wygląda jak cbr ale z lat 90 :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
zajebisty w każdym calu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Wygląd , wygoda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Bo.go.mam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Co tu dużo mówić? Honda to Honda. Suzuki - ok. Zapier*alacz, ktory ładnie się prezentuje. Honda - wystarzczy odpalić:)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (6)
bo to Honda :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
ładniejszy wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (5)
Honda pod każdym względem jest lepsza ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (5)
Bo bardziej mi sie podoba i mam zamiar ja kupic????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (5)
Bo tak i c*uj!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (11)
Honda zjada suzuki pod każdym względem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (12)

Opinie o Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3

Bo chodź jest nie wygodne jak honda daje więcej frajdy
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (0)
cześć, miałem hondę teraz mam suzi i mam porównanie
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (2)
Niewygodny , ale prawdziwy sportowiec. Niezawodny
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Daje niesamowitą frajdę z jazdy i można się na nim uczyć zaawansowanych technik jazdy jednośladem. Coś niesamowitego. Polecam
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ładniejszy design i bezawaryjny
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Agresywniejszy, duży i równie wygodny co F4i, a trochę bardziej sportowy charakter
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Piękny wygląd i świetna jazda :)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Tylko suzuki, f4i to nie jest sportowy motocykl
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Po pierwsze to gixer.
Niezawodność, doskonałe wykonanie, mega frajda z jazd, piękny wygląd mimo że rocznik owo to powinno konkurować k3 k4.
Po prostu Suzuki moc i klasa.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Lepiej wygląda
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Co prawda Honda nie jezdzilem, ale wedlug mnie na Hondzie jest zbyt turystyczna pozycja, wrecz nudna. Gixem K2 przelatalem 2 sezony bezawaryjnie, daje mase frajdy z jazdy no i ma ciut wiecej mocy. Zdecydowanie polecam GSXR K1-K3
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
sport
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
w wielu aspektach przesciga honde, ktora jest po prostu nudna
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Pomimo wieku Gixer jest ładniejszy, oceniałem tylko pod tym kątem ;)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Mocniejszy, bardziej torowa pozycja. Większe gabaryty.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
bo mam takiego k3
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
2018-05-19 22:43:08 | Autor: Arek
honda nie jest taka nie zawodna jak piszom jeździłem f4 f4i porażka
2018-05-19 22:53:19 | Autor: Erni
gixer to gixer jeździłem jednym i drugim nie ma co porównywać
Prawdziwy sport a nie przejsciówka
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ładniejszy, bezawaryjny, latam już 7 sezon i ogniem!!!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ładniejszy, bardziej sportowy od hondy, większa frajda z jazdy niż na hondzie. Dla mnie wybór jest jeden... Tylko GSX-R !
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
bo gixery są suuper
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (3)
Albo Suzuki albo nic :D
Rakieta z pod znaku czerwonej R'ki
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Bo niczego nie udaje tak jak honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Oba motocykle są motocyklami sportowymi. Ale to GSX-R w sporcie sprawdza się lepiej.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ładniej wygląda i mało awaryjny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
ładniejsze malowania, wygodniejsza pozycja na dłuższe trasy i Suzi ma większe zaciecie sportowe :]
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
Bo poprostu jest :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
ma to cos :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Gdy wybierałem moto zdecydowałem sie na K1.
Wygląd i te barwy ;) niczego nie ujmując Hondzie
jedne z ostatnich moto produkowanych ze **stali**
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Odczucia z przyspieszenia , sposób oddawania mocy , prowadzenie na torze.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Albo giks albo nic :)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (5)
ten Power którego niema Honda :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
wsystko
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
rozwiń

Osiągi

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)
Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)
Moc max.
109 KM / 12500 rpm
115 KM / 13000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
63.0 Nm / 10000 rpm
69 Nm / 10800 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.5 s
3.1 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
250 km/h
263 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L
18 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC, nachylony pod kątem 31° od pionu
4 cylindry, 4T, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
599 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.0 : 1
12.2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Wtryska paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2065 x 685 x 1135 mm
2040 x 715 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1390 mm
1390 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
171.0 kg
163 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
Diamond - z dwiema zamkniętymi sekcjami, podwójna, aluminiowa
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Teleskopowe, regulacja odbicia i dobicia
Przód
Tył
Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm
Monoshock, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
Hydrauliczne podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe, pływające tarcze, klocki ze spieków metalicznych
2 x 320 mm, 4 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Hydrauliczne tarczowe 220 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych
1 x 220 mm, 2 tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (2001 - 2002)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Suzuki GSX-R 750 (2004 - 2005)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Honda CBR 600RR (2005 - 2006)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Suzuki SV 650S (2003 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności