56%
44%

Honda CBR 600F4i
2001 - 2006

+

Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3
2001 - 2003

+

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006) vs Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Opinia Video o Honda CBR 600F4i

Opinia Video o Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3

Test video

Ocena: 4.7/5 liczba głosów: 29

Ocena: 4.7/5 liczba głosów: 13

Silnik:
4.9 vs 4.8
Hamulce:
4.6 vs 4.3
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 4.7

Opinie o Honda CBR 600F4i

Autor: Kruszyna
Posiadam ten motocykl i do codziennej jazdy jest o wiele wygodniejszy, szczegolnie, jesli poprawi sie zawieszenie - najlepiej inne sprezyny. W odpowiednich rekach - wariat na drodze od 10k obrotow.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Bezawaryjny, przyjazny dla kierowcy. Nadaje się zarówno na tor jak i do turystyki po założeniu kufra.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotr
Niezawodny i wytrzymały
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Aeq
Niezawodny !
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Maciejo
zdecydowanie lepsza pozycja na Hondzie dla wyższej osoby 185cm+
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: kudlaty
Praktyczność, komfort, funkcjonalność
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Benio
Cbr wygląda pięknie, wyglądem przewyższa gsxr o dekadę :P silnik niestety daleko za suzuki, jeśli chodzi o osiągi jednak jazda w 2 osoby o wiele lepsza na hondzie :) ale i tak wygrywa ten wygląd. Gsxr wygląda jak cbr ale z lat 90 :D
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Mati
Lepsza pozycja :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: f4
zajebisty w każdym calu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: CeBeR
Uniwersalny łagodny i ładny typowa Honda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Uniwersalna i niezawodna !
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: MaX
bo to Honda :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kuba
Bo.go.mam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: xander1337
ładniejszy wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Młody
sport i wygoda w jednym
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Lust
Nowocześniejszy wygląd i bardziej uniwersalny.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Wygląd , wygoda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Ruben
Co tu dużo mówić? Honda to Honda. Suzuki - ok. Zapier*alacz, ktory ładnie się prezentuje. Honda - wystarzczy odpalić:)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Autor: adam
Wygoda i sportowy charakter ;-) nic dodac nic ujac.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Tidek
+ Poręczniejszy + Mniejszy + Łatwiejszy w prowadzeniu + Łagodniejszy silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Piotrek CBR F4i
Jeździłem jednym i drugim motocyklem. Do latania na kole zdecydowanie lepsza cebra, jest też wiele wygodniejsza. A w starciu na drodze z rolki gsx-r nie daje rady
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Autor: Maro
Bo tak i c*uj!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Autor: Duszek
Honda pod każdym względem jest lepsza ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Autor: marcin
Honda zjada suzuki pod każdym względem
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)

Opinie o Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3

Autor: Diablo
Bo chodź jest nie wygodne jak honda daje więcej frajdy
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rudy
Niewygodny , ale prawdziwy sportowiec. Niezawodny
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Johnyb
Daje niesamowitą frajdę z jazdy i można się na nim uczyć zaawansowanych technik jazdy jednośladem. Coś niesamowitego. Polecam
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wawrzyk
Ładniejszy design i bezawaryjny
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lago
Co prawda Honda nie jezdzilem, ale wedlug mnie na Hondzie jest zbyt turystyczna pozycja, wrecz nudna. Gixem K2 przelatalem 2 sezony bezawaryjnie, daje mase frajdy z jazdy no i ma ciut wiecej mocy. Zdecydowanie polecam GSXR K1-K3
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: antek
bo gixery są suuper
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: Łuki
Agresywniejszy, duży i równie wygodny co F4i, a trochę bardziej sportowy charakter
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomi
Piękny wygląd i świetna jazda :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: SCR
sport
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Edek
Pomimo wieku Gixer jest ładniejszy, oceniałem tylko pod tym kątem ;)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Anton
ładniejsze malowania, wygodniejsza pozycja na dłuższe trasy i Suzi ma większe zaciecie sportowe :]
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Dawid
Albo giks albo nic :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Wolf
Mocniejszy, bardziej torowa pozycja. Większe gabaryty.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Młody
Lepiej wygląda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
bo mam takiego k3
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Sebb
Tylko suzuki, f4i to nie jest sportowy motocykl
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Autor: Nicpon
Bo poprostu jest :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: grzechu
ma to cos :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: JoliJoker
ten Power którego niema Honda :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: DC
Prawdziwy sport a nie przejsciówka
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bo niczego nie udaje tak jak honda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: A
Oba motocykle są motocyklami sportowymi. Ale to GSX-R w sporcie sprawdza się lepiej.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: kuba
wsystko
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: korni19
Ładniej wygląda i mało awaryjny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: GIXXXER
Po pierwsze to gixer. Niezawodność, doskonałe wykonanie, mega frajda z jazd, piękny wygląd mimo że rocznik owo to powinno konkurować k3 k4. Po prostu Suzuki moc i klasa.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomek
Gdy wybierałem moto zdecydowałem sie na K1. Wygląd i te barwy ;) niczego nie ujmując Hondzie jedne z ostatnich moto produkowanych ze **stali**
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: egon
Albo Suzuki albo nic :D Rakieta z pod znaku czerwonej R'ki
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)
Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)
Moc max.
109 KM / 12500 rpm
115 KM / 13000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
63.0 Nm / 10000 rpm
69 Nm / 10800 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.5 s
3.1 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
250 km/h
263 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L
18 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC, nachylony pod kątem 31° od pionu
4 cylindry, 4T, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
599 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
67.0 x 67.0 mm
67.0 x 42.5 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
12.0 : 1
12.2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Wtryska paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2065 x 685 x 1135 mm
2040 x 715 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1390 mm
1390 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
171.0 kg
163 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
Diamond - z dwiema zamkniętymi sekcjami, podwójna, aluminiowa
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Teleskopowe, regulacja odbicia i dobicia
Przód
Tył
Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm
Monoshock, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
Hydrauliczne podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe, pływające tarcze, klocki ze spieków metalicznych
2 x 320 mm, 4 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Hydrauliczne tarczowe 220 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych
1 x 220 mm, 2 tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie
Yamaha YZF-R6 600 (2001 - 2002) vs Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Yamaha YZF-R6 600 (2001 - 2002)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006) vs Honda CBR 900RR Fireblade SC33 (1996 - 1999)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Honda CBR 900RR Fireblade SC33 (1996 - 1999)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006) vs Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006) vs Suzuki SV 650S (2003 - 2012)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Suzuki SV 650S (2003 - 2012)