28%
72%

Yamaha YZF-R6 600
2001 - 2002

+

Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3
2001 - 2003

+

Yamaha YZF-R6 600 (2001 - 2002) vs Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Opinia Video o Yamaha YZF-R6 600

Test video

Opinia Video o Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba głosów: 7

Ocena: 4.7/5 liczba głosów: 13

Silnik:
4.4 vs 4.8
Hamulce:
4.7 vs 4.3
Bezawaryjność:
4.4 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.6 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 4.7

Opinie o Yamaha YZF-R6 600

Autor: Gość
Wyglad, moc, prowadzenie na wielki plus u R6
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Axe
Ładniejsza lepsze przyśpieszenie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: xxx
R6 to najlepsza sportowa 600-ka w klasie. Lepsza nie tylko od Suzuki
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: 44
Co tu pisać. Trzeba wsiąść na obydwa
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Marianoo6
Piekny wygląd :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: elpek
Wygląd, moc, prowadzenie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Fajniejsza
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Krisu
Łaniejszy, suzuki miało wtedy bardzo toporne kształty
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3

Autor: as
mocniejszy lepszy i przynajmniej nie ma plastikowego silnika.
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bandit
Oczywiście , że GIXER , silniki Yamahy w tamtych czasach to była istna mordęga
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Undisputed_rider
+wtrysk +zrywność +prowadzenie +pozycja za kierownicą +awaryjność
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mlody
Dynamika oraz zawieszenie, to prawdziwa bestia wśród pojemności 600
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
wygląd na +
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Niezawodność i moc
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
R6 sie rozsupują
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wiewiur
Wtrysk! Silnik żywotniejszy.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bolek
Bo to gixer????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Radik
Ja popieram Bolka. Gsx-R
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Macias
Sentyment do Suzuki, osiągami wiele się nie różnią, sam wygląd Suzuki bardziej do mnie przemawia
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gosc
Super wyglad.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: aut
gix
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ICEJACK
NIŻSZA MASA, WIĘKSZY MOMENT OBROTOWY PRZY NIŻSZYCH OBROTACH, WYTRZYMALSZY SILNIK, WIĘKSZA KULTURA PRACY SILNIKA, WIZUALNIE ŁADNIEJSZY, MNIEJSZY PRZEŚWIT, ŁATWIEJSZY W PROWADZENIU.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gixx rider
Śmigam K1 600 juz drugi sezon i jestem mega zadowolony ???? świetne osiągi, dobre prowadzenie i niezawodny ???? only Gixxer
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: gix
gix ładniejszy moim zdaniem i ładnie mruczy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wagrowski Tomek
Dlatego że 4 lata temu wybrałem własnie Gixa z 2001 roku i mam go do dzisiejszego dnia mimo tego że Yamaszka była tańsza R6 bardzo ładny motorek,ale w suzuki jest bardziej "nerwowa"
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Hubi Dziesięć
Po prostu klasa GSXR przewyższa
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Sopel
kozak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Endriu
podoba mi się bardziej :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: TWOJA ***Ies
Dlatego że jest mocniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bartas
Na papierze to Yamaha ma jednak delikatnie większą moc i troszkę lżejsza , lecz w praktyce to nie jest zbytnio odczuwalne. Gsxr przedewszystkim posiada wtrysk paliwa, i jeżeli chodzi o awaryjność ogólną , to Suza wychodzi tutaj a plus.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: SOWEAK
Od 2013 śmigam K1. Nie miałem żadnej awarii. Tyle co akumulator się skończył. Uważam Gixera za bardziej cywilizowany motocykl zwłaszcza jeśli chodzi o codzienne użytkowanie na publicznych drogach ( lepsza dostępność mocy na niskich obrotach, zawieszenie). Owszem gabarytowo jest większym motocyklem jednak waga na sucho 163kg robi wrażenie. Nawet Honda CBR600 RR z roku 2004 ważyła 169kg. Aż sam się zastanawiam czy jej fenomen nie polegał wyłącznie na stylistyce. K1 mimo swojego wieku bez problemu robi Vmax rzędu 261km/h no i nadal dobrze się prezentuje.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lukaszenko
Kobiety kochają Gsx-ry ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: IRON MAN
Jest bardziej egzotyczny i przypomina typowego japońskiego samuraja ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: suchy
Bo jest mniej awaryjny i ma wtrysk a nie gaźnik :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Osiągi

Yamaha YZF-R6 600 (2001 - 2002)
Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)
Moc max.
123.0 KM / 13000 rpm
115 KM / 13000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
68.5 Nm / 12000 rpm
69 Nm / 10800 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.0 s s
3.1 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
253.0 km/h
263 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
18 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
4 cylindry, 4T, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
599.8 ccm
599 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
65.0 x 65.5 mm
67.0 x 42.5 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
12,4 : 1
12.2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
gaźniki Keihin CVRD37 x 4
Wtryska paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2025 x 690 x 1105 mm
2040 x 715 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1380 mm
1390 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
167.5 kg
163 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
typu Diamond, aluminiowa
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, skok 130 mm
Teleskopowe, regulacja odbicia i dobicia
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, skok 120 mm
Monoshock, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm
2 x 320 mm, 4 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm
1 x 220 mm, 2 tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie
Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Yamaha YZF-R6 600 (2001 - 2002)

Yamaha YZF-R6 600 (2001 - 2002)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Yamaha YZF-R6 600 (2001 - 2002)

Yamaha YZF-R6 600 (2001 - 2002)Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)