30%
70%

Yamaha YZF-R6 600 RJ03
2001 - 2002

+

Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3
2001 - 2003

+

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (2001 - 2002) vs Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Opinia Video o Yamaha YZF-R6 600 RJ03

Test video

Opinia Video o Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 13

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 26

Silnik:
4.7 vs 4.8
Hamulce:
4.6 vs 4.4
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 4.7

Opinie o Yamaha YZF-R6 600 RJ03

Wyglad, moc, prowadzenie na wielki plus u R6
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Piekny wygląd :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
R6 to najlepsza sportowa 600-ka w klasie. Lepsza nie tylko od Suzuki
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląd, moc, prowadzenie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Kofort, wygląd po za skrzynią bezawaryjność.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Fajniejsza
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ładniejsza lepsze przyśpieszenie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Łaniejszy, suzuki miało wtedy bardzo toporne kształty
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Co tu pisać. Trzeba wsiąść na obydwa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)

Opinie o Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3

mocniejszy lepszy i przynajmniej nie ma plastikowego silnika.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
wygląd na +
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
+wtrysk
+zrywność
+prowadzenie
+pozycja za kierownicą
+awaryjność
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Kawasaki zx6r
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
2022-03-04 23:07:32 | Autor: Mario
I kolejna rama pękła w Kawie...
Oczywiście , że GIXER , silniki Yamahy w tamtych czasach to była istna mordęga
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Dynamika oraz zawieszenie, to prawdziwa bestia wśród pojemności 600
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezawodność i moc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
R6 sie rozsupują
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wtrysk! Silnik żywotniejszy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to gixer????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ja popieram Bolka. Gsx-R
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Sentyment do Suzuki, osiągami wiele się nie różnią, sam wygląd Suzuki bardziej do mnie przemawia
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Super wyglad.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
gix
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
NIŻSZA MASA, WIĘKSZY MOMENT OBROTOWY PRZY NIŻSZYCH OBROTACH, WYTRZYMALSZY SILNIK, WIĘKSZA KULTURA PRACY SILNIKA, WIZUALNIE ŁADNIEJSZY, MNIEJSZY PRZEŚWIT, ŁATWIEJSZY W PROWADZENIU.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Śmigam K1 600 juz drugi sezon i jestem mega zadowolony ???? świetne osiągi, dobre prowadzenie i niezawodny ???? only Gixxer
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
gix ładniejszy moim zdaniem i ładnie mruczy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dlatego że 4 lata temu wybrałem własnie Gixa z 2001 roku i mam go do dzisiejszego dnia mimo tego że Yamaszka była tańsza
R6 bardzo ładny motorek,ale w suzuki jest bardziej "nerwowa"
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Po prostu klasa GSXR przewyższa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
kozak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

podoba mi się bardziej :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dlatego że jest mocniejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Na papierze to Yamaha ma jednak delikatnie większą moc i troszkę lżejsza , lecz w praktyce to nie jest zbytnio odczuwalne. Gsxr przedewszystkim posiada wtrysk paliwa, i jeżeli chodzi o awaryjność ogólną , to Suza wychodzi tutaj a plus.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Od 2013 śmigam K1. Nie miałem żadnej awarii. Tyle co akumulator się skończył. Uważam Gixera za bardziej cywilizowany motocykl zwłaszcza jeśli chodzi o codzienne użytkowanie na publicznych drogach ( lepsza dostępność mocy na niskich obrotach, zawieszenie). Owszem gabarytowo jest większym motocyklem jednak waga na sucho 163kg robi wrażenie. Nawet Honda CBR600 RR z roku 2004 ważyła 169kg. Aż sam się zastanawiam czy jej fenomen nie polegał wyłącznie na stylistyce. K1 mimo swojego wieku bez problemu robi Vmax rzędu 261km/h no i nadal dobrze się prezentuje.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Kobiety kochają Gsx-ry ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest bardziej egzotyczny i przypomina typowego japońskiego samuraja ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bezawaryjność
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo jest mniej awaryjny i ma wtrysk a nie gaźnik :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (5)
rozwiń

Osiągi

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (2001 - 2002)
Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)
Moc max.
123.0 KM / 13000 rpm
115 KM / 13000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
68.5 Nm / 12000 rpm
69 Nm / 10800 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.0 s s
3.1 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
253.0 km/h
263 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
18 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
4 cylindry, 4T, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
599.8 ccm
599 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12,4 : 1
12.2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
gaźniki Keihin CVRD37 x 4
Wtryska paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2025 x 690 x 1105 mm
2040 x 715 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1380 mm
1390 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
167.5 kg
163 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
typu Diamond, aluminiowa
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, skok 130 mm
Teleskopowe, regulacja odbicia i dobicia
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, skok 120 mm
Monoshock, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm
2 x 320 mm, 4 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm
1 x 220 mm, 2 tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Suzuki GSX-R 750 (2004 - 2005)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Kawasaki ZX-6R 600 (2000 - 2002)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (2001 - 2002)Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności