Czas realizacji zamówienia

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych.


Warto wiedzieć że:

  • Przy każdym produkcie jest informacja o czasie, który potrzebujemy na jego wysłanie. Jeżeli Twoje zamówienie zawiera towary z różnymi czasami realizacji, o dacie dostarczenia paczki decyduje produkt, na który trzeba poczekać najdłużej.

  • Czas realizacji zamówienia liczy się od momentu, gdy otrzymamy potwierdzenie płatności do momentu jego wysłania z naszego magazynu. W przypadku wybrania opcjii dostawy za pobraniem czas realizacji zamówienia liczy się od złożenia zamówienia.

  • Wszystkie terminy są wyliczone w oparciu o dni robocze. Zamówienie złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy.

Dodatkowe informacje dotyczące czasu realizacji:

  • O wysyłce Twojego zamówienia informujemy Cię mailem. Status swojego zamówienia możesz sprawdzić korzystając z indywidulnego linka podanego w mailu.


W przypadku, gdy nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia w obiecanym czasie, wyślemy wiadomość z informacją o zaistniałym opóźnieniu. Poprosimy Cię o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania z zamówieniem.


Przydatne informacje dotyczące przesyłki kurierskiej

  • kurierzy dostarczają paczki w dni robocze, zazwyczaj w godzinach 8:00 - 18:00,

  • w przypadku problemu z doręczeniem przesyłki kurierzy zazwyczaj podejmują próbę kontaktu telefonicznego z Klientem,

  • historię doręczenia przesyłki możesz śledzić na stronie DPD Polska: www.dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Zlokalizuj przesyłkę” lub poprzez kontakt Biuro Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu (22) 577 55 55 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00,