Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 33

Opinie o Honda CBR 600F4

Silnik: 4.7
Hamulce: 4.5
Bezawaryjność: 4.6
Frajda z jazdy: 4.7
Przyciąganie wzroku: 4.4
Ocena: 4/5 | Autor: Gość
Jest dobrze, można polecić!
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: marko
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Damii
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Spalanie: 6.60

Dodaj
Ilość raportów: 14

Spalanie Honda CBR 600F4

Minimalne: 4.94

Średnie: 6.60

Maksymalne: 9.22

Recenzja: Honda CBR 600 F4 - Starszy brat stojący w cieniu F4i?


Debiutując w 1999 roku F4 byłą pod każdym względem dużo nowocześniejsza od swoich poprzedniczek - jednak stawiano przed nią wysokie wymagania. Nowa CBR'ka miała nie tylko przejąć schedę po swoich starszych siostrach, miała być także bardziej sportowa - aby nie tyle co wygrać, ale chociaż nawiązać walkę z GSX-R'em i nową R6.

Nowe rozwiązania

 Aby sprostać nowym wyzwaniom - F4 dostała zupełnie nową aluminiową ramę - co oznaczało definitywny koniec produkowanej przez 12 lat ramy stalowej z poprzednich generacji. Jak się później okazało, nowa rama była lżejsza, a jednocześnie równie wytrzymała co stalowa poprzedniczka. Silnik także stracił 3kg wagi i zyskał 5KM mocy. Nowy kształt owiewek, zupełnie inny system doładowania powietrzem, większe ogumienie i lżejsze felgi.

W efekcie tych i wielu innych zabiegów, motocykl stał się lżejszy o 15 kg, mocniejszy i lepiej hamował w porównaniu do F3. To był ogromny krok w stronę nowoczesności.

Nieco więcej sportu, w dobrze znanym charakterze

CBR od początków swojego istnienia były motocyklami zabudowanymi, przystosowanymi do osiągania wyższych prędkości. Z każdym kolejnym modelem, ewoluowało to w stronę sportu. To co jednak  jest nieodłączną cechą motocykli spod dużego skrzydła to ich przyjazny dla użytkownika charakter. CBR nigdy nie będzie tak bezkompromisowa jak gixxy, r'ki czy ninje - ale da nam sporo frajdy, gdy będziemy pędzić z dziewczyną nad morze. Tym motocyklem może robić praktycznie wszystko - dojeżdżać codziennie do pracy, robić sobie turystyczne wypady a w weekend zawitać na torze.

Może i nie będziemy najlepsi w żadnej z tych konkurencji, ale będziemy mieć sporo frajdy i absolutnie nic nas nie będzie powstrzymywało przed tym, aby odkrywać nowe możliwości tej maszyny. 

Zobacz najpopularniejsze pojedynki motocykli:


Triumph Street Triple 675 (2007 - 2012) vs Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Triumph Street Triple 675 (2007 - 2012)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Triumph Speedmaster 900 2011 vs Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Triumph Speedmaster 900 2011Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Honda CBR 600F4 (1998 - 2000) vs Triumph Street Triple 765 R (2017)

Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)Triumph Street Triple 765 R (2017)

Honda CBR 600F4 (1998 - 2000) vs Suzuki GSF / Bandit 650S (2007 - 2012)

Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)Suzuki GSF / Bandit 650S (2007 - 2012)

Dane techniczne Honda CBR 600F4

Osiągi

Moc max.
110 KM
Max. moment obrotowy
65 Nm
V-max
260.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2065 x 685 x 1135 mm
Rozstaw osi
1390 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
168.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
200.0 kg
Rama
Aluminiowa

Zawieszenie

Przód
43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Tył
Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm

Hamulce

Przód
2x 296mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe
Tył
220mm, 1 tłoczkowy zacisk
Abs
nie

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC,
Pojemność skokowa
599.0 ccm
Średnica × skok tłoka
67.0 x 67.0 mm
Stopień sprężania
12.0:1
Układ zasilania
Gaźniki

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
Łańcuch

Eksploatacja Honda CBR 600F4

Opony

Opona przód
120/70 ZR17 M/C (58W)
Opona tył
180/55 ZR17 M/C (73W)
Ciśnienie z przodu
2,5 bar
Ciśnienie z tyłu
2,9 bar

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.7
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W40, klasa jakości API SF lub SG
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
Łańcuch O-Ring #525
Zębatka przednia
16 zębów
Zębatka tylna
45 zębów
Długość łańcucha
108 ogniw
Luz łańcucha
25~35

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
2.7
Zbiornik rezerwowy
0.3
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?