Spalanie: 6.66
Dodaj
Ilość raportów: 22

Spalanie Honda CBR 600F4

Minimalne: 5.18

Średnie: 6.66

Maksymalne: 9.07

Opinie o Honda CBR 600F4

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 44

Silnik: 4.7
Hamulce: 4.5
Bezawaryjność: 4.6
Frajda z jazdy: 4.7
Przyciąganie wzroku: 4.5
Ocena: 5/5 | Autor: Sebastein
Motocykl godny polecenia. Bezawaryjny, oszczedny, i tani w eksploatacji juz trzeci sezon i brak usterek. Jak trzeba to spokojny i wygodny, ale pokazac pazurki potrafi. Jednym slowem do tanca i do różanca. Tylko na dzien dobry polecam wymiane wydechu na cokolwiek innego niz fabryka i kn, wtedy pracuje jak przykazał, bo bez tego ani rusz.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Maćko
Pierwszy raz jak na nią wsiadłem od razu się zakochałem. Były problemy z rozrządem (klekotał) ale wymiana napinacza załatwiła problem. Uważam, że to nie jest awaria a po prostu eksploatacja. Pozycja to dobry kompromis pomiędzy sportem a lekką turystyką. 2 lata temu spakowałem centralny kufer, boczne sakwy i pojechałem na południe Chorwacji. Motocykl nie zawiódł mnie ani razu chociaż obawiałem się regulatora napięcia (naczytałem się że potrafi padać). Zamierzam zmienić sprzęt na bardziej turystyczny ale CBR zachowam bo na pewno zatęsknię za nią któregoś dnia :)
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Adam
Świetny motocykl dla mieszkańców miast, wygodny jak na krótkie przejażdżki jak i na długie wycieczki. W tym góruje nad wszystkimi. Moze nie ma takich osiągów jak inne typu r6 czy ninja ale poprostu jest SUPER WYGODNY. Koszty napraw i eksploatacji są dużo niższe niż o konkurencji, tanie i łatwo dostepne części na polskim rynku a do tego naprawde bezawaryjny. Posiadam i nie zamienię na żaden inny ❤
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 | Autor: Michaś
Przede mną i Cbr f4 już sezon, jest to pierwszy większy motocykl w moich rekach, silnik oceniam na bardzo glupoto-odporny, wrecz nie do zajechania, Hamulce nie raz wyratowaly z opresji, lecz nie sa az tak agresywne jak w przypadku np. gsx-r, co do bezawaryjnosci, nie wliczajac obowiazkowych regulacji to przez okres uzytkowania poki co wymienilem regulator napiecia (byl jeszcze oryginalny a moto z 99r) Frajda z jazdy: do 7tys spokojna, lagodna, powyzej Cbr pokazuje drugie oblicze, przy odpowiednim dodaniu gazu "idzie na koło"- 1/2 bieg. Chociaz jesli dajemy w rure od samego poczatku to granica 7tys jest prawie ze nieodczuwalna, Cbr przyspiesza caly czas tak samo zjawiskowo. Przyciaganie wzroku: coz ciezko powiedziec, gsxr czy r6 bardziej zwracaja uwage, lecz wlasnie to do Cbr wiekszosc ludzi podchodzi i pyta. Moze kwestia koloru. Jestem pewien ze kto kupi ten nie będzie żałował.
Pozdrawiam :)
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (5)
Ocena: 5/5 | Autor: Kuba
Jak dla mnie dużo plusów
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Brylo
ogólnie szybki dosyć przewidywalny jednak świeżak lub ktoś bez oleju w głowie może sobie i komuś zrobić krzywde bo jednak 110 kucy robi robote.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Wild_Boar_54
Wszystko OK z motocyklem, tylko te problemy z ladowaniem Ehhh
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Honda CBR 600 F4 - Starszy brat stojący w cieniu F4i?

Debiutując w 1999 roku F4 byłą pod każdym względem dużo nowocześniejsza od swoich poprzedniczek - jednak stawiano przed nią wysokie wymagania. Nowa CBR'ka miała nie tylko przejąć schedę po swoich starszych siostrach, miała być także bardziej sportowa - aby nie tyle co wygrać, ale chociaż nawiązać walkę z GSX-R'em i nową R6.

Nowe rozwiązania

 Aby sprostać nowym wyzwaniom - F4 dostała zupełnie nową aluminiową ramę - co oznaczało definitywny koniec produkowanej przez 12 lat ramy stalowej z poprzednich generacji. Jak się później okazało, nowa rama była lżejsza, a jednocześnie równie wytrzymała co stalowa poprzedniczka. Silnik także stracił 3kg wagi i zyskał 5KM mocy. Nowy kształt owiewek, zupełnie inny system doładowania powietrzem, większe ogumienie i lżejsze felgi.

W efekcie tych i wielu innych zabiegów, motocykl stał się lżejszy o 15 kg, mocniejszy i lepiej hamował w porównaniu do F3. To był ogromny krok w stronę nowoczesności.

Nieco więcej sportu, w dobrze znanym charakterze

CBR od początków swojego istnienia były motocyklami zabudowanymi, przystosowanymi do osiągania wyższych prędkości. Z każdym kolejnym modelem, ewoluowało to w stronę sportu. To co jednak  jest nieodłączną cechą motocykli spod dużego skrzydła to ich przyjazny dla użytkownika charakter. CBR nigdy nie będzie tak bezkompromisowa jak gixxy, r'ki czy ninje - ale da nam sporo frajdy, gdy będziemy pędzić z dziewczyną nad morze. Tym motocyklem może robić praktycznie wszystko - dojeżdżać codziennie do pracy, robić sobie turystyczne wypady a w weekend zawitać na torze.

Może i nie będziemy najlepsi w żadnej z tych konkurencji, ale będziemy mieć sporo frajdy i absolutnie nic nas nie będzie powstrzymywało przed tym, aby odkrywać nowe możliwości tej maszyny. 

Dane techniczne Honda CBR 600F4

Osiągi

Moc max.
110 KM
Max. moment obrotowy
65 Nm
V-max
260.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L

Silnik

Typ
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC,
Pojemność skokowa
599.0 ccm
Stopień sprężania
12.0:1
Układ zasilania
Gaźniki

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
Łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2065 x 685 x 1135 mm
Rozstaw osi
1390 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
168.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
200.0 kg
Rama
Aluminiowa

Zawieszenie

Przód
43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Tył
Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm

Hamulce

Przód
2x 296mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe
Tył
220mm, 1 tłoczkowy zacisk
Abs
nie

Eksploatacja Honda CBR 600F4

Opony

Opona przód
120/70 ZR17 M/C (58W)
Opona tył
180/55 ZR17 M/C (73W)
Ciśnienie z przodu
2,5 bar
Ciśnienie z tyłu
2,9 bar

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.7
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W40, klasa jakości API SF lub SG
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
Łańcuch O-Ring #525
Zębatka przednia
16 zębów
Zębatka tylna
45 zębów
Długość łańcucha
108 ogniw
Luz łańcucha
25~35

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
2.7
Zbiornik rezerwowy
0.3
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (1999 - 2000)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Yamaha YZF600 600 Thundercat (1996 - 2003)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)Honda CBR 600RR (2003 - 2004)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności