Model Suzuki GSF / Bandit

Video Testy


Dane techniczne modelu GSF / Bandit

Moc maksymalna
od 78 KM do 98 KM
Pojemność skokowa
od 600 ccm do 1250 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.3/5 do 4.8/5
Średnie Spalanie
od 5.11 do 7.17

Rodzina motocykli GSF / Bandit

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)

Lata produkcji: 1995 - 1999

Moc maksymalna:78 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.7/5

Suzuki GSF / Bandit 600S (1995 - 1999)

Lata produkcji: 1995 - 1999

Moc maksymalna:78 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.5/5

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)

Lata produkcji: 1999 - 2005

Moc maksymalna:97 KM

Klasa pojemności:1200 cm3

Ocena: 4.4/5

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)

Lata produkcji: 2000 - 2004

Moc maksymalna:78 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.7/5

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Lata produkcji: 2000 - 2004

Moc maksymalna:78 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.5/5

Suzuki GSF / Bandit 1200S (2000 - 2005)

Lata produkcji: 2000 - 2005

Moc maksymalna:97 KM

Klasa pojemności:1200 cm3

Ocena: 4.8/5

Suzuki GSF / Bandit 650N (2005 - 2006)

Lata produkcji: 2005 - 2006

Moc maksymalna:78 KM

Klasa pojemności:650 cm3

Ocena: 4.3/5

Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)

Lata produkcji: 2005 - 2006

Moc maksymalna:78 KM

Klasa pojemności:650 cm3

Ocena: 4.3/5

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)

Lata produkcji: 2006 - 2007

Moc maksymalna:98 KM

Klasa pojemności:1200 cm3

Ocena: 4.6/5

Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)

Lata produkcji: 2006 - 2006

Moc maksymalna:98 KM

Klasa pojemności:1200 cm3

Ocena: 4.3/5

Suzuki GSF / Bandit 650N (2007 - 2012)

Lata produkcji: 2007 - 2012

Moc maksymalna:84 KM

Klasa pojemności:650 cm3

Ocena: 4.5/5

Suzuki Bandit 1250 S
Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)

Lata produkcji: 2007 - 2012

Moc maksymalna:97 KM

Klasa pojemności:1250 cm3

Ocena: 4.5/5

Suzuki GSF / Bandit 650S (2007 - 2012)

Lata produkcji: 2007 - 2012

Moc maksymalna:85 KM

Klasa pojemności:650 cm3

Ocena: 4.5/5

Najpopularniejsze opinie o modelu GSF / Bandit

Ocena: 5/5 | Autor: Emilian | Opinia o Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)
Mój pierwszy motocykl. Przejechałem nim 21 tyś km. w pierwszym sezonie [drugi przede mną]. Moje spostrzeżenia: 1. Spalanie w trasie do 160km/h gdzie średnia to 90km/h wyszło mi 5l/100km. Sprawdziłem czy da się zejść poniżej 5l przy rozsądnej jeździe do 100km/h i dało się. Mój spalił 4.3l. W mieście gdzie mam do przejechania zaledwie 6km. w jedną stronę spala w lato 6,5-7l a w zimę 7,5-9,5l. Moja waga to 100kg. Dodam, że mam model z 2000r. i nie posiadam wskaźnika poziomu paliwa. A pokrętło od rezerwy 3 razy mi się przydało ;) Z obserwacji mam ok. 16l bez rezerwy. Rezerwa jest różnie podawana, średnio 2,5l. Zbiornik raz podają 20l a raz 19,5l. Ja go traktuje jako 18,5l. Czyli w trasie moge zrobic na jednym baku ok. 370km [bez rezerwy 320km]. 2. Prowadzenie i cztery litery ;) Wbrew obawom [ok. 230kg] prowadzi się przewidywalnie i lekko. Zawracanie bez problemu. Jazda na dłuższe wypady [np. Rumunia] daje odczucie komfortu dzięki szerokiej i miękkiej kanapie oraz wysoko wysuniętej kierownicy, a mam 190cm wzrostu. Co ok. 300-400 km potrzebuje zrobić postój dla pośladków i kręgosłupa ;) ale sprawdziłem ile da się sensownie wytrzymać do pierwszej przerwy i jak trzeba to można przejechać ok. 600km. 3. Silnik i jego osiągi Przyznam, że opinie o 'nieśmiertelnym' olejaku mnie przekonały dodatkowo. Stara sprawdzona konstrukcja. Olejak to duży plus i duży minus. Plus to jak dla mnie 'budowa cepa'. Nigdy nie miałem do czynienia z silnikami. Po poczytaniu i oglądnięciu paru filmików sam wykonałem regulacje luzów zaworowych. Prosta choć czasochłonna operacja jak na pierwszy raz. Gaźniki tez wezmę w swoje ręce, choć to poważniejsza operacja. Ale do wykonania samemu nie to co wtryski. Minus to rozgrzewanie i grzanie silnika. W lato daje się odczuć jego ciepło, ale myślałem, że będzie gorzej. To było miłe uczucie jak jednak nie grzał tak mocno jak opisywano. Łydek nie spaliło mi ;) Lecz w chłodniejsze dni trzeba go rozgrzewać ok. 2-3min. [10 stopni] i 3-5min. [5 stopni] Pamietam jak wcześnie rano wstałem w Rumunii i po wyjściu z namiotu zobaczyłem mocno oszroniony motocykl to zadałem sobie dwa pytania; jak aku i czy tłoki się ruszą z tak gestym olejem. 20min. trwało by motocykl złapał odpowiednie obroty. Dość długo go rozpędzałem z górki i wprowadzałem z powrotem odpalając na 2gim biegu. Ale jak już zaskoczył na pełnym ssaniu i z manetka do oporu przekręconą to pojawił mi się uśmiech na twarzy :D Co do obrotów to do 4tyś. jest spokojny i nie wyrwie z siedzenia nawet jak manetka dasz do oporu. Powyżej daje sie odczuć żwawość. Prawdziwy pazur pokazuje tak od 7tys. Już się nauczyłem, że wyprzedza się na 3cim biegu w trasie :D To sprawia, że opona tylna spokojnie wytrzymuje mi już 15tyś. km i po znacznikach widać, iż wytrzyma mi jeszcze z 10tyś. km minimum. Przednia za to po 15tyś. km jest już bliska znacznikowi i ją wymienię. Obie opony to Pilot Road 4 ze stajni Michelin. 4. Amortyzacja Łatwo dobić z plecaczkiem na nawet najmniejszych wybojach. Ale to pewnie sprawa zużytych sprężyn i oleju. Już od samego początku czułem, że zawieszenie jest bardzo miękkie. Daje to przyjemne odczucie na większości dróg w Polsce ;) Czytałem, że to norma w Bandycie 600. Teraz po tych 21tyś. km wymienię olej w lagach na 10W albo 15W [podobno w oryginale powinno być 5W] i zobaczę jak na starych sprężynach będzie działać. Jak coś to zakupie progresywne sprężyny. 5. Hamulce Nie są kosy. Ale hamując samym przodem mam miłe wrażenie, że nie zblokuje mi koła. I tak też jest. Przy agresywnym hamowaniu robi to skutecznie, choć z lekkim opóźnieniem. Coś jak ABS, ale nie do końca. Miałem obawy po tym co czytałem o nich ale teraz po przejechaniu tylu kilometrów jestem z nich zadowolony. Tylni to naprawdę spowalniacz, co nie znaczy, że nie da się zblokować koła. Pomocny w nagłym hamowaniu by skutecznie dopomóc przednim heblom. 6. Napęd Nie stawiałem i nie stawiam motocykla na koło. Zużycie napędu na średniej klasy częściach dało mi te 21tyś. km. Zębatce tylne juz niewiele brakuje do ostrzy, a łańcuch jest już tak wyciągnięty ze skali brakuje. Kupiłem z naciągiem 1/4. Teraz zakupiłem najmocniejszy łańcuch DID i zębatki SuperSprox. Zobaczymy ile wytrzymają. 7. Wygląd Jak to mówią o gustach się nie rozmawia.. Ale wypowiedzieć się można ;) Dla mnie to jeden z najładniejszych golasów. Linia ponadczasowa. Niby nie wyróżnia się z tłumu, ale nie ma osoby która by nie powiedziała, że jest ładny i przykuwa jednak oko :) Ja uważam go za połączenie starego stylu z nutką nowoczesności. Ale ja to już/dopiero po trzydziestce ;) Reasumując jestem bardzo zadowolony z wyboru.
Ocena: 4/5 | Autor: Berm | Opinia o Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)
Zajebisty silnik, można nim pogonić, można jechać od dołu. Potrafi wyrywać ręce. Hamulce wystarczające. Zawieszenie posiada niewielką regulację, ale wystarczającą do utwardzenia przy mojej wadze 75kg. Od święta można nawet wyciągnąć na tor, zejść na kolano, jednak jest to obkupione olbrzymim wysiłkiem ze względu na masę motocykla. Małe techniczne tory są ciężkie, ale jak boli to wiem że żyję. Do wymiany Szyba na wyższą bądź deflektor i mamy maszynę nawet turystyczną.
Ocena: 5/5 | Autor: Marek | Opinia o Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)
Na co dzień jeżdżę DL 1000 w nowej budzie ale miałem okazję przejechać parę tysiączków Bandziorem 1.250. Na równym sunie jak rakieta, przeciskanie między autami bez problemów, winkle to bajka, problemy zaczynają się na nierównym asfalcie ale jak bym miał zastanawiać się nad drugim sprzętem to tylko ten bym brał pod uwagę.
Ocena: 5/5 | Autor: Marcin | Opinia o Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)
Moje pierwsze moto, wart polecenia.
Ocena: 5/5 | Autor: Duduś | Opinia o Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)
Ciezkawy Ale bardzo ciekawy i żywotny motocykl
Ocena: 5/5 | Autor: Głodny | Opinia o Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)
Bardzo fajny moto, wygodny, dobre przyspieszenie,spalanie ok 5L/100km w moim przypadku, wskaznik poziomu paliwa, godziny i przebiegu dziennego, polecam!
Ocena: 5/5 | Autor: Michu | Opinia o Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)
Świetny motocykl na miasto i w trasę, spalanie też nie najgorsze. Ogólnie polecam :)
Ocena: 5/5 | Autor: Zielony | Opinia o Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)
Osobiście mam GSX 1250 FA i kocham to moto - polecam
Ocena: 5/5 | Autor: Sempik | Opinia o Suzuki GSF / Bandit 1200N (2006 - 2007)
Motocykl posiadam od 2 sezonów. Jestem z niego bardzo zadowolony, co prawda pozycja na motocyklu nie nadaje się do bicia rekordów prędkości (opory powietrza przy wersji N), ale dynamika i ściąganie z siodła przy gwałtownym ruszaniu wszystko wynagradza. Polecam wariata nie do zajechania ;)
Ocena: 5/5 | Autor: Pany z Gdyni | Opinia o Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)
Przede wszystkim wygląd. Piękne chromowane wykończenia i klasyczny design. Po drugie niezawodność - wymieniać olej regularnie i dożyje do końca świata. Po trzecie - wygoda prowadzenia i siedzenia. Po czwarte - łatwość dostępu. Bandit nie jest okryty plastikami i dostęp do wymiany czegokolwiek jest bardzo łatwy. Dotyczy to również wymiany oleju w lagach. Minusy to może rzeczywiście waga ale odczuwalna dla osób o mniejszej sile. Jeżeli chodzi o hamulce to mogą nie wystarczyć tylko osobom, które lubią szybką jazdę. Dla osób rozsądnych lubiących normalne prędkości będą idealne :) Bardzo polecam na pierwsze moto i nie tylko!

Wygrane Pojedynki

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)

Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2000 - 2005)

Przegrane Pojedynki

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Yamaha FZ6 600 Fazer S2 (2006 - 2010)Suzuki GSF / Bandit 650S (2007 - 2012)