41%
59%

Suzuki GSF / Bandit 600N
2000 - 2004

+

Honda CB 600F Hornet
1998 - 2003

+

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600N

Test video

Opinia Video o Honda CB 600F Hornet

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600N

Ocena: 4.6/5 liczba głosów: 16

Opinie o Honda CB 600F Hornet

Ocena: 4.7/5 liczba głosów: 14

Silnik:
4.8 vs 4.9
Hamulce:
3.9 vs 4.4
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.9
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.4 vs 4.4

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600N

Autor: Kret
Bandzior jest bardzo wygodny, ładnie wygląda i po prostu bandzior to suzuki :)
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Autor: Daniel
Bandzior to Bandzior :)
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Autor: Bandzior
Świetna frajda z jazdy ! Wygodna pozycja, przyjemny wygląd, żwawy na każdym zakresie obrotów, dobre prowadzenie, silnik nie do zajechania, bardzo mała awaryjnośc, maszyna robi robotę ! Wady: głównie duża masa, i wąska guma z tyłu.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kamilo
Od zawsze mi sie podoba piękna maszyna
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mati
Lepszy wygląd po prostu
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Żeton
Prosta konstrukcja. mniej awaryjny Ak47 w srod motocykli. Tanszy w eksploatacji
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jano
Bandyta the best !!!
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: PiSzCzU22
Ponieważ sam takiego posiadam i chętnie obejrzałbym go w teście ;)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
jest zajebisty :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kamone
Masa, gabaryt, jeżdżę nim.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
nowszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Szu
Stary niezawodny olejak, silnik nie do zajechania, wygodniejsza pozycja, 185cm/90Kg
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Damianik
Bandit! <3 Prowadząc ten motocykl naprawdę masz wrażenie czegoś niepokornego dużego mimo braku owiewek, jest mega wygodny a zwłaszcza przy szerokiej kierownicy, sama masa własna to plus bo moto jest świetnie wyważone więc jazda w zakrętach jest mega przyjemna, niskie spalanie, bezawaryjność, niskie koszty utrzymania i bezbłędny wygląd *_* Na tyle polubiłem małego Bandita że myślę nad 1200 za 2 sezony póki co nie zamierzam go na nić wymienić. Hornetka jest lekka przyjemnie sie nią jeździ ale stanowczno za mała duże ugięcie kolan, wygląd jak dla mnie o wiele mniej przekonywujący a sama moc jakoś dużo nie odstaje bandziorem gdy śmigam z Hornetkami więc zdecydowanie Suzuki Bandit!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mati
dla mnie jest ładniejsz
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ed Kox
Bardziej byłbym zainteresowany wcześniejszymi rocznikami czyli od '95 ale skoro już ma być tak to niech jest już po 2000...;). interesuje się jednym jak i drugim jednak ciągle ciągnie mnie w stronę suzuki, czyżby chodziło o te okrągłe chromowane lusterka i mega mistyczny /klasyczny wygląd...kto wie ...;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paweł
Bo mam Bandita :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kula
Bandzior rulez !!!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: rob
Bo mam:p
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Poldek
Bez awaryjny silnik i kuloodporna konstrukcja nie do zajechania
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: bobi
Nie jest awaryjmy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: piżol
oba są ok ale moje gusto jest za suzi
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wojtek
Kultowy olejak, nie ma nic lepszego, no chyba, że bandzior 1200 ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotr
Mało awaryjny i prosty w obsłudze. Ogromna ilość używanych części zapasowych w dobrych cenach. Niższa cena. Małe spalanie. Elastyczny silnik. Prostota w samodzielnym serwisowaniu.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: TROLLisLOL
Lebszy wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: stolaris
ultra klasyczny i niezniszczalny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: klop
kjhfvvv hvghkvb
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: lemanek008
serce
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Lepszy motor
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: SUCHY
ŚWIETNA PREZENCJA SUPER OSIĄGI BARDZO DYNAMICZNY WYGODNA POZYCJA KIERUJĄCEGO IDEALNY NA MIASTO JAK I W TRASĘ BDB HAMULCE GODNE SPALANIE
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Honda CB 600F Hornet

Autor: KamboBDG
Większy temperament niż w potulnym bandziorze.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: joan
Zdecydowanie... honda szybsza niż wygląda. Suzuki bardzo toporne w tym wypadku
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Arturo
Mocniejszy i zgrabniejszy. Choć Bandit nie jest taki tragiczny, to Hornet ze względu na swoje osiągi i wygląd dostaje plusa.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Aro
Lepszy na miasto, lepszy kop, bardziej sportowo zestrojone zawieszenie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzysiek
jeździłem na bandziorem i hornetem i zdecydowanie hornet bardziej przypadł m do gustu
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: LEVY
Honda mocniejsza
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Robert
Co tu duzo mowic jest the best i tyle.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: FRESH
Hornet ładniejszy i lepszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Szumi
Ponieważ Honda CB 600F Hornet jest bardziej znana i ma to cos w sobie. Co prawda, jest starsza ale mi osobiscie się o wiele bardziej podoba.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tiger
+ kultura pracy + osiągi/ zużycie paliwa + łatwość prowadzenia + możliwości zawieszenia pozwalające na bardziej dynamiczną jazdę + wygodny nawet do latania w dłuższe trasy z plecaczkiem
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Damian
Zdecydowanie Hornet. Plus za osiągi
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
lepsza moc, osiągi i prowadzenie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Lepsze Osiągi Ładniejszy Nowszy konstrukcyjnie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lukas z Szwajc
Dajcie zdjecie Horneta z owiewką. Dlaczego Hornet :) idealnie sie nim skręca. Jest niesamowicie zwrotny ma potężny zapas mocy i ten dzwięk tego sie nie da opisać nim trzeba się przejechać by posłuchać jak on chodzi i jak się zbiera) a i najważniejsze po miesiącu jazdy z powodu mojej brawury na łuku drogi zamiast sie złożyc spankowałem i wpadęłm jak ten dziek w pokrzywy:) jedyne co sie uszkodziło to odpadł mi prawy kierunkowskaz :) pokleiłem i za godzine jechałem dalej. A i jeszcze jedno bez problemu samo do postawiłem spowrotem wypchnołem z trawy/ zarosli/ krzaków . poczekałęm może 4 min, za 2 czy 3 razem odpalił i dalej w droge mam z tego filmik:)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: adam
Jeżdżę taką jest super
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomala
Posiadam taki sprzęt ,jest za.....ty. Bardzo wygodny i fajnie się tym jeździ.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kimnes
lżejszy,lepsze hamulce, lepsze osiągi ,
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: adam
bo mam i jest super
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzychu
Hornet jest bardzo żywotny jak bandit ale jednak mocniejszy a spalanie porównywalne pozycja aktywna nie tak ospała ;) ogólnie obie maszyny fajne ale jak na drugie moto brał bym Hondę w tym wypadku ^^
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: max
Jestem w niej zakochany jest przewidywalna i potrafi wybaczyć błędy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzychu
Sam jestem posiadaczem tego motocykla i uważam go za bardzo dobry wybór , swietnie sie prowadzi dostarcza mnóstwo frajdy z jazdy ma niezłego kopa jak trzeba cos wyprzedzić nawet nie trzeba redukować, bardzo wygodny niskie spalnie dietę hamulce mogę polecić ten motocykl każdemu kto rozpoczyna swoją przygodę z motocyklami .
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Marcin
Mam i polecam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bo nim jezdizlem prze, 10 000. Bezawaryjny sprzęt
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: czarny
bo lepszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: DOMINIK
Bo honda :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: stella
Jest lżejszy i mocniejszy. No i ładniejszy ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Livenup
Prawdziwa Honda, czyli nie do zajechania! Zwinny, zgrabny, szybki, posłuszny. Mój ma 116 000 km, kilka przygód i ciągle daje radę :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: jarek jaro jarecki
Hornet lepiej się prowadzi , lepiej hamuje no i przede wszystkim piękna aksamitna praca silnika PC 34 ale niestety jest bardzie awaryjny niż bandita , nie są to poważne awarie ale potrafią nie źle namieszać ( mowa o awaryjnych regulatorach napięcia które były montowane do 2003 roku )
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: łukasz
super jest i tyle
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bo jest najlepsza ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)
Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)
Moc max.
78 KM
95 KM / 12000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
64 Nm / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
200.0 km/h
226 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
zterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
chłodzony cieczą czterosuw
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
599 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
62.0 x 62.6 mm
65 x 45.2 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
11,3:1
12.0:1
Stopień sprężania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
6-biegowa
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
manualna
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2055 x 745 x 1070 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1420 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
204.0 kg
176 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
228.0 kg
198 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Widelec teleskopowy 41mm; skok 125mm
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
Wahacz aluminiowy z siedmo-pozycyjną regulacją napięcia wstępnego sprężyny; skok 128mm
Tył

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
2x 296mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
1 x 220mm
Tył
Pokaż wszystkie

Zobacz też inne walki:


Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki SV 650N (1999 - 2002) vs Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Suzuki SV 650N (1999 - 2002)Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Suzuki GSX-R 600 (2015) vs Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Suzuki GSX-R 600 (2015)Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)