56%
44%

Suzuki GSF / Bandit 600N
2000 - 2004

+

Suzuki SV 650N
1999 - 2002

+

Wygrywa Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004): 193 głosów

Przegrywa Suzuki SV 650N (1999 - 2002): 150 głosów

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600N

Test video

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 36

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 35

Silnik:
4.9 vs 4.6
Hamulce:
4.1 vs 3.8
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 4.0

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600N

Autor: Kula
Zdecydowanie wydląd, wypolerowane kolektory i silnik olejak. Świetna pozycja za kierownica sprawia, że jazda na dużych odległościach to sama przyjemność. Dodam jeszcze bezawaryjność i jedt to przepis na świetny sprzęt.
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (1)
Autor: Bandzior94
Sam posiadam Bandita 600 i jest to elegancki motocykl na pierwszy motocykl. Jest co prawda ciężki dla początkujących ale to kwestia przyzwyczajenia. Wyprostowana pozycja nie męczy tak bardzo pleców i ta agresywna pozycja jak jeszcze posiada się szeroką kierownicę. Dużym plusem jest tutaj wygląd, nie ma to jak wypolerowane na błysk 4 rury kolektorów. Co do SV to właśnie jej tutaj brakuje za przednim kołem jak by była niekompletna.
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (2)
2023-04-16 08:06:45 | Autor: Gość
Bandit zdecydowanie lepiej wygląda. Ale lepiej jeździ SV. Bandit jest bardzo ciężki s silnik zamulony. Serio po przesiadce z no horneta byłem załamany banditem. SV pewnie je jest szybczy Ślę odczucia i reakcja na gaz jest znacznie lepsza. SV naked jest też wygodny i lepiej się prowadzi od Bandita. Kiedyś byłem zakochany w Banditach aż do pierwszej jazdy. Rozczarowanie. Ciężki, słaby i pozycja pewnie wygodny ale nie aktywna. Dlatego kupiłem Horneta 2003 a po nim SV 650.
Autor: Hubert
Mimo, że jestem szczęśliwym posiadaczem Bandziora 650 z 2007r, to wahałem się czy nie dać plusa dla SV. Jest lżejsza i mniej toporna, dźwięk super. Tak czy inaczej za wygląd dla Bandziorka jest większy plus, jest masywny co bardziej pasuje dla osób ze sporym wzrostem. Heble w Bandicie są słabe, czego nie można powiedzieć o SV. Oba to wspaniałe motocykle, każdy ma w sobie coś, czego brakuje drugiemu. Jestem podzielony :D
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomko
Niezniszczalny silnik, no i przede wszystkim nie ma tego paskudnego kikuta na dole.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Autor: Mateo
wyglad lepszy w GSF ale jesli porownac sv po lifcie to wygra sv
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Rzędowa czwórka, wygląd
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: Adam
Charakter :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: redi
Uniwersalny sprzęt z nie starzejącym się wyglądem , i z nie zniszczalnym silnikiem
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzysztof / Łysy
Bo nigdy mnie nie zawiódł. 138 tys km
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: bandyta :D
piekny tył, 4cyl. rzedowy w polączeniu z ładnymi kolektorami prezentuje sie swietnie, natomiast sv z tą jedna rurką wyglada troche jak komarek, wg mnie jedyny +dla sv to waga ,
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: El_Bandito600
Ladniejszy wyglad i najlepszy olejak w historii
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Kempus
Co 4 cylindry to nie 2 :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Kili
Ładniejszy wygląd i ten silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: przemo
Nniezniszczalny motor
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kamil
Jest ładniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bezawaryjny . Lepszy do turystyki .
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotr
Uważam tak ponieważ moto jest praktycznie bezawaryjne świetnie się prowadzi i można go kupić za przystępną cenę
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomek
cztery rury wychodzące z głowicy w bandicie wygląda znacznie lepiej od jednego małego wypierdka w SVce

spokojniejsza charakterystyka, liniowe oddawanie mocy i duże gabaryty (dla pasażerki) - w trasie to się przydaje
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piernik
Stabilniejszy(duża masa własna) , bardzo dobre heble , bardzo dobre osiągi ---> WYGLĄD<---
Po prostu uwielbiam mojego bandytę. Nie zamienię go za nic w świecie.
Jest to tylko i wyłącznie moja opinia :]
Pozdrawiam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mateusz
Wspaniały sprzęt na początek jak i rówież dla bardziej zaawansowanych . Moje pierwsze moto , byłem bardzo zadowolony zniego
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: BOGUŚzM3
Znajomy ma go już kilka lat i nie narzeka.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ghost
Mam i nie mam się do czego przyczepić.gdzie bym nie pojechał każdy pyta jaka to pojemność ;)i te cztery "żeberka"za przednim kołem to jest to .uwielbiam mojego bandita ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krystian
Lepsza praca silnika ,motor nie do zajechania.Wygodniejszy,
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: J127
Rzędowa 4-ka, 4 rury i dzwięk.
V-ki jakos na mnie nie dzialaja
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paweł
Ładniejszy .4 cylindry
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: gary
Ladniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: 11FX
Bandit jest jak wół roboczy zawsze 100 % sprawności Serce pracuje do ostatniej kropli oleju System smarowania silnika typowo lotniczy czyli perfekcyjny Moto do miasta i na trasę Posiadam bandziorka drugi sezon , Bieszczadzkie serpentyny pokonuje wspaniale i na A4 tez wymiata ZDECYDOWANIE POLECAM
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: bandzior
WYglad,charakter, stabilnosc prowadzenia.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: kogut
Bo takowy posiadam a na sv jeździłem i jest przereklamowana
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mugen
Legendarny Olejak nie do zajechania
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: arnas
Ponieważ jest wygodniejszy i bardziej mi się podoba. SV wyglada jakby czegoś jej brakowało
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jurij
Bandit jest jest po prostu większy co przy moim wzroście (195cm) jest ważne. Po za tym mało awaryjny silnik i wygląd ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Malan
Wyrozumiała maszyna z klasycznym wyglądem motocykla.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rebeliant
wystarczy spojrzeć...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Karol
Jest "napakowany", wygląda poważniej i ma twardszy silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Japko.
4 cylindry <3
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Badek
Lepszy silnik, wygląd...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Darek
Świetny wygląd, mocy w sam raz, wygodna pozycja za kierownica i oczywiscie olejak-sprzet niezniszczalny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Streetu
Silnik nie do zakatowania mozna palić gume aż do śmierci , zawieszenie przód kapota straszna hamulce mogły by być lepsze.. a tak ogólnie wygodne moto i polecane na pierwsze moto do nauki jazdy jak ktoś ma olej w głowie ....
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jano
Olejak the best !!! Oczywiscie wyglad, wygoda, co tu pisac KLASYK !!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomek
4 gary lepiej brzmią niż 2 i Bandit wygodniejszy ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: król julian
ponad czasowy wygląd i niezniszczalny silnik to jest podręcznikowy naked
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: iwona
4 żebra
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mike
Lepszy design :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dawkaj
Piękniejszy wygląd :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
lepiej lata, i ładniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Arczi
Moim zdaniem Wygodniejszy, Ładniejszy, Niezawodny.
Na starcie przy SV zostaje minimalnie w tyle lecz Jak przekroczy swój dziurawy zakres to umie pokazać pazur :)

PLUSIK DLA BANDZIORA!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Brodzian
Ładniejsza bryła, milsze brzmienie silnika.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: MichaelloR93
Może i cięższy ale wygląd (4 do 1 w rurach) specyficzny charakter i wygoda prowadzenia jest na korzyść Bandziorka ????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Wygląd, trwałość, możliwości modyfikacji
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Davvid1990
Wygląd, dźwięk i bezawaryjność. Bandzior to klasa sama w sobie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: maniek
jest bardziej muskularny no i ten kolektor... bajka...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Wygląd silnika i zegarów
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piter
Dużo fajniejszy wygląd, lepsze brzmienie szczególnie na akcesoryjnym wydechu. Wrażeń z jazdy nie porównam bo jeździłem tylko Banditem ale spełnia on moje oczekiwania bardzo fajny sprzęt, przy zakupie nawet nie myślałem o SV ze względu na: jak dla mnie słaby dźwięk wolę 1000 razy brzmienie rzędówek no i ten wydech jak w komarku.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: lemanek
jest bardziej masywny, idioto odporny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Perfect rider
Cztery gary i piękny dźwięk
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Patryk (RamzeS)
Bandit klasa sama w sobie i legenda która trwa do dziś
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Mk
Wygląda świetnie i ma sportowy charakter i dźwięk
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Panek
Klasa sama w sobie , najlepszy olejak w histori
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Wiciu
Oczywiście sv bardzo dobry motocykl ale moim zdaniem Bandit jest po prostu ładniejszy, ja sam wole r4 od v2. Co mogę powiedzieć, oba świetne mi bardziej odpowiada bandyta.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Dawid Grabka
Bandit jest lepszy ponieważ ma 4 cylindry super dźwięk, nie zawodny silnik, dużo lepiej wygląda, jest wygodniejszy, i sam takiego posiadam Pozdrawiam Dawid
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Maciek
Bandit wydaje mi się lepszy bo ma silnik R4 który jest nie do zajechania i można też na gumie pośmigać
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Orri
Silnik olejak. 4 gary które robią robotę i do tego wyglądają. Wygodna pozycja i wygląd. W SV brakuje mi kolektorów za przednim kołem.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: ruby
Wygodniejszy w uzytkowaniu.lepszy wyglad.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Bandit młodziej wygląda, robi większe wrażenie wyglądem silnika i lepiej mi sie nim jeździ
Pozdrawiam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Pabloz
Zdecydowanie wygląd, bo osiągi dość podobne. No i zbyt nerwowy silnik w sv przy zmniejszaniu gazu.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Pepi
Bandit bedzie zawsze rozpoznawalny, s-vka przy nim wyglada jak z innej ery, no i ten pojedynczy kolektor.... załamka
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Monsterr
bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: juras
Według mnie jest szybszym i lepiej prowdzacym sie moto
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Jogurt
Przede wszystkim jest wygodny w trasie i ekonomiczny, a na krótkich odcinkach też potrafi pokazac że ma pazur!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Zibi
Po prostu 4cylindry, wygoda i ten dźwięk, cos niesamowitego czego brak w Sv
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Kamil
Po prostu to bandit :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Laufer
Bo takiego mam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Newmorning
Za styl
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Szymon
Ogólnie wygląda lepiej jest masywniejszy i niema jednej rury kolektora jak sv
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: zaku
To uczucie, że masz kawał motura....
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: NeXi
Ładniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: kynek
Szybszy, stabilniejszy i silnik jest bardziej wytrzymały niż w SV
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Autor: motonita
Dlaczego Bandit lepszy? Bo nie jeździ się na nim jak na psie, jest wygodniejszy , cięższy i większy lecz prowadzi się bajecznie, no i ten dźwięk r4 : ) Do tego piękne kolektory zamiast tego esfałowskiego kastrata :p
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Gość
Bandit 600 bo man takiego :D
Dziobas91
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Bandzior
Świetna frajda z jazdy ! Wygodna pozycja, przyjemny wygląd, żwawy na każdym zakresie obrotów, dobre prowadzenie, maszyna robi robotę !

Wady: głównie duża masa, i wąska guma z tyłu.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Kowal
Bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Bartek
Prawdziwy rasowy motocykl... Masywny i agresywny jak na bandziora przystało. SV to popierdółka, na której przeprowadzono kastracje ... i urwano połowę silnika.
Bandzior brzmi jak prawdziwy rasowy kocur, SV raczej jakby właśnie zabrakło tego jednego jądra.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)

Opinie o Suzuki SV 650N

Autor: Jaro
dźwięk i moc z dołu jedzie się tym jak dieslem z włączona juz turbiną :)
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Autor: Sv650s
Nie jezdzilem b6 ale taki sam motor mialem w gsxf i silnik w sv zdecydowanie na plus olejak fajna rzecz ale v2 pod wzgledem radochy z jazdy wymiata no i ten dzwiek...
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Autor: Emil
Posiadam sv650 tylko w wersji S. Falka na sportowym kolektorze i przelocie Sharka brzmi jak prawdziwy sprzet !
Napewno na plus jest waga,ktora jest duzo mniejsza niz w "Bandycie''.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Beti
Silnik , piękne brzmienie , charakterystyka silnika , no i ile można słuchać darcia się rzędowej 4
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Hecktor5
Dzwięk V2 powala :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kuba
Radość z jazdy, dźwięk silnika, wygląd wersji poliftowej, niskie koszty eksploatacji, niskie zużycie paliwa, niezawodność
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lysy
Za dzwiek i wage
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mira$
SV jest lepsza we wszystkim. Jedynie wygląd przedlifta jest gorszy od bandziora.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dakatsu
Vka to Vka - bardzo elastyczny i niezawodny silnik, który nie wyje jak szlifierka. SV prowadzi się łatwo jak rower i potrafi niejednego zaskoczyć.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kaneth
Vka. Elastyczny, lzejszy. Wersja po lifcie bije wyglądowo bandita bez dwóch zdań. Mniej pali i lepiej brzmi.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: NaNo
Frajda z jazdy, dźwięk i oddawanie mocy coś pięknego i to że stoi w moim garażu pozdro Sv forever
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Deju
V2 i wszystko jasne
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Michu
Lżejszy, szybszy, mniej pali
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzychu Lwg
Mniej pali równie niezawodny super dół bandit jak dla mnie ma piękny dźwięk ale bass v2 tez kozak ^^
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: widmo
ładniej brzmi dzwięk
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Adaś
Motocykl fajnie przyśpiesza
jest to v-ka
mało pali
mocny dół
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mike
Silnik w układzie V czyli dużo zabawy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Laxa
Silnik olejak lepiej zbudowany ;D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Psychopata_P
wygląd, kształt, silnik i jego osiągi :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: piotrek
Wygladem moze nie zachwyca (kolektor) ale nadrabia dzwiekiem
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomi
genialny silnik, super waga, faajny fan z jazdy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: koza
1)to jest v
2)wygląd
3) fun z jazdy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mateusz
Mam taki cały sezon mocno eksplatowalem na pewno bym niezamienil za bandit
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jaro
Spalanie moment obrotowy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: jarek jaro jarecki
Bardziej zwrotny ,lepiej pokonuje zakręty lepiej przyspiesza choć prędkości maksymalne maja podobne , mniejsze spalanie .Gdybym miał wybierać pomiędzy banditem 656 ale jeszcze z silnikiem chłodzonym olejem a sv 650 wybrał bym bandita
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: seba
ten dźwięk!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kuba SV650
Zawsze chciałem mieć ten motocykl, był dla mnie legendą. Takie japońskie Ducati dla ludu, nawet ładniejsze niż niektóre Monstery i tańsze. No i mam, po przesiadce z NSR 125, zero stresu, moc wystarczająca i była bardzo prosta do ogarnięcia :) No i najważniejsze... piękny dźwięk V2 i ten mocny dół <3
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mariusz051191
większa frajda z jazdy :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paweł z Łącka
Silnik w układzie V ma swój charakter i to sprawia że jest niepowtarzalna
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Lżejszy i lepszy charakter silnika.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kamil
Moc od dołu, niska waga, ładna rama, no i ten dźwięk zdecydowanie na plus dla SV.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rybcia
Uwielbiam go za dźwięk wydobywający się z silnika V, za jego mikroskopijne spalanie i za frajdę jaką daje z jazdy na nim.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Losu
Zawieszenie i V-ka
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: wer
po prostu lepszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mombi
- większy moment obrotowy
- lepszy stosunek mocy do masy
- jest całkiem zwrotny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Dzwięk i moment obrotowy ;d
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Larem
Lepsze spalanie, lepsze osiągi, niższa masa, lepsze brzmienie.
Jestem wprost w szoku, że bandit wygrywa.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kamyk
Może kwestia gustu...
A może po prostu jeżdżąc na SV jestem do tej maszyny bardziej przekonany.. Najbardziej cieszy elastyczność V-ki, charakter bandziora i trochę "nieokrzesany" styl ;)

Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gieras
Niesamowicie dający frajde z jazdy silnik i dźwięk wydechu V-ki. ☺
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: materac
Lepszy pod każdym względem poza wyglądem.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: marceli
Dźwięk silnika ☺
A gdy jeszcze zmienić wydech na akcesoryjny to w ogóle brak słów
Ponadto jeżdżę głównie po mieście i sv650 jest o wiele poręczniejszy, lżejszy. ...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krystian
Dźwięk na przelocie, mniejsze spalanie, lepiej odpala po postoju, lżejsza
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Marcinuch
Bandit nudny jak flaki z olejem. Sv to jest to: idzie z dołu , super sie prowadzi no i ten dzwięk!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: rudy
wygląd mnie do niej przekonuje
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: muli9
Piękny głos i wygląd szczególnie wersja S
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: fakeducati
Lepiej brzmi, zwinniejszy, jedynie pod względem kolektorów bandit lepszy.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: levy85
sv jest duzo lzejsza 👍🏻 ma wiecej mocy na niskich i srednich obrotach 👍🏻 wole V2 niz rzedowa 4 w kwesti dzwieku 👍🏻 kwestia preferencji 👌🏻 ( jezdzilem paroma r4 moze sie przejadlem 😉 chociaz benelli tnt 600 brzmi fajnie a to r4 👍🏻niemniej wole „bulgot” V2 👌🏻) spalanie sv jest nieco mniejsze , ma ten sam uklad hamulcowy co w b600 przy nizszej masie co oznacza mniejsze zuzycie i mniejsze obciazenie wieksza wydajnosc ogolnie 👍🏻 silnik sv ma pare hp mniej w piku ale dzieki nizszej masie sprzety na maxa przyspieszaja podobnie np na torze na wyjsciu z zakretu jesli kierowcy wiedza co robia pozatym sv ma nieco wieksze opony co przy nizszej masie sprawia ze jest nieco wiecej przyczepnosci i lepsze wybieranie nierownosci i dziur w asfalcie pozatym rama sv jest silniejsza sztywniejsza mniej sie gnie przy tym samym przeciazeniu pomimo ze rama b600 to ta sama rama co w b 1200 takze naierwszy „rzut oka” wydawac by sie moglo ze rama b600 bedzie conajmniej tak samo sztywna jak ta w sv 650 ale jednak nie 😎 pozatym geometria sprzetow jest zblizona ogolnie jedyna przewaga jaka widze bandita 600 to to co jednoczesnie jest jego wada czyli wieksza masa ktora staje sie zaleta gdy wystawimy sprzety na dzialanie silnego wiatru bocznego turbulencji etc w takich warunkach masa bandita 600 sprawia ze sprzet jest bardziej stsbilny mniej nim mojta pozatym jak dla mnie ze wzgledu na specyficzne preferencje sv 650 pokonuje bandita 600 w kazdej kategori 😁👌🏻 dlatego kupilem sv 650 s 👍🏻 tylko manetki misze podniesc bo wersja s wymusza bardziej pochylona pozycje niz wersja n 👌🏻
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Myślę, że silnik w układzie V nadaje SV-ce lepszego charakteru i daje jeszcze lepsze wrażenia z jazy :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Autor: ALF
Bo jest po prostu lepszy!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Bartosz
V'ka i tyle w temacie :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Bartek
V2 > I4
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Autor: Szyszpi
Bo to po prostu Vałka :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: thomas
silnik!!!...i cala reszta ...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: moto
oba motocykle sa swietne ale dla mnie dzwiek jest wazniejszy niz pare kucy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: pita
Vka!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Remuss
bo go mam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: lolek
bo tak
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Autor: rosetanin
fałka !!!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Grubik
bo sam mam sv ;D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
bo jest
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Babajaga
bo fajniejszy i tyle
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Bo ciągnie od początku tam gdzie bandzior ledwo kaszle!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Bo mam takiego :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: rafał
bo jest zaje..bisty
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Porkej
Mam i latam !!!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Gość
bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Sv
Bo to sv
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (4)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)
Suzuki SV 650N (1999 - 2002)
Moc max.
78 KM
71 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
62.0 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
200.0 km/h
204.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,3:1
11,5 : 1
Stopień sprężania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2045 x 760 x 1060 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1420 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
204.0 kg
165.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
228.0 kg
185.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności