57%
43%

Suzuki GSF / Bandit 600N
2000 - 2004

+

Suzuki SV 650N
1999 - 2002

+

Wygrywa Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004): 163 głosów

Przegrywa Suzuki SV 650N (1999 - 2002): 124 głosów

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600N

Test video

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Ocena: 4.6/5 liczba głosów: 30

Ocena: 4.3/5 liczba głosów: 24

Silnik:
4.9 vs 4.6
Hamulce:
4.1 vs 3.8
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.6
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 4.1

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600N

Autor: Kula
Zdecydowanie wydląd, wypolerowane kolektory i silnik olejak. Świetna pozycja za kierownica sprawia, że jazda na dużych odległościach to sama przyjemność. Dodam jeszcze bezawaryjność i jedt to przepis na świetny sprzęt.
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bandzior94
Sam posiadam Bandita 600 i jest to elegancki motocykl na pierwszy motocykl. Jest co prawda ciężki dla początkujących ale to kwestia przyzwyczajenia. Wyprostowana pozycja nie męczy tak bardzo pleców i ta agresywna pozycja jak jeszcze posiada się szeroką kierownicę. Dużym plusem jest tutaj wygląd, nie ma to jak wypolerowane na błysk 4 rury kolektorów. Co do SV to właśnie jej tutaj brakuje za przednim kołem jak by była niekompletna.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Rzędowa czwórka, wygląd
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: Adam
Charakter :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomko
Niezniszczalny silnik, no i przede wszystkim nie ma tego paskudnego kikuta na dole.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: redi
Uniwersalny sprzęt z nie starzejącym się wyglądem , i z nie zniszczalnym silnikiem
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mateo
wyglad lepszy w GSF ale jesli porownac sv po lifcie to wygra sv
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzysztof / Łysy
Bo nigdy mnie nie zawiódł. 138 tys km
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Hubert
Mimo, że jestem szczęśliwym posiadaczem Bandziora 650 z 2007r, to wahałem się czy nie dać plusa dla SV. Jest lżejsza i mniej toporna, dźwięk super. Tak czy inaczej za wygląd dla Bandziorka jest większy plus, jest masywny co bardziej pasuje dla osób ze sporym wzrostem. Heble w Bandicie są słabe, czego nie można powiedzieć o SV. Oba to wspaniałe motocykle, każdy ma w sobie coś, czego brakuje drugiemu. Jestem podzielony :D
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: El_Bandito600
Ladniejszy wyglad i najlepszy olejak w historii
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Kempus
Co 4 cylindry to nie 2 :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Kili
Ładniejszy wygląd i ten silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: przemo
Nniezniszczalny motor
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kamil
Jest ładniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bezawaryjny . Lepszy do turystyki .
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotr
Uważam tak ponieważ moto jest praktycznie bezawaryjne świetnie się prowadzi i można go kupić za przystępną cenę
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomek
cztery rury wychodzące z głowicy w bandicie wygląda znacznie lepiej od jednego małego wypierdka w SVce spokojniejsza charakterystyka, liniowe oddawanie mocy i duże gabaryty (dla pasażerki) - w trasie to się przydaje
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piernik
Stabilniejszy(duża masa własna) , bardzo dobre heble , bardzo dobre osiągi ---> WYGLĄD<--- Po prostu uwielbiam mojego bandytę. Nie zamienię go za nic w świecie. Jest to tylko i wyłącznie moja opinia :] Pozdrawiam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mateusz
Wspaniały sprzęt na początek jak i rówież dla bardziej zaawansowanych . Moje pierwsze moto , byłem bardzo zadowolony zniego
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: BOGUŚzM3
Znajomy ma go już kilka lat i nie narzeka.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ghost
Mam i nie mam się do czego przyczepić.gdzie bym nie pojechał każdy pyta jaka to pojemność ;)i te cztery "żeberka"za przednim kołem to jest to .uwielbiam mojego bandita ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krystian
Lepsza praca silnika ,motor nie do zajechania.Wygodniejszy,
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: J127
Rzędowa 4-ka, 4 rury i dzwięk. V-ki jakos na mnie nie dzialaja
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paweł
Ładniejszy .4 cylindry
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: gary
Ladniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: 11FX
Bandit jest jak wół roboczy zawsze 100 % sprawności Serce pracuje do ostatniej kropli oleju System smarowania silnika typowo lotniczy czyli perfekcyjny Moto do miasta i na trasę Posiadam bandziorka drugi sezon , Bieszczadzkie serpentyny pokonuje wspaniale i na A4 tez wymiata ZDECYDOWANIE POLECAM
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: bandzior
WYglad,charakter, stabilnosc prowadzenia.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: kogut
Bo takowy posiadam a na sv jeździłem i jest przereklamowana
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mugen
Legendarny Olejak nie do zajechania
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: arnas
Ponieważ jest wygodniejszy i bardziej mi się podoba. SV wyglada jakby czegoś jej brakowało
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Monsterr
bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jurij
Bandit jest jest po prostu większy co przy moim wzroście (195cm) jest ważne. Po za tym mało awaryjny silnik i wygląd ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Malan
Wyrozumiała maszyna z klasycznym wyglądem motocykla.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jogurt
Przede wszystkim jest wygodny w trasie i ekonomiczny, a na krótkich odcinkach też potrafi pokazac że ma pazur!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rebeliant
wystarczy spojrzeć...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Karol
Jest "napakowany", wygląda poważniej i ma twardszy silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Japko.
4 cylindry <3
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Badek
Lepszy silnik, wygląd...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Darek
Świetny wygląd, mocy w sam raz, wygodna pozycja za kierownica i oczywiscie olejak-sprzet niezniszczalny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: bandyta :D
piekny tył, 4cyl. rzedowy w polączeniu z ładnymi kolektorami prezentuje sie swietnie, natomiast sv z tą jedna rurką wyglada troche jak komarek, wg mnie jedyny +dla sv to waga ,
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Streetu
Silnik nie do zakatowania mozna palić gume aż do śmierci , zawieszenie przód kapota straszna hamulce mogły by być lepsze.. a tak ogólnie wygodne moto i polecane na pierwsze moto do nauki jazdy jak ktoś ma olej w głowie ....
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jano
Olejak the best !!! Oczywiscie wyglad, wygoda, co tu pisac KLASYK !!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomek
4 gary lepiej brzmią niż 2 i Bandit wygodniejszy ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: król julian
ponad czasowy wygląd i niezniszczalny silnik to jest podręcznikowy naked
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: iwona
4 żebra
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mike
Lepszy design :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dawkaj
Piękniejszy wygląd :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
lepiej lata, i ładniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Arczi
Moim zdaniem Wygodniejszy, Ładniejszy, Niezawodny. Na starcie przy SV zostaje minimalnie w tyle lecz Jak przekroczy swój dziurawy zakres to umie pokazać pazur :) PLUSIK DLA BANDZIORA!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: NeXi
Ładniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Brodzian
Ładniejsza bryła, milsze brzmienie silnika.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: MichaelloR93
Może i cięższy ale wygląd (4 do 1 w rurach) specyficzny charakter i wygoda prowadzenia jest na korzyść Bandziorka ????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: lemanek
jest bardziej masywny, idioto odporny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Perfect rider
Cztery gary i piękny dźwięk
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Patryk (RamzeS)
Bandit klasa sama w sobie i legenda która trwa do dziś
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Mk
Wygląda świetnie i ma sportowy charakter i dźwięk
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Panek
Klasa sama w sobie , najlepszy olejak w histori
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Wiciu
Oczywiście sv bardzo dobry motocykl ale moim zdaniem Bandit jest po prostu ładniejszy, ja sam wole r4 od v2. Co mogę powiedzieć, oba świetne mi bardziej odpowiada bandyta.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Dawid Grabka
Bandit jest lepszy ponieważ ma 4 cylindry super dźwięk, nie zawodny silnik, dużo lepiej wygląda, jest wygodniejszy, i sam takiego posiadam Pozdrawiam Dawid
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Maciek
Bandit wydaje mi się lepszy bo ma silnik R4 który jest nie do zajechania i można też na gumie pośmigać
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: motonita
Dlaczego Bandit lepszy? Bo nie jeździ się na nim jak na psie, jest wygodniejszy , cięższy i większy lecz prowadzi się bajecznie, no i ten dźwięk r4 : ) Do tego piękne kolektory zamiast tego esfałowskiego kastrata :p
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Orri
Silnik olejak. 4 gary które robią robotę i do tego wyglądają. Wygodna pozycja i wygląd. W SV brakuje mi kolektorów za przednim kołem.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: ruby
Wygodniejszy w uzytkowaniu.lepszy wyglad.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Bandit młodziej wygląda, robi większe wrażenie wyglądem silnika i lepiej mi sie nim jeździ Pozdrawiam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Pabloz
Zdecydowanie wygląd, bo osiągi dość podobne. No i zbyt nerwowy silnik w sv przy zmniejszaniu gazu.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Pepi
Bandit bedzie zawsze rozpoznawalny, s-vka przy nim wyglada jak z innej ery, no i ten pojedynczy kolektor.... załamka
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: juras
Według mnie jest szybszym i lepiej prowdzacym sie moto
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Zibi
Po prostu 4cylindry, wygoda i ten dźwięk, cos niesamowitego czego brak w Sv
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Kamil
Po prostu to bandit :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Laufer
Bo takiego mam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Newmorning
Za styl
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Szymon
Ogólnie wygląda lepiej jest masywniejszy i niema jednej rury kolektora jak sv
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: zaku
To uczucie, że masz kawał motura....
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: kynek
Szybszy, stabilniejszy i silnik jest bardziej wytrzymały niż w SV
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Autor: Bartek
Prawdziwy rasowy motocykl... Masywny i agresywny jak na bandziora przystało. SV to popierdółka, na której przeprowadzono kastracje ... i urwano połowę silnika. Bandzior brzmi jak prawdziwy rasowy kocur, SV raczej jakby właśnie zabrakło tego jednego jądra.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Gość
Bandit 600 bo man takiego :D Dziobas91
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Bandzior
Świetna frajda z jazdy ! Wygodna pozycja, przyjemny wygląd, żwawy na każdym zakresie obrotów, dobre prowadzenie, maszyna robi robotę ! Wady: głównie duża masa, i wąska guma z tyłu.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Kowal
Bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)

Opinie o Suzuki SV 650N

Autor: Emil
Posiadam sv650 tylko w wersji S. Falka na sportowym kolektorze i przelocie Sharka brzmi jak prawdziwy sprzet ! Napewno na plus jest waga,ktora jest duzo mniejsza niz w "Bandycie''.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Beti
Silnik , piękne brzmienie , charakterystyka silnika , no i ile można słuchać darcia się rzędowej 4
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jaro
dźwięk i moc z dołu jedzie się tym jak dieslem z włączona juz turbiną :)
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Hecktor5
Dzwięk V2 powala :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kuba
Radość z jazdy, dźwięk silnika, wygląd wersji poliftowej, niskie koszty eksploatacji, niskie zużycie paliwa, niezawodność
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lysy
Za dzwiek i wage
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mira$
SV jest lepsza we wszystkim. Jedynie wygląd przedlifta jest gorszy od bandziora.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dakatsu
Vka to Vka - bardzo elastyczny i niezawodny silnik, który nie wyje jak szlifierka. SV prowadzi się łatwo jak rower i potrafi niejednego zaskoczyć.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Sv650s
Nie jezdzilem b6 ale taki sam motor mialem w gsxf i silnik w sv zdecydowanie na plus olejak fajna rzecz ale v2 pod wzgledem radochy z jazdy wymiata no i ten dzwiek...
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kaneth
Vka. Elastyczny, lzejszy. Wersja po lifcie bije wyglądowo bandita bez dwóch zdań. Mniej pali i lepiej brzmi.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: NaNo
Frajda z jazdy, dźwięk i oddawanie mocy coś pięknego i to że stoi w moim garażu pozdro Sv forever
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bartek
V2 > I4
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Deju
V2 i wszystko jasne
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Michu
Lżejszy, szybszy, mniej pali
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzychu Lwg
Mniej pali równie niezawodny super dół bandit jak dla mnie ma piękny dźwięk ale bass v2 tez kozak ^^
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: widmo
ładniej brzmi dzwięk
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Adaś
Motocykl fajnie przyśpiesza jest to v-ka mało pali mocny dół
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mike
Silnik w układzie V czyli dużo zabawy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Laxa
Silnik olejak lepiej zbudowany ;D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Psychopata_P
wygląd, kształt, silnik i jego osiągi :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: piotrek
Wygladem moze nie zachwyca (kolektor) ale nadrabia dzwiekiem
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomi
genialny silnik, super waga, faajny fan z jazdy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: koza
1)to jest v 2)wygląd 3) fun z jazdy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mateusz
Mam taki cały sezon mocno eksplatowalem na pewno bym niezamienil za bandit
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jaro
Spalanie moment obrotowy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: jarek jaro jarecki
Bardziej zwrotny ,lepiej pokonuje zakręty lepiej przyspiesza choć prędkości maksymalne maja podobne , mniejsze spalanie .Gdybym miał wybierać pomiędzy banditem 656 ale jeszcze z silnikiem chłodzonym olejem a sv 650 wybrał bym bandita
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: seba
ten dźwięk!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kuba SV650
Zawsze chciałem mieć ten motocykl, był dla mnie legendą. Takie japońskie Ducati dla ludu, nawet ładniejsze niż niektóre Monstery i tańsze. No i mam, po przesiadce z NSR 125, zero stresu, moc wystarczająca i była bardzo prosta do ogarnięcia :) No i najważniejsze... piękny dźwięk V2 i ten mocny dół <3
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mariusz051191
większa frajda z jazdy :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paweł z Łącka
Silnik w układzie V ma swój charakter i to sprawia że jest niepowtarzalna
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bo ciągnie od początku tam gdzie bandzior ledwo kaszle!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Lżejszy i lepszy charakter silnika.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kamil
Moc od dołu, niska waga, ładna rama, no i ten dźwięk zdecydowanie na plus dla SV.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rybcia
Uwielbiam go za dźwięk wydobywający się z silnika V, za jego mikroskopijne spalanie i za frajdę jaką daje z jazdy na nim.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Losu
Zawieszenie i V-ka
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: wer
po prostu lepszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mombi
- większy moment obrotowy - lepszy stosunek mocy do masy - jest całkiem zwrotny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Dzwięk i moment obrotowy ;d
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Larem
Lepsze spalanie, lepsze osiągi, niższa masa, lepsze brzmienie. Jestem wprost w szoku, że bandit wygrywa.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Myślę, że silnik w układzie V nadaje SV-ce lepszego charakteru i daje jeszcze lepsze wrażenia z jazy :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Autor: ALF
Bo jest po prostu lepszy!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Bartosz
V'ka i tyle w temacie :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Szyszpi
Bo to po prostu Vałka :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: thomas
silnik!!!...i cala reszta ...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: moto
oba motocykle sa swietne ale dla mnie dzwiek jest wazniejszy niz pare kucy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: pita
Vka!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Remuss
bo go mam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: lolek
bo tak
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Autor: rosetanin
fałka !!!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Grubik
bo sam mam sv ;D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
bo jest
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Babajaga
bo fajniejszy i tyle
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Bo mam takiego :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: rafał
bo jest zaje..bisty
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Porkej
Mam i latam !!!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Gość
bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Sv
Bo to sv
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (4)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)
Suzuki SV 650N (1999 - 2002)
Moc max.
78 KM
71 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
62.0 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
200.0 km/h
204.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
62.0 x 62.6 mm
81.0 x 81.0 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
11,3:1
11,5 : 1
Stopień sprężania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
6-biegowa
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
manualna
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2045 x 760 x 1060 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1420 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
204.0 kg
165.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
228.0 kg
185.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył
Pokaż wszystkie
Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Ducati Monster 600 (1993 - 2001)

Ducati Monster 600 (1993 - 2001)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)