56%
44%

Suzuki GSF / Bandit 600N
2000 - 2004

+

Suzuki SV 650N
1999 - 2002

+

Wygrywa Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004): 194 głosów

Przegrywa Suzuki SV 650N (1999 - 2002): 152 głosów

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600N

Test video

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 37

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 36

Silnik:
4.8 vs 4.6
Hamulce:
4.0 vs 3.8
Bezawaryjność:
4.9 vs 4.4
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 3.9

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600N

Zdecydowanie wydląd, wypolerowane kolektory i silnik olejak. Świetna pozycja za kierownica sprawia, że jazda na dużych odległościach to sama przyjemność. Dodam jeszcze bezawaryjność i jedt to przepis na świetny sprzęt.
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (1)
Mimo, że jestem szczęśliwym posiadaczem Bandziora 650 z 2007r, to wahałem się czy nie dać plusa dla SV. Jest lżejsza i mniej toporna, dźwięk super. Tak czy inaczej za wygląd dla Bandziorka jest większy plus, jest masywny co bardziej pasuje dla osób ze sporym wzrostem. Heble w Bandicie są słabe, czego nie można powiedzieć o SV. Oba to wspaniałe motocykle, każdy ma w sobie coś, czego brakuje drugiemu. Jestem podzielony :D
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Sam posiadam Bandita 600 i jest to elegancki motocykl na pierwszy motocykl. Jest co prawda ciężki dla początkujących ale to kwestia przyzwyczajenia. Wyprostowana pozycja nie męczy tak bardzo pleców i ta agresywna pozycja jak jeszcze posiada się szeroką kierownicę. Dużym plusem jest tutaj wygląd, nie ma to jak wypolerowane na błysk 4 rury kolektorów. Co do SV to właśnie jej tutaj brakuje za przednim kołem jak by była niekompletna.
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (3)
2023-04-16 08:06:45 | Autor: Gość
Bandit zdecydowanie lepiej wygląda. Ale lepiej jeździ SV. Bandit jest bardzo ciężki s silnik zamulony. Serio po przesiadce z no horneta byłem załamany banditem. SV pewnie je jest szybczy Ślę odczucia i reakcja na gaz jest znacznie lepsza. SV naked jest też wygodny i lepiej się prowadzi od Bandita. Kiedyś byłem zakochany w Banditach aż do pierwszej jazdy. Rozczarowanie. Ciężki, słaby i pozycja pewnie wygodny ale nie aktywna. Dlatego kupiłem Horneta 2003 a po nim SV 650.
Niezniszczalny silnik, no i przede wszystkim nie ma tego paskudnego kikuta na dole.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
wyglad lepszy w GSF ale jesli porownac sv po lifcie to wygra sv
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Rzędowa czwórka, wygląd
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Charakter :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Uniwersalny sprzęt z nie starzejącym się wyglądem , i z nie zniszczalnym silnikiem
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo nigdy mnie nie zawiódł. 138 tys km
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
piekny tył, 4cyl. rzedowy w polączeniu z ładnymi kolektorami prezentuje sie swietnie, natomiast sv z tą jedna rurką wyglada troche jak komarek, wg mnie jedyny +dla sv to waga ,
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ladniejszy wyglad i najlepszy olejak w historii
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Co 4 cylindry to nie 2 :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ładniejszy wygląd i ten silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Nniezniszczalny motor
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest ładniejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bezawaryjny . Lepszy do turystyki .
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Uważam tak ponieważ moto jest praktycznie bezawaryjne świetnie się prowadzi i można go kupić za przystępną cenę
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
cztery rury wychodzące z głowicy w bandicie wygląda znacznie lepiej od jednego małego wypierdka w SVce

spokojniejsza charakterystyka, liniowe oddawanie mocy i duże gabaryty (dla pasażerki) - w trasie to się przydaje
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Stabilniejszy(duża masa własna) , bardzo dobre heble , bardzo dobre osiągi ---> WYGLĄD<---
Po prostu uwielbiam mojego bandytę. Nie zamienię go za nic w świecie.
Jest to tylko i wyłącznie moja opinia :]
Pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wspaniały sprzęt na początek jak i rówież dla bardziej zaawansowanych . Moje pierwsze moto , byłem bardzo zadowolony zniego
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Znajomy ma go już kilka lat i nie narzeka.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mam i nie mam się do czego przyczepić.gdzie bym nie pojechał każdy pyta jaka to pojemność ;)i te cztery "żeberka"za przednim kołem to jest to .uwielbiam mojego bandita ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepsza praca silnika ,motor nie do zajechania.Wygodniejszy,
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Rzędowa 4-ka, 4 rury i dzwięk.
V-ki jakos na mnie nie dzialaja
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ładniejszy .4 cylindry
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ladniejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bandit jest jak wół roboczy zawsze 100 % sprawności Serce pracuje do ostatniej kropli oleju System smarowania silnika typowo lotniczy czyli perfekcyjny Moto do miasta i na trasę Posiadam bandziorka drugi sezon , Bieszczadzkie serpentyny pokonuje wspaniale i na A4 tez wymiata ZDECYDOWANIE POLECAM
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
WYglad,charakter, stabilnosc prowadzenia.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo takowy posiadam a na sv jeździłem i jest przereklamowana
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Legendarny Olejak nie do zajechania
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ponieważ jest wygodniejszy i bardziej mi się podoba. SV wyglada jakby czegoś jej brakowało
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bandit jest jest po prostu większy co przy moim wzroście (195cm) jest ważne. Po za tym mało awaryjny silnik i wygląd ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wyrozumiała maszyna z klasycznym wyglądem motocykla.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
wystarczy spojrzeć...
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest "napakowany", wygląda poważniej i ma twardszy silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
4 cylindry <3
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepszy silnik, wygląd...
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Świetny wygląd, mocy w sam raz, wygodna pozycja za kierownica i oczywiscie olejak-sprzet niezniszczalny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik nie do zakatowania mozna palić gume aż do śmierci , zawieszenie przód kapota straszna hamulce mogły by być lepsze.. a tak ogólnie wygodne moto i polecane na pierwsze moto do nauki jazdy jak ktoś ma olej w głowie ....
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Olejak the best !!! Oczywiscie wyglad, wygoda, co tu pisac KLASYK !!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
4 gary lepiej brzmią niż 2 i Bandit wygodniejszy ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
ponad czasowy wygląd i niezniszczalny silnik to jest podręcznikowy naked
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
4 żebra
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepszy design :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Piękniejszy wygląd :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
lepiej lata, i ładniejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Moim zdaniem Wygodniejszy, Ładniejszy, Niezawodny.
Na starcie przy SV zostaje minimalnie w tyle lecz Jak przekroczy swój dziurawy zakres to umie pokazać pazur :)

PLUSIK DLA BANDZIORA!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ładniejsza bryła, milsze brzmienie silnika.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Może i cięższy ale wygląd (4 do 1 w rurach) specyficzny charakter i wygoda prowadzenia jest na korzyść Bandziorka ????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląd, trwałość, możliwości modyfikacji
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląd, dźwięk i bezawaryjność. Bandzior to klasa sama w sobie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
jest bardziej muskularny no i ten kolektor... bajka...
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląd silnika i zegarów
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dużo fajniejszy wygląd, lepsze brzmienie szczególnie na akcesoryjnym wydechu. Wrażeń z jazdy nie porównam bo jeździłem tylko Banditem ale spełnia on moje oczekiwania bardzo fajny sprzęt, przy zakupie nawet nie myślałem o SV ze względu na: jak dla mnie słaby dźwięk wolę 1000 razy brzmienie rzędówek no i ten wydech jak w komarku.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
jest bardziej masywny, idioto odporny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Cztery gary i piękny dźwięk
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bandit klasa sama w sobie i legenda która trwa do dziś
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Wygląda świetnie i ma sportowy charakter i dźwięk
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Klasa sama w sobie , najlepszy olejak w histori
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Oczywiście sv bardzo dobry motocykl ale moim zdaniem Bandit jest po prostu ładniejszy, ja sam wole r4 od v2. Co mogę powiedzieć, oba świetne mi bardziej odpowiada bandyta.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bandit jest lepszy ponieważ ma 4 cylindry super dźwięk, nie zawodny silnik, dużo lepiej wygląda, jest wygodniejszy, i sam takiego posiadam Pozdrawiam Dawid
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bandit wydaje mi się lepszy bo ma silnik R4 który jest nie do zajechania i można też na gumie pośmigać
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Silnik olejak. 4 gary które robią robotę i do tego wyglądają. Wygodna pozycja i wygląd. W SV brakuje mi kolektorów za przednim kołem.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Wygodniejszy w uzytkowaniu.lepszy wyglad.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bandit młodziej wygląda, robi większe wrażenie wyglądem silnika i lepiej mi sie nim jeździ
Pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Zdecydowanie wygląd, bo osiągi dość podobne. No i zbyt nerwowy silnik w sv przy zmniejszaniu gazu.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bandit bedzie zawsze rozpoznawalny, s-vka przy nim wyglada jak z innej ery, no i ten pojedynczy kolektor.... załamka
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Według mnie jest szybszym i lepiej prowdzacym sie moto
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Przede wszystkim jest wygodny w trasie i ekonomiczny, a na krótkich odcinkach też potrafi pokazac że ma pazur!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Po prostu 4cylindry, wygoda i ten dźwięk, cos niesamowitego czego brak w Sv
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Po prostu to bandit :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo takiego mam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Za styl
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ogólnie wygląda lepiej jest masywniejszy i niema jednej rury kolektora jak sv
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
To uczucie, że masz kawał motura....
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ładniejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Szybszy, stabilniejszy i silnik jest bardziej wytrzymały niż w SV
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Dlaczego Bandit lepszy? Bo nie jeździ się na nim jak na psie, jest wygodniejszy , cięższy i większy lecz prowadzi się bajecznie, no i ten dźwięk r4 : ) Do tego piękne kolektory zamiast tego esfałowskiego kastrata :p
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Bandit 600 bo man takiego :D
Dziobas91
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Świetna frajda z jazdy ! Wygodna pozycja, przyjemny wygląd, żwawy na każdym zakresie obrotów, dobre prowadzenie, maszyna robi robotę !

Wady: głównie duża masa, i wąska guma z tyłu.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Prawdziwy rasowy motocykl... Masywny i agresywny jak na bandziora przystało. SV to popierdółka, na której przeprowadzono kastracje ... i urwano połowę silnika.
Bandzior brzmi jak prawdziwy rasowy kocur, SV raczej jakby właśnie zabrakło tego jednego jądra.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)

Opinie o Suzuki SV 650N

dźwięk i moc z dołu jedzie się tym jak dieslem z włączona juz turbiną :)
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Nie jezdzilem b6 ale taki sam motor mialem w gsxf i silnik w sv zdecydowanie na plus olejak fajna rzecz ale v2 pod wzgledem radochy z jazdy wymiata no i ten dzwiek...
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Posiadam sv650 tylko w wersji S. Falka na sportowym kolektorze i przelocie Sharka brzmi jak prawdziwy sprzet !
Napewno na plus jest waga,ktora jest duzo mniejsza niz w "Bandycie''.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Silnik , piękne brzmienie , charakterystyka silnika , no i ile można słuchać darcia się rzędowej 4
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Dzwięk V2 powala :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Radość z jazdy, dźwięk silnika, wygląd wersji poliftowej, niskie koszty eksploatacji, niskie zużycie paliwa, niezawodność
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Za dzwiek i wage
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
SV jest lepsza we wszystkim. Jedynie wygląd przedlifta jest gorszy od bandziora.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Vka to Vka - bardzo elastyczny i niezawodny silnik, który nie wyje jak szlifierka. SV prowadzi się łatwo jak rower i potrafi niejednego zaskoczyć.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Lepsze spalanie, lepsze osiągi, niższa masa, lepsze brzmienie.
Jestem wprost w szoku, że bandit wygrywa.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Vka. Elastyczny, lzejszy. Wersja po lifcie bije wyglądowo bandita bez dwóch zdań. Mniej pali i lepiej brzmi.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Frajda z jazdy, dźwięk i oddawanie mocy coś pięknego i to że stoi w moim garażu pozdro Sv forever
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
V2 i wszystko jasne
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lżejszy, szybszy, mniej pali
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mniej pali równie niezawodny super dół bandit jak dla mnie ma piękny dźwięk ale bass v2 tez kozak ^^
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
ładniej brzmi dzwięk
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Motocykl fajnie przyśpiesza
jest to v-ka
mało pali
mocny dół
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik w układzie V czyli dużo zabawy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik olejak lepiej zbudowany ;D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
wygląd, kształt, silnik i jego osiągi :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygladem moze nie zachwyca (kolektor) ale nadrabia dzwiekiem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
genialny silnik, super waga, faajny fan z jazdy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
1)to jest v
2)wygląd
3) fun z jazdy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mam taki cały sezon mocno eksplatowalem na pewno bym niezamienil za bandit
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Spalanie moment obrotowy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bardziej zwrotny ,lepiej pokonuje zakręty lepiej przyspiesza choć prędkości maksymalne maja podobne , mniejsze spalanie .Gdybym miał wybierać pomiędzy banditem 656 ale jeszcze z silnikiem chłodzonym olejem a sv 650 wybrał bym bandita
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
ten dźwięk!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Zawsze chciałem mieć ten motocykl, był dla mnie legendą. Takie japońskie Ducati dla ludu, nawet ładniejsze niż niektóre Monstery i tańsze. No i mam, po przesiadce z NSR 125, zero stresu, moc wystarczająca i była bardzo prosta do ogarnięcia :) No i najważniejsze... piękny dźwięk V2 i ten mocny dół <3
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
większa frajda z jazdy :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik w układzie V ma swój charakter i to sprawia że jest niepowtarzalna
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lżejszy i lepszy charakter silnika.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Moc od dołu, niska waga, ładna rama, no i ten dźwięk zdecydowanie na plus dla SV.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Uwielbiam go za dźwięk wydobywający się z silnika V, za jego mikroskopijne spalanie i za frajdę jaką daje z jazdy na nim.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Zawieszenie i V-ka
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
po prostu lepszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
- większy moment obrotowy
- lepszy stosunek mocy do masy
- jest całkiem zwrotny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dzwięk i moment obrotowy ;d
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Może kwestia gustu...
A może po prostu jeżdżąc na SV jestem do tej maszyny bardziej przekonany.. Najbardziej cieszy elastyczność V-ki, charakter bandziora i trochę "nieokrzesany" styl ;)

Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niesamowicie dający frajde z jazdy silnik i dźwięk wydechu V-ki. ☺
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepszy pod każdym względem poza wyglądem.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dźwięk silnika ☺
A gdy jeszcze zmienić wydech na akcesoryjny to w ogóle brak słów
Ponadto jeżdżę głównie po mieście i sv650 jest o wiele poręczniejszy, lżejszy. ...
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dźwięk na przelocie, mniejsze spalanie, lepiej odpala po postoju, lżejsza
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bandit nudny jak flaki z olejem. Sv to jest to: idzie z dołu , super sie prowadzi no i ten dzwięk!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
wygląd mnie do niej przekonuje
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Piękny głos i wygląd szczególnie wersja S
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepiej brzmi, zwinniejszy, jedynie pod względem kolektorów bandit lepszy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
sv jest duzo lzejsza ?? ma wiecej mocy na niskich i srednich obrotach ?? wole V2 niz rzedowa 4 w kwesti dzwieku ?? kwestia preferencji ?? ( jezdzilem paroma r4 moze sie przejadlem ? chociaz benelli tnt 600 brzmi fajnie a to r4 ??niemniej wole „bulgot” V2 ??) spalanie sv jest nieco mniejsze , ma ten sam uklad hamulcowy co w b600 przy nizszej masie co oznacza mniejsze zuzycie i mniejsze obciazenie wieksza wydajnosc ogolnie ?? silnik sv ma pare hp mniej w piku ale dzieki nizszej masie sprzety na maxa przyspieszaja podobnie np na torze na wyjsciu z zakretu jesli kierowcy wiedza co robia pozatym sv ma nieco wieksze opony co przy nizszej masie sprawia ze jest nieco wiecej przyczepnosci i lepsze wybieranie nierownosci i dziur w asfalcie pozatym rama sv jest silniejsza sztywniejsza mniej sie gnie przy tym samym przeciazeniu pomimo ze rama b600 to ta sama rama co w b 1200 takze naierwszy „rzut oka” wydawac by sie moglo ze rama b600 bedzie conajmniej tak samo sztywna jak ta w sv 650 ale jednak nie ? pozatym geometria sprzetow jest zblizona ogolnie jedyna przewaga jaka widze bandita 600 to to co jednoczesnie jest jego wada czyli wieksza masa ktora staje sie zaleta gdy wystawimy sprzety na dzialanie silnego wiatru bocznego turbulencji etc w takich warunkach masa bandita 600 sprawia ze sprzet jest bardziej stsbilny mniej nim mojta pozatym jak dla mnie ze wzgledu na specyficzne preferencje sv 650 pokonuje bandita 600 w kazdej kategori ??? dlatego kupilem sv 650 s ?? tylko manetki misze podniesc bo wersja s wymusza bardziej pochylona pozycje niz wersja n ??
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bandit lepiej wygląda. Ale lepiej jeździ SV. Ma mniej km ale takiego bandziorka wciąga noskiem. Wybieram tak bo ten sprzęt mam ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Myślę, że silnik w układzie V nadaje SV-ce lepszego charakteru i daje jeszcze lepsze wrażenia z jazy :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Bo jest po prostu lepszy!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Mam i latam !!!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
V'ka i tyle w temacie :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
V2 > I4
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Bo to po prostu Vałka :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
silnik!!!...i cala reszta ...
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
oba motocykle sa swietne ale dla mnie dzwiek jest wazniejszy niz pare kucy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Vka!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo go mam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo tak
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
fałka !!!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo sam mam sv ;D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo jest
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo fajniejszy i tyle
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo ciągnie od początku tam gdzie bandzior ledwo kaszle!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo mam takiego :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo jest zaje..bisty
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Bo to sv
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (4)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)
Suzuki SV 650N (1999 - 2002)
Moc max.
78 KM
71 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
62.0 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
200.0 km/h
204.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,3:1
11,5 : 1
Stopień sprężania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2045 x 760 x 1060 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1420 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
204.0 kg
165.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
228.0 kg
185.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności