58%
42%

Suzuki GSF / Bandit 600N
2000 - 2004

+

Suzuki GSF / Bandit 600S
2000 - 2004

+

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600N

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba głosów: 30

Ocena: 4.5/5 liczba głosów: 33

Silnik:
4.9 vs 4.7
Hamulce:
4.1 vs 4.0
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.6
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 4.3

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600N

Autor: TeletubiśMarketPorno
Bo tak i ..uj
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rider
Osiagi i bezawaryjnosc to jego atuty.Zdecydowanie na tak.Jestem w posiadaniu i nie narzekam.Lwg
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mati
Ładniejszy i ma to coś
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: diabeł
N ka daje niesamowity fun z jazdy.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: GrabSon
ponieważ ładniej wygląda klasycznie urokliwie i sam go posiadam
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bez plastików lepiej się prezentuje i w tej wersji wygląda bardziej poważnie
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: krzysiek
klasyczny wyglad
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Damian
Okrągła chromowana lampa dodaje efektu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Chicken
Zdecydowanie bardziej penerski wygląd. Sprytniejszy do miasta. Generalnie miejska bestia bez dwóch zdań.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rudnik
Cześć wybrałem do dlatego że też mam bandita N 650 2009/model 10 szukałem motocykla na miasto (jako początkujący)nie na turystykę i dlatego że wizualnie bardziej mi się podoba szczególnie czarny tak jak mój.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bandzior
Ma to coś w sobie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: blaz
piękny i zadziorny klasyk. niczego nie udaje.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Damian
Golas ma swój styl.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Zubek34
Ładniejsza lampa i zegary
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Żebro
Bo to rasowy naked
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: gsxr
Wygląda agresywniej od wersji S
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ARFC
Aktualnie posiadam Bandita 650 N i powiem że nie narzekam pięknie się prezentuje i ma swój charakterek
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomasz
Bo na takim jeżdżę.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wojtas & kawasaki
Przede wszystkim, dużo ładniejszy wygląd.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Qki
Bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
jest napakowany
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Cd5
Piękny klasyczny wygląd.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Suzu_1982
Obie wersje bandziora są fajne, jednakże moim zdaniem linia nadwozia przemawia bardziej za wersją N. Dodaje charakteru i ma szersze pole manewru wzgl. tuningu wizualnego. Faktem jest ze powyżej 140km/h dokucza wiatr, ale takie są właśnie naked'y :P
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: witek
ma to coś z pierwotnego zwierza
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mat
Naked bardziej bandycki
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600S

Autor: kynek
Można szybciej jeździć (powietrze mniej dokucza)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kula
Mniej pizga powyżej 140 ;)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Czaro
Ma owiewke to po pierwsze, która daje komfort jazdy i groźniejszy wygląd :D
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: DIMi
S-ka ładniejsza i mniej dokucza wiatr mój 1 moto na +
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Zium
Bez owiewek w dłuższe trasy ani rusz... ;)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Swiety
Bo mniej wieje po prostu. Komfort
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: M
Lubie nakedy, ale akurat Bandit moim zdaniem z owiewkami wygląda lepiej.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kielich
Bandit potrafi bez większego problemu polecieć w trasie z prędkościami przy których komfort jazdy bez owiewek jest raczej niski. Przy wytrzymałości i niezawodności olejaków napędzających te maszyny aż prosi się żeby zabrać go na trasę po europie. Zdecydowanie z owiewkami, mimo, że bez wygląda lepiej.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: xyz
Motocykle bez owiewki są całkowicie niepraktyczne, ich zastosowanie kończy się na miejskiej jeździe.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wiśnia
Świetny na długie trasy! !! Na dojazdy do pracy i wypady z plecakiem ????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mariolo
mniej wieje
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bo takiego mam bo wcześniej miałem bez owiewki bo przy 140km/h wiatr nie urywa mi głowy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Adam
Dwa tygodnie temu kupilem z myslą że przerobię go na wersję N ale jednak w realu wygląda według mnie super i dobrze chroni przed wiatrem przednia owiewka
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pstryk
Typowy turystyk którym S-ka napewno jest. A poza tym mniej dokucza wiatr oraz fantastyczny wyglad soczewek :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomek
Mam takiego,,,
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: R3ks1o
bo jest i tyle :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paffcio
bo nie wieje tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ghost
Oba są mega ale mam 600s ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Owiewka super sprawa, to w turystyce pola chwała, tylko by obie lampy się paliły w światłach mijania.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Marcin
Ponieważ owiewka bardzo fajnie chroni przy większych prędkościach. Pozdrawiam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kamil
Zdecydowanie S pole widzenia w lusterkach nie ucieka, nie jest nic szerszy od N posiada taka sama zwrotnosc jak i N wiec w miasto jak najbardziej. Zdecydowanie mniej wieje. Moim zdaniem najwazniejsze to wyglad bardzo nowoczesny moim zdaniem najbardziej udany wyglad czaszy ze wszystkich pokolen bandita dwie soczewki dobre zarowki i jazda w nocy tez jest przyjemna.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paffcio
Bo nie wieje :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mat
Sam posiadam . nie wieje tak :p
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2017-04-17 15:09:39 | Autor: Gość
myslałem o zakupie N ale w końcu padło na Si i jestem zadowolony z zakupu . Poprostu poza miastem jedziesz i łba ci nie urywa . A i wygląd jest ponadczasowy. A jak się znudzi zawsze niewielkim kosztem mozna z niego zrobić N
Autor: MichaelloR93
Bardziej funkcjonalny naked to raczej tylko po mieście a eSka daje fun i jak sie rozwinie te +140 nie urywa głowy opór powietrza
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)
Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)
Moc max.
78 KM
78 KM
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
54 Nm
Max. moment obrotowy
V-max
200.0 km/h
200.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
20.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
599.0 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
62.0 x 62.6 mm
62.0 x 62.6 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
11,3:1
11,3:1
Stopień sprężania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
6-biegowa
6-biegowa
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
manualna
manualna
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
Łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2150 x 810 x 1290 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1430 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
204.0 kg
208.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
228.0 kg
231.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
Tył

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
Tył
Pokaż wszystkie
Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)