58%
42%

Suzuki GSF / Bandit 600N
2000 - 2004

+

Suzuki GSF / Bandit 600S
2000 - 2004

+

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600N

Test video

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600S

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 37

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 42

Silnik:
4.8 vs 4.7
Hamulce:
4.0 vs 4.0
Bezawaryjność:
4.9 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 4.3

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600N

Bo tak i ..uj
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Osiagi i bezawaryjnosc to jego atuty.Zdecydowanie na tak.Jestem w posiadaniu i nie narzekam.Lwg
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
N ka daje niesamowity fun z jazdy.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ładniejsza lampa i zegary
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
ponieważ ładniej wygląda klasycznie urokliwie i sam go posiadam
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bez plastików lepiej się prezentuje i w tej wersji wygląda bardziej poważnie
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
klasyczny wyglad
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ładniejszy i ma to coś
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Okrągła chromowana lampa dodaje efektu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Zdecydowanie bardziej penerski wygląd. Sprytniejszy do miasta. Generalnie miejska bestia bez dwóch zdań.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Cześć wybrałem do dlatego że też mam bandita N 650 2009/model 10 szukałem motocykla na miasto (jako początkujący)nie na turystykę i dlatego że wizualnie bardziej mi się podoba szczególnie czarny tak jak mój.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ma to coś w sobie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
piękny i zadziorny klasyk. niczego nie udaje.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Golas ma swój styl.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to rasowy naked
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląda agresywniej od wersji S
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Aktualnie posiadam Bandita 650 N i powiem że nie narzekam pięknie się prezentuje i ma swój charakterek
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo na takim jeżdżę.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przede wszystkim, dużo ładniejszy wygląd.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
jest napakowany
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Piękny klasyczny wygląd.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Obie wersje bandziora są fajne, jednakże moim zdaniem linia nadwozia przemawia bardziej za wersją N. Dodaje charakteru i ma szersze pole manewru wzgl. tuningu wizualnego. Faktem jest ze powyżej 140km/h dokucza wiatr, ale takie są właśnie naked'y :P
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
ma to coś z pierwotnego zwierza
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
-Zdecydowanie lepszy wygląd
-Większa frajda z jazdy
-Ponadczasowa sylwetka
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
ładniejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
klasyczny wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
jest lepszy i tyle!!!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezawodność
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Całokształt w dechę. Sam posiadam Bandziora, ale N1200. Jest moc.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Naked bardziej bandycki
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600S

Mniej pizga powyżej 140 ;)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
S-ka ładniejsza i mniej dokucza wiatr mój 1 moto na +
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Sam posiadam . nie wieje tak :p


Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
2017-04-17 15:09:39 | Autor: Gość
myslałem o zakupie N ale w końcu padło na Si i jestem zadowolony z zakupu . Poprostu poza miastem jedziesz i łba ci nie urywa . A i wygląd jest ponadczasowy. A jak się znudzi zawsze niewielkim kosztem mozna z niego zrobić N
Można szybciej jeździć (powietrze mniej dokucza)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ma owiewke to po pierwsze, która daje komfort jazdy i groźniejszy wygląd :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bez owiewek w dłuższe trasy ani rusz... ;)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Lubie nakedy, ale akurat Bandit moim zdaniem z owiewkami wygląda lepiej.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bandit potrafi bez większego problemu polecieć w trasie z prędkościami przy których komfort jazdy bez owiewek jest raczej niski. Przy wytrzymałości i niezawodności olejaków napędzających te maszyny aż prosi się żeby zabrać go na trasę po europie. Zdecydowanie z owiewkami, mimo, że bez wygląda lepiej.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Motocykle bez owiewki są całkowicie niepraktyczne, ich zastosowanie kończy się na miejskiej jeździe.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Świetny na długie trasy! !! Na dojazdy do pracy i wypady z plecakiem ????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
mniej wieje
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo takiego mam bo wcześniej miałem bez owiewki bo przy 140km/h wiatr nie urywa mi głowy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dwa tygodnie temu kupilem z myslą że przerobię go na wersję N ale jednak w realu wygląda według mnie super i dobrze chroni przed wiatrem przednia owiewka
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo mniej wieje po prostu. Komfort
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Typowy turystyk którym S-ka napewno jest. A poza tym mniej dokucza wiatr oraz fantastyczny wyglad soczewek :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mam takiego,,,
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo jest i tyle :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo nie wieje tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Oba są mega ale mam 600s ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Owiewka super sprawa, to w turystyce pola chwała, tylko by obie lampy się paliły w światłach mijania.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ponieważ owiewka bardzo fajnie chroni przy większych prędkościach. Pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Zdecydowanie S pole widzenia w lusterkach nie ucieka, nie jest nic szerszy od N posiada taka sama zwrotnosc jak i N wiec w miasto jak najbardziej. Zdecydowanie mniej wieje. Moim zdaniem najwazniejsze to wyglad bardzo nowoczesny moim zdaniem najbardziej udany wyglad czaszy ze wszystkich pokolen bandita dwie soczewki dobre zarowki i jazda w nocy tez jest przyjemna.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo nie wieje :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bardziej funkcjonalny naked to raczej tylko po mieście a eSka daje fun i jak sie rozwinie te +140 nie urywa głowy opór powietrza
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Subiektywna opinia, po prostu lepiej się prezentuje :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ładniejszy !

Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
SUZUKI GSF600S jest lepszy ponieważ jestem jego posiadaczem :) poza tym owiewka chroni nieco przez wiatrem i wszelkim robactwem latającym, które niestety w modelu N przyjmujemy na klatę :) no i oczywiście oświetlenie.- dwie soczewki robią różnicę :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Owiewka
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)
Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)
Moc max.
78 KM
78 KM
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
54 Nm
Max. moment obrotowy
V-max
200.0 km/h
200.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
20.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
599.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,3:1
11,3:1
Stopień sprężania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2150 x 810 x 1290 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1430 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
204.0 kg
208.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
228.0 kg
231.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
Tył

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności