44%
56%

Suzuki GSF / Bandit 600N
2000 - 2004

+

Suzuki SV 650N
2003 - 2009

+

Wygrywa Suzuki SV 650N (2003 - 2009): 73 głosów

Przegrywa Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004): 58 głosów

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600N

Test video

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 36

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 40

Silnik:
4.9 vs 4.8
Hamulce:
4.1 vs 4.1
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 4.6

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600N

Posiadam. Bardzo sobie chwalę. Nie do zdarcia. A przy tym szybki i bezkompromisowy. Nie jest to wyścigówka. Ale do miasta jak najbardziej jest to opcja idealna jak dla mnie.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
bo mo śtery gary
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Może nie demon prędkości, ale na drodze kroku potrafi dotrzymać każdej 600. Wytrzymały, wygodny i dający przyjemność z jazdy, jeżeli ktoś lubi wybrać się w dalszą trasę bez większego odwijania. Co nie znaczy że odwijać się nie da, chociaż daleko mu do SV650. W moim wypadku okazał się idealny na pierwszy poważny motocykl.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Dźwięk jest o niebo lepszy oraz wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik kuloodporny na wszelkie wariowania
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Świetnie się prowadzi i przedewszystkim wygodna pozycja zarówno dla prowadzącego jak i pasażera maszyny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Milosc od pierwszego wejrzenia...od kilku sezonow w moim posiadaniu i jakos nie czuje potrzeby zmiany????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezawodny , wygodny ,ładnie się prezentuje sam mam bandita 650n
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mój kuzyn miał i sprawowała się świetnie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Posiadam bandita 600s z 2000r. Po mino że jest dużo cięższy od sv to lepiej mi się nim jeździ
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Zawsze mi się podobał, ten wygląd robi swoje... Nic dodać nic ująć :3
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo jest lepszy i już :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
To chyba najtrudniejszy wybór z wszystkich dotychczasowych pojedynków ale jednak Bandit. Zadecydował tylko sentyment...
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ładniejsza kultura pracy silnika, nie wisi jakas skromna rurka od wydechu tylko piękne kolektory i wogole lepszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezniszczalny piec Biały
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
poprostu bo nim jezdze :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wygląda bardziej Old Schollowo ma też lepiej wyglądająca ramę która uwydatnia wielki silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Może nie ma tak mocnego dołu, ale jezdze nim z żoną piaty rok i bardzo jestem z Noego zadowolony. Wygodny,olejak,bezproblemowo.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niepowtarzalny ponadczasowy desing bezawaryjność kult motocyklowy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Świetna frajda z jazdy ! Wygodna pozycja, przyjemny wygląd, żwawy na każdym zakresie obrotów, dobre prowadzenie, maszyna robi robotę !

Wady: głównie duża masa, i wąska guma z tyłu.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Rzędowy czterocylindrowy silnik i moc w wyższym zakresie obrotów, gdzie sv stęka z bólu
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
Mega wygoda i klasa sama w sobie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo 4r jest lepsze od V z rurką jak w skuterku !
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Lepszy moment bo cagnie od samego dołu i pancerne R4
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)

Opinie o Suzuki SV 650N

silnik v-twin, piękne brzmienie zwłaszcza na przelocie, małe spalanie, waga, łatwość w prowadzeniu, hamowanie silnikiem, dla jednych zaleta na innych wada.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Dźwiek silnika w ukladzie V, dynamika.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
lżejszy, ładniejszy, lepszy dźwięk, lepsza charakterystyka silnika, lepiej przyśpieszający, mniej paliwożerny, no i przede wszystkim V-ka :) na plus dla bandita może być jedynie to, że też SUZUKI jak i SV i tyle... HORNET i tak miażdży oba te pierdzikółka :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Jeździłem na jednym i drugim:
Sv
Lepszy dół
Lepiej się prowadzi w zakrętach
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Lzejszy, Nowsza, Ladniejsza
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Co prawda jeździłem na Gladiusie, ale ta Vałka daje masę frajdy z jazdy i przyjemnego kopa z dołu. Poza tym SV zdecydowanie lepiej wygląda, choć to rzecz gustu
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Za wspanialy silnik V no i dźwięk
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ten dźwięk
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
MIĘSISTY BULGOT :-)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Najlepszy rocznik ! Pozdro ! ????????????
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Kultura jazdy połączona z zadziornością ;)
Lekki, zgrabny ze świetnymi osiągami... the beast ;)))
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Odpowiedz bedzie oklepana, chodzi o silnik (wbudowana opcja masazu posladkow)
Pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Brzmienie silnika
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezawodne i pięknie brzmiące V2 robi niezłą robotę w tym moto
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
bo jest najlepszy :D nie ma lepszego od sv mojego :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
V2 dźwięk i charakter
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bóg
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Widlasta "fałka" robi robotę :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Sam SV-ką śmigam.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik V2 i piękny dźwięk
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepszy silnik, zwrotniejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
jest pierdolnięcie !
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jest ładniejszy od bandita. No i V daje niesamowita radosc z jazdy.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo mam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mocny dół
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przede wszystkim swietny dźwięk, praktycznie pełen zakres mocy i sliczny tyleczek
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Nie ma nic lepszego niż dźwięk i dynamika jazdy fałką!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
V2
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepsze oddanie mocy,niepowtarzalny odgłos silnika,spalanie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Moim zdaniem SV wygrywa pod względem wagi która wpływa na komfort prowadzenia. Elastyczność silnika. Cena do rocznika.

Jednak w przypadku jazdy z pasażerem znacznie lepszym jest bandit ze względu na kanapę oraz niewielką różnice wysokości między kierowcą a pasażerem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mocny dół,waga.lampa tył,silnik V
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Miałem oba, a w zasadzie ciągle mam. Prócz tego, że 4 gary pięknie brzmią, a i wyglądają masywnie to Bandit wiele zalet nie ma, większa niezawodność, wygodniejsza kanapa i... to tyle. SV nowsza, leciutka, zwinniejsza, wąziutka, lepsze heble, więcej zabawy. Jeśli pierwsze moto to SV, jeśli moto do miasta to SV, jeśli krótkie trasy to SV, ciekawsze moto to SV, bardziej bezobsługowe moto to SV, szybsze moto to SV. Bandit świetny jeśli się chce taniego, niezawodnego klasyka który lubi podrzeć jape (bo to robi świetnie) albo jest się dużym silnym chłopem.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Pierwsze co pozytywnie uderza to świetny dźwięk. Jeszcze Cie nie widać a już słychać. Od pierwszego biegu wyjeżdża spod dupska, ma niezłego kopa. Dobrze się prowadzi i szybko można się w nim zakochać.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)
Suzuki SV 650N (2003 - 2009)
Moc max.
78 KM
72 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
65.0 Nm / 7000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
200.0 km/h
211.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,3:1
11,5 : 1
Stopień sprężania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2080 x 745 x 1085 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
204.0 kg
167.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
228.0 kg
187.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe, możliwość regulacji napięcia wstępnego
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności