45%
55%

Suzuki GSF / Bandit 600N
2000 - 2004

+

Suzuki SV 650N
2003 - 2009

+

Wygrywa Suzuki SV 650N (2003 - 2009): 72 głosów

Przegrywa Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004): 58 głosów

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600N

Test video

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 36

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 40

Silnik:
4.9 vs 4.8
Hamulce:
4.1 vs 4.1
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.8 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 4.6

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600N

Autor: Chicken
Posiadam. Bardzo sobie chwalę. Nie do zdarcia. A przy tym szybki i bezkompromisowy. Nie jest to wyścigówka. Ale do miasta jak najbardziej jest to opcja idealna jak dla mnie.
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Autor: kotek
bo mo śtery gary
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Autor: mciolkosz
Może nie demon prędkości, ale na drodze kroku potrafi dotrzymać każdej 600. Wytrzymały, wygodny i dający przyjemność z jazdy, jeżeli ktoś lubi wybrać się w dalszą trasę bez większego odwijania. Co nie znaczy że odwijać się nie da, chociaż daleko mu do SV650. W moim wypadku okazał się idealny na pierwszy poważny motocykl.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Josp
Dźwięk jest o niebo lepszy oraz wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Remi
Silnik kuloodporny na wszelkie wariowania
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mateusz
Świetnie się prowadzi i przedewszystkim wygodna pozycja zarówno dla prowadzącego jak i pasażera maszyny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ttt
Milosc od pierwszego wejrzenia...od kilku sezonow w moim posiadaniu i jakos nie czuje potrzeby zmiany????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: RUDNIK
Niezawodny , wygodny ,ładnie się prezentuje sam mam bandita 650n
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: guraL
Mój kuzyn miał i sprawowała się świetnie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Sztagan
Posiadam bandita 600s z 2000r. Po mino że jest dużo cięższy od sv to lepiej mi się nim jeździ
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pioter
Zawsze mi się podobał, ten wygląd robi swoje... Nic dodać nic ująć :3
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bo jest lepszy i już :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: xxx
To chyba najtrudniejszy wybór z wszystkich dotychczasowych pojedynków ale jednak Bandit. Zadecydował tylko sentyment...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mlody
Ładniejsza kultura pracy silnika, nie wisi jakas skromna rurka od wydechu tylko piękne kolektory i wogole lepszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Niezniszczalny piec Biały
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bartek
poprostu bo nim jezdze :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mirek
Wygląda bardziej Old Schollowo ma też lepiej wyglądająca ramę która uwydatnia wielki silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: andzinsan
Może nie ma tak mocnego dołu, ale jezdze nim z żoną piaty rok i bardzo jestem z Noego zadowolony. Wygodny,olejak,bezproblemowo.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wyga
Niepowtarzalny ponadczasowy desing bezawaryjność kult motocyklowy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bandzior
Świetna frajda z jazdy ! Wygodna pozycja, przyjemny wygląd, żwawy na każdym zakresie obrotów, dobre prowadzenie, maszyna robi robotę !

Wady: głównie duża masa, i wąska guma z tyłu.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: don juan
Rzędowy czterocylindrowy silnik i moc w wyższym zakresie obrotów, gdzie sv stęka z bólu
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
Autor: xxx
Mega wygoda i klasa sama w sobie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
bo 4r jest lepsze od V z rurką jak w skuterku !
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: LelumPolelum
Lepszy moment bo cagnie od samego dołu i pancerne R4
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)

Opinie o Suzuki SV 650N

Autor: Gość
silnik v-twin, piękne brzmienie zwłaszcza na przelocie, małe spalanie, waga, łatwość w prowadzeniu, hamowanie silnikiem, dla jednych zaleta na innych wada.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Autor: rybcia
Dźwiek silnika w ukladzie V, dynamika.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: OSG
lżejszy, ładniejszy, lepszy dźwięk, lepsza charakterystyka silnika, lepiej przyśpieszający, mniej paliwożerny, no i przede wszystkim V-ka :) na plus dla bandita może być jedynie to, że też SUZUKI jak i SV i tyle... HORNET i tak miażdży oba te pierdzikółka :)
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Michal
Jeździłem na jednym i drugim:
Sv
Lepszy dół
Lepiej się prowadzi w zakrętach
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: NeXi
Lzejszy, Nowsza, Ladniejsza
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Norb
Co prawda jeździłem na Gladiusie, ale ta Vałka daje masę frajdy z jazdy i przyjemnego kopa z dołu. Poza tym SV zdecydowanie lepiej wygląda, choć to rzecz gustu
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: ŁYSY
Za wspanialy silnik V no i dźwięk
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Asminka
Ten dźwięk
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: KANI
MIĘSISTY BULGOT :-)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Najlepszy rocznik ! Pozdro ! ????????????
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Recman
Kultura jazdy połączona z zadziornością ;)
Lekki, zgrabny ze świetnymi osiągami... the beast ;)))
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Porczak
Odpowiedz bedzie oklepana, chodzi o silnik (wbudowana opcja masazu posladkow)
Pozdrawiam
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Brzmienie silnika
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wilku
Niezawodne i pięknie brzmiące V2 robi niezłą robotę w tym moto
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: grzejnik
bo jest najlepszy :D nie ma lepszego od sv mojego :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Deju
V2 dźwięk i charakter
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ja
bóg
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotrek
Widlasta "fałka" robi robotę :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kaczucha
Sam SV-ką śmigam.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Silnik V2 i piękny dźwięk
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pająk
Lepszy silnik, zwrotniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Hugo
jest pierdolnięcie !
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Patryk
Jest ładniejszy od bandita. No i V daje niesamowita radosc z jazdy.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jąśku's friend
bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Sv
Bo mam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mackie
Mocny dół
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ChRR
Przede wszystkim swietny dźwięk, praktycznie pełen zakres mocy i sliczny tyleczek
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Nie ma nic lepszego niż dźwięk i dynamika jazdy fałką!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wer1207
V2
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotr
Lepsze oddanie mocy,niepowtarzalny odgłos silnika,spalanie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mariusz
Moim zdaniem SV wygrywa pod względem wagi która wpływa na komfort prowadzenia. Elastyczność silnika. Cena do rocznika.

Jednak w przypadku jazdy z pasażerem znacznie lepszym jest bandit ze względu na kanapę oraz niewielką różnice wysokości między kierowcą a pasażerem
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: esv
Mocny dół,waga.lampa tył,silnik V
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: JJ
Pierwsze co pozytywnie uderza to świetny dźwięk. Jeszcze Cie nie widać a już słychać. Od pierwszego biegu wyjeżdża spod dupska, ma niezłego kopa. Dobrze się prowadzi i szybko można się w nim zakochać.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)
Suzuki SV 650N (2003 - 2009)
Moc max.
78 KM
72 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
65.0 Nm / 7000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
200.0 km/h
211.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe, możliwość regulacji napięcia wstępnego
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,3:1
11,5 : 1
Stopień sprężania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2080 x 745 x 1085 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
204.0 kg
167.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
228.0 kg
187.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (1999 - 2002)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności