28%
72%

Kawasaki ER-6n 650
2006 - 2009

+

Suzuki SV 650N
2003 - 2009

+

Wygrywa Suzuki SV 650N (2003 - 2009): 21 głosów

Przegrywa Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009): 8 głosów

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009) vs Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Opinia Video o Kawasaki ER-6n 650

Test video

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Ocena: 4.5/5 liczba głosów: 19

Ocena: 4.6/5 liczba głosów: 36

Silnik:
4.6 vs 4.9
Hamulce:
4.3 vs 4.0
Bezawaryjność:
4.6 vs 4.9
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
4.4 vs 4.6

Opinie o Kawasaki ER-6n 650

Autor: levy
Kawe bardziej cenie niż suzi i wizualnie er-6 nie da się pomyśli z niczym innym
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dejw^
Bardziej wyprostowana pozycja, krótki i wysoko wyprofilowany zbiornik paliwa, wydech zamontowany centralnie pod siedziskiem i wyważenie pozwalają bardzo dobrze czuć motocykl w mieście nawet przy większej wadze niż SV. Na trasie nie jest też źle gdyż siedzenie nie jest dzielone przez co pasażerka nie narzeka :) a uchwyty pozwalają na rozluźnienie pleców podczas długiej przejażdżki. Łatwo można zamontować tekstylne sakwy dzięki temu że wydech nie idzie w górę. Hamulce: przedni na piątkę. Hamuje bardzo dobrze dzięki dwóm tarczom i jest bardzo dobrze dozowalny nawet bez oplotu, a tył... zero-jedynkowy, chyba że to przypadłość mojego moto przez stan opon albo płynu. Silnik elastyczny, dobrze przyspiesza, jest na wtrysku co mi się podoba, bo czy ciepły czy zimny pali od dotknięcia przycisku, nie trzeba nic ustawiać mieszanki (w instrukcji pisze żeby co kilkanaście tys. km. robić synchronizację podciśnienia przepustnicy jak w gaźnikach). Jest tylko jeden rozrząd co wpływa na obniżenie kosztów jego wymiany. Wygląd? jest charakterystyczny, jednym się podoba, drugim nie, dla mnie spoko ;) Na trasach przeszkadza brak szyby ale to normalna sprawa w każdym nakedzie :P Dźwięk? jak to mi kumpel powiedział, że w porównaniu z 4rzędówką to strasznie ryczy, dla mojego ucha przyjemny choć bardzo mocno skastrowany przez oryginalne wytłumienie, jakby był całkowity przelot chyba było by dobrze a nawet bardzo dobrze ale chyba na krótkie trasy ;) na długie taki cichy jest bardzo dobry bo nie męczy :)
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: gonzo
bo taki mam jestsuper
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Starscream
ER6N to bardzo fajny ufoludek wszyscy sie za tobą patrzą dzwięk powala a moc jest świetna co prawda zaczyna się ona od 5tysi ale motocykl jest naprawde świetny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Suzuki SV 650N

Autor: Maniek
Bezawaryjność i prostota.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Lżejszy ładniejszy itd.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jezier
Główna przewaga to klasyczna lampa z przodu oraz widlak a nie rzedowe 2
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Brzmienie V i charakter :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Ładniejszu, ciekawszy silnik, i dźwięk
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: rybcia
Pod każdym względem.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dewlond
Poręczniejszy , ma swój urok , fajnie wyważona V'Ka , dźwięk
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Za suzuki przemawia bardziej klasyczny wygląd.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Osiągi

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)
Suzuki SV 650N (2003 - 2009)
Moc max.
71.1 KM / 8500 rpm
72 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
66.0 Nm / 6700 rpm
65.0 Nm / 7000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
200.0 km/h
211.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
15.5 L
16.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
dwucylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
649.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
83.0 x 83.0 mm
81.0 x 81.0 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
11.3;1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
2x 38mm Electronic Fuel Injection Keihin
Wtrysk + dwie przepustnice SDTV
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 785 x 1095 mm
2080 x 745 x 1085 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1405 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
178.0 kg
167.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
196.0 kg
187.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu diamond, stal o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie
Boczna, odlewana próżniowo z aluminium
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, 41 mm, skok zawieszenia 120 mm
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe, możliwość regulacji napięcia wstępnego
Przód
Tył
pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego, 125 mm
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 300mm, dwutłoczkowe zaciski
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył
Pokaż wszystkie
Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Yamaha MT-07

Yamaha MT-07 Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)

Ducati Monster 620 (2002 - 2006)

Ducati Monster 620 (2002 - 2006)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)