Pozostałe Generacje Modelu Kawasaki ER-6n

Opinie o Kawasaki ER-6n 650

Opinia: 4.5/5

Liczba głosów: 20

Silnik: 4.6
Hamulce: 4.3
Bezawaryjność: 4.7
Frajda z jazdy: 4.7
Przyciąganie wzroku: 4.4
Ocena: 4/5 | Autor: Gość
Bardzo fajny motocykl na początek, bardzo zwinny i lekki. Pomimo że jeżdżę nim trzeci sezon to nie odczuwam niedoboru mocy. Przy dynamicznej jeździe pali średnio 5l. W trasie udało się zejść do 3.6l ( prędkości średnio 100-110). Jedyna rzecz jaka nakłania mnie do zmiany to brak owiewki no i trochę to że jest już dla mnie trochę mały gabarytowo. Hamulce nie są super ale dają radę. Silnik ma super dynamike, w trasie redukować trzeba tylko podczas wjazdu do miasta :p
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Seba
idealny na początek czy też do miasta lub turystycznej jazdy, czasami potrafi pokazać pazur
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Wojtek
Fantastyczny motocykl, na oryginalnym wydechu serca głosem nie podbije ale jakikolwiek akcesoryjny i już słychać ten ryk! ;D
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Darek1125fireblade
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!Moj pierwszy powazny motocykl ,kupil deny sie nie Sabin bone szkole takie mielismy .Zjezdzilem nim Cala Danie kilka razy ,nakręciłem sporo km i mogę powiedzieć ze ten motocykl jest SUPER pod każdym względem ,wystarczająco mocy ,mega wygodna kanapa -w jeden dzień przejechałem 960km,bezawaryjny ,gorąco polecam ,zwłaszcza na pierwsze moto :))) LWG
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
2017-08-10 17:27:04 | Autor: Gość
Zapomiałem o baku -dość malutki zbiornik raczej nie zachęta na dalsze wycieczki 15,5 L ale nadrabia małym spalaniem :)
Ocena: 5/5 | Autor: Bąbel96
Witajcie. Mam Er6-n fakt jeden sezon ale jestem już w stanie cos powiedzieć. Motocykl jest bardzo dobra maszyna dla początkującego zaczynajacego przygodę na poważnych dwóch kółkach. Prowadzenie jest bardzo intuicyjne motocykl nie walczy z nami na zakrętach prowadzi się bardzo lekko. Silnik może nie zaskakuje v-maxem ale bardzo dobrze przyspiesza bardzo dobrze czuje się na środkowej jak i wysokiej partii obrotów. Spalanie ? Z tym jest tak : ile wleje tyle spali ale przy delikatnej jeździe jest to 5 litrów ale przy ostrym heblowaniu potrafi 7 8 litrów zjeść. Hamulce jak na motocykl tej klasy są moim zdaniem dobre. Spełniają oczekiwania dozowalnosc jest bardzo wyczuwalna. Serwisów poważnych nie miałem więc nie wiem jak z dostępnością i cena części. Jestem świeżym posiadaczem kat. A2 i wybór Kawy był że względów iż mało ich dostrzegłem i też to że są raczej bezawaryjne albo żądło kiedy się psują. Czekam na waszą recenzję tego motocykla. Pozdrawiam Łukasz
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Kamil
glupie pytanie mam.... gdzie w er6 jest zamek od siedzenia ? jak się je zdejmuje ? bo pacze i pacze i nie widze
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2017-10-16 16:55:54 | Autor: Gość
Nachyl się i dobrze popatrz jest od spodu od strony nadkola mała dziurka w której kryje się stacyjka :p
Ocena: 5/5 | Autor: Venom86
Sam mam er-6n już 4 lata i na miasto super lekki,wąski i zwinny motocykl - polecam. Poza miastem jak nie macie szybki szyja będzie boleć jak to w nejkedach. Mocniejsze heble by się też przydały ale z drugiej strony ani mały ani lekki sam nie jestem ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Beny Chorzów
Super motocykl na początek przygody z jednośladem. Wady wiatr i hamulce. Zalety masa frajdy i bezawaryjny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: er6
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko. Bardzo fajny motocykl ☺
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 4/5 | Autor: Piotr
Jeździłem na kursie, dosyć duże drgania miał ( ręce bolały ) a poza tym to Super :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 3/5 | Autor: janek
Jeździłem na kursie, dla początkującego może być, ale generalnie bez szału, do tego ten wygląd... :P
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (5)
rozwiń
Spalanie: 5.03
Dodaj
Ilość raportów: 6

Spalanie Kawasaki ER-6n 650

Minimalne: 4.20

Średnie: 5.03

Maksymalne: 6.36

Dane techniczne Kawasaki ER-6n 650

Osiągi

Moc max.
71.1 KM / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
66.0 Nm / 6700 rpm
V-max
200.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
15.5 L

Silnik

Typ
dwucylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
649.0 ccm
Stopień sprężania
11.3;1
Układ zasilania
2x 38mm Electronic Fuel Injection Keihin

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 785 x 1095 mm
Rozstaw osi
1405 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
178.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
196.0 kg
Rama
typu diamond, stal o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, 41 mm, skok zawieszenia 120 mm
Tył
pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego, 125 mm

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 300mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Abs
dostępne egzemplarze z ABS (masa 182 kg)

Eksploatacja Kawasaki ER-6n 650

Opony

Opona przód
120/70ZR17
Opona tył
160/60ZR17

Układ Smarowania - Olej

Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch, O-ring

Układ chłodzenia

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Suzuki GSF / Bandit 650N (2007 - 2012)

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności