50%
50%

Yamaha MT-07
2013 - 2017

+

Suzuki SV 650N
2003 - 2009

+

Wygrywa Suzuki SV 650N (2003 - 2009): 63 głosów

Przegrywa Yamaha MT-07 (2013 - 2017): 62 głosów

Yamaha MT-07 (2013 - 2017) vs Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Opinia Video o Yamaha MT-07

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 28

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 40

Silnik:
4.8 vs 4.8
Hamulce:
4.5 vs 4.1
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.9 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 4.6

Opinie o Yamaha MT-07

Autor: Larem
Yamaha wygrywa. Lepsze prowadzenie, nowsza konstrukcja, nieco lepsze osiągi. Genralnie po powrocie z 07 na SV miałem wrażenie, jakbym siadał na taczkę. :D
Na MT pozycja bardziej wyprostowana.

Jednak pozostaje kwestia ceny przy której to SV zdecydowanie wygrywa.
Motocykle bardzo podobne, jednak pomimo, że jeżdżę SV to gdybym nie musiał zwracać uwagi na budżet, wybrałbym MTka.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Autor: Nomad
Sam go posiadam, razem z akcesoryjnym wydechem i brzmi, i wygląda bosko. Agresywne linie, super wykończenie (szary mat), frajda z jazdy za każdym odkręceniem manetki, lekki jak piórko a przez to super łatwy w prowadzeniu. Po prostu dla mnie idealny.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: proces3
Waga na "+", dzięki temu zyskuje na poręcznosci, wygodna w mieście i na górskich drogach, idealna na dojazdy do pracy.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Spalanie, silnik, który tak pięknie zaskakuje i kilka fajnych nowoczesnych rozwiązań
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Michał
Jak można inaczej zagłosować, jak taka maszyna stoi w garażu :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Nowocześniejszy, ma charakter :)

Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: SEx
Wygląd i elestyczność
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: tanek89
Design miażdży :D w sv kształt ramy nie trafia w moje gusta
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jezier
Ładniejszy, lepszy dźwięk, ma normalny obrotomierz a nie jakiś pasek malo pali jedyny minus to kikut z przodu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tom
Frajda z jazdy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Łukanio
Bo mam i jest niezawodne!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Maniek
Niepowtarzalny wygląd i frajda z jazdy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: MJ
To brzmienie i prowadzenie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Pioter
Motocykl moich marzeń . . .
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: piotr
Mam i jest super.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: gggg
Ładniejszy no i Yamaha
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: ponton
Nowocześniejszy. Bo mam :P
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Mikołaj
Prędkość
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Autor: levy
bo sv to badziew na 2 kolach
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)

Opinie o Suzuki SV 650N

Autor: Pabloz
Klasyczny, ale mimo to dość agresywny wygląd. Maszyna niczego nie udaje designem , to taki "łobuz", coś jak młodszy brat bandita.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Autor: DS
Niskie spalanie, przyjemny dzwiek V-ki, zbiera sie od samego spodu, idealny zarowno na dlugie trasy jak i na miasto, ladna budowa ramy i wciaz swietnie wygladajace nadwosie i lampa stopu
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: coriver22
Klasyka, piękne brzmienie i łatwość w użytku
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: konrad
Silnik, silnik i jeszcze raz silnik ! :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Robert
V-ka mówi wszystko.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Ma swój niepowtarzalny charakter
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Saddamuss
Dźwięk , elastyczność , frajda , waga , spalanie , wygląd , eksploatacja no i to że posiadam taki motocykl
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: tondi
spalanie, wyglad, dzwiek
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: robok5
Niedrogi i wspaniały sprzęt, zarówno dla nowicjuszy jak i dla weteranów pasji.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Mam 650s jest bezawaryjny niskie spalanie fajny dźwięk
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: cygan
suzuki ma większe doświadczenie od yamahy.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
V2
Podobne: 1 | Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bajlamos
Mam SV 650S 2004r. - dlatego głosuję na SV ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: andrzej
Jest ładna
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Iwan
Bo taki mam w wersji S, a po 2 świetne brzmienie i silnik V
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Winiary
Ponieważ jest to V-ka, super wygląda i właściwości jezdne
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: lemanek
bo to legenda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Sv650
Bo to sv a nie jakiś kastrowany transformers
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Autor: Gość
V
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha MT-07 (2013 - 2017) vs Suzuki SV 650N (2003 - 2009)

Osiągi

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)
Suzuki SV 650N (2003 - 2009)
Moc max.
74.8 KM / 9000 rpm
72 KM / 9000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
68.0 Nm / 6500 rpm
65.0 Nm / 7000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
190.0 km/h
211.0 km/h
V-max

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 130 mm
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe, możliwość regulacji napięcia wstępnego
Przód
Tył
wahacz, 130 mm, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Tył

Hamulce

Przód
2 x tarcze 282 mm, czterotłoczkowe zaciski
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
Tył

Silnik

Typ
2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, chłodzony cieczą
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
Typ
Pojemność skokowa
689.0 ccm
645.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,5 : 1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, TCI
Wtrysk + dwie przepustnice SDTV
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Wielotarczowe, mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2085 x 745 x 1090 mm
2080 x 745 x 1085 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1400 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
164 kg
167.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
179 kg
187.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond, rurowy Backbone
Boczna, odlewana próżniowo z aluminium
Rama
Pokaż wszystkie

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Yamaha XJ6 600 SP 2013

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Suzuki SFV 650 Gladius (2009 - 2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności