47%
53%

Yamaha MT-07
2013 - 2017

+

Honda CB 600F Hornet
2007 - 2013

+

Wygrywa Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013): 98 głosów

Przegrywa Yamaha MT-07 (2013 - 2017): 87 głosów

Yamaha MT-07 (2013 - 2017) vs Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Opinia Video o Yamaha MT-07

Opinia Video o Honda CB 600F Hornet

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 28

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 35

Silnik:
4.8 vs 4.8
Hamulce:
4.5 vs 4.7
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.9 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 4.4

Opinie o Yamaha MT-07

Autor: Gość
Dużo by wymieniać...jednak nie ta klasa, hornet dużo mocniejszy
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (0)
Autor: tomi
fajniejszy silnik a dodatkowo luczyn taki ma ;)
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (5)
2017-06-19 15:32:25 | Autor: Gość
haha
Autor: Gość
Skradla moje serce od wejrzenia
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: ML
Moment, podsiodłowy akrap
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: jaszczur
Poniemaż mas swój niezwykły uniwersalny styl, który wznieca w każdym motocykliście chęć do ostrego zapierdalania !!!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
2022-10-24 15:21:27 | Autor: Gość
74 km??
Autor: Mototrucker
Ten hornet jest paskudny, poprzednia generacja to był prawdziwy hornet
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Autor: Gość
silnik
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: mały
dolne partie
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Cinek
Elastyczny silnik + wyglad
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: Fredzio
Bo ma moment dostepny od niskich obrotow do tego bardzo lekka konstrukcja i jest przyjazny na poczatek. i malutko pali, a horneta trza krecic a wtedy spala paliwo beczkami
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Autor: xxx
Młodsza konstrukcja jest po prostu lepsza
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Carlos
Ładniejszy, dynamiczniejszy i lżejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotr
wygląd i charakter
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kuba
Wygląd i śilnik oraz niskie spalanie połączone z dobrymi osiągami
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ds
cc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
bo jest super
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Fz
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Udo
bo jeździłem i wiem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Wyglad
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: ADI1432
Uważam że Yamaha MT-07 to prawdziwy demon w której wygląd odzwierciedla moc którą przelewa na szerokie koła. MT-07 to motocykl Yamahy z rodziny "MT" która pokazuje że każdy motocykl może agresywnie wyglądać oraz pokazywać co potrafi :-)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Daniel
Bo go Mam !!! :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Autor: Malolat
bo to Yadźka
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Autor: DarKside
Nie róbcie sobie jaj MT to narazie najlepsze nakedy bez porownania.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (6)
Autor: Larem
Hornet dużo mocniejszy - tylko na papierze.
Jak w przypadku SV 650 z Hornetem są na równi, tak w przypadku MT-07 vs Hornet, Yamaha wygrywa.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (7)
2019-07-01 11:55:02 | Autor: a
na starcie bankowo, potem honda łyknie mt 07
Autor: t_o
MT kładzie na łopatki Horneta i inne podobne starsze motocykle klasy 600 nisko dostępnym momentem. Kto z oponentów nie jeździł MT niech się nie wypowiada, bo nie wie o czym mowa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (6)
Autor: Tomek
Bo takim jezdze ????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (8)

Opinie o Honda CB 600F Hornet

Autor: Gość
Podoba mi się bardziej niż MT-07.
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
2017-06-04 15:14:27 | Autor: Gość
Honda ma moc
Autor: Dariusz Wrzosek
Silnik jest ciekawszy np. równiej pracuje.
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Autor: Semtex
Lepsze zawieszenie i mocniejszy piec :)
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (1)
Autor: Wojtas
Hornet wygrywa kulturą pracy silnika i jego bezawaryjnością. Poza tym nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam jak moto drze ryja. Prawie 100 cm3 różnicy, a efekt lepszy od lat u Hondy!!!
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Świetny motocykl, prowadzi się łatwo jak rower. Zarówno dla początkującego ridera( z łatwością 100KM ogarnie, łagodny przyrost mocy, lekkość prowadzenia) jak i doświadczonego który doceni i wykorzysta geny zaciągnięte z CBR600.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kamil
Lepiej wygląda od mt, lepiej jeździ, dzwiek jednostki napędowej hornet o niebo lepszy, mt-07 jednym słowem jest bezpłciowy...
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Autor: timmy
Bardziej zwinny i bezawaryjny
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Autor: Poryty86
Ponieważ ją mam jako pierwsze moto w życiu i uważam, że jest genialna !!! :D <3<3<3
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
to Honda
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kuba
Świetne prowadzenie, niezniszczalna konstrukcja nawet w rękach początkującego motocyklisty i oczywiście HONDA :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: montezuma
Wszystkie starsze pojazdy, czy to motocykle czy auta, są lepsze, bo nie są naszprycowane elektroniką i innym badziewiem, które tylko się psuje, a naprawa kosztuje krocie.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
2019-07-01 11:44:43 | Autor: lubię hondę
co Ty pierdolisz chłopiem mt 07 ma tyle elektroniki co kalkulatr
Autor: Gość
4 garki i Honda
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Coda
Honda to honda, lubi obroty i lubi zap.....lać.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kris
Bo go dosiadam :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Łukasz
Według mnie honde lepiej sie prowadzi, duzo łatwiej nią manewrować chociażby na zakretach.pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: KarEzio
Honda jest niezawodna pod każdym względem. Wybacza błędy a zarazem ma super kopa. Można na niskich obrotach bezproblemowo jeździć. Poza tym szerszeń to szerszeń.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Cezar
Bo to Honda
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
2023-07-14 20:41:45 | Autor: Baton
Powalający argument!!!
Autor: Gość
Lepiej Wygląda no i to HONDA nie ma lepszej marki dla tego typu motocykla!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Konop
Dużo większa moc, kultura silnika (jeździłem obydwoma i Mt jest wyrywczy,szarpie, a honda chodzi jak złoto.
A Vmax w hondzie bardzo zaniżony
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bo go mam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: MaT
dźwięk
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: łukasz
bo jest niezawodny i bardzo ładny,szybki:)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Piotrek
Legenda która mnie interesuje i myślę o zakupie tego Horneta
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Ponieważ to Honda. Sprzęt bezawaryjny. Po trzyletnim, dodam bezawaryjnym uzytkowaniu CBF 600 przyszedł czas na coś mocniejszego.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
ma sportowy kształt
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mon
Honda to Honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Vanish
Dlaczego Honda? Jest to motocykl jedyny w swoim rodzaju ładnie wyglądający przód jak i tył. Ba ma troszkę mocniejszy silnik dlatego amatorzy jak i bardziej zaawansowani motocykliści będą odczuwać frajdę z jazdy. Pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: potrzebny
wyglad ,dynamika .....
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: M@ti
Mocniejszy, może nie lżejszy (ale i tak leciutki), ładniejszy, honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ks
Ladniejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jarek t
Kto wymyśla takie porównania? To jak by porównać Mercedesa z maluchem i stwierdzić. Maluch jest lepszy bo mniej kosztuje. Rzeczywiście profeska dla amatorów rajtuzów i rowerów.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Mt ma szanse tylko na początku potem Hornetka go zjada
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pawel
Większa moc, trwałość, dobre prowadzenie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: keepASS
Agresywny wygląd, prowadzenie, przyczepność, moc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Arkadio
Pięknie brzmi i ma świetną specyfikę oddawania mocy w zakresie niskich, średnich jak i wysokich obrotów (silnik od CBR 600RR). Wygląd od 2010 poprawiony (zegar cyfrowy). Edycja czarny mat połączona z złotymi lagami i felgami to najpiękniejszy naked jaki widziałem (dlatego kupiłem).
Kanapa Bagstera (żelowa) poprawia komfort. Opcjonalne akcesoria czyli pług, uchwyt tablicy i crash pady Top Block Racing ( ślizgi są ładnie wyprofilowane). Wszytko dodaje charakteru. Jak dla mnie jedynym minusem motocykla jest ten na akumulatorze.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzysztof
Ładniejszy, mocniejszy. Klasa sama w sobie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: zychu
Do Hondy sie nie zaglada :-)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Honda to Honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Lotka
bo jest mój ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)
Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)
Moc max.
74.8 KM / 9000 rpm
102 KM / 12000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
68.0 Nm / 6500 rpm
63.5 Nm / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
190.0 km/h
224 km/h
V-max

Silnik

Typ
2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, chłodzony cieczą
chłodzony cieczą czterosuw
Typ
Pojemność skokowa
689.0 ccm
599 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,5 : 1
12.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, TCI
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2085 x 745 x 1090 mm
2090 x 740 x 1092 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1400 mm
1435 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
164 kg
173 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
179 kg
198 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond, rurowy Backbone
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 130 mm
41 mm Widelec teleskopowy typu upside-down z tłumieniem olejowym
Przód
Tył
wahacz, 130 mm, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Wahacz aluminiowy z siedmo-pozycyjną regulacją napięcia wstępnego sprężyny; skok 128mm
Tył

Hamulce

Przód
2 x tarcze 282 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x 296mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 245 mm, jednotłoczkowy zacisk
1 x 220mm
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +3kg)
Opcjonalnie (waga + 4kg)
ABS
Pokaż wszystkie

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Yamaha XJ6 600 SP 2013

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Yamaha MT-09 850 (2013 - 2016)

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Suzuki SFV 650 Gladius (2009 - 2015)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności