46%
54%

Suzuki SV 650N
1999 - 2002

+

Honda CB 600F Hornet
1998 - 2003

+

Wygrywa Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003): 122 głosów

Przegrywa Suzuki SV 650N (1999 - 2002): 103 głosów

Suzuki SV 650N (1999 - 2002) vs Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Opinia Video o Honda CB 600F Hornet

Opinie o Suzuki SV 650N

Ocena: 4.3/5 liczba głosów: 22

Opinie o Honda CB 600F Hornet

Ocena: 4.7/5 liczba głosów: 14

Silnik:
4.6 vs 4.9
Hamulce:
3.9 vs 4.4
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.9
Frajda z jazdy:
4.6 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.1 vs 4.4

Opinie o Suzuki SV 650N

Autor: Asica
Jeden i drugi to motocykle które polecam dla kobiet ;) SV zdecydowanie więcej fanu. Ciągnie ładnie z dołu, wchodzi przepięknie w zakręty, nawet przy małych prędkościach idzie ją położyć do zamkniecia opony - czego o Hornecie powiedzieć nie można ;) Co w niej lubie, to łatwość z jaką z jednego zakrętu wchodzi w drugi. No i stara SV nie jest na wtryskach :) I wygląd - trochę jak Monster też na plus, że nie wspomnę o burczeniu V - miód na uszy :D A Hornet - takie rozreklamowane, bo części tanie i na długie trasy przewidywalny - nuda nuda nuda.... Przewidywalny motocykl dla przewidywalnych ludzi :P
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rycerz
Wygodna pozycja i do świrowania i do turystycznej jazdy. Silnik to mały szatan, który potrafi zaskoczyć każdego swoją mocą. Całkiem małe spalanie oraz bezawaryjność. No i dźwięk komina jest poezją dla ucha, a sąsiedzi będą ciebie kochać za strzelanie z wydechów o co też nie trudno. Pozdrawiam.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: kosiu
Ponieważ stoi w moim garażu
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: Biały
Niesamowity dźwięk oraz oddawanie mocy.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Dźwięk V-ki
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kris
Osobiscie wybralbym horneta jednak sv ma to cos
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jan-Usz
Piękny dźwięk silnika!
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wojtas
nie ma jak V-ka
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Michu
Silnik jest niesamowity
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Konrad
bo lubię widlaste silniki :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: gonzo
Mam 1000 jest super tak jak 650
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: NaNo
Silnik V i dźwięk mistrz
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: komandos
silnik v2 tyle wystarczy dla mnie dzieki
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mira$
Lepszy silnik, więcej fun'u, gorszy wygląd. Polecam się przejechać i wtedy oceniać. SV650 to wilk w owczej skórze.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Porkej
Bo mam wersję S i jak narazie zamienię tylko na 954 :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: s
BO jest lepszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: adolf
jest lepszy mam takiego litra .
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Chmielu
Stukot v-ki,fajny dół,spalanie, frajda z jazdy,troche wygląd budzi małe co nieco ale zależy kto co lubi,,,,Dla rozpoczynających zabawę z moto godny polecenia.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Saddamuss
Dźwięk , elastyczność , wygląd , spalanie, iiii yyyy no mam właśnie 650S K6 i jest niesamowity ten motocykl
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mariusz
Wspaniały dół, mikro zapotrzebowanie na paliwo, idzie na koło jak szalony B-)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotr
Lepszy dźwięk silnika i moc od samego dołu. Hornet w wyścigu z miejsca nie ma szans.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Dźwięk, charakter, narowistosc :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: lamaha
Bo tak i już!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
V-ka Bezawaryjnosc
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Sv
V i wszystko jasne
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Baki
Przy niewielkiej mocy w obu wybieram charakter.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: drk
za charakter
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jesse
Uwielbiam V-ki
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Michał
Mniej pali ładny głos no i to nie ,,oklepana" rzedowka
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Matuś
Silnik ma dziki pazur
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jacool
Bo mam taki w garażu! :-) (wiem wiem mało obiektywna ocena )
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Adam
poniewaz posiada widalsta dwojke , silnik z charaketerem , posiadam wesje S k4 , mało awaryjny , ekonomiczny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Szubi
bo to jedna z nielicznych japońskich 600 posiadających v.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pidzon
Jest to silnik w układzie V dobry przyjaciel kupił sv używaną zrobił nią juz około 45tys. kilometrów i nadal bez żadnych awarii silnik ten ma swój charakter od samego dołu ciągnie ku^%#sko mocno, do tego ten piękny dźwięk po prostu suzuki sv 650n jest dla mnie dużo lepsze :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Silvester
Ma wady jak i zalety ale jeździ się całkiem przyjemnie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: groch
wersja na wtrysku daje więcej zabawy i lepiej oddaje moc
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Szpatha
Vka rządzi!!! Swietny charakter motocykla.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Moment obrotowy V ki
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: robok
Niska cena, mało awaryjny no i przede wszystkim wspaniały dwucylindrowy silnik, który ciągnie od dołu jak wściekły.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mt
Dźwięk z wydechu akcesoryjnego wymiata :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Raf
Dobre brzmienie to podstawa a V2 rządzi!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Leo
Niższe spalanie, mocny dół, niezawodność, piękny dźwięk
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Hex
Bo na Sv'ce nie jeżdżą stare dziadki
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ryniu
Bo to Suzuki :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ryniu
Bo to Suzuki :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: MB
Wyglądem lepszy jest Hornet ale jazda Sv daje dużo więcej przyjemności :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Iwan
Piękne brzmienie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Remuss
Niższe koszty eksploatacji oraz mniejsze spalanie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Sołtys
Ma lepsze przyspieszenie oraz dźwięk chociaż zależy dla kogo
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kk
Bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Silnik V i fajnie wyeksponowana rama silnika
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Coxx
Przyspieszenie i pozycja
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dingo
Dzwiek, praca silnika, charakter i ta rama :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: szymon
Pomruk SV na akcesoryjnym kominie przyprawia mnie o ciary na plecach, mała masa, v-ka widlasta na której przyjemnie czuć jak to ciągnie!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
świetny silnik, bardzo elastyczny i ten dźwięk. ...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mateo
V2, umie zaskoczyc
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: K1chu
Dźwięk silnika, tyle wystarczy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jaro
Dźwięk v-ki i ten mocny dół - prawie jak w dieslu :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Losu
Ten Dźwięk SV-ki :3
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gonzo82
Charakterystyka silnika, dźwiek i spalanie. Dodatkowo aluminowa, nierdzewiejąca rama.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotras
Bo pomimo że SV-ka jest o wiele słabsza od Horneta, to i tak jest do niego porównywana. Bo to wbrew temu co jest na papierze, nie jest entry-level. Bo to dorosły, dynamiczny, i zajebiście frajdogenny motocykl. Bo ma dźwięk, przy którym bzyczenie szerszenia jest zabawne. Bo nic w tej klasie tak szybko nie umieszcza na ryju zaskoczenia, uśmiechu i przerażenia na zmianę. A poliftowa wersja zjada w codziennym użytkowaniu horneta na każdym polu. Z wyjątkiem tabelek. A jak ktoś lubi tabelki, to niech kupi sobie Excela.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (4)
2016-07-19 12:54:56 | Autor: Gość
Przejedź się na hornecie to przestaniesz bredzić:)
Autor: Daniel
Silnik Vka
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: aa nie interesuj się
bo tam, bo ją mam, bo mogę,bo w ogóle dlaczego mnie się pytacie,co?
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Honda CB 600F Hornet

Autor: Chrisu
Stara, sprawdzona konstrukcja. Od początku produkcji w zasadzie niezmieniona przez 9 lat, tylko odświeżana sylwetka i USD od 2005 r. Ilość spotykanych egzemplarzy przemawia sama za siebie na korzyść szerszenia. Natomiast SV w pierwszych egzemplarzach miało problemy ze smarowaniem, po 2003 zostało to poprawione ale niedługo później wycofano SV z produkcji. Suzuki ma swoich zwolenników i to także jest ciekawy sprzęt, ale mimo wszystko ... Honda !!!
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Maciek98
To jasne że obydwa motocykle zasługują na gromkie brawa bo obydwa są fenomenalne pod względem niezawodności i dawania frajdy z jazdy. Moim zdaniem Hornet wygrywa przez swój silnik, cztery cylindry dające niesamowity i niepowtarzalny dźwięk, sam wygląd silnika wygrywa, w SV wygląda troszeczkę jak by czegoś zabrakło. Ostre kształty szerszenia dają mu tyle zadziorności że od samego patrzenia oczy robią się mydlane. Oczywiście to jest moje zdanie i na pewno SV też ma dużo zalet których jestem świadom, ale po prostu dla mnie wygrywa hornet :)
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Filip
Rzędowy Hornet może troszkę gorzej ciągnie od dołu, ale z każdym kolejnym tysiącem pokazuje że lepiej radzi sobie z osiąganiem wyższych prędkości. Jeżeli chodzi o wygląd to prezentuje się zdecydowanie lepiej niż SV , chociażby patrząc na nie od przodu u Horneta widzimy piękny stalowy kaloryfer, a u SV tylko jednego kikuta.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: Iron
1. rzędowe 4 :D 2. można gumować 3. więcej kucy 4. jak dla mnie więcej zabawy, dzięki temu typowi silnika 5. jeszcze pare rzeczy by sie znalazło ale to moja osobista miłość do hond ;)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Szymon
Niezawodny sprzęt Polecam
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: marcin
Bo to Honda, a nie suzuki
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Marcin L.
Bezawaryjny, hamulce żyleta, frajda z jazdy, przyciąga wzrok, idt., itp... ;)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzysiek
jeżdżę drugi sezon i z czystym sumieniem mogę stwierdzić że jest moc :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: envoy
Bo to Honda ^^
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomek łysy
rzędowa czwórka
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Więcek
Mam tego Szerszenia 2 sezon jestem bardzo zadowolony. Polecam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: MARCIN.
A ja i tak wolę hondę za jej styl i charakter. Dla mnie cudo.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Virek
Lepszy designe, ladniej poprowadzony wydech i kolektor skladajacy sie z czterech zeberek wygladaja zdecydowanie lepiej niz jedna rurka. Co do osiagow i prowadzenia nie wypowiadam sie bo sv nie jezdzilem ale przypuszczam ze sa podobne
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Cichy
Jest po prostu piękna
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: LEVY
HONDA To HONDA
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: fryta
Bo taką mam i jest niezawodna
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: macgab
dobrze się prowadzi ma nie powtarzalny styl i wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
jest super honda to honda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: KamboBDG
Silnik z CBR, prawie nieśmiertelna konstrukcja. Ponadczasowy wygląd.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kawa
Honda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mr.jedi
rasowy dziwek, fajne wydechy i kreci sie wysoko !
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: jakubek
Wygląd , Moc , Niezawodność
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mr. J
Cztery gary i niezawodność. Całkiem subiektywnie- bardziej podoba mi się jego sylwetka.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pablo
Lepszy wygląd oraz według mnie ma lepszy dźwięk
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lukasz
Jest lepszy bo ma takiego a nie SV :-)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Guzik
Niezawodność nic dodać nic ująć :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dantes
Oba motory są bardzo dobre ale z uwagi że jestem posiadaczem Hondy CBF i niedaleko jej do Horneta i lubię ten typ silnika więc stawiam właśnie na niego. U mnie wygrywa Hornet!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: cinek
Bo to honda :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: bicuś
Rzędówka
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Łukasz
4 cylindry, silnik z cbr i wielkie żądło.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Maniek
Posiadam wersje S przejechałem 10 tys. Km i ciągle jestem z szerszenia zachwycony. Poza tym ani jednej awarii, tylko paliwo i uśmiech od ucha do ucha....
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kultywator
Osa
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jedi
- 4 rury a nie jedna - lepiej brzmi - lepiej ciągnie - mniej drży - robi wieksze wrażenie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Japko.
4 cylindry <3
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: łukasz
mam taki polecam go bardzo dobra charakterystyka silnika duża moc i wygoda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: zuzu
Ładniejszy design jak na ten rocznik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Pola
Bo sprawdzilam na wlasnej skórze. Jest moc ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Ceain
Lepsze wyczucie srodka ciezkosci, wyglad - kwestia gustu, ale Suzi w starszej wersji jest po prostu brzydka.. Tam gdzie Suzi zaczyna slabnac Hornet dopiero nabiera zycia.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Autor: tołdi
Cztery gary, więcej mocy, lepszy wygląd.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: zagi
stylistyka, piec od cbr-ki i frajda z jazdy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: GB-fighter
Super silnik i oldschoolowy wygląd golasa.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Muciej
Ponadczasowy wygląd, do dziś wygląda świetnie. Silnik pochodzący z CBR-ki, no i to Honda :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Arturo
Maszyna żwawsza, szybsza, mocniejsza. Z wyglądu lepiej wpada w oko. Szeroki kapeć z tyłu dodaje zadziorny charakter. Niska awaryjność. Bardzo przyjemny w prowadzeniu. Masywny silnik podkreśla jego mocnego kopa. Generalnie super naked!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Mati
Wygląd, agresja, jednocześnie opanowanie i prostota jazdy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Honda nie starzeje sie :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Eryk
Rzędówka? xd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Aro87
Więcej mocy lepszy wygląd honda hornet wygrywa
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Jakub
Dziwne porownanie, całkiem inne silniki. Hornet w klasie 600 naked jest dla mnie najlepszym wyborem. Mocny pancerny silnik, 180 z tylu, latwosc prowadzenia. To tylko niektore plusy. Posiadalem 3 sezony i polecam kazdemu
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Autor: Adam
Bardziej przemawia do mnie marka Honda -jeździłem obydwoma motorkami.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Locust
Bo mam :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Tościk
Najlepsza! :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Dawid
wydaje mi sie że hornet jest łatwiejszy do nauki jako pierwszy motocykl bo jednak v-ka to jednak v-ka i jak dla mnie to szerszeń jest ładniejszy .pozdro
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
R4
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: adonis
piękny sprzęt;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Markus
Szędówka rządzi!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Motoobąbel
Chodzi u wygląda jak poważny motocykl a nie jak chiński jednoślad jak jest w przypadku SV
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: ksy
Dlatego ze wyglada jak motocykl, nie jak motorynka. Jakby to była sv po lifcie, to na nią głosowałbym :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: kosa
bo jest to Honda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: joan
No bo tak..
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Kuzio
Charakter 4 cylindrów :v
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
2016-07-19 09:27:41 | Autor: micha
"charakter 4 cylindrów"- czyli co? 4 cylindry dają tyle charakteru co odkurzacz Zelmer. 4 cylindry, tylko w układzie V4.
Autor: kawa
Lepiej się zbiera. Opona 180. Wydech pod zadupkiem. Lepsze heble i piec od cbr czego chcieć więcej. Sv też miałem ale 650 trochę za słaba do horneta. Pozdrawiam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Johny
ładniejszy i ma lepsze osiągi ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Gość
Silnik nie zjada tak szybko opon jak w przypadku SV
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Paweł
Dźwięk Horneta wg mnie jest lepszy, szczególnie na akcesoryjnym wydechu, sam motocykl wygląda bardziej muskularnie. To tyle z porównania, bo mam do czynienia tylko z Szerszeniem i jestem z niego bardzo zadowolony
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Hycel
Powiewasz lepsze oddawanie mocy, nie blokuje koła przy ostrej redukcji biegów co może być nie miłym zaskoczeniem szczególnie na mokrym , dziwek silnika R4 na dobrym tłumiku nie do pobicia przez V2, wygląd opony 180 vs 160 oraz wygląd kolektora wydechowego. Kwestia hamulców, Hornet miażdży Sv pod tym względem jeżeli dodamy do tego stalowy oplot to możemy sprawnie wyhamować Horneta używając dwóch palców z dużych prędkości. Hornet wygląda i jest masywniejszy, agresywniejszy chociaż podczas samej jazdy masa samego motocykla nie przestrasza można go łatwo składać w zakręty jak i manewrować. SV ma swoje plusy jednak przy Hornecie wypadaj one co najmniej blado.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)

Osiągi

Suzuki SV 650N (1999 - 2002)
Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)
Moc max.
71 KM / 9000 rpm
95 KM / 12000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
62.0 Nm / 7500 rpm
64 Nm / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
204.0 km/h
226 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Wielotarczowe, mokre
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2045 x 760 x 1060 mm
2055 x 745 x 1070 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1420 mm
1420 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
165.0 kg
176 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
185.0 kg
198 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Boczna, spawana z rur aluminiowych o owalnym przekroju
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe
Widelec teleskopowy 41mm; skok 125mm
Przód
Tył
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Wahacz aluminiowy z siedmo-pozycyjną regulacją napięcia wstępnego sprężyny; skok 128mm
Tył

Hamulce

Przód
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
2x 296mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
1 x 220mm
Tył

Silnik

Typ
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
chłodzony cieczą czterosuw
Typ
Pojemność skokowa
645.0 ccm
599 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
81.0 x 81.0 mm
65 x 45.2 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
11,5 : 1
12.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Gaźniki Mikuni BDSR39
Gaźnik
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Zobacz też inne walki:


Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Suzuki GSX-R 600 (2015) vs Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Suzuki GSX-R 600 (2015)Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Suzuki SV 650S (2003 - 2012) vs Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Suzuki SV 650S (2003 - 2012)Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Honda CB 500E (1993 - 1996) vs Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)

Honda CB 500E (1993 - 1996)Honda CB 600F Hornet (1998 - 2003)