44%
56%

Suzuki SV 650N
1999 - 2002

+

Honda CB 600F Hornet PC34
1998 - 2003

+

Wygrywa Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003): 156 głosów

Przegrywa Suzuki SV 650N (1999 - 2002): 125 głosów

Suzuki SV 650N (1999 - 2002) vs Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Opinia Video o Suzuki SV 650N

Opinia Video o Honda CB 600F Hornet PC34

Ocena: 4.3/5 liczba opinii: 36

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 38

Silnik:
4.6 vs 4.9
Hamulce:
3.8 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.4 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
3.9 vs 4.4

Opinie o Suzuki SV 650N

Silnik V i dźwięk mistrz
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Wyglądem lepszy jest Hornet ale jazda Sv daje dużo więcej przyjemności :D
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Jeden i drugi to motocykle które polecam dla kobiet ;) SV zdecydowanie więcej fanu. Ciągnie ładnie z dołu, wchodzi przepięknie w zakręty, nawet przy małych prędkościach idzie ją położyć do zamkniecia opony - czego o Hornecie powiedzieć nie można ;) Co w niej lubie, to łatwość z jaką z jednego zakrętu wchodzi w drugi. No i stara SV nie jest na wtryskach :) I wygląd - trochę jak Monster też na plus, że nie wspomnę o burczeniu V - miód na uszy :D A Hornet - takie rozreklamowane, bo części tanie i na długie trasy przewidywalny - nuda nuda nuda.... Przewidywalny motocykl dla przewidywalnych ludzi :P
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (4)
2018-11-27 18:03:33 | Autor: poncikos
Dlaczego dla kobiet? Hornet tak jak i SV może zaskoczyć.Dla mnie to dojrzałe motocykle.I sądzę że większość nie da rady wykorzystać np.Horneta na maximum jego możliwości.
2023-04-16 08:14:48 | Autor: Jaro
Miałem Horneta 2003 i SV 650 2002. Hornet jes świetny, kulturalny elastyczny (nie szarpie) prowadzi się świetnie. Pozycja jest bardziej aktywna jak na SV. Na pełnej garści szerszeń jest szybszy. Ładny wygląd werscjo po 2003. SV jest brutalniejszy lepiej reaguje na gaz nie musisz kręcić a leci jak trzeba. Nie pojedzie tak szybko ale osiągi są super. Pozycja w N jest bardziej leniwa, swobodna i zaskakująco dużo miejsca jest na SV. Mniej pali. U mnie remis. Hornet ładniejszy a SV charakterny.
Osobiscie wybralbym horneta jednak sv ma to cos
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Piękny dźwięk silnika!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
nie ma jak V-ka
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Silnik jest niesamowity
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
bo lubię widlaste silniki :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Mam 1000 jest super tak jak 650
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
silnik v2 tyle wystarczy dla mnie dzieki
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Silnik ma dziki pazur
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Jest to silnik w układzie V dobry przyjaciel kupił sv używaną zrobił nią juz około 45tys. kilometrów i nadal bez żadnych awarii silnik ten ma swój charakter od samego dołu ciągnie ku^%#sko mocno, do tego ten piękny dźwięk po prostu suzuki sv 650n jest dla mnie dużo lepsze :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Wygodna pozycja i do świrowania i do turystycznej jazdy. Silnik to mały szatan, który potrafi zaskoczyć każdego swoją mocą. Całkiem małe spalanie oraz bezawaryjność. No i dźwięk komina jest poezją dla ucha, a sąsiedzi będą ciebie kochać za strzelanie z wydechów o co też nie trudno.
Pozdrawiam.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Niska cena, mało awaryjny no i przede wszystkim wspaniały dwucylindrowy silnik, który ciągnie od dołu jak wściekły.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Dzwiek, praca silnika, charakter i ta rama :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ten motocykl wybrałem ze względu że lubię bikei z silnikami V2
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Niesamowity dźwięk oraz oddawanie mocy.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Dźwięk V-ki
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Dźwięk , elastyczność , wygląd , spalanie, iiii yyyy no mam właśnie 650S K6 i jest niesamowity ten motocykl
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mniej pali ładny głos no i to nie ,,oklepana" rzedowka
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo mam taki w garażu! :-)
(wiem wiem mało obiektywna ocena )
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
poniewaz posiada widalsta dwojke , silnik z charaketerem , posiadam wesje S k4 , mało awaryjny , ekonomiczny
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Vka rządzi!!! Swietny charakter motocykla.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Moment obrotowy V ki
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Lepszy silnik, więcej fun'u, gorszy wygląd. Polecam się przejechać i wtedy oceniać. SV650 to wilk w owczej skórze.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo na Sv'ce nie jeżdżą stare dziadki
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Niższe koszty eksploatacji oraz mniejsze spalanie
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ma lepsze przyspieszenie oraz dźwięk chociaż zależy dla kogo
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Szukałem Horneta, dorwałem SV.
Ciężko ocenić który motocykl jest zdecydowanie lepszy.
Jako kontrkomentarz na "Od początku produkcji w zasadzie niezmieniona przez 9 lat" chciałbym tylko zauważyć, że niedawno wypuszczono nową SV, z silnikiem niemal niezmienionym od 18 lat. O czymś to świadczy.

W SV zaskoczony byłem spalaniem oraz SV jest zdecydowanie lepsza do jazdy po mieście.
Jednak jeżeli ktoś śmiga w terenach niezurbanizowanych Hornet może okazać się lepszym wyborem.

Posiadam SV (99'), jeździłem również nową SV (2008), starym(99') i nowym (12') Hornetem i nadal uważam, że w tym pojedynku nie ma zwycięzcy.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo mam wersję S i jak narazie zamienię tylko na 954 :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ponieważ stoi w moim garażu
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
BO jest lepszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
jest lepszy mam takiego litra .
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Stukot v-ki,fajny dół,spalanie, frajda z jazdy,troche wygląd budzi małe co nieco ale zależy kto co lubi,,,,Dla rozpoczynających zabawę z moto godny polecenia.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Wspaniały dół, mikro zapotrzebowanie na paliwo, idzie na koło jak szalony B-)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepszy dźwięk silnika i moc od samego dołu. Hornet w wyścigu z miejsca nie ma szans.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dźwięk, charakter, narowistosc :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo tak i już!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
V-ka
Bezawaryjnosc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
V i wszystko jasne
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przy niewielkiej mocy w obu wybieram charakter.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
za charakter
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Uwielbiam V-ki
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo to jedna z nielicznych japońskich 600 posiadających v.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ma wady jak i zalety ale jeździ się całkiem przyjemnie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
wersja na wtrysku daje więcej zabawy i lepiej oddaje moc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dźwięk z wydechu akcesoryjnego wymiata :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dobre brzmienie to podstawa a V2 rządzi!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niższe spalanie, mocny dół, niezawodność, piękny dźwięk
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to Suzuki :D
Podobne: 1 | Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Piękne brzmienie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik V i fajnie wyeksponowana rama silnika
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Przyspieszenie i pozycja
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Pomruk SV na akcesoryjnym kominie przyprawia mnie o ciary na plecach, mała masa, v-ka widlasta na której przyjemnie czuć jak to ciągnie!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
świetny silnik, bardzo elastyczny i ten dźwięk. ...
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
V2, umie zaskoczyc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dźwięk silnika, tyle wystarczy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Dźwięk v-ki i ten mocny dół - prawie jak w dieslu :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2019-01-03 11:34:02 | Autor: Marcin
No coś w tym jest...Ciągnie jak mocny tdi
Ten Dźwięk SV-ki :3
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Charakterystyka silnika, dźwiek i spalanie. Dodatkowo aluminowa, nierdzewiejąca rama.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Cena, poręczność, i przede wszystkim silnik który daje dużo funu z jazdy :). Przy czym obydwa są bardzo dobre i napewno oba sprawdzają się w swojej roli świetnie!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
ma v2 i pieknie chodzi :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Vka:)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
ponieważ ją mam ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo tak! :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Moim zdaniem sv jest troszeczkę lepszy pod względem ekonomicznym co daje mu dodatkową przewagę , sv ciągnie praktycznie od dołu i pali około 6l/100 km . Horneta trzeba kręcić wysoko dlatego też spalanie ma w granicy 10l/100 km. Dodam że sv jest motorem ciekawszym, dającym więcej wrażeń z jazdy cudowna praca v'ki .
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
dźwięk silnika wygrywa:)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mniej pali lepiej skręca jest lżejsza i fajnie mruczy v-ka.
Mam taką a Hornetem nie jeździłem ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik Vka
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
bo tam, bo ją mam, bo mogę,bo w ogóle dlaczego mnie się pytacie,co?
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo pomimo że SV-ka jest o wiele słabsza od Horneta, to i tak jest do niego porównywana. Bo to wbrew temu co jest na papierze, nie jest entry-level. Bo to dorosły, dynamiczny, i zajebiście frajdogenny motocykl. Bo ma dźwięk, przy którym bzyczenie szerszenia jest zabawne.
Bo nic w tej klasie tak szybko nie umieszcza na ryju zaskoczenia, uśmiechu i przerażenia na zmianę.

A poliftowa wersja zjada w codziennym użytkowaniu horneta na każdym polu. Z wyjątkiem tabelek. A jak ktoś lubi tabelki, to niech kupi sobie Excela.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (7)
2016-07-19 12:54:56 | Autor: Gość
Przejedź się na hornecie to przestaniesz bredzić:)

Opinie o Honda CB 600F Hornet PC34

Stara, sprawdzona konstrukcja. Od początku produkcji w zasadzie niezmieniona przez 9 lat, tylko odświeżana sylwetka i USD od 2005 r. Ilość spotykanych egzemplarzy przemawia sama za siebie na korzyść szerszenia. Natomiast SV w pierwszych egzemplarzach miało problemy ze smarowaniem, po 2003 zostało to poprawione ale niedługo później wycofano SV z produkcji. Suzuki ma swoich zwolenników i to także jest ciekawy sprzęt, ale mimo wszystko ... Honda !!!
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
To jasne że obydwa motocykle zasługują na gromkie brawa bo obydwa są fenomenalne pod względem niezawodności i dawania frajdy z jazdy. Moim zdaniem Hornet wygrywa przez swój silnik, cztery cylindry dające niesamowity i niepowtarzalny dźwięk, sam wygląd silnika wygrywa, w SV wygląda troszeczkę jak by czegoś zabrakło. Ostre kształty szerszenia dają mu tyle zadziorności że od samego patrzenia oczy robią się mydlane. Oczywiście to jest moje zdanie i na pewno SV też ma dużo zalet których jestem świadom, ale po prostu dla mnie wygrywa hornet :)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Szukałem pierwszego motocykla i testowałem oba. Kierowałem się filmami i opiniami chłopaków z MOTOBANDY.
Dzięki wielkie chłopaki bo to dzięki Wam zdecydowałem się na Horneta. Tak jak mówiliście wybacza błędy i nie odkręcając można delektować się spokojną jazdą, która jest bajką.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Rzędowy Hornet może troszkę gorzej ciągnie od dołu, ale z każdym kolejnym tysiącem pokazuje że lepiej radzi sobie z osiąganiem wyższych prędkości. Jeżeli chodzi o wygląd to prezentuje się zdecydowanie lepiej niż SV , chociażby patrząc na nie od przodu u Horneta widzimy piękny stalowy kaloryfer, a u SV tylko jednego kikuta.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Bezawaryjny, hamulce żyleta, frajda z jazdy, przyciąga wzrok, idt., itp... ;)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
1. rzędowe 4 :D
2. można gumować
3. więcej kucy
4. jak dla mnie więcej zabawy, dzięki temu typowi silnika
5. jeszcze pare rzeczy by sie znalazło ale to moja osobista miłość do hond ;)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Niezawodny sprzęt Polecam
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
jeżdżę drugi sezon i z czystym sumieniem mogę stwierdzić że jest moc :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo to Honda, a nie suzuki
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo to Honda ^^
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mam tego Szerszenia 2 sezon jestem bardzo zadowolony. Polecam
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Jest po prostu piękna
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
HONDA To HONDA
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo taką mam i jest niezawodna
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
dobrze się prowadzi ma nie powtarzalny styl i wygląd
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
jest super honda to honda
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Silnik z CBR, prawie nieśmiertelna konstrukcja. Ponadczasowy wygląd.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
rasowy dziwek, fajne wydechy i kreci sie wysoko !
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Wygląd , Moc , Niezawodność
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Cztery gary i niezawodność. Całkiem subiektywnie- bardziej podoba mi się jego sylwetka.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Lepszy wygląd oraz według mnie ma lepszy dźwięk
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Oba motory są bardzo dobre ale z uwagi że jestem posiadaczem Hondy CBF i niedaleko jej do Horneta i lubię ten typ silnika więc stawiam właśnie na niego. U mnie wygrywa Hornet!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
4 cylindry, silnik z cbr i wielkie żądło.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ładniejszy design jak na ten rocznik
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Cztery gary, więcej mocy, lepszy wygląd.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
stylistyka, piec od cbr-ki i frajda z jazdy
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ponadczasowy wygląd, do dziś wygląda świetnie. Silnik pochodzący z CBR-ki, no i to Honda :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Maszyna żwawsza, szybsza, mocniejsza.
Z wyglądu lepiej wpada w oko.
Szeroki kapeć z tyłu dodaje zadziorny charakter.
Niska awaryjność.
Bardzo przyjemny w prowadzeniu.
Masywny silnik podkreśla jego mocnego kopa.
Generalnie super naked!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
ładniejszy i ma lepsze osiągi ;)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Bardziej przemawia do mnie marka Honda -jeździłem obydwoma motorkami.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
rzędowa czwórka
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
A ja i tak wolę hondę za jej styl i charakter. Dla mnie cudo.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Honda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Niezawodność nic dodać nic ująć :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo to honda :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Posiadam wersje S przejechałem 10 tys. Km i ciągle jestem z szerszenia zachwycony. Poza tym ani jednej awarii, tylko paliwo i uśmiech od ucha do ucha....
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Osa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
- 4 rury a nie jedna
- lepiej brzmi
- lepiej ciągnie
- mniej drży
- robi wieksze wrażenie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
4 cylindry <3
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
mam taki polecam go bardzo dobra charakterystyka silnika duża moc i wygoda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ponadczasowy wygląd. Jest piękny.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mam i szczerze polecam!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo sam mam horneta
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepszy Wygląd !
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo sprawdzilam na wlasnej skórze. Jest moc ;)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Lepsze wyczucie srodka ciezkosci, wyglad - kwestia gustu, ale Suzi w starszej wersji jest po prostu brzydka.. Tam gdzie Suzi zaczyna slabnac Hornet dopiero nabiera zycia.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Dlatego ze wyglada jak motocykl, nie jak motorynka.
Jakby to była sv po lifcie, to na nią głosowałbym :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
bo jest to Honda
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Super silnik i oldschoolowy wygląd golasa.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Lepiej się zbiera. Opona 180. Wydech pod zadupkiem. Lepsze heble i piec od cbr czego chcieć więcej. Sv też miałem ale 650 trochę za słaba do horneta. Pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Wygląd, agresja, jednocześnie opanowanie i prostota jazdy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Honda nie starzeje sie :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Rzędówka? xd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Więcej mocy lepszy wygląd honda hornet wygrywa
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Dźwięk Horneta wg mnie jest lepszy, szczególnie na akcesoryjnym wydechu, sam motocykl wygląda bardziej muskularnie. To tyle z porównania, bo mam do czynienia tylko z Szerszeniem i jestem z niego bardzo zadowolony
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Bo mam :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Najlepsza! :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
wydaje mi sie że hornet jest łatwiejszy do nauki jako pierwszy motocykl bo jednak v-ka to jednak v-ka i jak dla mnie to szerszeń jest ładniejszy .pozdro
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
R4
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
piękny sprzęt;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Lepszy designe, ladniej poprowadzony wydech i kolektor skladajacy sie z czterech zeberek wygladaja zdecydowanie lepiej niz jedna rurka. Co do osiagow i prowadzenia nie wypowiadam sie bo sv nie jezdzilem ale przypuszczam ze sa podobne
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Jest lepszy bo ma takiego a nie SV :-)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Rzędówka
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Dajcie w końcu Hornetowi jakiegoś godnego rywala, ciągle tylko porównania z "prawie" motocyklami :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Szędówka rządzi!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Chodzi u wygląda jak poważny motocykl a nie jak chiński jednoślad jak jest w przypadku SV
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
No bo tak..
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Charakter 4 cylindrów :v
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
2016-07-19 09:27:41 | Autor: micha
"charakter 4 cylindrów"- czyli co? 4 cylindry dają tyle charakteru co odkurzacz Zelmer. 4 cylindry, tylko w układzie V4.
Silnik nie zjada tak szybko opon jak w przypadku SV
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Dziwne porownanie, całkiem inne silniki. Hornet w klasie 600 naked jest dla mnie najlepszym wyborem. Mocny pancerny silnik, 180 z tylu, latwosc prowadzenia. To tylko niektore plusy.
Posiadalem 3 sezony i polecam kazdemu
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Powiewasz lepsze oddawanie mocy, nie blokuje koła przy ostrej redukcji biegów co może być nie miłym zaskoczeniem szczególnie na mokrym , dziwek silnika R4 na dobrym tłumiku nie do pobicia przez V2, wygląd opony 180 vs 160 oraz wygląd kolektora wydechowego. Kwestia hamulców, Hornet miażdży Sv pod tym względem jeżeli dodamy do tego stalowy oplot to możemy sprawnie wyhamować Horneta używając dwóch palców z dużych prędkości. Hornet wygląda i jest masywniejszy, agresywniejszy chociaż podczas samej jazdy masa samego motocykla nie przestrasza można go łatwo składać w zakręty jak i manewrować. SV ma swoje plusy jednak przy Hornecie wypadaj one co najmniej blado.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
rozwiń

Osiągi

Suzuki SV 650N (1999 - 2002)
Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)
Moc max.
71 KM / 9000 rpm
95 KM / 12000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
62.0 Nm / 7500 rpm
64 Nm / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
204.0 km/h
226 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 L
16 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4T, 2-cylindry w układzie V o kącie rozwarcia 90 stopni
chłodzony cieczą czterosuw
Typ
Pojemność skokowa
645.0 ccm
599 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,5 : 1
12.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Gaźniki Mikuni BDSR39
Gaźnik
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Wielotarczowe, mokre
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2045 x 760 x 1060 mm
2055 x 745 x 1070 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1420 mm
1420 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
165.0 kg
176 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
185.0 kg
198 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
Boczna, spawana z rur aluminiowych o owalnym przekroju
Stalowa
Rama

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe
Widelec teleskopowy 41mm; skok 125mm
Przód
Tył
Centralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Wahacz aluminiowy z siedmo-pozycyjną regulacją napięcia wstępnego sprężyny; skok 128mm
Tył

Hamulce

Przód
Dwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
2x 296mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami
1 x 220mm
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Yamaha FZ6-N (2004 - 2009)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Suzuki SV 650S (2003 - 2012)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Yamaha FZ6 Fazer (2004 - 2006)Honda CB 600F Hornet PC34 (1998 - 2003)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności