Pozostałe Generacje Modelu Suzuki GSF / Bandit

Spalanie: 6.68
Dodaj
Ilość raportów: 10

Spalanie Suzuki GSF / Bandit 1200N

Minimalne: 5.39

Średnie: 6.68

Maksymalne: 9.62

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 1200N

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 10

Silnik: 4.5
Hamulce: 4.4
Bezawaryjność: 4.5
Frajda z jazdy: 4.8
Przyciąganie wzroku: 4.7
Ocena: 5/5 | Autor: Michu
Świetny motocykl na miasto i w trasę, spalanie też nie najgorsze. Ogólnie polecam :)
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Gość
BARDZO FAJNA MASZYNA IDEALNE POŁĄCZENIE SPORTOWEGO CHARAKTERU Z NUTĄ KLASYKI.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: SZPENIO
Jestem szczęśliwym posiadaczem modelu z 2005 i powiem , że mimo upływu lat motocykl spisuje się rewelacyjnie.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: SebA
Posiadam model 1200N Limited Edition 2005rok
( biało - niebieskie malowanie).
Moto kupiłem w Północnej Irlandii z przebiegiem 10.000Miles co daje 16.000km i nigdy nie zawiódł.
Jeśli dba sie o regularny serwis: olej, filtry oleju powietrza,świece chyba nigdy sie nie zepsuje.
Moc genialna,prędkości na niemieckich autostradach to 260km/ h, moment obrotowy to geniusz tego kogoś co go zaprojektował.
Spalanie może być mniejsze lub większe w zależności jak sie nim jeździ. Duzo mu brakuje do GSR 750 gdzie mozna zejść do 4,2l/100km.
Hamulce mogły by być lepsze,ale ogólnie dają radę,wszystkie Suzuki maja z nimi problem...
Servis SUPER tani i prosty,filtr oleju 20zł HF 138, filtr powietrza 40Zł olej LOTOS Thermocontrol 4l 10W40 polsyntetyk 43zł,4* NGK Mac 100zł i wymiana co 12.000km.
Myślę ze mozna lać MOTUL, Castrol lub cos super drogiego,ale w tych temperaturach jakie osiąga ten silnik podczas pracy najdroższy olej traci szybko swoje właściwości,dlatego używam LOTOS Thermocontrol,tani ale wymieniany max co 6000km,utrzymuje silnik w doskonałej kondycji. Servisowka zalece wymianę filtra oleju co trzecia zmaine oleju,ale myślę ze co dwie wymiany oleju powinno sie zmienić i filtr,najlepiej zmieniać to razem.
Co najciekawsze przyjechałem nim z Ireland do PL w 32 godz,w tym dwa promy z IRE do UK, z UK do FRA, i spisał sie jako turystyk,bardzo wygodna pozycja,dołożyłem szybę Pluig,ktora naprawdę pomaga przy większych prędkościach,masa motocykla też robi swoje bo wyprzedzając TIR nie zasysa pod naczepe,także bardzo dobrze trzyma sie drogi,nawet w ostrych zakrętach nie ma problemu z okielznaniem Bandita.
Mówiąc ogólnie jak na tak stara maszynę nie jeden nowy motocykl ustępuje mu klasa, wadliwoscia,jakością wykonania,kosztem serviowania,trudnością serwisowania.
BANDIT jest kulo odporna maszyna,
Polecam tym co lubią ostre wrażenia z jazdy,i tym co lubią czasem samemu ubrudzic ręce .
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Tomek
Opinie o spalaniu są w tej sondzie mocno przekłamane. Średnio pali 8 a jak prułem autostradą 250 km/h to co 120 km musiałem tankować. Ogólnie silnik nie do zdarcia. Genialny moment obrotowy i nadaje się dla faceta o normalnym wzroście (ja mam 191 i jest idealnie). Nadaje się na dłuższe wyprawy (robiłem nim po 600-800km jednego dnia i nie umarłem). Polecam dokupić szybę turystyczną bo fabryczna jest bardzo "sportowa", w sensie krótka. 108KM absolutnie daje radę. Jak się kiedyś z niego przesiądę to chyba tylko na hajkę. Bardzo polecam.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Udash69
Boski. Moc taka, że łeb urywa. Ciągnie od samego dołu. Idealny na dłużzze trasy i wkoło komina.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne Suzuki GSF / Bandit 1200N

Osiągi

Moc max.
97.0 KM / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
90.7 Nm / 4500 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
3.4 s
V-max
260 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
20 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnasto zaworowy, chłodzony powietrzem i olejem
Pojemność skokowa
1157.0 ccm
Stopień sprężania
9,5 : 1
Układ zasilania
cztery gaźniki Mikuni BSR36

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Sprzęgło
mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2350 x 922 x 1050 mm
Rozstaw osi
1430 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
214.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
239 kg
Rama
stalowa rama kołyskowa

Hamulce

Przód
podwójna tarcza pływając 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, dwutłoczkowy zacisk

Zawieszenie

Przód
Klasyczne lagi teleskopowe, średnica 47mm, skok 120, regulacja naprężenia wstępnego
Tył
Wahacz klasyczny z kością, monoshock, siedmiostopniowa regulacja naprężenia wstępnego, czterostopniowa regulacja odbicia

Eksploatacja Suzuki GSF / Bandit 1200N

Opony

Opona przód
120/70 17
Opona tył
180/55 17
Ciśnienie z przodu
b.d.
Ciśnienie z tyłu
b.d.

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.7
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
4
Zalecana klasa lepkości
10w40
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)Suzuki GSF / Bandit 1250N (2010 - 2012)

BMW R 1150R (2001 - 2006)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)Honda CBR 929 RR Fireblade (2000 - 2002)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności