Pozostałe Generacje Modelu Suzuki GSF / Bandit

Spalanie: 6.84
Dodaj
Ilość raportów: 12

Spalanie Suzuki GSF / Bandit 1200N

Minimalne: 5.37

Średnie: 6.84

Maksymalne: 10.01

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 1200N

Opinia: 4.5/5

Liczba głosów: 11

Silnik: 4.5
Hamulce: 4.3
Bezawaryjność: 4.5
Frajda z jazdy: 4.6
Przyciąganie wzroku: 4.7
Ocena: 5/5 |
Posiadam model 1200N Limited Edition 2005rok
( biało - niebieskie malowanie).
Moto kupiłem w Północnej Irlandii z przebiegiem 10.000Miles co daje 16.000km i nigdy nie zawiódł.
Jeśli dba sie o regularny serwis: olej, filtry oleju powietrza,świece chyba nigdy sie nie zepsuje.
Moc genialna,prędkości na niemieckich autostradach to 260km/ h, moment obrotowy to geniusz tego kogoś co go zaprojektował.
Spalanie może być mniejsze lub większe w zależności jak sie nim jeździ. Duzo mu brakuje do GSR 750 gdzie mozna zejść do 4,2l/100km.
Hamulce mogły by być lepsze,ale ogólnie dają radę,wszystkie Suzuki maja z nimi problem...
Servis SUPER tani i prosty,filtr oleju 20zł HF 138, filtr powietrza 40Zł olej LOTOS Thermocontrol 4l 10W40 polsyntetyk 43zł,4* NGK Mac 100zł i wymiana co 12.000km.
Myślę ze mozna lać MOTUL, Castrol lub cos super drogiego,ale w tych temperaturach jakie osiąga ten silnik podczas pracy najdroższy olej traci szybko swoje właściwości,dlatego używam LOTOS Thermocontrol,tani ale wymieniany max co 6000km,utrzymuje silnik w doskonałej kondycji. Servisowka zalece wymianę filtra oleju co trzecia zmaine oleju,ale myślę ze co dwie wymiany oleju powinno sie zmienić i filtr,najlepiej zmieniać to razem.
Co najciekawsze przyjechałem nim z Ireland do PL w 32 godz,w tym dwa promy z IRE do UK, z UK do FRA, i spisał sie jako turystyk,bardzo wygodna pozycja,dołożyłem szybę Pluig,ktora naprawdę pomaga przy większych prędkościach,masa motocykla też robi swoje bo wyprzedzając TIR nie zasysa pod naczepe,także bardzo dobrze trzyma sie drogi,nawet w ostrych zakrętach nie ma problemu z okielznaniem Bandita.
Mówiąc ogólnie jak na tak stara maszynę nie jeden nowy motocykl ustępuje mu klasa, wadliwoscia,jakością wykonania,kosztem serviowania,trudnością serwisowania.
BANDIT jest kulo odporna maszyna,
Polecam tym co lubią ostre wrażenia z jazdy,i tym co lubią czasem samemu ubrudzic ręce .
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Świetny motocykl na miasto i w trasę, spalanie też nie najgorsze. Ogólnie polecam :)
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 |
BARDZO FAJNA MASZYNA IDEALNE POŁĄCZENIE SPORTOWEGO CHARAKTERU Z NUTĄ KLASYKI.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Jestem szczęśliwym posiadaczem modelu z 2005 i powiem , że mimo upływu lat motocykl spisuje się rewelacyjnie.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Boski. Moc taka, że łeb urywa. Ciągnie od samego dołu. Idealny na dłużzze trasy i wkoło komina.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Opinie o spalaniu są w tej sondzie mocno przekłamane. Średnio pali 8 a jak prułem autostradą 250 km/h to co 120 km musiałem tankować. Ogólnie silnik nie do zdarcia. Genialny moment obrotowy i nadaje się dla faceta o normalnym wzroście (ja mam 191 i jest idealnie). Nadaje się na dłuższe wyprawy (robiłem nim po 600-800km jednego dnia i nie umarłem). Polecam dokupić szybę turystyczną bo fabryczna jest bardzo "sportowa", w sensie krótka. 108KM absolutnie daje radę. Jak się kiedyś z niego przesiądę to chyba tylko na hajkę. Bardzo polecam.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
2020-06-24 22:38:17 | Autor: Gość
Dziwne … pewnie motocykl do regulacji bo serwisowany potrafi spalić 4,8 L średnio nie przekraczałem wartości 7,2 L
2023-08-19 07:28:59 | Autor: Gość
To fakt jechałeś na v maxie to i tak mało , ja na gaźnikach Gsxr 1.1 do 20 l jestem w stanie na pełnej się zmieścić a tak przy 120 km/h 4/5 l
Ocena: 4/5 |
Mam 3 lata 10 tys mil zrobione , jedyne co to zawieszenie trochę starszej daty , heble niby wielkie a jak się ich nie zna dobrze to idzie się zabić , tym bardziej na starych oponach . Po roku coś mi się nie podobało i tak okazało się że Moto był skręcany na full silikon , dziwi mnie to że wszędzie był i Moto szło normalnie . Teraz gaźniki 1.1 Gsxr kolektor wydechowy 1.1 ostre walki Tytanowe zawory , z jednej strony chciałem gaźniki bo efekt i dźwięk jest inny niż wtrysk szczela harczy to ma swój urok ale kuźwa bez sziftera to serio z tym nm to źle się jedzi .
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne Suzuki GSF / Bandit 1200N

Osiągi

Moc max.
97.0 KM / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
90.7 Nm / 4500 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
3.4 s
V-max
260 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
20 L

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Sprzęgło
mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2350 x 922 x 1050 mm
Rozstaw osi
1430 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
214.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
239 kg
Rama
stalowa rama kołyskowa

Hamulce

Przód
podwójna tarcza pływając 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, dwutłoczkowy zacisk

Zawieszenie

Przód
Klasyczne lagi teleskopowe, średnica 47mm, skok 120, regulacja naprężenia wstępnego
Tył
Wahacz klasyczny z kością, monoshock, siedmiostopniowa regulacja naprężenia wstępnego, czterostopniowa regulacja odbicia

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnasto zaworowy, chłodzony powietrzem i olejem
Pojemność skokowa
1157.0 ccm
Stopień sprężania
9,5 : 1
Układ zasilania
cztery gaźniki Mikuni BSR36

Eksploatacja Suzuki GSF / Bandit 1200N

Opony

Opona przód
120/70 17
Opona tył
180/55 17
Ciśnienie z przodu
b.d.
Ciśnienie z tyłu
b.d.

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.7
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
4
Zalecana klasa lepkości
10w40

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

BMW R 1150R (2001 - 2006)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)Suzuki GSF / Bandit 1250N (2010 - 2012)

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)

Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)Honda CB 900 F Hornet (2002 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności