67%
33%

BMW R 1150R
2001 - 2006

+

Suzuki GSF / Bandit 1200N
1999 - 2005

+

BMW R 1150R (2001 - 2006) vs Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)

Opinia Video o BMW R 1150R

Test video

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 1200N

Ocena: 3.7/5 liczba opinii: 6

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 9

Silnik:
3.8 vs 4.4
Hamulce:
4.0 vs 4.3
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.6
Frajda z jazdy:
3.3 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
3.2 vs 4.7

Opinie o BMW R 1150R

Autor: Dany
Bo jest bez awarii i super jazda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

BMW R 1150R (2001 - 2006)
Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)
Moc max.
95.0 KM / 7250 rpm
97.0 KM / 8500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
98.0 Nm / 5500 rpm
90.7 Nm / 4500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
203.3 km/h
260 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.4 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, typu Boxer, chłodzony powietrzem i olejem
czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnasto zaworowy, chłodzony powietrzem i olejem
Typ
Pojemność skokowa
1130.0 ccm
1157.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.3:1
9,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa Bosch Motronic 2.4
cztery gaźniki Mikuni BSR36
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
5
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, jednotarczowe
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2170 x 940 x 1220 mm
2350 x 922 x 1050 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1487 mm
1430 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
238.0 kg
214.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
trzyczęściowa, zmontowana z silnikiem
stalowa rama kołyskowa
Rama

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
podwójna tarcza pływając 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 276 mm, dwutłoczkowe zaciski
pojedyncza tarcza 240mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył

Zawieszenie

Przód
BMW Telever, skok 120 mm
Klasyczne lagi teleskopowe, średnica 47mm, skok 120, regulacja naprężenia wstępnego
Przód
Tył
BMW Paralever, skok 135 mm
Wahacz klasyczny z kością, monoshock, siedmiostopniowa regulacja naprężenia wstępnego, czterostopniowa regulacja odbicia
Tył
Pokaż wszystkie

Kawasaki Z1000 1000 (2007 - 2009)Suzuki GSF / Bandit 1200N (2000 - 2005)

BMW R 1150R (2001 - 2006)KTM 690 Duke R (2015)

BMW R 1150R (2001 - 2006)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

BMW R 1150R (2001 - 2006)Aprilia RSV 1000 Mile (1998 - 2003)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności