83%
17%

BMW R 1150R
2001 - 2006

+

Suzuki DL 650 V-Strom
2004 - 2010

+

Wygrywa BMW R 1150R (2001 - 2006): 5 głosów

Przegrywa Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010): 1 głos

BMW R 1150R (2001 - 2006) vs Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Opinia Video o BMW R 1150R

Test video

Opinia Video o Suzuki DL 650 V-Strom

Ocena: 4.1/5 liczba opinii: 9

Ocena: 3.9/5 liczba opinii: 24

Silnik:
4.2 vs 4.3
Hamulce:
4.3 vs 3.3
Bezawaryjność:
4.3 vs 4.4
Frajda z jazdy:
3.9 vs 4.1
Przyciąganie wzroku:
3.8 vs 3.3

Opinie o BMW R 1150R

Styl, silnik boxer, zawieszenie - jestem projektantem i doceniam ciekawe rozwiązania.
No i jeszcze ten dźwięk...
A wady, choć są, zupełnie mi nie przeszkadzają i traktuję je jako cechy modelu.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Styl . w 2023 juz klasyczne linie to tak jak by porownal 20 letnie bmw z3 z crosoverem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

BMW R 1150R (2001 - 2006)
Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)
Moc max.
85.0 KM / 7250 rpm
66.6 KM / 8800 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
98.0 Nm / 5500 rpm
63.1 Nm / 7600 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
203.3 km/h
180 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.4 L
22 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, typu Boxer, chłodzony powietrzem i olejem
4T, 90-V-twin, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
1130.0 ccm
645 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.3:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa Bosch Motronic 2.4
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, jednotarczowe
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2170 x 940 x 1220 mm
2290 x 840 x 1390 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1487 mm
1555 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
238.0 kg
194 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
trzyczęściowa, zmontowana z silnikiem
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
BMW Telever, skok 120 mm
Teleskop, regulacja napięcia wstępnego
Przód
Tył
BMW Paralever, skok 135 mm
Link type, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
2 x 310mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 276 mm, dwutłoczkowe zaciski
1 x 260mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Honda CBF 600S (2004 - 2007)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

BMW F 800GS 2008Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Kawasaki Versys 650 (2006 - 2009)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności