Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Opinie o Suzuki DL 650 V-Strom

Opinia: 4.0/5

Liczba głosów: 10

Silnik: 4.4
Hamulce: 3.4
Bezawaryjność: 4.3
Frajda z jazdy: 4.3
Przyciąganie wzroku: 3.5
Ocena: 4/5 | Autor: Den
Nie ma rzeczy idealny, ale tutaj jest już blisko!
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 4/5 | Autor: Jacekb
Całkiem nieźle, ale mogłoby być jeszcze lepiej
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: alaxa
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!
Podobne: 1 | Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: AndrewWoj
Jest dobrze, można polecić!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: JacekB
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: ko_ala
Postarali się, jakbym nie lubił narzekać to dałbym 5
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Sakwa
Niezły, polecam!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: nadir
Mega wygodny turystyczny motocykl na początek. Nigdy nie miałem z nim większych problemów. Fajnie idzie od dołu samego, moc nie porywa, ale jak na pierwsze moto byłem wniebowzięty. Dużo wybacza, dobrze się prowadzi. Wysoki środek ciężkości może sprawić niewprawionym osobom nieco kłopotów przy małych prędkościach, ale poza tym miło wspominam wszystkie przejażdżki :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 1/5 | Autor: majk
Jakość wykonania? A co to?
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
2017-06-02 15:08:13 | Autor: Gość
???
rozwiń

Spalanie: 4.76

Dodaj
Ilość raportów: 5

Spalanie Suzuki DL 650 V-Strom

Minimalne: 3.79

Średnie: 4.76

Maksymalne: 5.97

Pozostałe Generacje Modelu Suzuki DL

Suzuki DL 650 V-Strom

Wygląd tego motocykla nigdy nie stanowił główne założenie przy jego powstawaniu. Dla kupujących nie ważny był kształt przednich reflektorów czy wygląd tłumika - najważniejszym faktem była użyteczność V-stroma, jego niskie spalanie i kolejne połykane kilometry. 

Vidlasty turystyk

V-Stroma napędza jeden z naszych ulubionych silników - widlasta dwójka wprost z SV650. Jak zachowuje się w odczuwalnie cięższym, większym i przeznaczonym do turystyki motocyklu? My spodziewaliśmy się wibrujących podnóżków i niedostatków mocy (w porównaniu do SV moc spadła o ok 8 KM) - co nas zastało? Zaskakująco dobra kultura pracy i wspaniała elastyczność. Charakter silnika został ugładzony w porównaniu do SV, w dolnym zakresie czujemy znacznie mniej wibracji a DL chętnie przyspiesza już od 2-3 tyś obrotów. 

Dziki galop słabnie przy prędkościach autostradowych, napór wiatru na rozbudowane owiewki, większa masa i mniejsza niż w SV moc robi swoje. DL'a ostatecznie rozbujamy do ok 180 km/h. Jednak z powodzeniem możemy w trasie utrzymywać tempo 100-130km/h. 

Nie takie enduro straszne

Suzuki budowało V-Stroma 650 zgodnie z kanonami szosowych, turystycznych enduro. Siedzimy więc wyprostowani, na wysokim motocyklu chronieni przez wysoką szybą i dysponując solidnym skokiem zawieszenia. Wielkie duże ciężkie enduro to prawdziwe pożeracze kilometrów i otwartej przestrzeni.. no właśnie, otwartej - bo w mieście czują się jak słonie w składziku porcelany. Tak jest przeważnie... bo V-strom mimo swoich nie najmniejszych gabarytów bimba sobie na przynależność klasową - dziarsko wjeżdżając do miasta. 

Jeżeli nie macie bocznych kufrów - to nawet wyprzedzanie w korku nie stanowi większych problemów. Manewrowanie przy niskich prędkościach? Norma - Suzuki łyka to i jedzie dalej. To naprawdę przyjazny sprzęt także w codziennym użytkowaniu - możesz nim nie tylko ruszyć w wakacyjną trasę, ale zwyczajnie co rano dojeżdżać do pracy. 

Lepszy asfalt

V-strom to motocyklowy SUV - uwielbia asfalt, krawężniki i lekki szutr i ubity teren. Jednak zapuszczanie się w mniej znane cywilizacji zakątki może okazać się dla niego dużym wyzwaniem. Owszem - da się, jak się umie to się zawsze da. Ale umówmy się, istnieją motocykle które robią to znacznie lepiej, łatwiej i przyjemniej. 

DL czuje się za to świetnie na asfalcie, odwdzięczając się niskim zużyciem paliwa, dużą trwałością i... przyjemnym pokonywaniem kolejnych zakrętów. 

Dla kogo?

Dla każdego kto chce spróbować turystycznej jazdy i kupić swojego pierwsze enduro. Suzuki zrobiło świetną robotę, tworząc motocykl mega uniwersalny, prosty w prowadzeniu i bardzo trwały. Nie jest on może uwodzicielsko piękny, ale akurat w tym wypadku - można mu to darować. Ofert z używanymi DL'ami znajdziecie w sieci mnóstwo - to dlatego, że ten model Suzuki cieszył się ogromnym wzięciem. Warto jednak pamiętać, że to motocykl który lubi jeździć, więc przebiegi (te faktyczne) będą już dobrze po 50.000km a mimo to, i tak motocykl (zadbany) będzie trzymał swoją cenę. 

Kaski w sklepie Motobanda Kurtki w sklepie Motobanda
BMW F 800GS 2008 vs Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

BMW F 800GS 2008Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

BMW R 850RT (1996 - 2002) vs Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

BMW R 850RT (1996 - 2002)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha XSR 900 (2016) vs Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha XSR 900 (2016)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004) vs Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha XJ 600 Diversion N (1994 - 2004)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Dane techniczne Suzuki DL 650 V-Strom

Osiągi

Moc max.
66.6 KM / 8800 rpm
Max. moment obrotowy
63.1 Nm / 7600 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
4.2 s
V-max
180 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
22 L

Silnik

Typ
4T, 90-V-twin, DOHC
Pojemność skokowa
645 ccm
Średnica × skok tłoka
81 x 62.6 mm
Stopień sprężania
11.5:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
Mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2290 x 840 x 1390 mm
Rozstaw osi
1555 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
194 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
220 kg
Rama
Aluminiowa

Zawieszenie

Przód
Teleskop, regulacja napięcia wstępnego
Tył
Link type, pełna regulacja

Hamulce

Przód
2 x 310mm, 2 tłoczkowe zaciski
Tył
1 x 260mm, 1 tłoczkowy zacisk
Abs
Opcja

Eksploatacja Suzuki DL 650 V-Strom

Opony

Opona przód
110/80 R19
Opona tył
150/70 R17

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu!