Pozostałe Generacje Modelu Suzuki GSF / Bandit

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 650N

Opinia: 4.6/5

Liczba głosów: 11

Silnik: 4.9
Hamulce: 4.1
Bezawaryjność: 4.8
Frajda z jazdy: 4.9
Przyciąganie wzroku: 4.4
Ocena: 4/5 | Autor: Wiśnia
Jeżdżę Bandziorem od kwietnia 2021. Przez sezon miałem 2 drobne usterki tj. Uszkodzona pompa paliwa, uszkodził się czujnik luzu. Pomimo tych awarii, które jestem w stanie zrozumieć z racji wieku, w motocyklu nic poważnego się nie działo. Silnik daje masę uśmiechu ze względu na moment obrotowy, który jak na te pojemność jest dość spory. Ponad to piec mega elastyczny, 6 bieg 40 km/h i motocykl płynnie przyspiesza wydając piękny basowy pomruk z wydechu (u mnie akcesoryjnego). Powyżej 6k obr/min zauważyłem lekkie drgania na motocyklu. Zdecydowanie najsłabszym punktem motocykla są hamulce, są ledwo wystarczające. Motocykl super zachowuje się na winklach, pozwala w dość prosty sposób schodzić na kolanko, przy prędkościach autostradowych i znacznie większych jest bardzo stabilny. Polecam bandita szczególnie tym średnio wyjeżdżonym kierownikom jak i osobą zaczynającym swoją przygodę z jednośladami :)
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Burza
Dźwięk mocno na plus z układem miv bardzo fajnie mruczy, frajda z jazdy nieziemska.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Oveja
Zamknąłem pierwszy sezon na GSF650N z 2007r. (wtrysk, wodniak bez ABS).
Przejechane 6kkm w tym traska dookoła Tatr - 450km.
Motocykl przy pierwszym spotkaniu wydaję się bardzo ciężki lecz po przyłożeniu siły na łańcuch manewrowość staję się zaletą mimo wagi.
90KM i 67Nm robi robotę i daje dużo frajdy. Licznikowe 220km/h pękło więc wrażenia gwarantowane. Heble z przodu spoko, tył ubolewa. Zawieszenie daje radę, motor nie do zdarcia. Wymieniać olej i walić km. Wydech Dominator HP1 świetnie współgra z silnikiem. Gorąco polecam.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
Prosty klasyczny a jednak bandzior, silnik pracuje dużo lepiej niż 600, bezawaryjny wygodny pasuje do miasta i na weekendowy wypad nad morze.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Ebe
Posiadam Bandit 650n 2007r. od 2011 roku. Ktoś tutaj krytykował hamulce- albo masz zasyfione olejem klocki i/lub tarcze albo musisz oddać do mechanika. Moje z klockami sbs i czystymi tarczami hamują jak żyleta (nie zawsze tak było przez te 11 lat posiadania) a ważę ponad 100kg. Z wad zaliczę średnio wygodną kanapę ale można ją podnieść o ok. 2cm więc to na plus oraz kierownica wg mnie ma zbyt mocne gięcie (lepiej jak by była prostsza np. taką ma multistrada🙂) Mam prawie 2m wzrostu a pomimu tego, z podniesioną oryginalną kanapą, daje radę na tym moto nawet dłuższa całodniowa wycieczka. Silnik bardzo elastyczny o dużym hamowaniu biegami. Niskie spalanie w trasie- ok 5l. Moto ciężki i dla dziewczynek nie polecam😁. Na rynku dużo części więc łatwo a naprawy. U mnie po tankowaniu na podejrzanej stacji padła pompa paliwa ale łatwo znalazłem używaną za "grosze". Klasyczny wygląd wersji naked daje mu ponadczasowość.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: GIENEK
Jestem posiadaczem od sezonu. Dodanie kliku akcesoriów znacznie poprawia wygląd motocykla. Wdg mnie ta okrągła lampa go postarza. Czekam na video recenzje przez motobande. Pozdrówki
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 5/5 | Autor: bocian
hamluce są słabe reszta naprawde porządna.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (4)
rozwiń
Spalanie: 5.86
Dodaj
Ilość raportów: 13

Spalanie Suzuki GSF / Bandit 650N

Minimalne: 4.83

Średnie: 5.86

Maksymalne: 7.43

Dane techniczne Suzuki GSF / Bandit 650N

Osiągi

Moc max.
85 KM / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
62 Nm / 8900 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
4 s
V-max
220.0 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
19.0 L

Zawieszenie

Przód
41mm, Widelec teleskopowy
Tył
Swing-arm

Hamulce

Przód
2x 310 mm, zaciski 2-tłoczkowe
Tył
1x 240 mm, zacisk 2-tłokowe
ABS
opcjonalnie

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy rzędowy
Pojemność skokowa
656.0 ccm
Stopień sprężania
11,5: 1
Układ zasilania
Wtrysk

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2130 x 780 x 1085 mm
Rozstaw osi
1470 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
215.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
240.0 kg

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
manualna
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Eksploatacja Suzuki GSF / Bandit 650N

Opony

Opona przód
120/70 ZR17
Opona tył
160/60 ZR17

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.3
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.5
Zalecana klasa lepkości
10W50
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch
Luz łańcucha
25~35

Suzuki GSF / Bandit 650N (2007 - 2012)Honda CBF 600S (2004 - 2007)

Suzuki SFV 650 Gladius (2009 - 2015)Suzuki GSF / Bandit 650N (2007 - 2012)

Kawasaki ER-6n 650 (2006 - 2009)Suzuki GSF / Bandit 650N (2007 - 2012)

Suzuki GSF / Bandit 650N (2007 - 2012)Suzuki GSX 650 F (2008 - 2014)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności