Pozostałe Generacje Modelu Suzuki GSF / Bandit

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 1200S

Opinia: 4.4/5

Liczba głosów: 5

Silnik: 4.6
Hamulce: 4.2
Bezawaryjność: 4.6
Frajda z jazdy: 4.6
Przyciąganie wzroku: 4.2
Ocena: 5/5 | Autor: Marcel
Wg. mnie najlepsza generacja dużego bandita świetny wygląd i kultowy silnik. No właśnie silnik, który nadaje duszę, charczy, stuka, brzęczy, wibruje i niemiłosiernie się grzeje w letnie upalne dni a na jesieni i wiosnę nie ogrzeje zziębniętych kolan, nie pomylisz go z innym motocyklem zanim go zobaczysz. Za to oddaje niesamowicie szybko całe pokłady momentu obrotowego i mocy bo już w środkowym zakresie, ganianie wskazówki obrotomierza pod czerwone pole dostarcza jedynie walorów akustycznych. Regulacja wysokości siedziska to duży plus do i tak już dobrej pozycji, siedzisko trzyma bez względu na to czy jedziesz w jeansach czy skórze. Na hamulce nie ma co narzekać przy jeździe w trasie i po mieście nie zawiodą. Zawieszenie z możliwością regulacji za równo z przodu jak i z tyłu a tylny amortyzator z regulacją w dwóch zakresach pod względem twardości i mocy odbicia amortyzatora. Nie jest zbyt szeroki więc przeciskanie się w korkach nie stanowi problemu. Osobiście po 4 sezonach jazdy dużym banditem mogę stwierdzić, że go nie oddam :) Bandit 1200 to świetny motocykl szosowy, tak szosowy bo do turystyka brakuje mu 30 kilo i 10 cm wysokości a do sportowej maszyny musiałby zrzucić 40 kilogramów lekko się zgarbić i przypakować. Jeśli spodziewacie się, że jazda nim jest ultrawygodna jak na typowym turystyku albo pozycja jest sportowa jak na typowym sportowym motocyklu to się zawiedziecie, bo porównując z turystykiem pozycja jest bardziej pochylona do przodu i angażujemy w większym stopniu plecy a porównując ze sportową maszyną jest ociężały, powietrze w wyższych prędkościach próbuje zdjąć kask z głowy i mimo wszystko zbyt słaby silnik jak na litrowego przecinaka (98 koni vs 180). Do Bandita S-ki zakładamy turystyczną szybę z deflektorem i mamy (jak dla mnie), idealny motocykl do codziennych podróży i wyskoczenia dalej na weekend, wygodny z możliwością bardzo dynamicznego pokonywania kolejnych kilometrów.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Orbiter
Nie ma rzeczy idealny, ale tutaj jest już blisko!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
MÁM
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Speedboy
Król momentu obrotowego :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń
Spalanie: 5.75
Dodaj
Ilość raportów: 5

Spalanie Suzuki GSF / Bandit 1200S

Minimalne: 5.08

Średnie: 5.75

Maksymalne: 9.13

Dane techniczne Suzuki GSF / Bandit 1200S

Osiągi

Moc max.
97.0 KM / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
90.7 Nm / 4500 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
3.5 s
V-max
260 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
20 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnasto zaworowy, chłodzony powietrzem i olejem
Pojemność skokowa
1157.0 ccm
Stopień sprężania
9,5 : 1
Układ zasilania
cztery gaźniki Mikuni BSR36

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5
Sprzęgło
mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2350 x 922 x 1050 mm
Rozstaw osi
1480 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
212 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
234 kg
Rama
stalowa rama kołyskowa

Zawieszenie

Przód
Klasyczne lagi teleskopowe, średnica 47mm, skok 120, regulacja naprężenia wstępnego
Tył
Wahacz klasyczny z kością, monoshock, siedmiostopniowa regulacja naprężenia wstępnego, czterostopniowa regulacja odbicia

Hamulce

Przód
podwójna tarcza pływając 310 mm, sześciotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, dwutłoczkowy zacisk
Abs
opcjonalnie

Eksploatacja Suzuki GSF / Bandit 1200S

Opony

Opona przód
120/70ZR17
Opona tył
180/55ZR17
Ciśnienie z przodu
b.d.
Ciśnienie z tyłu
b.d.

Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)

Kawasaki Z750 (2004 - 2006)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)

Kawasaki Z750 (2007 - 2012)Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności