50%
50%

Suzuki GSF / Bandit 600S
2000 - 2004

+

Yamaha FZS 600 Fazer
1998 - 2004

+

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004) vs Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)

Opinia Video o Yamaha FZS 600 Fazer

Ocena: 4.5/5 liczba głosów: 31

Ocena: 4.5/5 liczba głosów: 31

Silnik:
4.7 vs 4.7
Hamulce:
4.0 vs 4.7
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.6 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.4 vs 3.9

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600S

Autor: Gość
Nadwozie stylistycznie współczesne, nie starzejące się Silnik bezawaryjny, łatwy w serwisowaniu, niewymagający zawieszenie dopracowane ogólnie uniwersalne, tanie w utrzymaniu i bezawaryjne moto.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Woodstock
Silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: zulus
Zajebiscie wygląda i ma silnik nie do zajechania
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: xxx
xxx
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Dobre prowadzenie, świetnie wygląda i dobry silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: lemanek
jest ładniejszy, nie do zajechania co z tego że gorzej przyśpiesza i gorzej hamuje za to się nic nie psuje nawet jeśli się o to starasz
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: El_bandito
Niezawodny sprzęt ktory zawsze bedzie przyciagac wzrok. Fazer nie dorównuje bandziorowi.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gołąbek
Nie do zajezdzenia silniki
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
niezawodny i niezniszczalny silnik,sprawdzona konstrukcja
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Łysy
Bandit to Bandit.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
lepszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bochi
Bo N ma sylwetke pieknego klasyka
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: andrzej
Niezniszczalny olejak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Jest większy, lepiej chroni od wiatru
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Raphael
Lepszy wygląd, wspaniały silnik i jego elastycznosc
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: zaku
Miałem ten sprzęt, nieśmiertelna maszyna....niezawodny olejak. Wygodny, stateczny, i to uczucie, że masz kawał moturu :-)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Roman
Jest lepszy ponieważ lepiej wygląda i lepiej brzmi.
Podobne: 1 | Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
bo jest ładniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: levy
Bandzior ma swoje niedociągnięcia ale i tak mo lepszy motur od fazerki moim zdaniem
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ENIU
Nie do zajechania sprzecik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Adek
Olejak
Podobne: 1 | Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: użytkownik
Tani, niezawodny i dużo lepiej wygląda.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ajsdhopaef
dobry sprzet
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: loks
Dojrzalszy, mniej problemowy :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rysniety
Bandit jest jak kowadło, ciężki, mało poręczny przy niskich prędkościach, trochę ospały na niskich obrotach, ale spróbuj go zniszczyc, zajechać - prędzej on zajedzie ciebie. Jest po prostu nie do zepsucia i dlatego oddaje na niego głos.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Jest ładniejszy a motocykl kupuje się oczami
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Adik
bo... mam ;) jest dużo ladniejszy i prostszy w serwisie....
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Yamaha FZS 600 Fazer

Autor: micha
dobrze go wspominam
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Grzesiu
Fazer - połączenie niezawodności, osiągów i uniwersalności. Motocykl, który pozwala robić wszystko to o czym mozna pomyśleć majac motocykl szosowy. Swietne hamulce, niezawodny silnik i prawidłowe zawieszenie. Wszystko tu do siebie pasuje. Mało pali, części są tanie. Motocykl którym się jeździ.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: TOotolootek
bo jamaha to jamaha :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pepsiak
Całkiem eleganckie spalanie, bardzo dobre przyspieszenie, szczególnie po przekroczeniu 7 tyś obrotów (dostępne 15 tyś!) i lżejszy o dobre 20kg od bandziora.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: lamaha
Mam, używam, polecam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: q
Mam, uwielbiam
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Chudybolo
posiada lepszy stosunek mocy do masy, mniejsze spalanie, oraz biorąc pod uwagę Fazera z lat 2002-2003 wygląd ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Cinek
Lżejszy, mniej toporny, pozycja za kierownicą bardziej turystyczna + jakieś 15 koni mechanicznych więcej !:)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Lepsza technika, lepsze prowadzenie , większa moc. Bandit to fajny sprzęt ale FZS wygrywa.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Janpawełpedofil
Silnik to podstawa, a w tym modelu jest niezawodny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mati
Bandit co prawda ma lepiej wyglądające zegary, jednak moc i hamulce Fazera przeważają na jego korzyść. Zastanawiałem się nad zakupem obu jednak wygrał Fazer.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: wiencon
Fazerka bardziej uniwersalna, łączy wygodę turystyka i lekki pazur sportowej sześćsety ponadto trzeba dodać ze należy do tych sprzętów co to trzeba im pomóc aby nawaliły
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Komar
Miałem Fazera, jest szybszy i mocniejszy od Bandita
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomek
Pierwszy duzy bike na ktorym jezdzilem.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotr
bo mam fazę i jest super
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Nie jeździłem żadnym ale z wyglądu fajniejszy jest fazer (po lifcie)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dzieciak
FZS600 pancerna konstrukcja, mało pali, mój egzemplarz ma już ponad 130tys km i ma się bardzo dobrze :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Niższa waga fazera i bardziej dynamiczny silnik, ładniejsza po liftingu przedniej owiewki jak i jestem wielkim fanem yamahy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: RafIK
Mocniejszy, lżejszy. Ale oba zasługują na +
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: RooMan
Wydaje mi się bardziej waleczny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Lepszy wyglad lepsze chamulce zrywniejszy silnik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: godo78
Lepsze pokonywanie zakrętów.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: valdik
Jest znacznie lżejszy i mocniejszy a to ma znaczenie. Wygląda zdecydowanie zgrabniej i bardziej zadziornie. Mam i zdecydowanie polecam.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Większa satysfakcja z jazdy :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
fazer wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Tonder
Yamaha to Yamaha, lepsze hamulce, mocniejszy silnik, ładniejsza, ale to kwestia gustu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Sołtys
Ma więcej mocy oraz jest lżejsza
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)
Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)
Moc max.
78 KM
95.0 KM / 11500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
61.2 Nm / 9500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
18.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
41 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
zawieszenie typu monoshock, skok
Tył

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
podwójna tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
pojedyncza tarcza 245 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
599.0 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
62.0 x 62.6 mm
62.0 x 62.0 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
11,3:1
12.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
cztery gaźniki CVR32 - Keihin
gaźniki 4x 38mm Mikuni BDSR
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
6-biegowa
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
manualna
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
Łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2080 x 710 x 1180 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1415 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
208.0 kg
189.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
231.0 kg
205.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
zamknięta, podwójna, stalowa
stalowa, rurowa, kołyskowa
Rama
Pokaż wszystkie
Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004) vs Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004) vs Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004) vs Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004) vs Kawasaki ZX-6R Ninja 636 (2003 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Kawasaki ZX-6R Ninja 636 (2003 - 2004)