46%
54%

Suzuki GSF / Bandit 600S
2000 - 2004

+

Yamaha FZS 600 Fazer
1998 - 2004

+

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004) vs Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600S

Opinia Video o Yamaha FZS 600 Fazer

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 42

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 47

Silnik:
4.7 vs 4.8
Hamulce:
4.0 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 4.0

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600S

Autor: Kowal
Dużo wygodniejszy i większy - dla osób 190 cm i 120 kg to mega wybór
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rysniety
Bandit jest jak kowadło, ciężki, mało poręczny przy niskich prędkościach, trochę ospały na niskich obrotach, ale spróbuj go zniszczyc, zajechać - prędzej on zajedzie ciebie. Jest po prostu nie do zepsucia i dlatego oddaje na niego głos.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Logan
Miałem Bandita 600 (3 sezony) i FZ6 (2 sezony), silników a zatem osiągów, nie ma co porównywać (nie będę pisał referatu, wtajemniczeni wiedzą dlaczego), zawieszenie Bandit miększe, skrzynia biegów w Bandicie kulturalniejsza, cicha, w FZ wyje! Lepsza aerodynamika u Bandita, hamulce lepsze w FZ, pokonywanie zakrętów w miarę porównywalne z lekką przewagą dla FZ. Bandit na pewno wygodniejszy dla wysokich osób, zdecydowanie lepiej mi się jeździło na Bandicie (mierzę 183cm), jakoś tak jakby miał "autopilota" :)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Nadwozie stylistycznie współczesne, nie starzejące się
Silnik bezawaryjny, łatwy w serwisowaniu, niewymagający
zawieszenie dopracowane
ogólnie uniwersalne, tanie w utrzymaniu i bezawaryjne moto.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Autor: Woodstock
Silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: zulus
Zajebiscie wygląda i ma silnik nie do zajechania
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Dobre prowadzenie, świetnie wygląda i dobry silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: El_bandito
Niezawodny sprzęt ktory zawsze bedzie przyciagac wzrok. Fazer nie dorównuje bandziorowi.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gołąbek
Nie do zajezdzenia silniki
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
niezawodny i niezniszczalny silnik,sprawdzona konstrukcja
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Łysy
Bandit to Bandit.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
lepszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bochi
Bo N ma sylwetke pieknego klasyka
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: andrzej
Niezniszczalny olejak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Jest większy, lepiej chroni od wiatru
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Raphael
Lepszy wygląd, wspaniały silnik i jego elastycznosc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: zaku
Miałem ten sprzęt, nieśmiertelna maszyna....niezawodny olejak. Wygodny, stateczny, i to uczucie, że masz kawał moturu :-)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Roman
Jest lepszy ponieważ lepiej wygląda i lepiej brzmi.
Podobne: 1 | Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: levy
Bandzior ma swoje niedociągnięcia ale i tak mo lepszy motur od fazerki moim zdaniem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ENIU
Nie do zajechania sprzecik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Adek
Olejak
Podobne: 1 | Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: użytkownik
Tani, niezawodny i dużo lepiej wygląda.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ajsdhopaef
dobry sprzet
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: loks
Dojrzalszy, mniej problemowy :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Patryk
To jest Legenda przez duże "L" :)
Pomimo swojej masy prowadzi się w korkach miejskich jak rower.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mario
Bo bardziej mi się podoba
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mrmetoo
Wygląd!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Święty
Bo jest większy a większy może więcej :P
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Olo
prosta konstrukcja
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piter
Plus dla Bandita za lepszą niezawodność
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Jest ładniejszy a motocykl kupuje się oczami
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: lemanek
jest ładniejszy, nie do zajechania
co z tego że gorzej przyśpiesza i gorzej hamuje
za to się nic nie psuje nawet jeśli się o to starasz
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
bo jest ładniejszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Adik
bo... mam ;) jest dużo ladniejszy i prostszy w serwisie....
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: JeŻ
Niezawodność, wygląd, wygoda jazdy... kto ma ten wie ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Yamaha FZS 600 Fazer

Autor: Grzesiu
Fazer - połączenie niezawodności, osiągów i uniwersalności. Motocykl, który pozwala robić wszystko to o czym mozna pomyśleć majac motocykl szosowy. Swietne hamulce, niezawodny silnik i prawidłowe zawieszenie. Wszystko tu do siebie pasuje. Mało pali, części są tanie. Motocykl którym się jeździ.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: wiencon
Fazerka bardziej uniwersalna, łączy wygodę turystyka i lekki pazur sportowej sześćsety ponadto trzeba dodać ze należy do tych sprzętów co to trzeba im pomóc aby nawaliły
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Łukasz moto
Małe spalanie, oprócz plastików, duża dostępność części. Przyspieszenie jak się przycisnie jest zadowalające. Idealny zarówno do jazdy po mieście jak i na wypad choćby do Włoch jak ktoś ma ochotę. Nie czuć męczenia się silnika przy prędkości 130/140km (7tys obr przy 140km/h)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: micha
dobrze go wspominam
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Cinek
Lżejszy, mniej toporny, pozycja za kierownicą bardziej turystyczna + jakieś 15 koni mechanicznych więcej !:)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Komar
Miałem Fazera, jest szybszy i mocniejszy od Bandita
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dzieciak
FZS600 pancerna konstrukcja, mało pali, mój egzemplarz ma już ponad 130tys km i ma się bardzo dobrze :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bez dwoch zdań... Fazer !
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paweł Fazer
Niezawodny silnik, dobre hamulce i legenda czyni z Fazera lidera tego pojedynku .
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Patryk
Mocy nie za dużo nie za mało więc dla mnie w sam raz
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: TOotolootek
bo jamaha to jamaha :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pepsiak
Całkiem eleganckie spalanie, bardzo dobre przyspieszenie, szczególnie po przekroczeniu 7 tyś obrotów (dostępne 15 tyś!) i lżejszy o dobre 20kg od bandziora.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: q
Mam, uwielbiam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Chudybolo
posiada lepszy stosunek mocy do masy, mniejsze spalanie, oraz biorąc pod uwagę Fazera z lat 2002-2003 wygląd ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Lepsza technika, lepsze prowadzenie , większa moc. Bandit to fajny sprzęt ale FZS wygrywa.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Janpawełpedofil
Silnik to podstawa, a w tym modelu jest niezawodny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mati
Bandit co prawda ma lepiej wyglądające zegary, jednak moc i hamulce Fazera przeważają na jego korzyść. Zastanawiałem się nad zakupem obu jednak wygrał Fazer.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomek
Pierwszy duzy bike na ktorym jezdzilem.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotr
bo mam fazę i jest super
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Nie jeździłem żadnym ale z wyglądu fajniejszy jest fazer (po lifcie)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: RafIK
Mocniejszy, lżejszy. Ale oba zasługują na +
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: RooMan
Wydaje mi się bardziej waleczny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Lepszy wyglad lepsze chamulce zrywniejszy silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: godo78
Lepsze pokonywanie zakrętów.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: valdik
Jest znacznie lżejszy i mocniejszy a to ma znaczenie. Wygląda zdecydowanie zgrabniej i bardziej zadziornie. Mam i zdecydowanie polecam.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Adzianda
Poprostu Fajnie jedzie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Ten może i archaiczny ale jaki wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Adam
Oba motocykle są tej samej klasy a jednak fazer ma lepsze osiągi. Silnik generuje większą moc oraz fazer jest lżejszy co sprawia ,ze lepiej przyśpiesza niż konkurencja czyli bandit. Moim gustom stylistycznym również wygrywa fazer.
Cena przy zakupie w obu moto sa porównywalne tak samo jak lata ich produkcji a mimo wszystko dla mnie fazer jestna lepszy :-)
Pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: krooku
to tylko moja opinia
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mefruee
Lepszy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Jestem użytkownikiem tego modelu i daje rade, ma większą moc lepiej hamuje, pozdr.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kierowca Motorynki
Niezawodność silnika ,solidne wykonanie,hamulce,wygląd motocykla i łatwy dostęp do silnika.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Prezes
Lżejszy, szybszy, wygodniejszy, awaryjność na tym samym poziomie, czyli brak. Przesiadłem się po dwóch sezonach z bandziora na fazerke, po sezonie na fazerze jest o niebo lepiej, szczególnie w korkach w mieście
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jack
Dobry silnik (mimo gażników), hamulce i malowanie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Szwagier
Duży lepiej się prowadzi hamulce na plus osiągi fzs lepiej
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Większa satysfakcja z jazdy :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: lamaha
Mam, używam, polecam
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
fazer wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Tonder
Yamaha to Yamaha, lepsze hamulce, mocniejszy silnik, ładniejsza, ale to kwestia gustu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Niższa waga fazera i bardziej dynamiczny silnik, ładniejsza po liftingu przedniej owiewki jak i jestem wielkim fanem yamahy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Sołtys
Ma więcej mocy oraz jest lżejsza
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Tomek
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Kermit
fakt jechałem jako pasażer bo nie mam kat. A ale po kilku kilometrach chce go mieć i zapisałem się na prawko. Motocykl dla ludzi którzy wiedzą czego chcą i definiują się w stylu jazdy. Mam dim zabrać żonke na weekend za miasto tak ze 300 km i tyle a wiem że jej też będzie wygodnie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)
Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)
Moc max.
78 KM
95.0 KM / 11500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
61.2 Nm / 9500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
18.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
41 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
zawieszenie typu monoshock, skok
Tył

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
podwójna tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
pojedyncza tarcza 245 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
599.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,3:1
12.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
cztery gaźniki CVR32 - Keihin
gaźniki 4x 38mm Mikuni BDSR
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2080 x 710 x 1180 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1415 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
208.0 kg
189.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
231.0 kg
205.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
zamknięta, podwójna, stalowa
stalowa, rurowa, kołyskowa
Rama
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)

Yamaha XJ 600 Diversion S (1998 - 2004)Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)

Suzuki GSF / Bandit 600N (2000 - 2004)Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności