45%
55%

Suzuki GSF / Bandit 600S
2000 - 2004

+

Kawasaki ZR-7 750
1999 - 2004

+

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004) vs Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)

Opinia Video o Suzuki GSF / Bandit 600S

Opinia Video o Kawasaki ZR-7 750

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 42

Ocena: 4.4/5 liczba opinii: 19

Silnik:
4.7 vs 4.5
Hamulce:
4.0 vs 3.9
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.7
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 4.2

Opinie o Suzuki GSF / Bandit 600S

JEST CIĘŻKI ,ALE WYGLĄD PONAD CZASOWY.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo go mam i jest jak na taką starą konstrukcje naprawdę super
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)

Opinie o Kawasaki ZR-7 750

Kawasaki wygrywa pod względem estetycznym, mechanicznym. Linia i elementy nadwozia tworzą zadziorny posmak naszej małej bestii. Silnik odznacza się dość przyjemnym dołem i fajną elastycznością
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Elastyczny silnik, dobra kultura pracy, lepsze prowadzenie
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Witam głosuję na kawe ze względu na lepszą charakterystykę pracy silnika oraz to że podrużowanie z pasażerem jest lepsze niż na suzuki.Pozdrawiam
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
2022-09-26 09:15:52 | Autor: Gość
podróżowanie
bardzo fajne moto , jak na swoje wymiary i masy bardzo zwinny i fajny w prowadzeniu, łatwy do ogarnięcia nawet dla początkujących
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
miałem go 9 lat temu, niestety musiałem sprzedać. Mimo upływu czasu nie daje o sobie zapomnieć świetny motocykl. Przez to teraz znów go kupiłem żeby było śmieszniej musiałem prawie tyle samo zapłacić co 9 lat temu. ten Motocykl juz nie traci na wartości a teraz ceny zadbanych egzemplarzy mogą tylko rosnąć
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Między innymi to..., że zawsze chciałem mieć motor z nazwą na baku K A W A S A K I... SUPER ELEKTRYZUJĄCE... Oraz dalej piękna stara i nowa historia marki... ŚWIETNE MOTO i dobrze zrobione prawda?
P.S.
Jestem z 1961 roku, trochę już widziałem i co W TYM PYTANIU FAJNE, dalej tak czuję...!!!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Mimo skrzyni 5 bardziej elastyczny może przez to, że ma większy moment. Pali tyle samo. Miałem rok, zrobiłem 5.5km baardzo miło wspominam. Lepsza kultura pracy silnika. Jak dla mnie lepiej wygląda ten bak i zadupek <3. Tak samo bezproblemowy jak legendarny bandit. Miałem dobre porównanie, bo kumpel miał Bandita w tym samym czasie. Sprzedałem tylko, że wzrósł apetyt na konie ;)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Jednak to 750 a nie 600 przy podobnym spalaniu.
Mniej tuzinkowy niż bandit.
Silnik odznacza się wyższą kulturą pracy.
Tańszy w zakupie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)
Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)
Moc max.
78 KM
75.0 KM / 9500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
54 Nm
63.0 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
200.0 km/h
211.5 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
22.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
Dwutłoczkowe zaciski, dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 290mm
podwójne tarcze 300 mm, dwutłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Dwutłoczkowy zacisk, tarcza o średnicy 240mm
pojedyncza tarcza 240 mm, dwutłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony powietrzem i olejem
Typ
Pojemność skokowa
599.0 ccm
738.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11,3:1
9.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
cztery gaźniki CVR32 - Keihin
4x gaźniki 32mm CV-Type
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
5-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 810 x 1290 mm
2105 x 785 x 1215 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1430 mm
1455 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
208.0 kg
202.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
zamknięta, podwójna, stalowa
aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
widelec 41 mm,
Przód
Tył
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 130mm
zawieszenie typu Uni-Trak,
Tył
Pokaż wszystkie

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Yamaha FZS 600 Fazer (1998 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Suzuki GSF / Bandit 650S (2005 - 2006)

Yamaha XJ 600 Diversion S (1998 - 2004)Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności