Opinie o Kawasaki ZR-7 750

Opinia: 4.4/5

Liczba głosów: 16

Silnik: 4.6
Hamulce: 4.0
Bezawaryjność: 4.7
Frajda z jazdy: 4.5
Przyciąganie wzroku: 4.3
Ocena: 4/5 | Autor: Tadzik
ZAJEBISTY motocykl minus to siedzisko oraz rdza posiadam wersję bez owiewki dobre spalanie oraz prowadzenie koszty serwisu typowe dla rzędówki z tym że zawory sprawdzamy częściej jak by źle pracował silnik i długo się rozgrzewał polecam zajrzeć do zaworów kawka jest bardzo czuła na tym punkcie
Skomentuj | Przydatna (9) | Nieprzydatna (0)
2018-03-15 17:55:02 | Autor: Adam
Jak wygląda eksploatacja zr7, czy są części do niej , czy kupno i znalezienie to jakiś problem ? Czy cena za kawe zr7 jakieś 5500 zł to w miarę ok sprzęt czy gruzy ? Czy lepiej sobie kupić xj 600 ? . Mowa o pierwszym moto na A . Pytanie do wszystkich .
Ocena: 5/5 | Autor: Gruby
Ładny, klasyczny motocykl typu naked z całkiem niezłymi osiągami. Mimo dużej pojemności nie jest trudny do ogarnięcia, jest też idealnie wyważony przez co prowadzi się bardzo łatwo.
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (2)
Ocena: 4/5 | Autor: Gość
Mój pierwszy moto. Niby konstrukcja (silnik) przestarzała ale jako pierwsze moto naprawdę GODNE POLECENIA
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: rudy
motocykl posiadam od 5 lat.zalety pozycja za kierownica.elastyczny mocny silnik.prostota konstrukcji.tanie czesci.na oleju 15w50 lub 20w50 pracuje ciszej.wady zawory wymagaja czestej regulacji i jest to droga operacja metoda plytkowa i droga uszczelka- brak zamiennikow.spalanie 7l w miescie 5.5l w trasie .sporo.hamulce ok.polecam ten motor
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: mar33cki
- bardzo wygodny na codzienne dojazdy do pracy (mam ~45km w 1 stronę 70/30 trasa/miasto), mała szyba zdecydowanie pomaga na autostradzie
- dobrze wyregulowana pali ~5.5l w 2 os z centralnym kufrem przy dynamicznej jeździe, na torze max 7.5l przy odkręcaniu w opór
- do jazdy z pasażerem i kuframi konieczna wymiana oleju w przednim zawieszeniu na gęstszy
- ori mocowanie kufra centralnego nie pozwala na montaż kufrów bocznych
- wygodny dla pasażera
- zawory wg serwisówki trzeba kontrolować co 10tysi, ale serwis Kawy mówi że robią co 20tysi
- niektóre części są dość drogie - np. króćce gaźnikowe 110EUR, ale tarcze czy zaciski pasują z ER6
- gmole na silnik to mus
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Miłosz
Bardzo fajny motor
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: Jerry
Bardzo fajne moto
Polecam- super sprawa na pierwsze moto
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: kamaz
bardzo fajna maszyna
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń
Spalanie: 5.68
Dodaj
Ilość raportów: 11

Spalanie Kawasaki ZR-7 750

Minimalne: 4.62

Średnie: 5.68

Maksymalne: 7.35

Dane techniczne Kawasaki ZR-7 750

Osiągi

Moc max.
75.0 KM / 9500 rpm
Max. moment obrotowy
63.0 Nm / 7500 rpm
V-max
211.5 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
22.0 L

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
5-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2105 x 785 x 1215 mm
Rozstaw osi
1455 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
202.0 kg
Rama
aluminiowa

Zawieszenie

Przód
widelec 41 mm,
Tył
zawieszenie typu Uni-Trak,

Hamulce

Przód
podwójne tarcze 300 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 240 mm, dwutłoczkowy zacisk

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony powietrzem i olejem
Pojemność skokowa
738.0 ccm
Stopień sprężania
9.5:1
Układ zasilania
4x gaźniki 32mm CV-Type

Suzuki GSF / Bandit 600S (2000 - 2004)Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)

Yamaha XJ 600 Diversion S (1998 - 2004)Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)

Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)Kawasaki Z750 (2007 - 2012)

Suzuki GSF / Bandit 600N (1995 - 1999)Kawasaki ZR-7 750 (1999 - 2004)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności