Model Suzuki GSX-R

Cena od: 3 500 - 81 000 zł

Video Testy


Dane techniczne GSX-R

Moc maksymalna
od 115 KM do 202 KM
Pojemność skokowa
od 600 ccm do 1300 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.5/5 do 5.0/5
Średnie Spalanie
od 1.00 do 7.42

Rodzina motocykli GSX-R

Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3
Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Lata produkcji: 2001 - 2003

Moc maksymalna:115 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.6/5

Suzuki GSX-R 750 k4
Suzuki GSX-R 750 (2004 - 2005)

Lata produkcji: 2004 - 2005

Moc maksymalna:155 KM

Klasa pojemności:750 cm3

Ocena: 4.8/5

Suzuki GSX-R 600 K4 K5
Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)

Lata produkcji: 2004 - 2005

Moc maksymalna:124 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.8/5

Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Lata produkcji: 2005 - 2006

Moc maksymalna:178 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.7/5

Suzuki GSX-R 600 K6
Suzuki GSX-R 600 K6 (2006 - 2006)

Lata produkcji: 2006 - 2006

Moc maksymalna:125 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.7/5

Suzuki GSX-R 750 k6 k7
Suzuki GSX-R 750 (2006 - 2007)

Lata produkcji: 2006 - 2007

Moc maksymalna:150 KM

Klasa pojemności:750 cm3

Ocena: 4.8/5

Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Lata produkcji: 2007 - 2008

Moc maksymalna:190 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.7/5

Suzuki GSX-R 600 K6
Suzuki GSX-R 600 K7 (2007 - 2007)

Lata produkcji: 2007 - 2007

Moc maksymalna:125 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.7/5

Suzuki GSX-R 1300Hayabusa (2008 - 2012)

Lata produkcji: 2008 - 2012

Moc maksymalna:200 KM

Klasa pojemności:1300 cm3

Ocena: 4.8/5

Suzuki GSX-R 600 K8 K9 L0
Suzuki GSX-R 600 K8 K9 L0 (2008 - 2010)

Lata produkcji: 2008 - 2010

Moc maksymalna:125 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.8/5

Suzuki GSX-R 750 k8 k9
Suzuki GSX-R 750 (2008 - 2010)

Lata produkcji: 2008 - 2010

Moc maksymalna:150 KM

Klasa pojemności:750 cm3

Ocena: 4.8/5

Suzuki GSX-R 600 L1 L2 L3 L4
Suzuki GSX-R 600 L1 L2 L3 L4 (2011 - 2014)

Lata produkcji: 2011 - 2014

Moc maksymalna:125 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.8/5

Suzuki GSX-R 750 L1 L2 L3
Suzuki GSX-R 750 (2011 - 2017)

Lata produkcji: 2011 - 2017

Moc maksymalna:150 KM

Klasa pojemności:750 cm3

Ocena: 5.0/5

Suzuki GSX-R 600
Suzuki GSX-R 600 (2015)

Lata produkcji: 2015

Moc maksymalna:126 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.5/5

Suzuki GSX-R 1000 (2017)

Lata produkcji: 2017

Moc maksymalna:202 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.8/5

Opinie GSX-R

Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Suzuki GSX-R 750 (2004 - 2005)
Świetny sprzęt, świetne oddawanie mocy, wygląd ponadczasowy, w malowaniu na 20 rocznice modelu po prostu petarda!
Ocena: 5/5 | Autor: GSXR K6 | Opinia o Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)
Nie wiem skąd to bierzecie ale ten gix jet dużo wygodniejszy on np. Kawasaki zx10r i zx6r 636. Mało pali jak na sportowego litra, a ramy od normalniej jazdy napewno nie pękały. Posiadam taka k6 od 3,5 sezonu i jestem bardzo zadowolony, trudno bedzie się z nią rozstać:(
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)
2 na podium za r6, ale zdjęcie żółtego to możecie zmienić bo to 750 :) wszystkie pojemności tej generacji można odróżnić po widelcu
Ocena: 4/5 | Autor: Rudy | Opinia o Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)
Witam. Posiadam ten sprzęt powiem szczerze że zaskoczył mnie bardzo pozytywnie ma duży zapas mocy i jazda z plecakiem nie kończy się mieszaniem biegów tylko odkręceniem gazu i nie ma cie. Pozdrawiam czekam na test od redakcji motobandy takowego modelu.
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)
Przesiadka z GSXF 1100, śmiało mogę polecić, naklepane 12.000 KM w jednym sezonie i jak dla mnie (184cm) moto mega wygodne. Trasy po 200KM to nie problem. Problem z wygodą tylko przy prędkościach poniżej 120KM/H - ani to schować się za owiewką, ani się połoźyć, ani nic :) Przez dwa sezony żadnej awarii, wymienione tylko opony, filtry, łańcuch, zębatki, klocki - czyli części eksploatacyjne. Na baku (17l) można przejechać od 250km przy spokojnym-mieszanym tempie do 180km przy ostrym odkręcaniu :) Porównując do konkurencji z tych roczników wyróżnia się wyglądem na plus oczywiście.
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)
Prawda jest taka że od czasów wynalezienia wegla wiadomo że albo Suzuki albo nic !!!!
Ocena: 4/5 | Autor: Łukasz | Opinia o Suzuki GSX-R 750 (2008 - 2010)
Uwaga subiektywna opinia! Jako że lubię roztropny progres, długo broniłem się przed sportami. Po paru latach doświadczania różnych typów motocykli, od crossa czy supermoto KTMa (sx125, 690sm czy 950sm) przez 950 adventure, sv1000s po Speed triple '11, poczułem jednak głód czegoś więcej. Zainspirowany możliwościami Triumpha wypróbowałem testowo BMW S1000R ...i zrozumiałem, że nie chodziło o bądź co bądź genialne DDC, quickshifter czy wygodną pozycję. Potrzebowałem lekkości, agresji, precyzji i obrotów, najlepiej w przystępnej cenie ! Jako że 600 na moje potrzeby to za mało a nie chciałem rzucać się na litra, żeby wciąż mieć co odkrywać w tej wspaniałej pasji, uznałem że to idealny moment na legendę motoryzacji. Za pół ceny nowej s1000r wszedłem w posiadanie sprzęta, który odkrył przede mną zupełnie nowy poziom za...lania po winklach, z taką łatwością i prędkością, że po pierwszych paru rundach na stałych miejscówkach miałem wątpliwości czy to w ogóle powinno być legalne. Śmiałem się sam do siebie i do dziś banan ciśnie mi się na usta kiedy pomyślę że niebiesko-biały 'Gix' stoi w moim garażu. Usprawnienia wymagały jedynie hamulce - oplot i pompa brembo zdecydowanie poprawiły ich skuteczność oraz "feeling". Jeżeli dodać że to moja pierwsza 4-rzędówka i że zdrowie pozwala mi uznać pozycję za znośnie wygodną (poza twardą kanapą) - Gsx-r 750 to motocykl idealny, zarówno sam w sobie jak o dla mnie na ten moment.
Ocena: 5/5 | Autor: Mały88 | Opinia o Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)
Posiadam takowy model i jestem szczęśliwy. Dobrze ciągnie od dołu może nadawać się do codziennej jazdy jak i do dalszych wypadów (w pojedynkę bez "plecaka"), jedyny mankament to przy dłuższych podróżach i ostrych hamowaniach mocno czuć jak puchną oryginalne przewody. Jeśli chodzi o look to często motocykl wypada pozytywniej przy nowszych maszynach i przyciąga wzrok :) Kręce spoko km i nigdy mnie nie zawiódł. Sprzęt potrafi wybaczać błędy i jest łatwy w prowadzeniu.
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Suzuki GSX-R 600 K6 (2006 - 2006)
Cudo na dwóch kołach
Ocena: 5/5 | Autor: balatnikov | Opinia o Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)
Mega mocny, ogromny moment z dolu ale od 4000 rpm, ponizej cos tam krzywa momentu ma zalamanie i to czuc; po zmianie wydechu i dezaktywacji przepustnicy ktora byla w oryginalnym jeszcze bardziej odczuwalna, ale to tak tylko z polskiej czepliwosci pisze, bo moc jest przeogromna i usmiech rosnie proporcjonalnie do obrotow! Mi osobiscie nie podobala sie jeszcze typowa chrypka Suzuki, ale inni to uwielbiaja. Bardzo wygodny po przesiadce z R1 2002. Raz polecialy przekladki w koszu sprzeglowym (zgrzytanie przy szybkim ruszaniu), poza tym nic sie zlego nie dzialo. Jeden zabek mniej przod, koncowka Akrapowic i przy licznikowych 160 km/h (realnie mniej bo zebatka zmieniona) szedl do pionu na trojce! Z gazu! Potega ! Sprzedalem jak dostalem list od Suzuki na akcje z rama... kilka razy zalowalem ;)

Recenzje GSX-R

Wiele osób myśli, że klasa 750 to zupełnie niepotrzebne przejście z pojemności 600 do 1000ccm. Historia jednak pokazuje coś innego - sportowe motocykle Suzuki o pojemności 750ccm zadebiutowały na długo przed tym, nim świat zobaczył pierwsze litry. Pierwszy model zadebiutował w 1985 roku i był prawdziwym diabłem, dorównującym dzisiejszym sześćsetkom!  Model K4 - ba...
Czytaj dalej
W 2004 roku w świecie litrowych superbike'ów działo się bardzo dużo - Honda zaprezentowała pierwszego litrowego Bladego, Kawasaki wypuściło psychodelicznego ZX10R, zaś do salonów Yamahy trafił myśliwiec z symbolem R1. Zaatakowali wszyscy poza... Suzuki.  Spóźniony prezent urodzinowy Aż do końca roku w stajni Suzuki niewiele się działo, salony uparcie milcza...
Czytaj dalej
Sportowa seria GSX-R cieszy nas swoją obecnością już ponad 30 lat - przez ten czas debiutowało wiele modeli, zmieniała się technologia, upodobania klientów, zmieniał się wygląd i kończyła się produkcja sporej ilości motocykli. Jedyny motocyklem który przetrwał, jest właśnie model GSX-R 750 - najbardziej udany sportowy model ze stajni Suzuki. Ładna sztukaChoć model K4/K5 był ogromnym designers...
Czytaj dalej
GSX-R - ikona motocykli sportowych, duma Suzuki i wizytówka dla całej marki. Od 1985 roku gixy mężnie stawiają czoła konkurencji, wracając z tej walki raz z tarczą, raz na tarczy - w tym drugim wypadku tylko po to, by przy najbliższej okazji wytoczyć kolejne działa. Prawdziwa wojna o prym w świecie litrowych superbików wybuchła w 2000 roku, a testowany przez nas Suzuki GSX-R 1000 K7 był jednym z j...
Czytaj dalej
Suzuki wypuściło także wersję GSX-R1000R z bardziej wypasioną elektroniką oraz torowym zawieszeniem Ohlins a także quickshifter'em. W chwili debiutu GSX-R1000 był najtańszym superbike'm osiągającym moc 200KM! Do wersji R należało dopłacić 15 500zł, co także stanowiło najtańszą opcję wśród homologowanych motocykli sportowych. Jednocześnie Suzuki wpuściło motocykl sportowy z największ...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Yamaha YZF-R1 RN12 (2004 - 2006)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Yamaha YZF-R6 600 (2001 - 2002)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Honda CBR 600RR (2005 - 2006)Suzuki GSX-R 600 K6 (2006 - 2006)

Honda CBR 600RR (2003 - 2004)Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)

Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)Suzuki GSX-R 600 K6 (2006 - 2006)

Przegrane Pojedynki

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Suzuki GSX-R 1300Hayabusa (2008 - 2012)Kawasaki Ninja H2

Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)Suzuki GSX-R 600 K6 (2006 - 2006)

Yamaha YZF-R1 1000 RN19 (2007 - 2008)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Suzuki GSX-R 750 (2004 - 2005)Suzuki GSX-R 750 (2006 - 2007)