Model Suzuki GSX-R
Video Testy

Suzuki GSX-R 750 K4 - pożeracz klasy 600

Suzuki GSX-R 1000 K5

Suzuki GSX-R 750 K6

Suzuki GSXR1000 K7 Test
Dane techniczne GSX-R




Rodzina motocykli GSX-R
Opinie GSX-R
Nie wiem skąd to bierzecie ale ten gix jet dużo wygodniejszy on np. Kawasaki zx10r i zx6r 636. Mało pali jak na sportowego litra, a ramy od normalniej jazdy napewno nie pękały. Posiadam taka k6 od 3,5 sezonu i jestem bardzo zadowolony, trudno bedzie się z nią rozstać:(
2 na podium za r6, ale zdjęcie żółtego to możecie zmienić bo to 750 :) wszystkie pojemności tej generacji można odróżnić po widelcu
Witam. Posiadam ten sprzęt powiem szczerze że zaskoczył mnie bardzo pozytywnie ma duży zapas mocy i jazda z plecakiem nie kończy się mieszaniem biegów tylko odkręceniem gazu i nie ma cie. Pozdrawiam czekam na test od redakcji motobandy takowego modelu.
Przesiadka z GSXF 1100, śmiało mogę polecić, naklepane 12.000 KM w jednym sezonie i jak dla mnie (184cm) moto mega wygodne. Trasy po 200KM to nie problem. Problem z wygodą tylko przy prędkościach poniżej 120KM/H - ani to schować się za owiewką, ani się połoźyć, ani nic :) Przez dwa sezony żadnej awarii, wymienione tylko opony, filtry, łańcuch, zębatki, klocki - czyli części eksploatacyjne. Na baku (17l) można przejechać od 250km przy spokojnym-mieszanym tempie do 180km przy ostrym odkręcaniu :) Porównując do konkurencji z tych roczników wyróżnia się wyglądem na plus oczywiście.
Prawda jest taka że od czasów wynalezienia wegla wiadomo że albo Suzuki albo nic !!!!
Uwaga subiektywna opinia! Jako że lubię roztropny progres, długo broniłem się przed sportami. Po paru latach doświadczania różnych typów motocykli, od crossa czy supermoto KTMa (sx125, 690sm czy 950sm) przez 950 adventure, sv1000s po Speed triple '11, poczułem jednak głód czegoś więcej. Zainspirowany możliwościami Triumpha wypróbowałem testowo BMW S1000R ...i zrozumiałem, że nie chodziło o bądź co bądź genialne DDC, quickshifter czy wygodną pozycję. Potrzebowałem lekkości, agresji, precyzji i obrotów, najlepiej w przystępnej cenie ! Jako że 600 na moje potrzeby to za mało a nie chciałem rzucać się na litra, żeby wciąż mieć co odkrywać w tej wspaniałej pasji, uznałem że to idealny moment na legendę motoryzacji. Za pół ceny nowej s1000r wszedłem w posiadanie sprzęta, który odkrył przede mną zupełnie nowy poziom za...lania po winklach, z taką łatwością i prędkością, że po pierwszych paru rundach na stałych miejscówkach miałem wątpliwości czy to w ogóle powinno być legalne. Śmiałem się sam do siebie i do dziś banan ciśnie mi się na usta kiedy pomyślę że niebiesko-biały 'Gix' stoi w moim garażu. Usprawnienia wymagały jedynie hamulce - oplot i pompa brembo zdecydowanie poprawiły ich skuteczność oraz "feeling". Jeżeli dodać że to moja pierwsza 4-rzędówka i że zdrowie pozwala mi uznać pozycję za znośnie wygodną (poza twardą kanapą) - Gsx-r 750 to motocykl idealny, zarówno sam w sobie jak o dla mnie na ten moment.
Posiadam takowy model i jestem szczęśliwy. Dobrze ciągnie od dołu może nadawać się do codziennej jazdy jak i do dalszych wypadów (w pojedynkę bez "plecaka"), jedyny mankament to przy dłuższych podróżach i ostrych hamowaniach mocno czuć jak puchną oryginalne przewody. Jeśli chodzi o look to często motocykl wypada pozytywniej przy nowszych maszynach i przyciąga wzrok :) Kręce spoko km i nigdy mnie nie zawiódł. Sprzęt potrafi wybaczać błędy i jest łatwy w prowadzeniu.
Cudo na dwóch kołach
Mega mocny, ogromny moment z dolu ale od 4000 rpm, ponizej cos tam krzywa momentu ma zalamanie i to czuc; po zmianie wydechu i dezaktywacji przepustnicy ktora byla w oryginalnym jeszcze bardziej odczuwalna, ale to tak tylko z polskiej czepliwosci pisze, bo moc jest przeogromna i usmiech rosnie proporcjonalnie do obrotow! Mi osobiscie nie podobala sie jeszcze typowa chrypka Suzuki, ale inni to uwielbiaja. Bardzo wygodny po przesiadce z R1 2002. Raz polecialy przekladki w koszu sprzeglowym (zgrzytanie przy szybkim ruszaniu), poza tym nic sie zlego nie dzialo. Jeden zabek mniej przod, koncowka Akrapowic i przy licznikowych 160 km/h (realnie mniej bo zebatka zmieniona) szedl do pionu na trojce! Z gazu! Potega ! Sprzedalem jak dostalem list od Suzuki na akcje z rama... kilka razy zalowalem ;)