Opinie o Suzuki GSX-R 600 K4 K5

Opinia: 4.8/5

Liczba głosów: 21

Silnik: 4.7
Hamulce: 4.6
Bezawaryjność: 4.7
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 5.0
Ocena: 4/5 | Autor: Rudy
Witam. Posiadam ten sprzęt powiem szczerze że zaskoczył mnie bardzo pozytywnie ma duży zapas mocy i jazda z plecakiem nie kończy się mieszaniem biegów tylko odkręceniem gazu i nie ma cie. Pozdrawiam czekam na test od redakcji motobandy takowego modelu.
Skomentuj | Przydatna (6) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Mały88
Posiadam takowy model i jestem szczęśliwy. Dobrze ciągnie od dołu może nadawać się do codziennej jazdy jak i do dalszych wypadów (w pojedynkę bez "plecaka"), jedyny mankament to przy dłuższych podróżach i ostrych hamowaniach mocno czuć jak puchną oryginalne przewody. Jeśli chodzi o look to często motocykl wypada pozytywniej przy nowszych maszynach i przyciąga wzrok :) Kręce spoko km i nigdy mnie nie zawiódł. Sprzęt potrafi wybaczać błędy i jest łatwy w prowadzeniu.
Skomentuj | Przydatna (8) | Nieprzydatna (4)
Ocena: 5/5 | Autor: Robo
silnik bezawaryjny ,ładny wygląd , pozycja wygodna nawet przy moim wzroście 189cm ,super sie prowadzi . Polecam wymienić przewody na stalowy oplot ,kuzynowi na torze pękły i wyleciał...
Chciałem nowszy rocznik ale padło na k4-k5 ze względu na pozycje i wygląd.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
Przesiadka z GSXF 1100, śmiało mogę polecić, naklepane 12.000 KM w jednym sezonie i jak dla mnie (184cm) moto mega wygodne. Trasy po 200KM to nie problem. Problem z wygodą tylko przy prędkościach poniżej 120KM/H - ani to schować się za owiewką, ani się połoźyć, ani nic :)
Przez dwa sezony żadnej awarii, wymienione tylko opony, filtry, łańcuch, zębatki, klocki - czyli części eksploatacyjne.
Na baku (17l) można przejechać od 250km przy spokojnym-mieszanym tempie do 180km przy ostrym odkręcaniu :)
Porównując do konkurencji z tych roczników wyróżnia się wyglądem na plus oczywiście.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
Prawda jest taka że od czasów wynalezienia wegla wiadomo że albo Suzuki albo nic !!!!
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
2019-02-07 18:29:00 | Autor: Niezdecydowany
węgla nie wynaleziono tylko odkryto ;D ale okejka dla Cb
Ocena: 5/5 | Autor: gsxr
nie trzeba nic więcej dodawać
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Quaku
Bardzo fajny motocykl. Użytkowany jako pierwszy, przewidywalny i liniiwo oddający moc. Wstyd się przyznać ale od początku w zakrętach lepiej wiedział co robić niż ja. Spalanie w zależności od jazdy jak zwykle. Sporo frajda z jazdy. Na minus daje oryginalną "szybkę" która zdecydowanie do wymiany na bardziej sportową. Hamulce mogły by być mocniejsze. Silnik daje na 5 gdyż w moim moto mam przebieg rzędu 70tys i ciągnie rośnie.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Ola
Bardzo wygodna pozycja, jest lekki, poręczny i zwinny. Hamulce rewelka, ogólnie bardzo przyjemny sprzęt :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Pabko$
Suzi nigdy nie zawodzi, na Yoshi brzmi z...biście.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 4/5 | Autor: MacGdynia
Świetny motocykl. Wcześniej miałem RN12 i powiem szczerze, że dużo więcej satysfakcji i zadowolenia daje mi Gizo. Mam nalotu ponad 70k. Z awarii to pompa hamulcowa(jednak na to była akcja serwisowa) oraz problem z pompą paliwa. Ja śmigam na oleju 300v i bez kompromisów bo odkręcam cały czas do czerwonego(jak na tą maszynę przystało). Jeśli chodzi o spalanie to nie patrzę na to bo służy ona do latania po torze i nie robię nią tras. Pozycja ciężko powiedzieć. Porównując do motocykli innego przeznaczenia raczej kijowa. Jeśli ktoś używa nadgarstków do podpierania się na kierownicy to bardzo słaba no i nogi dość mocno ugięte. Więc raczej ja oceniam pozycje jako ciężka na dłuższe wyprawy. Jeśli ktoś uważa że klasa 600 jest słaba to zapraszam na tor. Ciężko wycisnąć z niej ostatnie poty. Na startach od świateł do świateł też jest spoko bo do 150km/h to i tak "lytry" mają podobnie. Moim zdaniem idealne moto do torowania. Świetne zawieszenie, niska waga, dobre hamulce. Jeśli chodzi o opony to polecam do tej maszyny S21 Battlax. Skrzynia chodzi perfekcyjnie, brak tu źle wpadających biegów a i neutral jest dobrze wyczuwalny. Dla wymagających to jedyny minus przy młodszym bracie to brak wyświetlacza biegów i może słabszy wygląd jednak za te pieniądze i koszta części na rynku wtórnym można to przełknąć. Porównując do moto w tej klasie czyli najbardziej znanej R6 i CBR RR bije je na głowę.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Gość
Super
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: PROpozycja69
Silnik pięknie chodzi i zbiera się na każdym biegu od samego dołu. Od 7tys. obrotów dostaje fajnego kopa i ciągnie jak nowy odkurzacz.
Hamulce żylety. W porównaniu do Ktm Duke 390 który jest dużo lżejszy to suzuki naprawdę hamuje i to nie ważne z jakich prędkości. Co do bezawaryjności to nie wiem. Mi się jeszcze nic nie popsuło choć kupiłem swojego z problemami z licznikiem więc jakieś tam ma ale to pierdołki.
Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś nie lubił Gixera. Każdy wypowiada się na jego temat bardzo pozytywnie. Frajda z jazdy jest ogromna. Przyśpieszenie spokojnie zadowoli każdego motocyklistę.
Co do wyglądu to chyba jeden z ładniejszych motocykli z tego roku. Yamahe r6 pod względem wizualnym bije na łeb a co do reszty to kwestia gustu. Wiadomo że moto ma swoje lata to ciągle ktoś się jeszcze za nim obróci ;)
Pozdrawiam LWG
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń
Spalanie: 6.98
Dodaj
Ilość raportów: 9

Spalanie Suzuki GSX-R 600 K4 K5

Minimalne: 5.33

Średnie: 6.98

Maksymalne: 9.50

Dane techniczne Suzuki GSX-R 600 K4 K5

Osiągi

Moc max.
124 KM / 13000 rpm
Max. moment obrotowy
69.6 Nm / 10800 rpm
V-max
255 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
17 L

Silnik

Typ
4 cylindry, 4T, DOHC
Pojemność skokowa
599 ccm
Stopień sprężania
12.5:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
Mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2075 x 715 x 1145 mm
Rozstaw osi
1390 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
161 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
193 kg
Rama
Aluminiowa

Zawieszenie

Przód
Teleskop 45 mm Showa, pełna regulacja
Tył
Monoshock 46 mm Showa, pełna regulacja

Hamulce

Przód
2 x 300 mm, 4 tłoczkowe zaciski
Tył
1 x 220mm
Abs
nie

Eksploatacja Suzuki GSX-R 600 K4 K5

Opony

Opona przód
120/70 ZR17
Opona tył
180/55 ZR17

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.3
Zalecana klasa lepkości
10W40
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Przeniesienie napędu
łańcuch
Długość łańcucha
525 Chain
Luz łańcucha
25~35

Honda CBR 600RR (2003 - 2004)Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)

Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)Suzuki GSX-R 600 K6 (2006 - 2006)

Yamaha YZF-R6 600 (2003 - 2004)Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)

Kawasaki ZX-6R 636 (2005 - 2006)Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności