48%
52%

Kawasaki ZX-10R 1000
2008 - 2010

+

Suzuki GSX-R 1000 K7
2007 - 2008

+

Wygrywa Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008): 75 głosów

Przegrywa Kawasaki ZX-10R 1000 (2008 - 2010): 70 głosów

Kawasaki ZX-10R 1000 (2008 - 2010) vs Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Opinia Video o Kawasaki ZX-10R 1000

Test video

Opinia Video o Suzuki GSX-R 1000 K7

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 9

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 36

Silnik:
4.9 vs 4.8
Hamulce:
4.9 vs 4.3
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.6
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.6

Opinie o Kawasaki ZX-10R 1000

Kawasaki = innowacyjność
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (3)
2016-08-16 18:56:35 | Autor: Gość
Kawasaki jebnij w krzaki
2023-02-04 05:19:48 | Autor: Haha
Stukipuki to suzuki
nieprzewidywalność zx-10r ;)))
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Silnik, zawieszenie i hamulce... No i ten Charakter
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Sentyment do Kawy :)
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Ciekawszy wygląd i bardziej dynamiczny silnik.
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
Zielony dzikus !!
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Stabilność w pełnym złożeniu super! Kultura pracy silnika lepsza niż w giksie, wygląd bardziej agresywny.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
bardzo mocny i niezniszczalny silnik
bardzo dobre hamulce
dobrze zmienia kierunki
rewalacyjna stabilność
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Ponieważ ma swojego ducha klasę i moc
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Bo we wszystkim bije gixera :osiagi,bezawaryjność,wygląd itp. Co tu dalej mowić kawa najlepsza i tyle
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (3)
2019-08-25 23:23:19 | Autor: Kiciu
Hahahah dobre, poprawiłeś wszystkim humor
nowszy model
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (2)
kocham kawasaki
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
zielone wcielenie diabla hy hy hy
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Lepszy design, Zx10r niezawdodne silniki, gsxry od lat nudzą.. Kawa ma charakter
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (3)
tylko kawę i jej ściekło zieloną moc
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Moc,przyśpieszenie, wygląd :)
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (3)
Sprawia wrażenie znacznie mniejszego
i bardziej zwrotnego na żywo prezentuje się zgrabniej niż nie jedna 600'tka
a gixx jest nudny każdy od lat wygląda praktycznie tak samo
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (4)
kawasaki jest tylko jedno :D
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Kawa ładniejsza i mocniejsza :)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
bo lepoej wchodzi w zakrety
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Szybszy, nowocześniejszy, lepiej przyspiesza, lepszej jakości wykonanie i użyte materiały. Elektronika o kilka klas wyższa.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Sentyment. Oboma jezdzilem. Wybrałem kawę bo po prostu bardziej mi sie podoba. Ciężko stwierdzić co lepsze. Gixx ma kopa sromotnego ale kawa również.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Nowszy, mocniejszy i Bardziej agresywniejszy :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepsza kultura pracy silnika wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
kawa jest szybsza lepsza ładniejsza dzika
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Track killer, as his name suggests - Ninja
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Suzuki GSX-R 1000 K7

Król jest tylko jeden, gsxr!
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (5)
GSX-R mówi samo za siebie klasa sama w sobie !!!!
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (3)
zakochalem sie w tej maszynie
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (3)
Jest zajebi... hehe
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
GSX-R Najlepszy
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Może jest mniejszy, ale jest lżejszy i mi bardziej sie podoba pod względem wyglądu i malowania.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
ELO
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Niezawodność i frajda z jazdy

Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
..
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Nieprzewidywalność, dziki silnik, lekkość w prowadzeniu i bezawaryjność :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Kawasaki nie podoba mi się z wyglądu, lampa wygląda jakby pies nasrał i podmuch wiatru to rozsmarował po trawie.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
dół, wygląd
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
Wyglad
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
GSXR lepiej wygląda i lepiej brzmi
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (5)
Król dróg i toru :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Szukając litrowego sporta długo zastanawiałem się nad tym co dokładnie kupić. Na początku faworytem była r-jedyna Rn19 później myślałem nad czymś bardziej egzotycznym typu 1098 albo RC8. W końcu postanowiłem kupić poprostu coś szybkiego i niezawodnego, kandydat mógł być tylko jeden gixer 1000 K8. Świetny, niezawodny i mocny motocykl, pozbawiony jakiej kolwiek wady fabrycznej, jak dla mnie ideał. Ma swój niepowtarzalny charakter szczególnie jeżeli ma dwa potężne kominy w moim przypadku to yoshimura gp pro 2. Moim zdaniem zamiata konkurencję, pod względem technicznym jak i wizualnym. Posiada kilka fajnych dodatków których nie u konkurencji np mapowanie silnika na 3 poziomach wbudowany wyświetlacz biegów czy antyhopping. Szczerze polecam Suzuki gsxr
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (4)
Jestem fanem suzuki i bardzo mi się fajnie prowadzi.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
Mówisz Litrowy Przecinak. Od razu myslisz GSX-R 1000 :)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (5)
Ma wygodniejsza pozycje za sterami która nie męczy kierowcy przy pokonywaniu długich tras :-)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (5)
Bo Kawasaki nikt nie jeździ;)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (4)
Kawa nie ma szans. ..gigs jest lżejszy
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (5)
suzuki to suzuki kurwa nie jakies tam kawasaki
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (9)
rozwiń

Osiągi

Kawasaki ZX-10R 1000 (2008 - 2010)
Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)
Moc max.
200 KM / 12500 rpm
190.0 KM / 12000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
113.0 Nm / 8700 rpm
117.0 Nm / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
299 km/h
298.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
17.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
rzędowy, czterocylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
998.6 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.9:1
12.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa 47 mm x 4 (Keihin)
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowe
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2110 x 710 x 1135 mm
2045 x 720 x 1130 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1415 mm
1415 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
179.0 kg
172.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
aluminiowa, rurowa, typu Diamond
aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec odwrócony 43 mm, tłumienie odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 120 mm
odwrócony widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, skok 125 mm
Przód
Tył
zawieszenie typu Back-link, z gazowym amortyzatorem i sprężyną top-out, skok 125 mm
wahacz wleczony, sprężyna śrubowa, tłuienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza pół-pływająca 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x tarcza 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha YZF-R1 1000 RN19 (2007 - 2008)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Yamaha YZF-R1 1000 RN22 (2012 - 2014)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Suzuki GSX 1300B-King (2007 - 2012)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności