44%
56%

Kawasaki ZX-10R 1000
2008 - 2010

+

Suzuki GSX-R 1000 K7
2007 - 2008

+

Wygrywa Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008): 57 głosów

Przegrywa Kawasaki ZX-10R 1000 (2008 - 2010): 45 głosów

Kawasaki ZX-10R 1000 (2008 - 2010) vs Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Opinia Video o Kawasaki ZX-10R 1000

Test video

Opinia Video o Suzuki GSX-R 1000 K7

Ocena: 4.8/5 liczba głosów: 3

Ocena: 4.7/5 liczba głosów: 26

Silnik:
5.0 vs 4.8
Hamulce:
5.0 vs 4.4
Bezawaryjność:
4.0 vs 4.6
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.6

Opinie o Kawasaki ZX-10R 1000

Autor: MichaelGimpi
Kawasaki = innowacyjność
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
2016-08-16 18:56:35 | Autor: Gość
Kawasaki jebnij w krzaki
Autor: luki
nieprzewidywalność zx-10r ;)))
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Luk
Moc,przyśpieszenie, wygląd :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Schanez
Ponieważ ma swojego ducha klasę i moc
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Duch
Silnik, zawieszenie i hamulce... No i ten Charakter
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Malina
Sentyment do Kawy :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: crzano
Sprawia wrażenie znacznie mniejszego i bardziej zwrotnego na żywo prezentuje się zgrabniej niż nie jedna 600'tka a gixx jest nudny każdy od lat wygląda praktycznie tak samo
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: Slavkov
Bo we wszystkim bije gixera :osiagi,bezawaryjność,wygląd itp. Co tu dalej mowić kawa najlepsza i tyle
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Marcin
Ciekawszy wygląd i bardziej dynamiczny silnik.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: tygrys
nowszy model
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: krecik
kocham kawasaki
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: dziki borsuk na cbr f4i
kawasaki jest tylko jedno :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paw
Kawa ładniejsza i mocniejsza :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Pietro
bo lepoej wchodzi w zakrety
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: byku
Zielony dzikus !!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Viniqs
Stabilność w pełnym złożeniu super! Kultura pracy silnika lepsza niż w giksie, wygląd bardziej agresywny.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: levy
zielone wcielenie diabla hy hy hy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: r1owiec
Lepszy design, Zx10r niezawdodne silniki, gsxry od lat nudzą.. Kawa ma charakter
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: jarry
bardzo mocny i niezniszczalny silnik bardzo dobre hamulce dobrze zmienia kierunki rewalacyjna stabilność
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Suzuki GSX-R 1000 K7

Autor: Gość
Król jest tylko jeden, gsxr!
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Autor: Roman
GSXR lepiej wygląda i lepiej brzmi
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Marcin
Szukając litrowego sporta długo zastanawiałem się nad tym co dokładnie kupić. Na początku faworytem była r-jedyna Rn19 później myślałem nad czymś bardziej egzotycznym typu 1098 albo RC8. W końcu postanowiłem kupić poprostu coś szybkiego i niezawodnego, kandydat mógł być tylko jeden gixer 1000 K8. Świetny, niezawodny i mocny motocykl, pozbawiony jakiej kolwiek wady fabrycznej, jak dla mnie ideał. Ma swój niepowtarzalny charakter szczególnie jeżeli ma dwa potężne kominy w moim przypadku to yoshimura gp pro 2. Moim zdaniem zamiata konkurencję, pod względem technicznym jak i wizualnym. Posiada kilka fajnych dodatków których nie u konkurencji np mapowanie silnika na 3 poziomach wbudowany wyświetlacz biegów czy antyhopping. Szczerze polecam Suzuki gsxr
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bolo
Bo Kawasaki nikt nie jeździ;)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: sliwka
zakochalem sie w tej maszynie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Marecki
GSX-R mówi samo za siebie klasa sama w sobie !!!!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lysy
Jest zajebi... hehe
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: kamyl
Kawa nie ma szans. ..gigs jest lżejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: B3TL3J3M
GSX-R Najlepszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Szymon
Król dróg i toru :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Cieszyn
Może jest mniejszy, ale jest lżejszy i mi bardziej sie podoba pod względem wyglądu i malowania.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: suzi
suzuki to suzuki kurwa nie jakies tam kawasaki
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tercz
ELO
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Młody
Mówisz Litrowy Przecinak. Od razu myslisz GSX-R 1000 :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Sujek
Ma wygodniejsza pozycje za sterami która nie męczy kierowcy przy pokonywaniu długich tras :-)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Badziu
Niezawodność i frajda z jazdy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: dawidoo
Jestem fanem suzuki i bardzo mi się fajnie prowadzi.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: .
..
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: lemanek008
dół, wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Biker
Wyglad
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Kawasaki ZX-10R 1000 (2008 - 2010)
Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)
Moc max.
200 KM / 12500 rpm
190.0 KM / 12000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
113.0 Nm / 8700 rpm
117.0 Nm / 10000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
299 km/h
298.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
17.5 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
podwójna tarcza pół-pływająca 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x tarcza 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
rzędowy, czterocylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
998.6 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
76.0 x 76.0 mm
73.4 x 73.4 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
12.9:1
12.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa 47 mm x 4 (Keihin)
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowe
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2110 x 710 x 1135 mm
2045 x 720 x 1130 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1415 mm
1415 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
179.0 kg
172.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
aluminiowa, rurowa, typu Diamond
aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec odwrócony 43 mm, tłumienie odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 120 mm
odwrócony widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, skok 125 mm
Przód
Tył
zawieszenie typu Back-link, z gazowym amortyzatorem i sprężyną top-out, skok 125 mm
wahacz wleczony, sprężyna śrubowa, tłuienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył
Pokaż wszystkie
Suzuki GSX 1300B-King (2007 - 2012) vs Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Suzuki GSX 1300B-King (2007 - 2012)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015) vs Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Yamaha YZF-R1 1000 RN19 (2007 - 2008) vs Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Yamaha YZF-R1 1000 RN19 (2007 - 2008)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Suzuki GSX-R 1300Hayabusa (2008 - 2012) vs Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Suzuki GSX-R 1300Hayabusa (2008 - 2012)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)