Opinie o Kawasaki ZX-10R 1000

Opinia: 4.9/5

Liczba głosów: 5

Silnik: 5.0
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 4.4
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 5.0
Ocena: 5/5 | Autor: Ezise
Godny polecenia ale trzeba uważać na silnik a dokładniej na elektrykę, która czasem płata figle ale pomimo tego nie zamieniłbym na inny motocykl ZX-10R albo się kocha albo nienawidzi.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: MaNiEk
przerobiłem 3sztuki tego motocykla i dalej jestem w nim zakochany. Łącznie zrobiłem na nich jakieś 60tyś km i nigdy żadna z nich mnie nie zawiodła. Ten motocykl nie ma wad. Jedyna to może być taka, że jak ktoś wywali zawór (bo tylko akrapovic robi wydech dedykowany z zaworem exup) to dół motocykla robi się słabszy. Można to zniwelować dobrą mapą wgraną.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń
Spalanie: 7.75
Dodaj
Ilość raportów: 2

Spalanie Kawasaki ZX-10R 1000

Minimalne: 5.75

Średnie: 7.75

Maksymalne: 10.50

Dane techniczne Kawasaki ZX-10R 1000

Osiągi

Moc max.
200 KM / 12500 rpm
Max. moment obrotowy
113.0 Nm / 8700 rpm
V-max
299 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
998.0 ccm
Stopień sprężania
12.9:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa 47 mm x 4 (Keihin)

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowe
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2110 x 710 x 1135 mm
Rozstaw osi
1415 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
179.0 kg
Rama
aluminiowa, rurowa, typu Diamond

Zawieszenie

Przód
widelec odwrócony 43 mm, tłumienie odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 120 mm
Tył
zawieszenie typu Back-link, z gazowym amortyzatorem i sprężyną top-out, skok 125 mm

Hamulce

Przód
podwójna tarcza pół-pływająca 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk

Eksploatacja Kawasaki ZX-10R 1000

Opony

Opona przód
120/70 ZR17 M/C (58W)
Opona tył
190/55 ZR17 M/C (75W)
Ciśnienie z przodu
250 kPa
Ciśnienie z tyłu
290 kPa
Koło przednie
J17M/C × MT3.50
Koło tylne
J17M/C × MT6.00

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.2
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.7
Zalecana klasa lepkości
SAE 10W-40
Wymiana oleju w motocyklu. Jak wymienić olej w motocyklu. Moto Porady.

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Jak Wymienić Olej w Motocyklu

Układ napędowy

Zębatka przednia
17
Zębatka tylna
41
Luz łańcucha
30~30

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
2.9
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Kawasaki ZX-10R 1000 (2008 - 2010)Suzuki GSX-R 1000 K7 (2007 - 2008)

Yamaha YZF-R1 1000 RN19 (2007 - 2008)Kawasaki ZX-10R 1000 (2008 - 2010)

Kawasaki ZX-10R 1000 (2008 - 2010)Suzuki GSX-R 1000 (2017)

Honda CBR 1000 RR Fireblade (2008 - 2012)Kawasaki ZX-10R 1000 (2008 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności