46%
54%

Yamaha YZF-R6 600 RJ11
2006 - 2007

+

Suzuki GSX-R 600 K7
2007 - 2007

+

Yamaha YZF-R6 600 RJ11 (2006 - 2007) vs Suzuki GSX-R 600 K7 (2007 - 2007)

Opinia Video o Yamaha YZF-R6 600 RJ11

Test video

Opinia Video o Suzuki GSX-R 600 K7

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 18

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 9

Silnik:
4.4 vs 4.9
Hamulce:
4.6 vs 4.6
Bezawaryjność:
4.4 vs 4.6
Frajda z jazdy:
4.6 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
4.6 vs 4.9

Opinie o Yamaha YZF-R6 600 RJ11

Autor: Gość
Osiągi
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kozi
Wygląd - przyciąganie wzroku.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jakub
Wygląd, Yamaha R6 jest po prostu piękna
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Marecki
Przede wszystkim wygląd motocykla mi się podoba, oczywiście początkowy moment obrotowy jest słabszy niż w K7 ale ujdzie :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Moim zdaniem yamaha r6 rj11 jest lepsza od suzuki gsxr 600 k7 dla tego że jest o wiele ładniejsza oraz przyćiąga większą uwagę oraz to że yamaha jes owiele bardziej opływowa nisz suzuki dzięki czemu ma lepszom aerodynamikę.
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (11)

Opinie o Suzuki GSX-R 600 K7

Autor: Bosman
Wygodna pozycja za kierownicą umożliwia pokonywać długie dystanse. Jeśli chodzi o moc motocykla to szatan się w nim odpala od 10 tys. obrotów ale nawet dół potrafi sprawić frajdę.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: swirek
lepsza pozycja za kierownicą niżeli w przypadku r6. Jest o wiele zwrotniejszy niż r6. tuż przeg gsxr k7 miałem r6 RJ11 obecnie mam gixa i nie wróciłbym z powrotem do r6
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (3)
rozwiń

Osiągi

Yamaha YZF-R6 600 RJ11 (2006 - 2007)
Suzuki GSX-R 600 K7 (2007 - 2007)
Moc max.
131.2 KM / 14500 rpm
125 KM / 13500 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
59.4 Nm / 11500 rpm
67.7 Nm / 11500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
260.0 km/h
263 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
17 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 120 mm
41mm Showa, pełna regulacja
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, tłumienie olejowo-gazowe, skok 120 mm
Showa 46mm, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 310 mm
2 x 310 mm, 4 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm
1 x 224 mm
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
4 cylindry, 4T, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
599.8 ccm
599 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.8:1
12.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa DENSO
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2020 x 690 x 1090 mm
2040 x 715 x 1125 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1380 mm
1400 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
161.0 kg
161 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
typu Diamond
Aluminiowa
Rama
Pokaż wszystkie

Yamaha YZF-R6 600 RJ11 (2006 - 2007)Suzuki GSX-R 600 K6 (2006 - 2006)

Yamaha YZF-R6 600 RJ11 (2006 - 2007)Suzuki GSX-R 750 (2011 - 2017)

Honda CBR 600RR (2005 - 2006)Suzuki GSX-R 600 K7 (2007 - 2007)

Yamaha YZF-R6 600 RJ11 (2006 - 2007)Honda CBR 600RR (2007 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności