34%
66%

Yamaha YZF-R1 1000 RN12
2004 - 2006

+

Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6
2005 - 2006

+

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006) vs Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Opinia Video o Yamaha YZF-R1 1000 RN12

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba głosów: 10

Ocena: 4.7/5 liczba głosów: 19

Silnik:
4.7 vs 4.9
Hamulce:
4.9 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.3
Frajda z jazdy:
4.9 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
4.9 vs 4.7

Opinie o Yamaha YZF-R1 1000 RN12

Autor: StefanR1
Jest piękny szybki i ma to coś w sobie :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lolo
Jest najlepszy!!!!!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Tak o
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lucjan
Stylizacja wyśmienita tak i jak wykończenie w detalach. Prowadzenie lepsze niż w giksie ..
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: zdzihu
bo tak i chuj
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Rambo
praca silnika po 10 000
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Danilo
Od małego mnie się marzyła
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Fan
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Przemo
Glowne wyglad ;D caly wedlg mnie jest lepszy :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
bo mama i jestem zadowolony
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: jam
lepsza góra
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Ziomek
Yamaha. Wygląd . moc .
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Autor: Madi
wygląd <3 to co o niej słyszałem i MOC
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Tanek89
Wygląd nie miałem więc nic więcej nie powiem
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Widz
Nie mam własnego doświadczenia na tym sprzęcie, ale opinie moich znajomych są za R1! A poza tym od zawsze mi się podobała.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Gość
bo mam XD
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: edek
zdecydowanie ładniejszy motocykl.GSXR ma brzydki zadupek i jakoś wogóle mi GSXR nie lerzą
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Autor: Johny
R1 jest efektywniejsza w wyścigach ze względu na bezkompromisowe nastawienie bardziej na tor niż Suzuk-owy uniwersalizm. Według kryterium przeznaczenia tych motocykli oczywiście. Gdyby wybrać przydatność na co dzień stawiałbym na zuzuki ze względu na większy komfort jazdy ale...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)

Opinie o Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6

Autor: Pr0RoQ
GSX-R ponad wszystko, moc, odejście spod sygnalizatorów, pozycja. To wszystko nie mogło inaczej się skończyć <3
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
w tamtym okresie niszczył wszystkich rywali :)
Skomentuj | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dyń
Bo z Yamahy dobre są tylko fortepiany xD
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (1)
Autor: Darek k8
Wspaniały wygląd, moc, hamulce oraz ma w sobie to coś :)
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Kozak pod każdym względem
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Gsxr i chuj
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Bezawaryjność, wygoda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Sun
Po prostu to gixer :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wąż
Bardziej zrywny i wizualnie bardziej nowoczesny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Daniel
Jednym słowem dzikus
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Piekno
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: req
botak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Glaca
Silnik potęga, kopie od samego dołu, świetne prowadzenie i bezawaryjność. Najlepszy motocykl z temego okresu.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Anrzej
Gixxer ładniejszy i wygodniejszy. Yamaha przereklamowana.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Podoba mi się jego wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Gixer all the way
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
GIX TO GIX YAMAHA NIECH DALEJ ROBI FORTEPIANINA ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: PerQiS
Bo to suzi :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Szybki
Ponieważ ma lepsze osiągi.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jubilat BródlinSquad
Lżejszy, mocniejszy silnik który jest bardziej elastyczny i bezawaryjny.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: sl
W yamasze spod jest jak w 600'cie, suzuki ciągnie od dołu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: rzeznik
Nigdy więcej nie spotkane w żadnym innym moto takie pierdolnięcie z dołu :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
jest zajebisty
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Misiek
poprostu jej wygląd wymiata aa yamahy wygląd jeszcze przypomina taki starodawny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Młody
powerrrrrr
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Bo tak
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: guzik
mega mocny!!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Arek954
Świetny bezawaryjny silnik, mocne hamulce, doskonałe prowadzenie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzysiek
Bo jeżdżę K6 :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Hubson
Jedyne w swoim rodzaju :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kacper
Ma ładniejszy wygląd oraz lepsze przyspieszenie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mazi
Bo mam takiego i dobrze zapier....la.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Wszystko, tylko nie Yamaha xd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: TROLLisLOL
Ładniejszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: ThE EnD
Szybciej oddaje swoją moc, osobiście bardziej mi sie podoba ( nie ta wersja kolorystyczna tylko czarno czerwony :) )
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Evo
Lepsze osiągi, ładniejszy oraz lepszy w użytku
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: John78
Dla motocyklisty o wzroście 185cm i wadze 100kg gix jest po prostu poręczniejszy do jazdy po szosie.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Bela
Wytrzymala konstrukcja. Idiotoodporny silnik. Prostota. Piekielnie mocny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
według mnie jest dużo lepszym motocyklem
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Sylwetka Osiągi
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Za świetny dół :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Piotr
Silnik potęga, nie było mocnych na K6... Dycha podobna do gixa.... Świetny sprzęt. ????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: El
Krol mocy i tyle w temacie - krotko. R1 nie ma odejscia.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Orzeł
Bo to gixx
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Muzi
Zdecydowanie wiecej mocy odczuwalne pod tyłkiem. Prowadzenie w porzadku sztywna jak torówka
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Jooo 112
Motocykl dla odważnych. Masa mocy i frajdy z jazdy.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Bonzo
K5 <3
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)
Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)
Moc max.
180.0 KM / 10500 rpm
178 KM / 11000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
106.6 Nm / 10900 rpm
118.0 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
2.99 s. s
2.8 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
299 km/h km/h
299.0 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L
18 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC
rzędowy, czterocylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
998.6 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
77.0 x 77.0 mm
73.4 x 73.4 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
12.4:1
12.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa INP-731/4
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2065 x 720 x 1105 mm
2030 x 710 x 1130 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1415 mm
1405 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
193.0 kg
189 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond
aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, skok 120 mm
KAYABA, odwrócony widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, skok 125 mm
Przód
Tył
wahacz, zawieszenie sprężynowe, skok 130 mm
wahacz wleczony, sprężyna śrubowa, tłuienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x tarcza 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, czterotłoczkowe zaciski
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie
Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006) vs Honda CBR 1000RR Fireblade (2004 - 2005)

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Honda CBR 1000RR Fireblade (2004 - 2005)

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006) vs Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja (2004 - 2005)

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja (2004 - 2005)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015) vs Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Yamaha YZF-R1 1000 (2015)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006) vs Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)