39%
61%

Yamaha YZF-R1 1000 RN12
2004 - 2006

+

Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6
2005 - 2006

+

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006) vs Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Opinia Video o Yamaha YZF-R1 1000 RN12

Opinia Video o Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 33

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 30

Silnik:
4.7 vs 4.9
Hamulce:
4.9 vs 4.7
Bezawaryjność:
4.7 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.9 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.7

Opinie o Yamaha YZF-R1 1000 RN12

praca silnika po 10 000
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Podoba mi się w niej wszystko, odkąd ją pierwszy raz ujrzałem po prostu się w niej zakochałem ??? Nigdy przed tem nie jeździłem ściągaczem , ale po pierwszym kilometrze stwierdziłem , że jest jak dobry garnitur uszyty na miarę !!! A , walory jezdne ??? Prowadzi się po prostu rewelacyjnie , a wygląda i brzmi świetnie jestem po prostu zachwycony ?
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bo jeżdżę nim na co dzień i czuję się na nim świetnie a miałem okazję przejechać się Suzuki i nie leży mi w ogóle
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Stylizacja wyśmienita tak i jak wykończenie w detalach. Prowadzenie lepsze niż w giksie ..
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (5)
kto nie chce r1 prawdziwy myśliwiec na 2 kółkach
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
R1
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Jest piękny szybki i ma to coś w sobie :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Jest najlepszy!!!!!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (4)
Bo tak
Podobne: 1 | Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
yhyy
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
ładniejsza
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Jest ładniejszy, a czy lepszy to już nie wiem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
r1 jest ładniejsza wyglonda bardziej sportowo
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (4)
Mam Taką :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Wyglad i prowadzenie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Nie pęka rama
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Istne piękne
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Bezawaryjny, ponadczasowa budowa, łatwość opanowania
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Wg mnie ładniejsza i cenowo droższa - gust.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Wygląd. Niesamowite przyspieszenie. Frajda z jazdy... Po prostu bajja
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Prowadzenie i ten niepowtarzalny wygląd
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Fenomenalny wygląd.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Bo ma duszę i to coś!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Ładniej wygląda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Moim zdaniem ładniejszy wygląd i zabawa
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
WSZYSTSKO
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
yamaha bruh
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Wszystko
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Bo mam heh
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Yamaha. Wygląd . moc .
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (7)
Od małego mnie się marzyła
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (4)
Fan
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
wygląd <3 to co o niej słyszałem i MOC
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Wygląd nie miałem więc nic więcej nie powiem
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Tak o
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Glowne wyglad ;D caly wedlg mnie jest lepszy :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
bo mama i jestem zadowolony
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
lepsza góra
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
R1 jest efektywniejsza w wyścigach ze względu na bezkompromisowe nastawienie bardziej na tor niż Suzuk-owy uniwersalizm. Według kryterium przeznaczenia tych motocykli oczywiście. Gdyby wybrać przydatność na co dzień stawiałbym na zuzuki ze względu na większy komfort jazdy ale...
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (6)
wygląd, moc , bezawaryjność i w dodatku ekonomiczny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
Nie mam własnego doświadczenia na tym sprzęcie, ale opinie moich znajomych są za R1! A poza tym od zawsze mi się podobała.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (5)
zdecydowanie ładniejszy motocykl.GSXR ma brzydki zadupek i jakoś wogóle mi GSXR nie lerzą
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
Suzuki same stuki
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (4)
2019-05-12 07:33:23 | Autor: Gość
Święta prawda miałem kiedyś gsxr 750 gówno w chuj
2019-09-16 08:20:57 | Autor: Adzik
Gsxr750 k8 żadnych stuków piękny wygląd 15tys dzidowania nom stop na 100km palił mi za ok100zl ale zero awarii zero postojów w sezonie .jeszcze do niego wrócę.
bo mam XD
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (5)

Opinie o Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6

Bo z Yamahy dobre są tylko fortepiany xD
Odpowiedz | Przydatna (15) | Nieprzydatna (7)
2020-02-21 01:36:52 | Autor: chary
i trabki
Miałem GSX'R 1000 2003 i później zmieniłem na R1 Rn12, i to byl mój duży błąd. Fakt że R1 miałem w lepszym stanie niż suzuki ale to jak Oba motocykle oddają moc to niebo a ziemia. Gdy R1 zastanawia się czy podnieść przód do góry po odwinięciu manetki.. Suzuki już idzie w pionie :D
PS : Wracam do Suzuki :)
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (0)
w tamtym okresie niszczył wszystkich rywali :)
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (1)
GSX-R ponad wszystko, moc, odejście spod sygnalizatorów, pozycja.
To wszystko nie mogło inaczej się skończyć <3
Odpowiedz | Przydatna (7) | Nieprzydatna (2)
Wytrzymala konstrukcja. Idiotoodporny silnik. Prostota. Piekielnie mocny
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (0)
Wspaniały wygląd, moc, hamulce oraz ma w sobie to coś :)
Odpowiedz | Przydatna (5) | Nieprzydatna (2)
według mnie jest dużo lepszym motocyklem
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Sylwetka Osiągi
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Posiadałem oby 2 motocykle
Gixer dużo lepsze prowadzenie plus dużo lepiej dozowana moc.
Ale ten wygląd R1 robi robotę.
Jakbym miał wybrać motocykl to wybieram GSXR. Przyjemniej się nim jeździło i wygodniejsza pozycja :)
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Jest bardziej nerwowy
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Bo to zdecydowanie najlepszy przecinak z tamtego okresu czasu.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Krol mocy i tyle w temacie - krotko. R1 nie ma odejscia.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Bezawaryjność, wygoda
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Lżejszy, mocniejszy silnik który jest bardziej elastyczny i bezawaryjny.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
W yamasze spod jest jak w 600'cie, suzuki ciągnie od dołu
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
jest zajebisty
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Świetny bezawaryjny silnik, mocne hamulce, doskonałe prowadzenie.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Lepsze osiągi, ładniejszy oraz lepszy w użytku
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Posiadam model k4 1000 k5 latałem te motocykle sa tak szalone a wygląd jak dla mnie idealny !
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
W tamtym okresie niszczył wszystkich :D
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
2018-11-10 21:41:39 | Autor: Zdan
W tamtym okresie to niszczylo zx10
Gsxr byl lepszy z tych lat. W zasadzie to chyba jeden lepszych modeli gixa.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Kozak pod każdym względem
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Podoba mi się jego wygląd
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ponieważ ma lepsze osiągi.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Nigdy więcej nie spotkane w żadnym innym moto takie pierdolnięcie z dołu :D
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
powerrrrrr
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
mega mocny!!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Jedyne w swoim rodzaju :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Dla motocyklisty o wzroście 185cm i wadze 100kg gix jest po prostu poręczniejszy do jazdy po szosie.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Za świetny dół :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Suzuki nieokiełznana moc
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mocny pod każdym względem :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Gix!!! wystarczy przejechać kilka km na R1
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Moc moment i waga więcej mówić nie trzeba :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Design, dźwięk :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Nieśmiertelny silnik, który udowodnił że nawet nowe motocykle mogą z niego korzystać, np.GSX-S1000. Lekki i świetnie się prowadzi.
Podobne: 1 | Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Mam k6 i jest to istna torpeda i bez elektrycznych ulepzeń??
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Lepiej mi się go prowadziło niż R1
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
wszystko :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Zdecydowanie wiecej mocy odczuwalne pod tyłkiem. Prowadzenie w porzadku sztywna jak torówka
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Bardziej zrywny i wizualnie bardziej nowoczesny
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Jednym słowem dzikus
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Piekno
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Silnik potęga, kopie od samego dołu, świetne prowadzenie i bezawaryjność. Najlepszy motocykl z temego okresu.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Gixxer ładniejszy i wygodniejszy. Yamaha przereklamowana.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
poprostu jej wygląd wymiata aa yamahy wygląd jeszcze przypomina taki starodawny
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Ma ładniejszy wygląd oraz lepsze przyspieszenie
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Bo mam takiego i dobrze zapier....la.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Wszystko, tylko nie Yamaha xd
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Ładniejszy
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Szybciej oddaje swoją moc, osobiście bardziej mi sie podoba ( nie ta wersja kolorystyczna tylko czarno czerwony :) )
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Silnik potęga, nie było mocnych na K6... Dycha podobna do gixa.... Świetny sprzęt. ????
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
lepszy wygląd i więcej mocy ma
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Bo sprawia wrazenie ze chce mi urwac leb z jajami tak oddaje moc, mimo ze nie wyprzedzi r1
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Bo jeździłem na obu...
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Wiecej mocy , R1 zostaje i na swiatlach i na trasie
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
r1 jest cięższa , gsxr ma lepszy moment obrotowy szybciej dostępny i jest ładniejszy, r1 wygląda jak by miała anoreksie jest mała jak komarek , a gix napompowany widac że jest zły i silny ;p
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
doskonałe prowadzenie i fantastyczny silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Zawsze chcialem miec r1 ale od kad kupilem gixxa kochalem sie w tych motocyklach a w zwlaszcza w 750, zwinny jak 600 a osiagami nieodstaje od 1000
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
2019-09-16 08:24:39 | Autor: Adzik
750 K8 miałem potwierdzam zapierdala że 600 zostają w tyle a prowadzi się o niebo lepiej niż 1000 z tamtego okresu..
Najmocniejszy w swoim czasie łamacz ram ?
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Pozycja ktora jak na sporta jest bardzo wygodna..niesamowity silnik mocy nigdy nie brakuje i nie bierze oleju..ogolnie sprzet bezawaryjny.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Motocykl dla odważnych. Masa mocy i frajdy z jazdy.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Gixer all the way

Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
GIX TO GIX YAMAHA NIECH DALEJ ROBI FORTEPIANINA ;)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
2018-11-10 14:02:33 | Autor: Ja
To niech suzuki nadal puchy robi jak yamaha ma robić fortepiany
Bo tak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo jeżdżę K6 :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
nie znam sie ale wypowiem sie
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Lepiej się zbiera bo ma lepszy duł na światłach niszczy r1
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
2022-04-13 22:59:19 | Autor: Lux
Co ma lepsze??
Bo to gixx
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Po prostu to gixer :)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
botak
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Bo to suzi :D
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Bo to suzuki
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
bo GIXER!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Bo jest
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Gsxr i chuj
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (5)
K5 <3
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
JD
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
To motocykl z krwi i kości a nie poprodukcjny odpad fortepianu
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (5)
2018-11-10 14:04:42 | Autor: Gość
Chyba odpad po nieudanej vitarze albo swifcie...
rozwiń

Osiągi

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)
Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)
Moc max.
171 KM / 12500 rpm
178 KM / 11000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
106.6 Nm / 10500 rpm
118.0 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L
18 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, skok 120 mm
KAYABA, odwrócony widelec teleskopowy, tłumienie olejowe, skok 125 mm
Przód
Tył
wahacz, zawieszenie sprężynowe, skok 130 mm
wahacz wleczony, sprężyna śrubowa, tłuienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
2x tarcza 310 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, czterotłoczkowe zaciski
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC
rzędowy, czterocylindrowy, czterosuwowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
998.6 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.4:1
12.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa INP-731/4
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2065 x 720 x 1105 mm
2030 x 710 x 1130 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1415 mm
1405 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
193.0 kg
189 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond
aluminiowa
Rama
Pokaż wszystkie

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Honda CBR 1000RR Fireblade (2004 - 2005)

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja (2004 - 2005)

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Yamaha YZF-R1 1000 RN19 (2007 - 2008)

Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja (2004 - 2005)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności