51%
49%

Yamaha YZF-R1 1000 RN12
2004 - 2006

+

Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja
2004 - 2005

+

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006) vs Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja (2004 - 2005)

Opinia Video o Yamaha YZF-R1 1000 RN12

Test video

Opinia Video o Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja

Test video

Ocena: 4.9/5 liczba głosów: 13

Ocena: 4.7/5 liczba głosów: 8

Silnik:
4.8 vs 4.8
Hamulce:
4.9 vs 4.5
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.6
Frajda z jazdy:
4.9 vs 4.9
Przyciąganie wzroku:
4.9 vs 4.5

Opinie o Yamaha YZF-R1 1000 RN12

Autor: Ostry
Wizualnie lepszy zadzior
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Patt
Jezdze Gixem, wiadomo jest krolem, ale krolowa jest tylko jedna R1 !
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: neo
nowoczesniejszy design , lekkość , piekielna "góra" legendarne hamulce , kawasaki to stary klocek (popatrzcie choć by na zegary) , r1 jest pelna sexu !!
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (2)
Autor: Damian
R1 trochę słabsza, ale nadrabia wyglądem. zx10r moto dla świrów.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
R1 ma to cos w sobie
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Bober
Stylistyka motoru zdecydowanie bardziej do mnie przemawia.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Wydaje mi się ładniejsza
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Tomek
Ładniejsza xD
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: paula
Ładniejsza
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: oliwka
po prostu bardziej mi się podoba...marzenie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Max
Jest ładniejsza i nowsza może droższa ale warta swojej ceny
Podobne: 1 | Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Ben
Marka mówi sama za siebie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: niemampomysłu
yamaha sama w sobie przyciąga :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
ta wersja R1 jakoś po prostu podoba mi się najbardziej z wszystkich moto praktycznie.. Tylko Kawasaki H2R jest ładniejsze i BMW S1000RR osobiście R1 RN12 uważam za najpiękniejszy motocykl :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Krzysiek
Tak i chu.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: mmd
a
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Taz
Prowadzenie, wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: uszek
bardziej agresywny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Greku
Ninja po prostu muli, inaczej tego się nie da określić
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
2017-08-31 18:32:49 | Autor: Robson
Muli to twój mózg. Najpierw sie przejedz jednym i drugim dopiero sie wypowiadaj. Zx10r to prawdziwy zadzior... wrażenie z jazdy jest wazne a nie wygląd jak tu wielu sie rozpisuje.

Opinie o Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja

Autor: Pawel
Większa agresja w oddawaniu mocy, lepszy zdecydowanie mniej powtarzalny design, no i ten kolor... Jednym słowem petarda ;) ;]
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Norb
To nie jest kolejny ugrzeczniony motocykl dla nie zdecydowanych, czy wolą sport czy niedzielne wycieczki. Ten wariat udaje cywilną maszynę , będąc bezlitosną torową bestią.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: zx 10r orange
Kawa to jest ostru i agresywny sprzęt R1 nie ma tego w sobie :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paweł
Jeżdżę od jakiegoś czasu i dla mnie nie ma wad. Niesamowicie dynamiczny, dość wygodny jak na supersporta, bardzo lekki i w mojej ocenie zwarty. Do tego zapewnia ekstremalne doznania ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Slavko
Moment obrotowy wygląd ma to coś w sobie
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Romeo
Bo był wściekły! :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kawa
Bo to ninja oraz wygląd jest zaskakujący
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Oba piękne ale moje następne moto będzie zx10r tyle że duuuzo mlodsze
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: JUNAK.
Bo ma to coś czego nie ma R1.Miałem oba więc wiem o czym mówię.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: tobi
Wściekłe zielone jest lepsze niż molne R1
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: hideman
Bo bardziej zadziorny ;-)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Prorok
Nie liczy się historia, liczy się moc i wrażenia z jazdy. Mimo różnych opinii i tak wolę "gixa" K9. Ale z tych 2 to Kawasaki bankowo :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dzika kuna
mocne
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Młody
Green baby green
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Lago
Bardziej mi się podoba, Kawa taka zgrabna no i ma pazur :) widuje ten model Yamahy pod uczelnia i nie szczególnie przypadl mi do gustu. Taki "komarek" . Na zdjeciach R1 wygląda o niebo lepiej niż w realu, natomiast z Kawa sprawa ma sie na odwrot. Ja z tych dwóch brałbym bez zastanowienia Kawe :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: anonim
Bestia
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: zgret
Bo to jest Kawasaki i jest bardzo ciekawym motocyklem. Krąży o nich wiele słów i czy to jest prawda.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: la
bo jest fajne
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Paw
Oba sprzęty są mocarne ,nie wiem który jest lepszy ,ale ten model mi się zawsze podobał
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: GreenGoblin
Bo to zielony furiat. Zlo wcielone, agresja w DNA zaszyta i to ja odroznia od R1.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Czarnidło
Niestety słabsza rama niż w RN 12 ale za to sposób w jaki oddaje moc jest nie do opisania i tym przebija wszystko! :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: VIRU$
zielony przecinak ! :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: szakalopulos
mega moc!!!bez kompromisu...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Wally
Jeździłem wieloma motocyklami, ale kilka kilometrów spędzonych na tej maszynie uświadomiło mi dlaczego kocham motocykle. Ujeżdżałem również RN12 i wydaje mi się, że 10tka po prostu znacznie bardziej pobudza zmysły :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Widzialem oba motocykle, kawa wydaje sie znacznie bardziej poreczna.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Adam
Dobre osiagi stylistyka prowadzenie. Po prostu KAWASAKI!
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Boro
Bo to Kawa i wszystko w temacie :-)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Nikt
Bardziej szalony
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Baron
Jest fajniejsza
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Zatek
Dobry dzik
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Mat
Yamaha dobry sprzęt, ale Kawa ładniejsza, mocniejsza i ma większy charakter.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: blady
Na żywo robi większe wrazenie, niezawodny silnik, piękne wykonanie, ma niesamowity charakter, dźwięk , piekielnie mocny i z kazdym dniem eksploatacji potrafi zaskakiwac:) zx10r I gen > rn12, ale uważam, że r1 to też swietny sprzęt, na pewno rn01 rn04 wygrałyby z cała konkurencja z tamtych lat. lewa
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Osiągi

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)
Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja (2004 - 2005)
Moc max.
180.0 KM / 10500 rpm
184 KM / 11700 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
106.6 Nm / 10900 rpm
115.0 Nm / 9500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
299 km/h km/h
299 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 L
17.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
998.0 ccm
998.0 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
77.0 x 77.0 mm
76.0 x 76.0 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
12.4:1
12.7:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa INP-731/4
wtrysk paliwa MIKUNI 43EIDW x4
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6-przełożeniowe
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2065 x 720 x 1105 mm
2045 x 705 x 1115 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1415 mm
1385 mm
Rozstaw osi
Rama
typu Diamond
aluminiowa, rurowa, typu Diamond
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy, skok 120 mm
widelec odwrócony 43 mm, 120 mm
Przód
Tył
wahacz, zawieszenie sprężynowe, skok 130 mm
zawieszenie typu uni-trak, skok 125
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 320 mm, czterotłoczkowe zaciski
podwójna tarcza pół-pływająca 300 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, czterotłoczkowe zaciski
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Pokaż wszystkie
Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6 (2005 - 2006)

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)

Yamaha YZF-R1 1000 RN12 (2004 - 2006)Honda CBR 1000RR Fireblade (2004 - 2005)

Yamaha YZF-R1 1000 RN22 (2009 - 2011)

Yamaha YZF-R1 1000 RN22 (2009 - 2011)Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja (2004 - 2005)

Yamaha YZF-R1 1000 RN04 (2000 - 2001)

Yamaha YZF-R1 1000 RN04 (2000 - 2001)Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja (2004 - 2005)