Model Ducati Multistrada

Cena od: 6 999 - 113 500 zł

Dane techniczne Multistrada

Moc maksymalna
od 61 KM do 150 KM
Pojemność skokowa
od 620 ccm do 1200 ccm

Rodzina motocykli Multistrada

Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)

Lata produkcji: 2003 - 2007

Moc maksymalna:92 KM

Klasa pojemności:1000 cm3

Ocena: 4.2/5

Ducati Multistrada 620 (2005 - 2007)

Lata produkcji: 2005 - 2007

Moc maksymalna:61 KM

Klasa pojemności:620 cm3

Ocena: ?/5

Ducati Multistrada 1100DS (2007 - 2010)

Lata produkcji: 2007 - 2010

Moc maksymalna:95 KM

Klasa pojemności:1100 cm3

Ocena: 4.4/5

Ducati Multistrada 1200 (2010)

Lata produkcji: 2010

Moc maksymalna:150 KM

Klasa pojemności:1200 cm3

Ocena: ?/5

Opinie Multistrada

Ocena: 4/5 | Autor: DUcatI | Opinia o Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)
Bardzo ładnie wykonany. Do suchego sprzęgła trzeba się przyzwyczaić, ponieważ to sprzęgło strasznie klekocze jak stary diesel na biegu jałowym. Wiem, że takie sprzęgło ma swoje przewagi, ale dźwięk jest niezbyt przyjemny. Naprawdę dobrze przyspiesza, biorąc pod uwagę podaną przez producenta liczbę koni. Jak na 1000 pali bardzo mało. Świetne hamulce. Wygląd motocykla w realu o wiele lepszy niż na zdjęciach, albo pokochasz albo wygląd nie będzie dla ciebie do zaakceptowania. W terenie bardzo słabo szczególnie, że gdy chcesz pojeździć na stojąco to kierownica jest zbyt nisko. Natomiast na drodze sprawuje się świetnie. Jak to w ducati, co 2 lata musisz wymienić paski rozrządu, jest to dość łatwe, ale zawsze trochę kosztuje (2 paski od 200 do 300 PLN+robocizna). No i do rozrządu desmo znaleźć specjalistę do ustawienia, to już nie jest takie proste. Przed zakupem Multi myślałem o zakupie dl 1000, ale zdecydowałem się na dużo oryginalniejszy, ładniej wykonany model za podobne pieniądze i nie żałuję tej decyzji.
Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)
Jest dobrze, można polecić! Najprzyjemniejszy motocykl do jazdy, jakim jeździłem! Naprawdę, super poręczny, lekki, uniwersalny, świetny zarówno do miasta, jak i na trasę. Z awaryjnościa tragedii nie ma, choć wiadomo-to ducati. Wygląd wymaga opatrzenia, mi się już bardzo podoba, z boku i z tyłu jest naprawdę śliczna! Ale i tak rozkochuje w sobie w trakcie jazdy. Pomimo teoretycznie niewielkiej mocy, zbiera się naprawdę świetnie, jest dynamiczna i bardzo zwawa. O wiele lepsza niż bmw GS 750 i 800, czy triumph Tiger, którymi jeździłem. Polecam, naprawdę fajny motocykl. Wady: silnik wibruje- trzeba to polubić, wymaga przyzwyczajenia, przód daje słaby "feedback", trochę słabo go czuć, mogłoby być lepiej, jest nieco za bardzo odciazony.
Ocena: 4/5 | Autor: Rafał | Opinia o Ducati Multistrada 1100DS (2007 - 2010)
mam ducati na ohlinsah motocykl brzydki ale po opatrzeniu podoba mi się siedzenie niezbyt komfortowe, sprzęgło po mieście męczy dłoń, na ciasnych zakrętach jakoś tak dziwnie się prowadzi (albo ja nie umiem )ale ogólnie fajny moto o zajebistym brzmieniu i gdyby nie owiewka która przypomina mikrofalówkę byłby piękny ,spalanie w okolicach 6 litrów ,hamulce naprawdę zajebisye nigdy żaden mój motocykl tak nie hamował, prowadzenie pomijając te ciasne zakręty bardzo dobre ,wygodna pozycja za kierownicą , słaba ochrona przed wiatrem przy większych prędkościach ,super patent z naciągiem łancucha no i nie jest to moto tak oklepane jak japonia nic japońskim motocylom nie ujmując bo mam też takowy i jest bardzo przewidyalny tzn zawsze dojedzie do celu a ducati podobno nie ale większość tych opini jest od ludzi którzy nie mieli do czynienia z ducati i słyszeli tylko że się psują ,wcześniej miałem monstera i nie miałem żadnej awarii

Wygrane Pojedynki

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Ducati Multistrada 1200 (2010)