Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Spalanie: 6.00
Dodaj
Ilość raportów: 2

Spalanie Ducati Multistrada 1200

Minimalne: 4.30

Średnie: 6.00

Maksymalne: 8.50

Opinie o Ducati Multistrada 1200

Opinia: 5.0/5

Liczba głosów: 3

Silnik: 5.0
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 5.0
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 5.0
Ocena: 5/5 | Autor: Andrzej
Nic dodać, nic ująć.
Motocykl świetny pod każdym względem.
Nie tani serwis, ale takiej klasy motocykla serwis musi kosztować.
Jestem bardzo zadowolony z Multistrady!
Polecam!!!
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: Andrzej
Jestem mega zadowolony, następnym motocyklem będzie....... ???
Oczywiście Ducati Multistrada
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 | Autor: Yosh
posiadam może 821 ale ostatnio jak bylem na serwisie w Kato, to serwisanci powiedzieli że ostatnio przyjechała do nich Multistrada co miała na latane około 150k przebiegu, i nic przy nim nie było robione, czyli remont mam na myśli, bo desmo i oleje świece to normalka.A skąd wiadomo, bo u nich była brana ta Ducatka. A silnik jest bardzo wytrzymały i i prosty w konstrukcji. Testastretta 11° jest naprawdę udany w końcu, już kilka lat robią ta sama konstrukcję.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Dane techniczne Ducati Multistrada 1200

Osiągi

Moc max.
160 KM / 9250 rpm
Max. moment obrotowy
138 Nm / 7500 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
3.3 s
V-max
275 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
20 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Pojemność skokowa
1198 ccm
Stopień sprężania
11.5:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre typu "Light Action", sterowane hydraulicznie, z funkcją anty-hoppingu
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 850 x 1400 mm
Rozstaw osi
1520 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
186 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
218 kg
Rama
stalowa, kratownicowa

Zawieszenie

Przód
skok 170mm, 1200: w pełni regulowany widelec USD Marzocchi, średnica lagi 48mm; 1200S: w pełni elektronicznie regulowany widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 50 mm
Tył
wahacz jednostronny, skok 170mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
Tył
Pojedyncza tarcza 260mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Abs
jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie

Eksploatacja Ducati Multistrada 1200

Opony

Opona przód
120/70ZR17
Opona tył
190/50ZR17
Ciśnienie z przodu
b.d.
Ciśnienie z tyłu
b.d.

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Kawasaki Versys 650 2015Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)Suzuki DL 650V-Strom (2011)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności