25%
75%

Ducati Multistrada 1200
2010 - 2018

+

KTM 1290 Super Duke GT
2016

+

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018) vs KTM 1290 Super Duke GT (2016)

Opinia Video o Ducati Multistrada 1200

Opinia Video o KTM 1290 Super Duke GT

Test video

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 5

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 9

Silnik:
5.0 vs 4.4
Hamulce:
5.0 vs 4.6
Bezawaryjność:
4.2 vs 4.4
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.6
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 4.6

Opinie o KTM 1290 Super Duke GT

Od nowości SDGT, nie mam praktycznie konkurenta dla tego rumaka, jego autonomiczność zerojedynkowość jest fenomenalna. Zmieniłbym jedynie uchwyt dla pasażerki z całkiem tylnego na boczne rączki jakie były np. w Triumphie Tiger Sporcie 1050. Uniwersalny, wszechstronny, piekielnie mocny, do tańca i do różańca jeżdżę po bułki i na dalsze eskapady. Polecam.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Osiągi

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)
KTM 1290 Super Duke GT (2016)
Moc max.
160 KM / 9250 rpm
177 KM / 8870 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
138 Nm / 7500 rpm
140 Nm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
20 L
23 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie widlastym 75°, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
1198 ccm
1301.0 ccm
Pojemność skokowa
Układ zasilania
wtrysk paliwa
elektroniczny wtrysk Keihin EMS z RBW
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre typu "Light Action", sterowane hydraulicznie, z funkcją anty-hoppingu
PASC (TM) anti-hopping, sprzęgło poślizgowe, hydrauliczne
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2150 x 850 x 1400 mm
2168 x 793 x 1131 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1520 mm
1482 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
218 kg
228 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, kratownicowa
stal chromowo-molibdenowa, rurowa, kratownicowa, malowana proszkowo
Rama

Zawieszenie

Przód
skok 170mm, 1200: w pełni regulowany widelec USD Marzocchi, średnica lagi 48mm; 1200S: w pełni elektronicznie regulowany widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 50 mm
widelec upside-down WP Ø 48 mm, skok 125 mm
Przód

Hamulce

Przód
Podwójna tarcza pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
2x tarcza pływająca 320 mm, 2x Brembo monoblock czterotłoczkowe zaciski montowane radialnie
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 260mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
tarcza 240 mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ABS
jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
Bosch 9M+ (nieaktywny jedynie w trybie "Supermoto")
ABS
Pokaż wszystkie

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)MV Agusta Turismo Veloce 800 Lusso SCS (2018)

Yamaha MT-10 SP (2017)KTM 1290 Super Duke GT (2016)

Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)Suzuki DL 650V-Strom (2011)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności