57%
43%

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014
2014

+

Ducati Multistrada 1200
2010 - 2018

+

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014 vs Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Opinia Video o Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014

Test video

Opinia Video o Ducati Multistrada 1200

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 4

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 5

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 5.0
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.2
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 5.0

Osiągi

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014
Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)
Moc max.
129 KM / 7750 rpm
160 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
126.0 Nm / 6500 rpm
138 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
21.5 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4 -suwowy, chłodzony cieczą
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
1237.0 ccm
1198 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
PGM - FI elektroniczny wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
automatyczna DTC II
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
wielotarczowe, mokre, hydrauliczne - dwusprzęgłowe
mokre typu "Light Action", sterowane hydraulicznie, z funkcją anty-hoppingu
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2285 x 915 x 1335 mm
2150 x 850 x 1400 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1595 mm
1520 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
285.0 kg
218 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, podwójna, grzbietowa, typu diament
stalowa, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm teleskopowe UPS
skok 170mm, 1200: w pełni regulowany widelec USD Marzocchi, średnica lagi 48mm; 1200S: w pełni elektronicznie regulowany widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 50 mm
Przód
Tył
Pro - Link, amortyzator gazowy, regulacja napiecia wstępnego i odbicia
wahacz jednostronny, skok 170mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
Tył

Hamulce

Przód
2 x pływające tarcze 310 mm, trzytłoczkowy zacisk
Podwójna tarcza pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
Przód
Tył
pojedyńcza tarcza 276 mm, dwutłoczkowy zacisk
Pojedyncza tarcza 260mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ABS
C - ABS
jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
ABS
Pokaż wszystkie

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014Yamaha XT 1200Z Super Ténéré (2010)

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014BMW R 1200GS 2013

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014Kawasaki Versys 1000 (2011 - 2014)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności