88%
12%

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014
2014

+

BMW R 1200GS 2013
2013

+

Wygrywa Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014: 7 głosów

Przegrywa BMW R 1200GS 2013: 1 głos

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014 vs BMW R 1200GS 2013

Opinia Video o Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014

Test video

Opinia Video o BMW R 1200GS 2013

Test video

Ocena: 5.0/5 liczba opinii: 4

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 1

Silnik:
5.0 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 5.0
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.0
Frajda z jazdy:
5.0 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
5.0 vs 5.0

Opinie o Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014

Cena do jakości i łatwość zapanowania nad nim
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Wszechstronny
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
V4 , niezawodność,
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Tych motocykli nie powinno się porównywać bo to są maszyny inne od siebie i do czego innego każda z nich jest stworzona, ja wybieram hondę ponieważ jest jeszcze unikatowa na naszych drogach i jak to Honda nie zawodna .BMW to taka wyrośnięta niby terenówka . jest jej tyle na drodze co w latach 80 tych małych fiatów i droga w serwisie
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014 vs BMW R 1200GS 2013

Osiągi

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014
BMW R 1200GS 2013
Moc max.
129 KM / 7750 rpm
109 KM / 7750 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
126.0 Nm / 6500 rpm
120 Nm / 6000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
21.5 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Hamulce

Przód
2 x pływające tarcze 310 mm, trzytłoczkowy zacisk
2x tarcza 305 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyńcza tarcza 276 mm, dwutłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 275 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
ABS
C - ABS
dostępne egzemplarze z ABS
ABS

Silnik

Typ
4 -suwowy, chłodzony cieczą
4-suwowy, 2-cylindrowy, układ typu Boxer, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
1237.0 ccm
1170.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12:1
12.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
PGM - FI elektroniczny wtrysk paliwa
wtrysk paliwa BMS-K
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
automatyczna DTC II
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
wielotarczowe, mokre, hydrauliczne - dwusprzęgłowe
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał
wał napędowy
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2285 x 915 x 1335 mm
2210 x 953 x 1450 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1595 mm
1507 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
285.0 kg
238.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, podwójna, grzbietowa, typu diament
rurowa, stalowa, typu Bridge
Rama

Zawieszenie

Przód
43 mm teleskopowe UPS
BMW Telever, skok 190 mm
Przód
Tył
Pro - Link, amortyzator gazowy, regulacja napiecia wstępnego i odbicia
jednostronny wahacz aluminiow, BMW Paralever, skok 200 mm
Tył
Pokaż wszystkie

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014Yamaha XT 1200Z Super Ténéré (2010)

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014Kawasaki Versys 1000 (2011 - 2014)

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)