38%
62%

BMW R 1200GS 2014
2014

+

Ducati Multistrada 1200
2010 - 2018

+

Wygrywa Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018): 5 głosów

Przegrywa BMW R 1200GS 2014: 3 głosy

BMW R 1200GS 2014 vs Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Opinia Video o BMW R 1200GS 2014

Test video

Opinia Video o Ducati Multistrada 1200

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 5

Silnik:
4.5 vs 5.0
Hamulce:
4.5 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.5 vs 4.2
Frajda z jazdy:
4.5 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 5.0

Opinie o BMW R 1200GS 2014

wszystko
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Ducati Multistrada 1200

Świetny motocykl!! Kocham włoszczyzne
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

BMW R 1200GS 2014 vs Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Osiągi

BMW R 1200GS 2014
Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)
Moc max.
125.0 KM / 7250 rpm
160 KM / 9250 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
125.0 Nm / 6500 rpm
138 Nm / 7500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
30.0 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, w układzie typu Boxer, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, dwucylindrowy DOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
1170.0 ccm
1198 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.5:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa, BMS-K
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
maualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre
mokre typu "Light Action", sterowane hydraulicznie, z funkcją anty-hoppingu
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
wał napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2210 x 953 x 1450 mm
2150 x 850 x 1400 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1507 mm
1520 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
220.0 kg
186 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
260.0 kg
218 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Bridge, stalowa
stalowa, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
BMW Telever, skok 210 mm
skok 170mm, 1200: w pełni regulowany widelec USD Marzocchi, średnica lagi 48mm; 1200S: w pełni elektronicznie regulowany widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 50 mm
Przód
Tył
jednostronny wahacz aluminiowy, BMW Paralever, skok 220 mm
wahacz jednostronny, skok 170mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
Tył

Hamulce

Przód
2x tarcza 305 mm
Podwójna tarcza pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski radialne Brembo
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 275 mm, dwutłoczkowe zaciski
Pojedyncza tarcza 260mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS
jako wyposażenie standardowe w wersji 1200S na przednim kole, 1200 opcjonalnie
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

Kawasaki Versys 650 2015Ducati Multistrada 1200 (2010 - 2018)

BMW R 1200GS 2014Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności