Opinie o Ducati Multistrada 1000 DS

Opinia: 4.2/5

Liczba głosów: 2

Silnik: 3.5
Hamulce: 5.0
Bezawaryjność: 3.0
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 4.5
Ocena: 4/5 |
Bardzo ładnie wykonany. Do suchego sprzęgła trzeba się przyzwyczaić, ponieważ to sprzęgło strasznie klekocze jak stary diesel na biegu jałowym. Wiem, że takie sprzęgło ma swoje przewagi, ale dźwięk jest niezbyt przyjemny. Naprawdę dobrze przyspiesza, biorąc pod uwagę podaną przez producenta liczbę koni. Jak na 1000 pali bardzo mało. Świetne hamulce. Wygląd motocykla w realu o wiele lepszy niż na zdjęciach, albo pokochasz albo wygląd nie będzie dla ciebie do zaakceptowania. W terenie bardzo słabo szczególnie, że gdy chcesz pojeździć na stojąco to kierownica jest zbyt nisko. Natomiast na drodze sprawuje się świetnie. Jak to w ducati, co 2 lata musisz wymienić paski rozrządu, jest to dość łatwe, ale zawsze trochę kosztuje (2 paski od 200 do 300 PLN+robocizna). No i do rozrządu desmo znaleźć specjalistę do ustawienia, to już nie jest takie proste. Przed zakupem Multi myślałem o zakupie dl 1000, ale zdecydowałem się na dużo oryginalniejszy, ładniej wykonany model za podobne pieniądze i nie żałuję tej decyzji.
Odpowiedz | Przydatna (11) | Nieprzydatna (1)
2020-05-02 00:28:16 | Autor: Gość
Czy wygodnie się podróżuje we dwoje na tych siedziskach ?
Ocena: 4/5 |
Jest dobrze, można polecić!
Najprzyjemniejszy motocykl do jazdy, jakim jeździłem! Naprawdę, super poręczny, lekki, uniwersalny, świetny zarówno do miasta, jak i na trasę. Z awaryjnościa tragedii nie ma, choć wiadomo-to ducati. Wygląd wymaga opatrzenia, mi się już bardzo podoba, z boku i z tyłu jest naprawdę śliczna! Ale i tak rozkochuje w sobie w trakcie jazdy. Pomimo teoretycznie niewielkiej mocy, zbiera się naprawdę świetnie, jest dynamiczna i bardzo zwawa. O wiele lepsza niż bmw GS 750 i 800, czy triumph Tiger, którymi jeździłem. Polecam, naprawdę fajny motocykl. Wady: silnik wibruje- trzeba to polubić, wymaga przyzwyczajenia, przód daje słaby "feedback", trochę słabo go czuć, mogłoby być lepiej, jest nieco za bardzo odciazony.
Odpowiedz | Przydatna (8) | Nieprzydatna (1)
rozwiń
Spalanie: 5.65
Dodaj
Ilość raportów: 5

Spalanie Ducati Multistrada 1000 DS

Minimalne: 4.91

Średnie: 5.65

Maksymalne: 6.87

Dane techniczne Ducati Multistrada 1000 DS

Osiągi

Moc max.
92 KM / 9500 rpm
Max. moment obrotowy
91 Nm / 5000 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
3.5 s
V-max
220 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
20 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy SOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Pojemność skokowa
992 ccm
Stopień sprężania
10:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
suche, anty-hoppingowe, sterowane hydraulicznie
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2130 x 830 x 1286 mm
Rozstaw osi
1468 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
198 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
221 kg
Rama
stalowa, kratownicowa

Zawieszenie

Przód
1000 DS: w pełni regulowany widelec USD Showa, średnica lagi 43mm, skok 165mm; 1000S DS: w pełni regulowany widelec widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 43 mm, skok 165mm
Tył
wahacz jednostronny, skok 141mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny

Hamulce

Przód
Podwójna bez-środkowa tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski Brembo ORO
Tył
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
ABS
brak

Eksploatacja Ducati Multistrada 1000 DS

Opony

Opona przód
120/70ZR17
Opona tył
180/55ZR17
Ciśnienie z przodu
b.d.
Ciśnienie z tyłu
b.d.

Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)

Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Yamaha XTZ 660 Ténéré (1991 - 1999)Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności