33%
67%

Yamaha TDM 900
2002 - 2010

+

Ducati Multistrada 1000 DS
2003 - 2007

+

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010) vs Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)

Opinia Video o Yamaha TDM 900

Test video

Opinia Video o Ducati Multistrada 1000 DS

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 15

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 2

Silnik:
4.5 vs 3.5
Hamulce:
4.7 vs 5.0
Bezawaryjność:
4.8 vs 3.0
Frajda z jazdy:
4.7 vs 5.0
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 4.5
rozwiń

Osiągi

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)
Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)
Moc max.
86.2 KM / 7500 rpm
84 KM / 8000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
88.8 Nm / 6000 rpm
82 Nm / 5000 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
216.5 km/h
220 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
20 L
Pojemność zbiornika paliwa

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
suche, anty-hoppingowe, sterowane hydraulicznie
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2180 x 800 x 1290 mm
2130 x 830 x 1286 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1485 mm
1468 mm
Rozstaw osi
Rama
Deltabox
stalowa, kratownicowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy 43 mm, zawieszenie sprężynowe, tłumienie olejowe, skok 150 mm
1000 DS: w pełni regulowany widelec USD Showa, średnica lagi 43mm, skok 165mm; 1000S DS: w pełni regulowany widelec widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 43 mm, skok 165mm
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, tłumienie gazowo-olejowe, skok 133 mm
wahacz jednostronny, skok 141mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm,
Podwójna bez-środkowa tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski Brembo ORO
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 248 mm
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +2 kg)
brak
ABS

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
czterosuwowy, dwucylindrowy SOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
Typ
Pojemność skokowa
897.0 ccm
992 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.4:1
10:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania
Pokaż wszystkie

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności