47%
53%

Yamaha TDM 900
2002 - 2010

+

Honda CBF 1000
2006 - 2010

+

Wygrywa Honda CBF 1000 (2006 - 2010): 8 głosów

Przegrywa Yamaha TDM 900 (2002 - 2010): 7 głosów

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010) vs Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Opinia Video o Yamaha TDM 900

Test video

Opinia Video o Honda CBF 1000

Test video

Ocena: 4.5/5 liczba opinii: 8

Ocena: 4.1/5 liczba opinii: 7

Silnik:
4.4 vs 4.7
Hamulce:
4.6 vs 4.1
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.3
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.0
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 3.3

Opinie o Yamaha TDM 900

Autor: bankus
mniej nudny od hondy. Bardziej ekonomiczny. Większy pazur
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Honda CBF 1000

Autor: Arp
Silnik rzędowy 4 cyl. +
Większy komfort, dynamika jazdy +
Bezawaryjność +
CBF to nie jest motocykl do jazdy w terenie i tak właśnie się nim jeździ. TDM stworzony do turystyki, ale w terenie słabo. Jest po prostu za ciężki.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
2018-07-16 12:57:14 | Autor: Draygo
TDM nie radzi sobie jakoś wybitnie w terenie ale szuter albo dziurawy asfalt droga nie odbiera na nim frajdy z jazdy. Poza tym mówisz że jest za ciężki? W porównaniu do czego? Sportowego enduro? Czy motocykli typu Vstrom 1000, Varadero 1000 od których jest sporo lżejszy. Nawet sporo słabszy Vstrom 650 waży tyle samo.
Autor: Szarkan
poprostu jest ladniejszy tak sadze
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Adam cbf jest lepszy bo to honda a wszyscy wiedzą że nie ma lepszego motocykla niż Honda pozdrawiam serdecznie ????
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (7)
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010) vs Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Osiągi

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)
Honda CBF 1000 (2006 - 2010)
Moc max.
86.2 KM / 7500 rpm
97 KM / 8000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
88.8 Nm / 6000 rpm
97 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
216.5 km/h
227.4 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
Typ
Pojemność skokowa
897.0 ccm
998 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.4:1
11.2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa
wtrysk PGM-FI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2180 x 800 x 1290 mm
2176 x 1175 x 840 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1485 mm
1483 mm
Rozstaw osi
Rama
Deltabox
aluminiowy odlew mono-backbone
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy 43 mm, zawieszenie sprężynowe, tłumienie olejowe, skok 150 mm
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, regulowane naprężenie wstępne, 120mm skoku
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, tłumienie gazowo-olejowe, skok 133 mm
Gazowy monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm,
podwójna tarcza pływająca 296mm, zaciski dwutłoczkowe
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 248 mm
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
Tył
Abs
dostępne egzemplarze z ABS (masa +2 kg)
opcjonalnie
Abs
Pokaż wszystkie

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)

Yamaha FJR 1300 (2001 - 2005)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności