50%
50%

Yamaha TDM 900
2002 - 2010

+

Honda CBF 1000
2006 - 2010

+

Remis!

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010) vs Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Opinia Video o Yamaha TDM 900

Test video

Opinia Video o Honda CBF 1000

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba głosów: 4

Ocena: 4.3/5 liczba głosów: 5

Silnik:
4.3 vs 4.6
Hamulce:
4.8 vs 4.0
Bezawaryjność:
5.0 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.5 vs 4.4
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 3.8

Opinie o Yamaha TDM 900

Opinie o Honda CBF 1000

Autor: Arp
Silnik rzędowy 4 cyl. + Większy komfort, dynamika jazdy + Bezawaryjność + CBF to nie jest motocykl do jazdy w terenie i tak właśnie się nim jeździ. TDM stworzony do turystyki, ale w terenie słabo. Jest po prostu za ciężki.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Adam cbf jest lepszy bo to honda a wszyscy wiedzą że nie ma lepszego motocykla niż Honda pozdrawiam serdecznie ????
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
rozwiń

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów - zapisz się do newslettera!

Zero spamu!

Porównanie danych technicznych

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010) vs Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Osiągi

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)
Honda CBF 1000 (2006 - 2010)
Moc max.
86.2 KM / 7500 rpm
97 KM / 8000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
88.8 Nm / 6000 rpm
97 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
216.5 km/h
227.4 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
Typ
Pojemność skokowa
897.0 ccm
998 ccm
Pojemność skokowa
Średnica × skok tłoka
92.0 x 92.0 mm
72 x 56.5 mm
Średnica × skok tłoka
Stopień sprężania
10.4:1
11.2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa
wtrysk PGM-FI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2180 x 800 x 1290 mm
2176 x 1175 x 840 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1485 mm
1483 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
221 kg (+2 kg z ABS) kg
241 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
typu Diamond, aluminiowa
aluminiowy odlew mono-backbone
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy 43 mm, zawieszenie sprężynowe, tłumienie olejowe, skok 150 mm
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, regulowane naprężenie wstępne, 120mm skoku
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, tłumienie gazowo-olejowe, skok 133 mm
Gazowy monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm,
podwójna tarcza pływająca 296mm, zaciski dwutłoczkowe
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 248 mm
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
Tył
Abs
dostępne egzemplarze z ABS (masa +2 kg)
opcjonalnie
Abs
Pokaż wszystkie
Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki GSF / Bandit 650S (2007 - 2012)