49%
51%

Yamaha TDM 900
2002 - 2010

+

Honda CBF 1000
2006 - 2010

+

Wygrywa Honda CBF 1000 (2006 - 2010): 24 głosów

Przegrywa Yamaha TDM 900 (2002 - 2010): 23 głosów

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010) vs Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Opinia Video o Yamaha TDM 900

Test video

Opinia Video o Honda CBF 1000

Test video

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 14

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 12

Silnik:
4.4 vs 4.8
Hamulce:
4.6 vs 4.4
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.6 vs 4.2
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 3.3

Opinie o Yamaha TDM 900

wygoda jazdy wygląd oraz ekonomia
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
TDM-a to killer. Dlugodystansowiec wyjatkowo komfortowy...
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
mniejsz , lzejsza , delikatniejsza ....no i yamaha ...polecam do turystyki.....szutry czy asfalt daje race
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Hamlce , przyspieszenie , bezawaryjność , niskie spalanie +/_5l. /100km
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
TDM będzie bardzo uniwersalna, taka do wszystkiego. Nie mam kasy i miejsca w garażu na 3 motocykle. Rozsądek zwyciężył.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
mniej nudny od hondy. Bardziej ekonomiczny. Większy pazur
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Motocykl bardzo fajny w prowadzeniu, ekonomiczny i dynamiczny .
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
Świetnie zestopniowana skrzynia. Bardzo elastyczny silnik dzięki wałowi cross-plane - dynamika jak w fałce. Niższe spalanie i dłuższe interwały międzyserwisowe w stosunku do CBF.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
2020-07-27 21:10:39 | Autor: vagabondo
Gdzie TY tam masz wałek crossplane? Chyba pomyliłeś artykuły

Opinie o Honda CBF 1000

Honda
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Silnik rzędowy 4 cyl. +
Większy komfort, dynamika jazdy +
Bezawaryjność +
CBF to nie jest motocykl do jazdy w terenie i tak właśnie się nim jeździ. TDM stworzony do turystyki, ale w terenie słabo. Jest po prostu za ciężki.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
2018-07-16 12:57:14 | Autor: Draygo
TDM nie radzi sobie jakoś wybitnie w terenie ale szuter albo dziurawy asfalt droga nie odbiera na nim frajdy z jazdy. Poza tym mówisz że jest za ciężki? W porównaniu do czego? Sportowego enduro? Czy motocykli typu Vstrom 1000, Varadero 1000 od których jest sporo lżejszy. Nawet sporo słabszy Vstrom 650 waży tyle samo.
2019-04-27 08:03:20 | Autor: Kogut
Nie rozumiem dlaczego porównaniu jest enduro turystyk z turystykiem szosowym lepiej porównać TDM900 z vstrom1000
2020-07-27 21:07:41 | Autor: vagabondo
Uprzejmie informuję, że TDM-ka to żadne enduro i kompletnie nie nadaje się do terenu. Sama kategoria tego motocykla to " sport- touring"
poprostu jest ladniejszy tak sadze
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
pozycja, przyśpieszenie, bezawaryjność
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Honda jest bez porównania lepsza do turystyki ,lepiej stabilniej się prowadzi .Poza tym silnik ciągnie od samego dołu.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lepiej się prowadzi .lepsza dynamika mi i Honda.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Świetna elastyczna maszyna. Wyglądem nie powala ale nadrabia to niezawodnością.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
moim zdaniem fajniejszy silnik
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
4 cylindry zawsze lepsze niż 2 to tak jak w autach 6 od4

Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
Adam cbf jest lepszy bo to honda a wszyscy wiedzą że nie ma lepszego motocykla niż Honda pozdrawiam serdecznie ????
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (14)
2019-04-27 07:55:18 | Autor: Gość
Adam wypowiadasz stereotypy jeździłem długo Yamaha-mi teraz mam Honde i powiem ci że różnicy w prowadzeniu oraz frajdy nie widzę lecz dalej sercem jestem przy Yamaha ????na tym porostu zaczynałem
rozwiń

Porównanie danych technicznych

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010) vs Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Osiągi

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)
Honda CBF 1000 (2006 - 2010)
Moc max.
86.2 KM / 7500 rpm
97 KM / 8000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
88.8 Nm / 6000 rpm
97 Nm / 6500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
216.5 km/h
227.4 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy 43 mm, zawieszenie sprężynowe, tłumienie olejowe, skok 150 mm
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, regulowane naprężenie wstępne, 120mm skoku
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, tłumienie gazowo-olejowe, skok 133 mm
Gazowy monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm,
podwójna tarcza pływająca 296mm, zaciski dwutłoczkowe
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 248 mm
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +2 kg)
opcjonalnie
ABS

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
Typ
Pojemność skokowa
897.0 ccm
998 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.4:1
11.2:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa
wtrysk PGM-FI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2180 x 800 x 1290 mm
2176 x 1175 x 840 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1485 mm
1483 mm
Rozstaw osi
Rama
Deltabox
aluminiowy odlew mono-backbone
Rama
Pokaż wszystkie

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Yamaha FJR 1300 (2001 - 2005)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności