57%
43%

Yamaha TDM 900
2002 - 2010

+

Suzuki DL 1000 V-Strom
2002 - 2008

+

Wygrywa Yamaha TDM 900 (2002 - 2010): 46 głosów

Przegrywa Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008): 35 głosów

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010) vs Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Opinia Video o Yamaha TDM 900

Test video

Opinia Video o Suzuki DL 1000 V-Strom

Ocena: 4.6/5 liczba opinii: 15

Ocena: 4.1/5 liczba opinii: 14

Silnik:
4.5 vs 4.6
Hamulce:
4.7 vs 3.6
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.6
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.4
Przyciąganie wzroku:
4.3 vs 3.2

Opinie o Yamaha TDM 900

Lżejszy, miej pali, niezawodny , wspaniały silnik. Koszty utrzymania minimalne.
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (1)
2018-10-10 22:44:23 | Autor: gościu
Chcecie do testu?
Uniwersalny, wygodniejszy - bezawaryjny
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (1)
Fenomenalny silnik, bezawaryjność, zwinny nadaje się do miejskiej dżungli jak i na długie wycieczki, bardzo oszczędny, bardzo wydajne hamulce.
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Skuteczniejsze hamulce, wygodniejszy dla osób wysokich,
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
TDM jest idealny na asfalt jak i na bezdroża nie za ciężki i idealny moment obrotowy
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
O wiele lżejsza, oszczędniejsza i moim zdaniem ładniejsza. Jest bardziej uniwersalna, dl to typowy turystyk.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bardzo uniwersalny...
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (3)
Lżejszy i bardziej wszechstronny.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
wygląd, ekonomika, bezawaryjność
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lżejsza, zwinniejsza.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bardziej uniwersalny, lepsze hamulce, dużo, dużo bardziej ekonomiczny a nawet i popularniejszy więc o części łatwiej.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Uniwersalność , hamulce , osiągi
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Uniwersalność, poręczność, charakter, hamulce i silnik. Zarówno tor jak i lekki teren jej nie straszne
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Łatwość prowadzenia, dynamiczny i oszczędny silnik.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Lzejszy, mniej pali, wydaje sie bardziej niezawodny.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
wąski zapierdzielacz, ekonomiczny i bezawaryjny.
ale nie jest to moto dla pierwszaków!!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Bezproblemowy zawodnik. Uzywam w Irlandii w kazda pogode, caly rok.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Bo takim jeździłem i mnie nie zawiódł
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)

Opinie o Suzuki DL 1000 V-Strom

V-Ka !!!
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Lepszy
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Duzo wygodniejszy w prowadzeniu,
moznaposzalec w lekkim terenie tdm juz
niebardzo
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (1)
Lepsze prowadzenie i te ogromne V ????
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Miałem oba. W DL1000 ma zdecydowanie lepszą trakcję niż TDM. 19" koło daje większy wybór opon niż 18". V-Strom jest zdecydowanie wygodniejszy i ma lepszą ochronę przed wiatrem (modele 2004 i nowsze). Kurde, on ma jakąkolwiek ochronę w stosunku do TDM. Gdyby jeszcze tu siedział silnik od TDM900, to byłby sprzet bezkonkurencyjny. To właśnie silnik i sprzęgło w dużym DLu całkowicie odbierają radość z jazdy. Te same problemy ze sprzęgłem są nawet w nowszych modelach z pojedynczą lampą i kaczym dziobem rodem z gieesa.
Odpowiedz | Przydatna (4) | Nieprzydatna (3)
Moc, wygląd, bezawaryjnosc, wygoda
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
komfort wygodna pozycja odpowiednia moc
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
bo ma koła
Odpowiedz | Przydatna (3) | Nieprzydatna (4)
Bo tak !!!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (3)
rozwiń

Osiągi

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)
Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)
Moc max.
86.2 KM / 7500 rpm
105 KM / 7400 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
88.8 Nm / 6000 rpm
101 Nm / 6400 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
216.5 km/h
207 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 L
22 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
4-suwowy, 2-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
4T, 90-V-twin, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
897.0 ccm
996 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10.4:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2180 x 800 x 1290 mm
2285 x 910 x 1335 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1485 mm
1535 mm
Rozstaw osi
Rama
Deltabox
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
widelec teleskopowy 43 mm, zawieszenie sprężynowe, tłumienie olejowe, skok 150 mm
Teleskop, regulacja napięcia wstępnego
Przód
Tył
wahacz, amortyzator sprężynowy, tłumienie gazowo-olejowe, skok 133 mm
Link type, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 298 mm,
2 x 310mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 248 mm
1 x 260mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
ABS
dostępne egzemplarze z ABS (masa +2 kg)
Opcja
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Honda CBF 1000 (2006 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności