62%
38%

Honda CBF 1000
2006 - 2010

+

Suzuki DL 1000 V-Strom
2002 - 2008

+

Wygrywa Honda CBF 1000 (2006 - 2010): 13 głosów

Przegrywa Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008): 8 głosów

Honda CBF 1000 (2006 - 2010) vs Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Opinia Video o Honda CBF 1000

Test video

Opinia Video o Suzuki DL 1000 V-Strom

Test video

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 10

Ocena: 4.1/5 liczba opinii: 13

Silnik:
4.7 vs 4.7
Hamulce:
4.3 vs 3.6
Bezawaryjność:
4.4 vs 4.6
Frajda z jazdy:
4.1 vs 4.4
Przyciąganie wzroku:
3.4 vs 3.1

Opinie o Honda CBF 1000

Autor: Kazik
Wszystko
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Maniek
mam dl 650,dl 1000 ale mam te ż cbf 1000 i powiem że cbf wygrywa nad tymi dwoma v fałkami ,jjjjest poprostu elastyczniejsza nie trzeba mieszać w biegach i oczywiście lepsze hamulce
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gary
Bardziej uniwerslany, bardziej zwrotny - blizej mu do zwinnosci jaskolki, w ruchu miejskim. Turystyk o lekko sportowym zacieciu.
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (4)

Opinie o Suzuki DL 1000 V-Strom

Autor: aro
jest niezawodny
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: a
wygodniejszy i ogólnie lepszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Przyciąga wzrok, wyższy, nogi wygodniej ułożone przy jeździe.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
rozwiń

Osiągi

Honda CBF 1000 (2006 - 2010)
Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)
Moc max.
97 KM / 8000 rpm
105 KM / 7400 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
97 Nm / 6500 rpm
101 Nm / 6400 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
227.4 km/h
207 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
19 L
22 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
4T, 90-V-twin, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
998 ccm
996 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.2:1
11.5:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk PGM-FI
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2176 x 1175 x 840 mm
2285 x 910 x 1335 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1483 mm
1535 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
224 kg
209 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
241 kg
236 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowy odlew mono-backbone
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, regulowane naprężenie wstępne, 120mm skoku
Teleskop, regulacja napięcia wstępnego
Przód
Tył
Gazowy monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia
Link type, pełna regulacja
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza pływająca 296mm, zaciski dwutłoczkowe
2 x 310mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
1 x 260mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył
ABS
opcjonalnie
Opcja
ABS
Pokaż wszystkie

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha Tracer 900 (2015 - 2017)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Honda CBF 1000 (2006 - 2010)Honda CBF 600S (2004 - 2007)

Yamaha BT1100 1100 Bulldog (2001 - 2006)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności