Opinie o Honda CBF 1000

Opinia: 4.1/5

Liczba głosów: 8

Silnik: 4.6
Hamulce: 4.1
Bezawaryjność: 4.4
Frajda z jazdy: 3.9
Przyciąganie wzroku: 3.3
Ocena: 4/5 | Autor: Łukasz80
Mały ale wariat. Nie jest piękny, może nawet nudny ale za to bardzo poprawny i przewidywalny. Idealny do turystyki i nawet poszaleć trochę można. Małe spalanie, wygodny !
Skomentuj | Przydatna (8) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 4/5 | Autor: Tommy

Motocykl może niezbyt urodziwy ale będzie dla swojego właściciela najlepszym kumplem. Jak dla mnie idealne połączenie motocykla do jazdy codziennej z turystykiem. Silnik mimo (jak na tę pojemność) niewielkiej mocy zachowuję się bardzo przyjaźnie dla kierowcy. Dzięki elastyczności nie trzeba mieszać biegami i kręcić go wysoko co przekłada się na niewielkie zużycie paliwa (u mnie trasa na Węgry 2 osoby plus 3 kufry i tankbag wyszła średnia 5,2). Z drugiej strony jak chcemy się pobawić to nie ma strachu że byle 600 nam ucieknie (decydować będą raczej umiejętności i odwaga). Ze względu na neutralne prowadzenie i liniowe oddawanie mocy poleciłbym go nawet na pierwsze moto pod warunkiem ze kierowca myśli o sobie i innych na drodze
Skomentuj | Przydatna (7) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: mardziuba
ZAJEBISTY,wygodny do turystyki jak i jazdy na co dzień!
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (3)
Ocena: 4/5 | Autor: Mario
Prawda jest taka, że to za bardzo nie jedzie, dlatego idealnie nadaje się na pierwsze moto dla rozsądnych adeptów. Łagodna i przewidywalna do bólu, dlatego dla bardziej doświadczonych nudna. Ale ma swoje zalety: uniwersalność ,możliwość podróżowania we dwoje, bo moment od dołu jest. No i brak jakiś chorób wieku dziecięcego ,moto trwałe i praktycznie bezawaryjne.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 | Autor: VladTheTepes
Mam takiego czerwonego. Nie rzuca się w oczy, ale jak trzeba to pociśnie. Z wydechami scorpiona brzmi jak prawdziwy motocykl- oryginalne były do przesady ciche. Jeżdżę cały rok i jak najbardziej polecam. Minus to spalanie-na mieście pomiędzy 6.8, a 8 litrów na 100km. CBF- Całkowity Brak Fantazji- tylko jak ktoś jeździ w ładną pogodę i weekendy.
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (3)
rozwiń
Spalanie: 6.69
Dodaj
Ilość raportów: 10

Spalanie Honda CBF 1000

Minimalne: 5.40

Średnie: 6.69

Maksymalne: 8.81

Dane techniczne Honda CBF 1000

Osiągi

Moc max.
97 KM / 8000 rpm
Max. moment obrotowy
97 Nm / 6500 rpm
przyspieszenie 0-100km/h
3.4 s
V-max
227.4 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
19 L

Silnik

Typ
rzędowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy
Pojemność skokowa
998 ccm
Stopień sprężania
11.2:1
Układ zasilania
wtrysk PGM-FI

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6
Sprzęgło
mokre
Przeniesienie napędu
łańcuch

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2176 x 1175 x 840 mm
Rozstaw osi
1483 mm
Masa pojazdu w stanie suchym
224 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
241 kg
Rama
aluminiowy odlew mono-backbone

Zawieszenie

Przód
klasyczne lagi teleskopowe, średnica 41mm, regulowane naprężenie wstępne, 120mm skoku
Tył
Gazowy monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, oraz odbicia

Hamulce

Przód
podwójna tarcza pływająca 296mm, zaciski dwutłoczkowe
Tył
pojedyncza tarcza 240mm, zacisk jednotłoczkowy
Abs
opcjonalnie

Eksploatacja Honda CBF 1000

Opony

Opona przód
120/70ZR17
Opona tył
160/60/ZR17
Ciśnienie z przodu
b.d.
Ciśnienie z tyłu
b.d.

Yamaha TDM 900 (2002 - 2010)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Honda CBF 1000 (2006 - 2010)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha FJR 1300 (2001 - 2005)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Suzuki GSF / Bandit 1250S (2007 - 2012)Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności