67%
33%

Ducati Multistrada 1000 DS
2003 - 2007

+

Yamaha XSR 900 Abarth
2017 - 2018

+

Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007) vs Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Opinia Video o Ducati Multistrada 1000 DS

Test video

Opinia Video o Yamaha XSR 900 Abarth

Ocena: 4.2/5 liczba opinii: 2

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 2

Silnik:
3.5 vs 5.0
Hamulce:
5.0 vs 5.0
Bezawaryjność:
3.0 vs 4.5
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.5
Przyciąganie wzroku:
4.5 vs 5.0
rozwiń

Osiągi

Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)
Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)
Moc max.
92 KM / 9500 rpm
115.0 KM / 10000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
91 Nm / 5000 rpm
87.5 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
20 L
14.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, dwucylindrowy SOHC, widlasty o kącie rozchylenia cylindrów 90 stopni (L-Twin), rozrząd desmodromiczny
trzycylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
992 ccm
847.0 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
10:1
11,5 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtrysk paliwa
wtrysk paliwa, TCI
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
suche, anty-hoppingowe, sterowane hydraulicznie
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2130 x 830 x 1286 mm
2075 x 815 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1468 mm
1440 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
221 kg
195 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
stalowa, kratownicowa
typu Diamond, aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
1000 DS: w pełni regulowany widelec USD Showa, średnica lagi 43mm, skok 165mm; 1000S DS: w pełni regulowany widelec widelec typu USD Öhlins, średnica lagi 43 mm, skok 165mm
widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe, skok 137 mm
Przód
Tył
wahacz jednostronny, skok 141mm, elektronicznie sterowana regulacja hydrauliczna skoku wysokości zawieszenia, oraz napięcia wstępnego sprężyny
wahacz, sprężyna śrubowa, tłumienie gazowo-olejowe, skok 130 mm
Tył

Hamulce

Przód
Podwójna bez-środkowa tarcza pół-pływająca 320mm, Czterotłoczkowe zaciski Brembo ORO
2x tarcza 298 mm, czterotłoczkowe zaciski
Przód
Tył
Pojedyncza tarcza 245mm, dwutłoczkowy zacisk Brembo
pojedyncza tarcza 240 mm, jednotłoczkowy zacisk
Tył
Abs
brak
dostępne egzemplarze z ABS (masa + 3 kg)
Abs
Pokaż wszystkie

Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Yamaha XJR 1300 (1998 - 2015)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Suzuki GSF / Bandit 1200S (2006 - 2007)Yamaha XSR 900 Abarth (2017 - 2018)

Ducati Multistrada 1000 DS (2003 - 2007)Suzuki DL 650 V-Strom (2004 - 2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zero spamu! Zobacz naszą politykę prywatności