Pozostałe Generacje Modelu Triumph Street Triple

Spalanie: 6.61
Dodaj
Ilość raportów: 7

Spalanie Triumph Street Triple 675

Minimalne: 4.72

Średnie: 6.61

Maksymalne: 8.17

Opinie o Triumph Street Triple 675

Opinia: 4.9/5

Liczba głosów: 10

Silnik: 5.0
Hamulce: 4.8
Bezawaryjność: 4.7
Frajda z jazdy: 5.0
Przyciąganie wzroku: 4.9
Ocena: 5/5 |
Jeżdziłem z750 , FZ6 , hornetem , CBR 600 , CBF600 , VFR800fi - Street miażdzy każdego , silnik 3 cylindy błyskawicznie wkręca się na obroty , najmocniejszy w średnim zakresie , najlżejszy , hamulce w oplocie w serii , i brzmi niesamowicie. W bezpośrednim porównaniu z każda 600 odchodzi na prostej ,a winkle to sama przyjemnośc , na torze równać mu się może ( w tej klasie) tylko daytona :)
Odpowiedz | Przydatna (6) | Nieprzydatna (1)
Ocena: 5/5 |
Mam taki motocykl i jestem bardzo zadowolony, a wręcz zakochany. Wygląd jest kwestią gustu, ale w moje upodobania trafia. Jazda to czysta przyjemność.
Polecam!
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Lekki, zwinny, silnik się pięknie wkręca i przy niskich i przy wysokich obrotach. Jazda tym motocyklem to świetna zabawa. Polecam przejażdżkę każdemu kto ma taką możliwość.
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Mam streeta 2008r w kolorze czarnym,miałem kilkanaście motocykli vtr1000f,gsxr 750 k1,cbr 600F,954 rr,Z750 i teraz przez przypadek kupilem Triumph bo nigdy nie miałem więc odważyłem go kupić dlatego ze był inny taki indywidualny wygląd przez 2 okrągłe reflektory....kiedy wsiadłem po raz pierwszy mówię do niego...o zesz ty diabeł mały....uwierzcie mi genialny motocykl,bardzo lekki prowadzi sie jak rower,na zakrętach bajka,hamulce rewelacyjne,mam regulowane obie zawieszenie można smigać na tor i na drogach publicznych.Wyglad to rzecz gustu ale zauwazylem ze kazdy podchodzi jakby pierwszy raz widzieli bo malo ich jest na drogach....jest bardzo wygodny,dźwięk z wydechu Arrow bez dbkillera idealny na hałas miasta i sąsiadów;)drze jak morda japa i na koło idzie jak wariat aż się sam prosi....jedźę drugi rok i nie zamienię na coś innego jestem zakochany
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu

Wilk w owczej skórze :)
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Mam od 4 lat, kupiłem jako pierwsze moto. Zawieszenie dosyć twarde, ale dzięki temu fajnie się prowadzi na dobrych asfaltach, na gorszych drogach kiepsko. Silnik R3 świetny, zwłaszcza w codziennej jeździe gdzie de facto używamy środkowego zakresu obrotów- sporo w tym zakresie "mięsa". Oczywiście przy "łyżce" idzie jak zły, na drugim biegu podnosi koło, na 3-m czuć lekkość kierownicy. Istotne by trzymać go 4+K RPM, poniżej czuć szarpanie. Hamulce w zupełności wystarczające, plus za seryjne przewody w oplocie. Do miasta idealny, na trasy też daje radę ale po 3-4 stówkach na strzał na seryjnym siodle, czuć w doopie. I co istotne, jest lekki i wąski , również w siodle, dzięki czemu szczególnie dziewczynom może przypaść do gustu jeśli ich wygląd lamp nie odstraszy.
Ogólnie zdecydowanie POLECAM!!!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Po dwóch latach użytkowania wciąż mnie zaskakuje, lekkość oraz charakterystyka pracy silnika tego motocykla sprawia że prowokuje do dość agresywnej jazdy, należy się pilnować :) i warto dorzucić do niego amortyzator skrętu. Służy bezawaryjnie i ani razu nie zawiódł.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Ocena: 5/5 |
Łuuuuu pu pu pu 😂

+2x Arrow pod tyłkiem robi robotę, wszyscy poznają go po dźwięku
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
rozwiń

Dane techniczne Triumph Street Triple 675

Osiągi

Moc max.
105 KM / 11750 rpm
Max. moment obrotowy
68 Nm / 9750 rpm
V-max
223.1 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
17.4 L

Silnik

Typ
czterosuwowy, R3, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa
675.0 ccm
Stopień sprężania
12.65:1
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa Keihin

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2000 x 765 x 1060 mm
Rozstaw osi
13945 mm
Masa pojazdu zalanego płynami
182.0 kg
Rama
aluminiowa, podwójne dźwigary

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
Tył
amortyzator typu monoshock, skok 126 mm

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 308 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk

Eksploatacja Triumph Street Triple 675

Opony

Opona przód
120/70 ZR 17
Opona tył
180/55 ZR 17
Ciśnienie z przodu
235 kPa
Ciśnienie z tyłu
290 kPa
Koło przednie
aluminiowe, 5-ramienne, 17 x 3.5
Koło tylne
aluminiowe, 5-ramienne, 17 x 5.5

Układ Smarowania - Olej

Ilość oleju w silniku przy wymianie
3.0
Ilość oleju przy wymianie z filtrem
3.2
Zalecana klasa lepkości
10W/40 lub 10W/50

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Wymiana oleju silnikowego w motocyklu.

Układ chłodzenia

Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik)
2.2
Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu? Poradnik.

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Jak Wymienić Płyn Chłodniczy w Motocyklu?

Triumph Street Triple 675 (2007 - 2012)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Triumph Street Triple 675 (2007 - 2012)Kawasaki Z750 (2004 - 2006)

Triumph Street Triple 675 (2007 - 2012)Ducati Monster 696 (2008 - 2014)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Triumph Street Triple 675 (2007 - 2012)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności