33%
67%

Triumph Street Triple 675
2007 - 2012

+

Honda CB 600F Hornet
2007 - 2013

+

Triumph Street Triple 675 (2007 - 2012) vs Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Opinia Video o Triumph Street Triple 675

Opinia Video o Honda CB 600F Hornet

Ocena: 4.9/5 liczba opinii: 9

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 35

Silnik:
5.0 vs 4.8
Hamulce:
4.8 vs 4.7
Bezawaryjność:
4.8 vs 4.7
Frajda z jazdy:
5.0 vs 4.7
Przyciąganie wzroku:
4.9 vs 4.4

Opinie o Triumph Street Triple 675

Street to maszyna dla indywidualisty ale i tak przegra ten pojedynek bo w pl malo kto chce miec streeta bo drozszy z 2giej reki i nikt nic nie wie na jego temat :) wszyscy wola napedzac mit o wspanialosci motocykli japonskich i dramacie innych marek:) a prawda jest taka ze street w klasie 600-750 rywali wciaga nosem:)
Odpowiedz | Przydatna (9) | Nieprzydatna (2)
Bo tak :)
Triple miażdży wyglądem, boskie światła, ciekawy wydech. No i jak jeździ!
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Lepszy moment obrotowy
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Street wciąga nosem rywali :)
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (2)
Super motocykl. Coś innego niż japońskie sprzęty, które nie dorastają do pięt Triumpha.
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Nietuzinkowy, inny. Przy tym świetnie jeżdżący, lekki w prowadzeniu jak rowerek, bardzo responsywny. Świetny do miasta, acz w i trasie daje radę. Niemniej po 300km na strzał rzyć trochę nie daje żyć.
Spalanie trzeba liczyć średnio 6,5-7ltr/100km, 300km+ na zbiorniku to wyczyn. Świetny średni zakres obrotów, ale poniżej 4krpm na 6-ym biegu (+/- 90km/h) łańcuch klepie. Przy pełnym odwinięciu naprawdę trzeba siedzieć na zbiorniku, bo nawet na 3-im biegu czuć lekkość przedniego koła, na 2-im koło w powietrzu.
W codziennej, zwyczajnej jeździe bardzo przyjemny, dynamiczny i nie męczący.
Ogólnie polecam każdemu.
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Honda CB 600F Hornet

szerszeń to szerszeń
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Bo tak
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Bo mam
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
silnik, dźwięk, prowadznie zdecydowanie lepsze
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Bo to przecież honda
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (3)
rozwiń

Osiągi

Triumph Street Triple 675 (2007 - 2012)
Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)
Moc max.
105 KM / 11750 rpm
102 KM / 12000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
68 Nm / 9750 rpm
63.5 Nm / 10500 rpm
Max. moment obrotowy
V-max
223.1 km/h
224 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
17.4 L
19 L
Pojemność zbiornika paliwa

Silnik

Typ
czterosuwowy, R3, DOHC, chłodzony cieczą
chłodzony cieczą czterosuw
Typ
Pojemność skokowa
675.0 ccm
599 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.65:1
12.0:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
elektroniczny wtrysk paliwa Keihin
wtrysk paliwa
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Mokre
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch napędowy
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2000 x 765 x 1060 mm
2090 x 740 x 1092 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
13945 mm
1435 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu zalanego płynami
182.0 kg
198 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
aluminiowa, podwójne dźwigary
Aluminiowa
Rama

Zawieszenie

Przód
41 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm
41 mm Widelec teleskopowy typu upside-down z tłumieniem olejowym
Przód
Tył
amortyzator typu monoshock, skok 126 mm
Wahacz aluminiowy z siedmo-pozycyjną regulacją napięcia wstępnego sprężyny; skok 128mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójna tarcza 308 mm, dwutłoczkowe zaciski
2x 296mm, 2 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
1 x 220mm
Tył
Pokaż wszystkie

Yamaha MT-07 (2013 - 2017)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Suzuki GSR 600 (2006 - 2010)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Yamaha FZ6 Fazer S2 (2006 - 2010)Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Yamaha XJ6 600 N 2009Honda CB 600F Hornet (2007 - 2013)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności