Model Yamaha YZF-R6

Cena od: 1 - 61 900 zł

Video Testy


Dane techniczne YZF-R6

Moc maksymalna
od 118 KM do 135 KM
Pojemność skokowa
od 600 ccm do 600 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.3/5 do 4.8/5
Średnie Spalanie
od 6.00 do 7.57

Rodzina motocykli YZF-R6

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (1999 - 2000)

Lata produkcji: 1999 - 2000

Moc maksymalna:120 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.3/5

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (2001 - 2002)

Lata produkcji: 2001 - 2002

Moc maksymalna:120 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.6/5

Yamaha YZF-R6 600 RJ05 / RJ09 (2003 - 2004)

Lata produkcji: 2003 - 2004

Moc maksymalna:123 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.8/5

Yamaha YZF-R6 600 RJ095 (2005 - 2005)

Lata produkcji: 2005 - 2005

Moc maksymalna:124 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.3/5

Yamaha YZF-R6 600 RJ11 (2006 - 2007)

Lata produkcji: 2006 - 2007

Moc maksymalna:124 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.5/5

Yamaha R6 600 niebieska, w trakcie jazdy po torze z motocyklistą ubranym w biało niebieski strój
Yamaha YZF-R6 600 RJ15 (2008 - 2009)

Lata produkcji: 2008 - 2009

Moc maksymalna:135 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.7/5

Yamaha YZF-R6 600 RJ15 (2010 - 2016)

Lata produkcji: 2010 - 2016

Moc maksymalna:124 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.4/5

Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)

Lata produkcji: 2017 - 2019

Moc maksymalna:118 KM

Klasa pojemności:600 cm3

Ocena: 4.7/5

Opinie YZF-R6

Ocena: 5/5 | Autor: motor6 | Opinia o Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (1999 - 2000)
Bardzo dobry motocykl bezawaryjny jak do tej pory daje dużo przyjemności z jazdy.
Ocena: 4/5 | Autor: Maly | Opinia o Yamaha YZF-R6 600 (2017 - 2019)
Całkiem nieźle są lepsze yzf 1000 thunderace buhaha
Ocena: 5/5 | Autor: Marcin | Opinia o Yamaha YZF-R6 600 RJ05 / RJ09 (2003 - 2004)
Godny polecenia sprzęt, mam nadzieję zostać przy nim na długie lata ;)
Ocena: 5/5 | Autor: Gut gaj | Opinia o Yamaha YZF-R6 600 RJ05 / RJ09 (2003 - 2004)
<3
Ocena: 5/5 | Autor: Adi | Opinia o Yamaha YZF-R6 600 RJ11 (2006 - 2007)
BAJKA!
Ocena: 5/5 | Autor: Rzezio | Opinia o Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (2001 - 2002)
Bardzo fajny motocykl. Agresywna reakcja na manetkę gazu, zakręty pokonuje precyzyjnie. Hamulce w szczególności tylni pozostawia wiele do życzenia. Nie lubi błędów biker’a. V-max jaki osiągnąłem to 286 km/h, tutaj przedstawiona bardzo zaniżona wartość.
Autor: Artur. | Opinia o Yamaha YZF-R6 600 RJ095 (2005 - 2005)
Coś trzeba napisać . Olej nigdy nie dolewam . Zawsze jest w normie . Pałuje mocno . Moja pali 11 lekko . Biegi trzymają nigdy nie miałem problemów . Niewygodna na miasto zgadzam się W zakręty sama się kładzie .więc nie wiem kto tu śmiga po prostej . Shimy łapie na gównianych oponach . Miałem raz. Zmieniłem na Bridgestone i jak ręką odjoł. Mokra nawierzchnia to kolejna przypadłość badziewnych opon . Ale racja że nie da się odkręcić na mokrej na maxa . Za dużo ludzi kupuje bo się naczyta że jak kupi R6 to będzie diabeł . Fakt potrafi zaskoczyć. Agresja silnika Ale poniżej dychy łagodna jak baranek . Piwo bezalkoholowe. To hu... Nie piwo .nie piłem ale potwierdzę. R6 to żadna numer jeden. Normalna sześćsetka . A jeszcze te kierunki . No nie zdarzyło mi się żeby odpadły A lubię cisnąć ponad 250 bo to dopiero pokazuje co ona potrafi. Wtedy to przyjemna jazda .nie męczy wręcz uwielbia .
Ocena: 5/5 | Autor: Lukasz.uk | Opinia o Yamaha YZF-R6 600 RJ095 (2005 - 2005)
Drgania Shimmy
Ocena: 5/5 | Autor: Szatan | Opinia o Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (1999 - 2000)
Do tej pory jest to jedna z najmocniejszych i lekkich 600setek. Silnik bezawaryjny. Przy ostrej jezdzie lubi łyknać olej. Powyzej 10 tys obr agresywnie oddaje moc. Idealne prowadzenie. Po zakupie odrazu radze zamontowac amortyzator skretu. Yamaha dosc czesto lapie shimmy przy ostrym przyspierszaniu i na wyjsciach z zakretow. Uklad hamulcowy ok, ale zalecam stalowy oplot. Mimo swojego wieku wciaz jest sexy i wyglada na duzo mlodsza niz faktycznie jest. Zdecydowanie polecam.
Ocena: 1/5 | Autor: Gość | Opinia o Yamaha YZF-R6 600 RJ11 (2006 - 2007)
Beznadzieja, nie polecam!

Recenzje YZF-R6

Rozw&oacute;j motocykli sportowych zaczyna sięgać granic absurdu. Litrowe sporty o mocy poniżej 200 koni uważane są za słabe pierdziawki, a masa przekraczająca 200 kilo to spora nadwaga. Yamaha wprowadzając nową R1 postawiła sprawę jasno - Ich flagowy superbike to już nie maszyna drogowa, a sprzęt stricte torowy z drogową homologacją traktowaną jedynie jako dodatek. Jej dyskusyjny design i bezkomp...
Czytaj dalej
Poprzedni model R6&nbsp;był produkowany praktycznie z niewielkimi zmianami przez dobre 9 lat. Od samego początku to właśnie ten model wyznaczał aspiracje całej klasy supesport - był ultralekki, mocny i ze świetnym zawieszeniem. Do tego mocne heble i wygląd, który do dzisiaj zachwyca - R6 stała się kultowym modelem.&nbsp;Załamanie rynku w klasie Supersport&nbsp;Wszystko ma swój początek i koniec. J...
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Yamaha YZF-R6 600 RJ15 (2008 - 2009)Honda CBR 600RR (2007 - 2008)

Yamaha YZF-R6 600 RJ05 / RJ09 (2003 - 2004)Honda CBR 600RR (2003 - 2004)

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (1999 - 2000)Honda CBR 600F4 (1998 - 2000)

Yamaha YZF-R6 600 RJ15 (2008 - 2009)Suzuki GSX-R 600 K8 K9 L0 (2008 - 2010)

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (2001 - 2002)Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)

Przegrane Pojedynki

Yamaha YZF-R6 600 RJ03 (2001 - 2002)Suzuki GSX-R 600 K1 K2 K3 (2001 - 2003)

Yamaha YZF-R6 600 RJ11 (2006 - 2007)Suzuki GSX-R 600 K7 (2007 - 2007)

Kawasaki ZX-6R Ninja 636 (2003 - 2004)Yamaha YZF-R6 600 RJ05 / RJ09 (2003 - 2004)

Yamaha YZF-R6 600 RJ15 (2010 - 2016)Honda CBR 600RR (2009 - 2012)

Kawasaki ZX-6R 600 (2007 - 2008)Yamaha YZF-R6 600 RJ11 (2006 - 2007)