54%
46%

Kawasaki ZX-6R Ninja 636
2003 - 2004

+

Yamaha YZF-R6 600 RJ05 / RJ09
2003 - 2004

+

Kawasaki ZX-6R Ninja 636 (2003 - 2004) vs Yamaha YZF-R6 600 RJ05 / RJ09 (2003 - 2004)

Opinia Video o Kawasaki ZX-6R Ninja 636

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 43

Ocena: 4.8/5 liczba opinii: 37

Silnik:
4.8 vs 4.8
Hamulce:
4.6 vs 4.8
Bezawaryjność:
4.6 vs 4.5
Frajda z jazdy:
4.7 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.7 vs 4.8

Opinie o Kawasaki ZX-6R Ninja 636

Autor: levy
ninja dobra na tor i w trase nad morze
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (0)
Autor: edi
Odczuwalnie mocniejszy, płynniejszy, stabilniejszy na prostej ii w zakrętach, lepsze zawieszenie, hamulce, skrzynia biegów (sprzęgło), wygodniejszy nawet dla wyższych, osobiście jeszcze dodam ze ładniejszy ;)
Skomentuj | Przydatna (5) | Nieprzydatna (1)
2018-12-03 07:22:39 | Autor: Toczek
Wg mnie R6 ma lepsze hamulce.
Autor: Loksiu
Jeździłem R6 i 636, 636 lepiej się prowadzi ma lepszy silnik i skrzynie biegów, kawasaki w tym roczniku nie ma konkurencji wygląd ponad czasowy, legenda...
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (0)
Autor: Kawałsraki
Po prostu, Yamaha jest zwyczajnie przereklamowana od wielu lat, a niestety r6 ma swe 5 minut generacje później
Skomentuj | Przydatna (3) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
W tych latach dominacja kawasaki proste. Pozniejsze modele nie byly juz tak dobre
Skomentuj | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Autor: mat
tak mysle
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Konrad
lepsze zawieszenie , wygląda i wygodniejsza dla wyższych osób
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mlody
Ciężki wybór no ale Greenpeace bardziej wpada w oko jak przeleci :)
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Elastyczność silnika
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Kawasaki ????
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: kapi
kolor XD
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (0)
Autor: Seba
Wygląd
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
Autor: Baron
Blizej mojemu sercu
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Dzik
No jest piekna
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: AspirelPL
Jak dla mnie na + jest wygląd czaszy.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: luk
bo jest zielony
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Jojo
Po prostu poziom zajebistości jest tak naprawdę dużo większy...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Majk
Lepsze zawieszenie USD. Bardziej elastyczny silnik.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: kawa
wygląd jest zajebisty
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Lepszy zawias, bezawaryjny, idiotoodporny piec, moc i prowadzenie...
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Mocny w niskim i średnim zakresie obrotów.
Niepowtarzalny wygląd.
Zielony :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: vBronQs
Ogolnie z wygladu preferuje 636 ale mechanicznie wolabym r6 albo inaczej bebechy w budzie kawasaki :D
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (3)
2021-02-28 02:01:15 | Autor: Szymi
Mechaniczne r6 która się psuje haha dobry gość

Opinie o Yamaha YZF-R6 600 RJ05 / RJ09

Autor: Qbe
Wkręca się jak marzenie i ma sexowny wygląd.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Uwielbiam Kawasaki ,ale Yamaha w sercu :)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Relax
Mam go od 2 lat i pokonywanie zakrętów na tej maszynie to czysta przyjemność. Szukałem w różnych motorach lekkości dynamiki w jeździe oraz wyglądu prawdziwej szlifery i własne w r6 znalazłem to wszystko ;)
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Ładniejszy wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Mario
Idealny motocykl nie tylko dla zaawansowanych motocyklistów ale również dla początkujących .
Poprawione błędy z poprzednich wersji
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: MichuR6
Nowocześniejszy wygląd na plus dla R6.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: balejaż
posiadam takiego i jest mega zajebisty
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)
Autor: Gość
Ładniejsza
Skomentuj | Przydatna (1) | Nieprzydatna (2)
Autor: Robot
ładniejszy
Podobne: 1 | Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Rudy
Wygląd
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Dawid
Jest tańszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Gość
Sam taka latam i jest zajebista
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: xopowo
Yamaha najlepsza jest ;*
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Marecki
Bo mam taki i uważam że jest najlepszy
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (1)
Autor: Młody
Wygrywa yamaszka typowy sport mocny silnik mocna charakterystyka pracy przecinak ustawiony typowo pod tor mocy zrywny pieknie wygląda
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
2016-12-23 15:50:14 | Autor: Kawałsraki
Niestety ale te zalety u r6 to niestety wady ponieważ Kawa jest mocniejsza nie tylko na papierze, ma lepsze zawieszenie, heble oraz lepiej się prowadzi, jest sprytniejsza w zakrętach. A na tor dużo bardziej nadaje się yamaszka następnej generacji. :)
Autor: Krzysiek
Dużo ładniej wygląda.
Skomentuj | Przydatna (0) | Nieprzydatna (2)
rozwiń

Osiągi

Kawasaki ZX-6R Ninja 636 (2003 - 2004)
Yamaha YZF-R6 600 RJ05 / RJ09 (2003 - 2004)
Moc max.
125.0 KM / 13000 rpm
123.0 KM / 13000 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
67.0 Nm / 11000 rpm
68.5 Nm / 12000 rpm
Max. moment obrotowy
Pojemność zbiornika paliwa
17.0 L
17.0 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
41 mm odwrócony widelec, sprężyny śrubowe , skok 120 mm
widelec teleskopowy, skok 120 mm
Przód
Tył
wahacz, amortyzator Bottom-Link Uni-Trak, skok 135 mm
wahacz, amortyzator sprężynowy, skok 120 mm
Tył

Hamulce

Przód
podwójne pływające tarcze, 280 mm, czterotłoczkowe zaciski
podwójna tarcza 298 mm
Przód
Tył
pojedyncza tarcza 220 mm, jednotłoczkowy zacisk
pojedyncza tarcza 220 mm
Tył

Silnik

Typ
czterosuwowy, czterocylindorwy, DOHC, chłodzony cieczą
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Typ
Pojemność skokowa
636.0 ccm
599.8 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
12.8:1
12,4 : 1
Stopień sprężania
Układ zasilania
wtryski paliwa, ø38 mm, 4 x Keihin,
wtrysk paliwa Nippon Injector
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6-przełożeniowa
6-przełożeniowa
Ilość przełożeń
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
mokre, wielotarczowe
Sprzęgło
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2025 x 720 x 1100 mm
2025 x 690 x 1090 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1400 mm
1380 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
161.0 kg
162.0 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Masa pojazdu zalanego płynami
185.0 kg
182.0 kg
Masa pojazdu zalanego płynami
Rama
rurowa z luminium, typu Diamond
typu Diamond
Rama
Pokaż wszystkie

Kawasaki ZX-6R Ninja 636 (2003 - 2004)Honda CBR 600RR (2003 - 2004)

Kawasaki ZX-6R Ninja 636 (2003 - 2004)Kawasaki ZX-6R 636 (2005 - 2006)

Kawasaki ZX-6R Ninja 636 (2003 - 2004)Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)

Kawasaki ZX-6R Ninja 636 (2003 - 2004)Suzuki GSX-R 600 K4 K5 (2004 - 2005)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności