Video Testy


Dane techniczne modelu VFR

Moc maksymalna
od 110 KM do 129 KM
Pojemność skokowa
od 800 ccm do 1200 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.7/5 do 5.0/5
Średnie Spalanie
od 6.02 do 8.00

Rodzina motocykli VFR

Honda VFR 800 VTEC
Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)

Lata produkcji: 1998 - 2001

Moc maksymalna:110 KM

Klasa pojemności:800 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda VFR 800 VTEC
Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)

Lata produkcji: 2002 - 2011

Moc maksymalna:110 KM

Klasa pojemności:800 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer
Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014

Lata produkcji: 2014

Moc maksymalna:129 KM

Klasa pojemności:1200 cm3

Ocena: 5.0/5

Najpopularniejsze opinie o modelu VFR

Ocena: 5/5 | Autor: Ben | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Bardzo dobry motocykl sportowo-turystyczny. Ostatnia VFR na kołach zębatych, silnik wytrzymuje lekko ponad 200tys km, niezniszczalny. Piękne brzmienie, ładnie liniowo oddaje moc. Czego mi brakuje w tym motocyklu to tylko ABS-u, no ale cóż w tamtych latach go nie było. Spalanie średnio 6-6.5. Polecam, moim zdaniem jeden z najlepszych motocykli pod względem technicznym i pod względem trwałości.
Ocena: 5/5 | Autor: Eagle | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Marzyłem o tym motocyklu od kiedy pierwszy raz zobaczyłem go w katalogu na rok 1998 ????. W zeszłym roku stałem się wreszcie jego posiadaczem???? i nie zawiodłem się ani trochę. Jestem niskim bikerem - 1,7m, ale w tym wypadku nie jest to problem. Po ruszeniu z miejsca waga i gabaryty moto przestają mieć znaczenie. Przyspieszenie V4 robi wrażenie, a prędkość max. w okolicy 240 km/h jest wystarczająca. Ważniejsze jest to w jaki sposób jest oddawana moc silnika. Moto ciągnie pd samego dołu, aż praktycznie do odcięcia. Pozycja za sterami jest intuicyjna i w miarę wygodna, przy dłuższych przelotach mogą pobolewać nadgarstki. Moto świetnie składa się w winkle ( opony pozamykane ), a przy prędkościach powyżej 200 nic nie traci na stabilności. Hamulce więcej niż dobre ????. Są moto szybsze, lepiej przyspieszające, pewnie wygodniejsze, ale też nie tak wszechstronne jak ten. Z plecakiem trasy po 100-200 km nie stanowią wiekszego problemu. Co do spalania, to u mnie oscyluje około 7l/100 km , ale mam ciężką rękę ????, przeloty to 160-220 km/h, a czasami na odcięciu ok 240-250km/h, ale to już torturowanie moto. Naprawdę polecam ten motocykl każdemu kto chce się fajnie pobawić sport/turystyka, nie wydając przy tym majątku. Honda VFR 800 FI, 1999r, 43000 km -6500,00 zł.
Ocena: 5/5 | Autor: Bohun | Opinia o Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)
Motocykl bajka jednak ma kilka wad jak regulator napięcia i nie wiem czy u innych ale zaczął się odzywać kosz sprzęgłowy przy 73 000 km. Mimo wszystko śmiga bez awaryjnie i pełną kulturą jazdy , v-tec powala. Spalanie hmm kwestia jazdy zaczynając od ok 5,8 litra przy spokojnej trasie kończąc na 10+ przy odkręcaniu ale coś za coś . Motocykl wygodny mam 182 cm wzrostu i jest idealnie , duża kanapa nawet dla pasażera, do motocykla można dorzucić duże kufry i wygląda bardzo dobrze, a mimo wieku można na nim zawiesić oko niczym na dobrym Milf :)
Ocena: 5/5 | Autor: Bruner | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!
Ocena: 5/5 | Autor: Bartek NS | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to! jedyny mankament to ból dupy juz po 150km..... v4 zawsze Szanowałem
Ocena: 5/5 | Autor: Nicki | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
No i taki sprzęt to ja rozumiem. Hamulce mogły by być mocniejsze. Tłumik oryginalny wielki i niezbyt ładny. Poza tym extra sprzęt
Ocena: 5/5 | Autor: Kowax | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Honda VFR 800 FI to motocykl niezawodny, wygodny jak turystyk i szybki jak ścigacz. Chociaż jest nieco przysadzisty, czujemy się jak na dużej wersji CBR-ki. Waga robi swoje, to prawie 230kg, ale 110 km ciągnie dobrze. Przebiegi powyżej 150 tysięcy nie są mu groźne. Praktycznie lać paliwo i olej i motocykl będzie jeździł długie lata. Mankamentem, który czasem występuje, jest alternator, ale chyba wszystkie modele z mają to już wymienione. Jeżdżę już 3 sezon i nie brakuje mi w tym moto niczego.
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Jest dobrze, można polecić!
Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu

Wygrane Pojedynki

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Honda CBR 900RR FireBlade SC33 (1996 - 1999)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Honda CBF 1000FA (2010)