Model Honda VFR

Cena od: 2 800 - 2 113 821 zł

Video Testy


Dane techniczne VFR

Moc maksymalna
od 110 KM do 172 KM
Pojemność skokowa
od 800 ccm do 1200 ccm
Ocena Motobandziorów
od 3.9/5 do 5.0/5
Średnie Spalanie
od 6.38 do 6.89

Rodzina motocykli VFR

Honda VFR 800 VTEC
Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)

Lata produkcji: 1998 - 2001

Moc maksymalna:110 KM

Klasa pojemności:800 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda VFR 800 VTEC
Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)

Lata produkcji: 2002 - 2011

Moc maksymalna:110 KM

Klasa pojemności:800 cm3

Ocena: 4.6/5

Honda VFR 1200 (2012 - 2015)

Lata produkcji: 2012 - 2015

Moc maksymalna:172 KM

Klasa pojemności:1200 cm3

Ocena: 3.9/5

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer
Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014

Lata produkcji: 2014

Moc maksymalna:129 KM

Klasa pojemności:1200 cm3

Ocena: 5.0/5

Opinie VFR

Ocena: 5/5 | Autor: Ben | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Bardzo dobry motocykl sportowo-turystyczny. Ostatnia VFR na kołach zębatych, silnik wytrzymuje lekko ponad 200tys km, niezniszczalny. Piękne brzmienie, ładnie liniowo oddaje moc. Czego mi brakuje w tym motocyklu to tylko ABS-u, no ale cóż w tamtych latach go nie było. Spalanie średnio 6-6.5. Polecam, moim zdaniem jeden z najlepszych motocykli pod względem technicznym i pod względem trwałości.
Ocena: 5/5 | Autor: Kowax | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Honda VFR 800 FI to motocykl niezawodny, wygodny jak turystyk i szybki jak ścigacz. Chociaż jest nieco przysadzisty, czujemy się jak na dużej wersji CBR-ki. Waga robi swoje, to prawie 230kg, ale 110 km ciągnie dobrze. Przebiegi powyżej 150 tysięcy nie są mu groźne. Praktycznie lać paliwo i olej i motocykl będzie jeździł długie lata. Mankamentem, który czasem występuje, jest alternator, ale chyba wszystkie modele z mają to już wymienione. Jeżdżę już 3 sezon i nie brakuje mi w tym moto niczego.
Autor: ewka | Opinia o Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)
4 litry haha to chyba razy dwa
Autor: AFP | Opinia o Honda VFR 1200 (2012 - 2015)
A co w nim kiepskiego? Mam 5 rok, przejechane pół Europy i nie chcę innego chyba, że nowszy model. Automat jest więcej niż super tylko trzeba się go nauczyć (jak chcesz poszaleć w górach wrzucasz na manual i... raczej trudno innym nadążyć. Hamulce - moto staje dęba.
Autor: Vagabondo | Opinia o Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)
Biegi wchodzą bardzo płynnie, lekko i bezszelestnie w porównaniu z yamahą. Spalanie 4l to jest niemożliwe dla tego motocykla, najmniejsze jakie udało mi się uzyskać to 5.2l/100km
Autor: Gość | Opinia o Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)
Dobry komentarz 😁
Ocena: 5/5 | Autor: Nowy | Opinia o Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)
Dźwięk silnika w chwili załaczenia dodatkowych zaworów, vtex jest genialny. Poza tym przyjemny w codziennej jeździe
Autor: janekdzbanek | Opinia o Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)
ja mam 184 i jest mega wygodna, mysle ze prawie 2m to też nie problem dla tego motocykla :)
Ocena: 5/5 | Autor: Wijtek(DE) | Opinia o Honda VFR 1200 (2012 - 2015)
Co się nie podoba. Mam 185cm I trochę nogi drętwieją, dobrze że paliwa nie starcza na długo to można się często rozprostować. Hamulec tył zbyt słaby, wskaźnik paliwa bezużyteczny. Co się podoba? Ponadczasowy wygląd, moc oddawana liniowo, poczucie stabilności grubo ponad 200km/h. Moto lubi autostradę szczególnie niemiecką,zakretytroche mniej. Z powodzeniem można prowadzić jedną ręką przy 150km/h. Teraz będzie trzeci sezon ponad 10tyś.km nadal jestem zakochany. Moto ma obecnie 56tyś.km nie wymagało regulacji zaworów, wymiany rozrządu, czy innych poważnych napraw.
Ocena: 4/5 | Autor: Alun | Opinia o Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)
Bardziej opornie wchodzą biegi niż w suzuki. Tylny hamulec by mógł być mocniejszy. Małe spalanie w przepisie 4l ale przy agresywnym stylu jazdy potrawie spalić do 8. Bardzo wygodny. Mam 67tys przebiegu i nie mam nic do zarzucenia silnikowi.

Recenzje VFR

Seria VFR zasłużyła na miano kultowej. Model VFR 750R rc30 otaczany jest czcią i szacunkiem jako praszczur współczesnych motocykli sportowych. Model ewoluował przez kilka dekad zmierzając w stronę szybkiej turystyki. Z perspektywy czasu trzeba przyznać jedno - seria VFR była pokazem finezji rzadko spotykanej wśród japońskich producentów. 4-cylindrowy silnik w układzie widlastym, jednoramienny waha...
Czytaj dalej
Honda VFR800 VTEC Honda już od wielu lat ma wielu fanów na całym świecie. Ciężko się temu dziwić, bo są to motocykle gwarantujące niezawodność, użyteczność i przyjemność z jazdy. Są to do bólu poprawne maszyny, chociaż niektórzy mogą określić je mianem nudnych z racji liniowego oddawania mocy. Dla jednych jest to minus, ale dla innych jest to ogromna zaleta. Model VFR800 zasłużył na miano egzo...
Czytaj dalej
Motocyklowy SUV z automatyczną skrzynią biegów.
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014Yamaha XT 1200Z Super Ténéré (2010)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Honda CBR 900RR FireBlade SC33 (1996 - 1999)

Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)Suzuki DL 1000 V-Strom (2002 - 2008)

Yamaha FJR 1300 (2001 - 2005)Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)