Model Honda VFR

Cena od: 3 999 - 2 852 883 zł

Video Testy


Dane techniczne VFR

Moc maksymalna
od 110 KM do 129 KM
Pojemność skokowa
od 800 ccm do 1200 ccm
Ocena Motobandziorów
od 4.7/5 do 5.0/5
Średnie Spalanie
od 6.12 do 8.00

Rodzina motocykli VFR

Honda VFR 800 VTEC
Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)

Lata produkcji: 1998 - 2001

Moc maksymalna:110 KM

Klasa pojemności:800 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda VFR 800 VTEC
Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)

Lata produkcji: 2002 - 2011

Moc maksymalna:110 KM

Klasa pojemności:800 cm3

Ocena: 4.7/5

Honda VFR 1200X DTC Crosstourer
Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014

Lata produkcji: 2014

Moc maksymalna:129 KM

Klasa pojemności:1200 cm3

Ocena: 5.0/5

Opinie VFR

Ocena: 5/5 | Autor: Ben | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Bardzo dobry motocykl sportowo-turystyczny. Ostatnia VFR na kołach zębatych, silnik wytrzymuje lekko ponad 200tys km, niezniszczalny. Piękne brzmienie, ładnie liniowo oddaje moc. Czego mi brakuje w tym motocyklu to tylko ABS-u, no ale cóż w tamtych latach go nie było. Spalanie średnio 6-6.5. Polecam, moim zdaniem jeden z najlepszych motocykli pod względem technicznym i pod względem trwałości.
Ocena: 5/5 | Autor: Eagle | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Marzyłem o tym motocyklu od kiedy pierwszy raz zobaczyłem go w katalogu na rok 1998 ????. W zeszłym roku stałem się wreszcie jego posiadaczem???? i nie zawiodłem się ani trochę. Jestem niskim bikerem - 1,7m, ale w tym wypadku nie jest to problem. Po ruszeniu z miejsca waga i gabaryty moto przestają mieć znaczenie. Przyspieszenie V4 robi wrażenie, a prędkość max. w okolicy 240 km/h jest wystarczająca. Ważniejsze jest to w jaki sposób jest oddawana moc silnika. Moto ciągnie pd samego dołu, aż praktycznie do odcięcia. Pozycja za sterami jest intuicyjna i w miarę wygodna, przy dłuższych przelotach mogą pobolewać nadgarstki. Moto świetnie składa się w winkle ( opony pozamykane ), a przy prędkościach powyżej 200 nic nie traci na stabilności. Hamulce więcej niż dobre ????. Są moto szybsze, lepiej przyspieszające, pewnie wygodniejsze, ale też nie tak wszechstronne jak ten. Z plecakiem trasy po 100-200 km nie stanowią wiekszego problemu. Co do spalania, to u mnie oscyluje około 7l/100 km , ale mam ciężką rękę ????, przeloty to 160-220 km/h, a czasami na odcięciu ok 240-250km/h, ale to już torturowanie moto. Naprawdę polecam ten motocykl każdemu kto chce się fajnie pobawić sport/turystyka, nie wydając przy tym majątku. Honda VFR 800 FI, 1999r, 43000 km -6500,00 zł.
Ocena: 5/5 | Autor: Bohun | Opinia o Honda VFR 800VTEC (2002 - 2011)
Motocykl bajka jednak ma kilka wad jak regulator napięcia i nie wiem czy u innych ale zaczął się odzywać kosz sprzęgłowy przy 73 000 km. Mimo wszystko śmiga bez awaryjnie i pełną kulturą jazdy , v-tec powala. Spalanie hmm kwestia jazdy zaczynając od ok 5,8 litra przy spokojnej trasie kończąc na 10+ przy odkręcaniu ale coś za coś . Motocykl wygodny mam 182 cm wzrostu i jest idealnie , duża kanapa nawet dla pasażera, do motocykla można dorzucić duże kufry i wygląda bardzo dobrze, a mimo wieku można na nim zawiesić oko niczym na dobrym Milf :)
Ocena: 5/5 | Autor: Bruner | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Nie ma rzeczy idealnych, ale tutaj jest już blisko!
Ocena: 5/5 | Autor: Bartek NS | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to! jedyny mankament to ból dupy juz po 150km..... v4 zawsze Szanowałem
Ocena: 5/5 | Autor: Nicki | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
No i taki sprzęt to ja rozumiem. Hamulce mogły by być mocniejsze. Tłumik oryginalny wielki i niezbyt ładny. Poza tym extra sprzęt
Ocena: 5/5 | Autor: Kowax | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Honda VFR 800 FI to motocykl niezawodny, wygodny jak turystyk i szybki jak ścigacz. Chociaż jest nieco przysadzisty, czujemy się jak na dużej wersji CBR-ki. Waga robi swoje, to prawie 230kg, ale 110 km ciągnie dobrze. Przebiegi powyżej 150 tysięcy nie są mu groźne. Praktycznie lać paliwo i olej i motocykl będzie jeździł długie lata. Mankamentem, który czasem występuje, jest alternator, ale chyba wszystkie modele z mają to już wymienione. Jeżdżę już 3 sezon i nie brakuje mi w tym moto niczego.
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Honda VFR 1200X DTC Crosstourer 2014
ZAJEBISTY, jak chcecie kupować to tylko to!
Ocena: 5/5 | Autor: Gość | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Jest dobrze, można polecić!
Ocena: 4/5 | Autor: Gość | Opinia o Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
No i taki sprzęt to ja rozumiem +milion do lansu

Recenzje VFR

Niezawodność w egzotycznej odmianie?  Honda od lat dba o swoje dobre imię i to z pozytywnym skutkiem. Myśląc o motocyklach spod dużego skrzydła, kojarzą nam się takie słowa jak "niezawodność", "użyteczność" czy "przyjazny charakter dla użytkownika". Honda skrupulatnie trzyma się tych cech przy swoich kolejnych produktach, przekładając użyteczność nad ekspresję...
Czytaj dalej
Motocyklowy SUV z automatyczną skrzynią biegów.
Czytaj dalej

Wygrane Pojedynki

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Honda CBR 900RR FireBlade SC33 (1996 - 1999)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Honda CBF 1000FA (2010)