69%
31%

Honda VFR 800 FI Interceptor
1998 - 2001

+

Honda CBR 900RR FireBlade SC33
1996 - 1999

+

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001) vs Honda CBR 900RR FireBlade SC33 (1996 - 1999)

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 19

Ocena: 4.7/5 liczba opinii: 24

Silnik:
4.9 vs 4.8
Hamulce:
4.4 vs 4.7
Bezawaryjność:
4.9 vs 4.8
Frajda z jazdy:
4.9 vs 4.8
Przyciąganie wzroku:
4.4 vs 4.7

Opinie o Honda VFR 800 FI Interceptor

to jest motoykl do wszystkiego. Do jazdy na dłuuugie trasy i zapierdzielania po ulicy. Ma wszystko czego motocykl dobrej klasy potrzebuje
Odpowiedz | Przydatna (2) | Nieprzydatna (0)
Mam i polecam
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (1)
2021-06-12 18:24:30 | Autor: Gość
Jeżdżę 5 rok , motocykl zbliża sie do przebiegu 100 tyś, komfort : Chorwacja, Czarnogóra, Włochy to te dalsze wycieczki zwykle 9cio dniowe, moto bardzo wygodne, mam standardową szybe i spokojnie 150 na długich przelotach daję radę, dynamiczna jazda np na autostradzie przyspieszenie od 150 do 200 kiedy trzeba wyprzedzić to żadne wyzwanie a raczej przyjemność , na tor raczej cięzki i nieporęczny ale jexdziłem i też daje frajdę, awaryjność : regulator napięcia wymieniony na nieoryginalny i zaśniedziale styki na ''czerwonym wyłaczniku'' to jedyne awarie odkąd mam moto. Moto nie bierze ani kropelki oleju od wiosny do wiosny idealnie trzyma zalany stan, Spalanie 7 litr, ale raczej dynamicznie odkręcam, moto bardzo polecam . Adam.
Jest w każdym calu lepsza!!!
Odpowiedz | Przydatna (0) | Nieprzydatna (0)

Opinie o Honda CBR 900RR FireBlade SC33

Zajebisty motocykl
Odpowiedz | Przydatna (1) | Nieprzydatna (4)
rozwiń

Osiągi

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)
Honda CBR 900RR FireBlade SC33 (1996 - 1999)
Moc max.
110 KM
128 KM / 9750 rpm
Moc max.
Max. moment obrotowy
82 Nm
92 Nm / 8500 rpm
Max. moment obrotowy
przyspieszenie 0-100km/h
3.2 s
3.4 s
przyspieszenie 0-100km/h
V-max
250.0 km/h
260 km/h
V-max
Pojemność zbiornika paliwa
21.0 L
18 L
Pojemność zbiornika paliwa

Zawieszenie

Przód
Teleskopowe, H.M.A.S., 41mm
45-milimetrowy w pełni regulowane
Przód
Tył
Wahacz wleczony pojedynczy 120 mm z centralnym amortyzatorem gazowym
Zespolone z amortyzatorem gazowym z zewnętrznym zbiornikiem gazu, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego oraz bezstopniową regulacją siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 125 mm
Tył

Hamulce

Przód
298mm, dwie tarcze, trzy tłoczkowe zaciski
2x 310 mm, 4 tłoczkowe zaciski
Przód
Tył
256mm, pojedyncza tarcza
1 x 220mm, 1 tłoczkowy zacisk
Tył

Silnik

Typ
chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, widlasty (V4 90°), 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
rzędowy, 4 cylindry, DOHC
Typ
Pojemność skokowa
782.0 ccm
918.5 ccm
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
11.6: 1
11.1:1
Stopień sprężania
Układ zasilania
Wtrysk Paliwa
Gaźniki
Układ zasilania

Układ napędowy

Skrzynia biegów
Manualna
manualna
Skrzynia biegów
Ilość przełożeń
6
6
Ilość przełożeń
Przeniesienie napędu
łańcuch
łańcuch
Przeniesienie napędu

Podwozie

Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2100 x 735 x 1190 mm
2040 x 685 x 1135 mm
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
Rozstaw osi
1440 mm
1405 mm
Rozstaw osi
Masa pojazdu w stanie suchym
208.0 kg
180 kg
Masa pojazdu w stanie suchym
Rama
Aluminiowa, 3-sekcyjna, 2-belkowa
Typu Diamond, podwójna, z kompozytów aluminiowych
Rama
Pokaż wszystkie

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Yamaha XJ 900 Diversion (1994 - 2002)

Honda CBR 600F4i (2001 - 2006)Honda CBR 900RR FireBlade SC33 (1996 - 1999)

Yamaha YZF-R1 1000 RN01 (1998 - 2000)Honda CBR 900RR FireBlade SC33 (1996 - 1999)

Honda VFR 800 FI Interceptor (1998 - 2001)Honda CBF 1000FA (2010)

Chcesz wiedzieć co szykujemy?

Dołącz do motobandziorów!

Zobacz naszą politykę prywatności